Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164979 indlæg i 8752 emner
Teach me//Tristan.
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Teach me//Tristan.
"Argh den gav du mig jo næsten!" Grinede han og ville række hende en hånd for at hun kunne komme op. Så måtte hun selv bestemme om hun tog den.
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Han løftede et øjenbryn af hendes spørgsmål og rystede bare på hovedet med et skævt smil. "Sig mig, hvad tror du jeg er ?" Spurgte han med hovedet på skrå.
Så valgte han alligevel selv at svare da hun havde givet sit bud, hvis hun gav et.
"Egentlig troede jeg at jeg var menneske indtil jeg var 17, men da jeg kom her var realiteterne lidt anerledes. Jeg har en bror jeg ikke kendte til. En tiger" Forklarede han, og hun ville nok vide at han var santuine da han sagde det.
Bosted : Han har arvet den gamle nisse Asmodeus hytte og sat den i stand.
Evner/magibøger : Lidt tricks med noget elektricitet... Ud over det utrolig heldig til tider .
Alane kiggede på ham med nysgerrige øjne, hun betragtede ham, lod øjnene glide over hans krop, ikke i nogen pervers form men det var nu ikke fordi han ikke så godt ud men hun prøvede at finde ud af hvad han var. "Hmmm..". Hendes øjne ramte hans og hun lyttede efter da han snakkede atter engang. En Santuine, aldrig havde hun mødt en før. "Jeg har aldrig mødt en Santuine før hvis jeg skal være ærlig. Men hvor er din bror så henne?". Et skævt smil gled så over hendes læber mens hun betragtede ham. "Kan du så gætte hvad jeg er?".
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Side 2 af 2 • 1, 2
» I can teach you... But wait you are old... (Hidalgo)
» I could teach you a thing or two. -Tatia
» The new end ? ~ Tristan
» How did it come to this? (Tristan)
Igår kl. 14:24 af Edgar
» Your new home, my little sweetheart
Lør 23 Nov 2024 - 19:42 af Renata
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Lør 23 Nov 2024 - 16:21 af Lenore
» Who the hell is Edgar? -(Vinyx)
Lør 23 Nov 2024 - 13:19 af Edgar
» My Only, My Own (Edgar)
Lør 23 Nov 2024 - 12:41 af Edgar
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray