Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
mødet med en ny ven - ramiel
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: mødet med en ny ven - ramiel
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad tænker du på?" Hun lignede en der tænkte på noget bestemt. Han smilede skævt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dog lidt efter hørte han en ulvs hylen. En hvid ulv traskede hen til dem. Hurtigt blev den hvide ulv til en ung dreng, nok de 15 år. Ramiel smilede skævt til sin søn Romeo. Romeos blik landede på Callie. "Hej Callie." Sagde Romeo med sin varme stemme. De havde jo mødt hinanden før i skoven, hvor han nær var blevet skudt.
//Håber det er i orden at jeg putter Romeo herind, og regner med at Romeo og Callie kender hinanden, selvom vi ikke fik afsluttet emnet. ^^//
Gæst- Gæst
Callie så på ham ''hvorfor min familie fik gjort så min bror løb væk'' sagde hun undrenede og da hun så ulven blev hun glad ''hej Romeo længe siden'' sagde hun blidt og så på ham og slapper af,
hun så på Ramiel og Romeo ''kender i hinanden?'' spurte hun blidt og så på Ramiel og slapper af med dem
Gæst- Gæst
Romeo havde en brun hættetrøje på, cowboy bukser, og nogle sorte sko. Romeo satte sig ved siden af Ramiel.
"Måske havde din bror gjort noget galt, eller også var han ikke som de ville have?" Forslog Ramiel med en glød i øjnene.
"Ja, det længe siden." Sagde Romeo med et grin.
Ramiel og Romeo så på hinanden.
"Ramiel er min far." Sagde Romeo med et stort smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ramiel smilede skævt, og kiggede på Callie. "Det er skam sandt. Han har kun levet et år, men ja, hans evne ændrer lidt på det hele." Sagde Ramiel og grinede lavt.
Romeo gik hen til Callie og satte sig ved siden af hende. "Jeg kan sagtens vise dig hvordan jeg skifter krops alder, hvis det er?" Sagde Romeo med et smil og betragtede hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nu er her stille." Sagde Romeo og kløede sig i nakken mens han smilede. Ramiel smilede blot og trak på den ene skulder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er der noget der plager dig?" Spurgte Romeo blidt.
Ramiel rejste sig op. "Jeg lader jer være lidt alene." Ramiel smilede til dem og begyndte at gå væk. Så romeo og Callie var alene.
//Og nu spiller jeg kun som Romeo indtil Ramiel vender tilbage. //
Gæst- Gæst
callie så på sin ven, ''det havde jeg bare ikke lige regnede med ikke andet'' sagde hun blidt, ''din far virker meget sød'' sagde hun blidt og roligt og smiler for sig selv og tænker på en masse.....
Gæst- Gæst
Romeo foldede hænderne om sine ben, da hans knæ var oppe ved hagen. Han hvilede hagen på sine knæ, og så rundt. "Nåh. Du vænner dig til det, mine forældre er van til det." Han smilede blidt.
Han lagde hovedet lidt på skrå. Hans far sød? Ja, det var han! "Han er ikke kun sød. Så du hans sværd? Han er mega god med det! Han hjælper mig med at træne op til at blive kriger!" Romeo smilede stort, tydeligvis meget glad for sin far.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ramiel stod noget væk fra dem, og vinkede Romeo over til sig.
"Tror jeg skal hjem nu... Vi ses, Callie." Romeo smilede stort til hende, rejste sig op, skiftede form til en hvid ulv og løb over til Ramiel.
//Sorry den bratte afslutning, men har efterhånden for mange emner, så afslutter nogen. ¨
Out//
Gæst- Gæst
//okay out//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Hvem er du - Ramiel
» Long time my friend -(Ramiel)-
» Cooperate with you? Is this a fucking joke!?(Ramiel)
» Long time since.. Brother.. (Ramiel)
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper