Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Not even the sun can make me happy. ~ Jacob
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Not even the sun can make me happy. ~ Jacob
Gæst- Gæst
"Lad nu være.." Hviskede hun og en tåre gled ned af hendes kind. "Stop..." Hun lukkede øjnene, og puttede sig dog ind til ham.
"Få det væk..." Hviskede hun meget lavt.
Gæst- Gæst
"Jeg lader dig ikke være," hviskede han og placerede kort sine kolde læber på hendes pande. "Nille, jeg elsker dig, lige meget hvad du kunne finde på at sige.."
Gæst- Gæst
"Du kender ikke til det! Du ved ikke hvad det gjorde ved mig! Jeg så min mor dræbe min søn! Lige for øjnene af mig! Jeg så hans blod flyde ud af hans hals, og hans døde lig ramme jorden!" Tårerne gled ned af hendes kinder. Hun havde snakket højt, men ikke råbt. Hun lagde sig ned, med ryggen til ham. "Lad mig være." HViskede hun, og lukkede øjnene. Men hvis han gik, ville det slet ikke blive bedre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nille brød sig ikke om han ikke sagde noget. Det var værre end at han sagde noget der fik vrede inde i hende. "Hvad tænker du på?" Spurgte hun lavt. Ikke tale om hun ville sige undskyld. det havde været ham der havde kysset Jade! Hvorfor kom den tanke nu frem igen? Hun sukkede lavt over sig selv.
Gæst- Gæst
"Jeg tænker på dig, første gang vi mødtes, det var som om at det var i går," fortalte han og man kunne hører på ham, at han mente det af hele sit hjerte. "Det er ikke til at fatte at det er ved at være så lang tid siden.. Du er jo den største del af mit liv nu,"
Gæst- Gæst
"Mindet står som i tåger for mig lige nu." Sagde hun lavt. "Jeg kan knap nok huske det.." Hun sukkede lavt. "Jeg vil ikke tænke på fortiden." Mumlede hun, og trak dynen over hovedet. "Jeg vil ikke mindes om den." Det gjorde måske ondt for ham at høre, men sådan var det. Hun ville ikke mindes om hun engang havde været sådan... Hun var blevet jagtet så meget, hadet, og nær været død op til flere gange. Det ville hun ikke mindes om.
Gæst- Gæst
"Så lad være.. men jeg har ikke tænkt mig at glemme den," hviskede han kort, inden han stoppede med at sige mere og bare trak vejret stille og roligt..
Gæst- Gæst
"Det nytter ikke, Jacob." Hviskede hun lavt, dog sådan han stadig kunne høre det. "Jeg er ødelagt. Du kan ikke fikse mig. Det er der ingen der kan. Du kan godt give op." Hun åbnede øjnene. "For det vil ikke kunne lykkedes jer at fikse mig.. Jeg kan ikke holde mit liv ud mere. Min søster er Skammer, hun kan klare alt mit arbejde.. Jeg kan ligeså godt dø. For intet kan hjælpe mig nu." Ja, hun var negativ. Hvis Jacob ikke kunne klare det hun sagde, ville hun med garanti aldrig nogensinde blive fikset. Hun ville ende følsesløs, ond, og nådeløs. Men ikke dø. Hun ville bare ændre sig fuldkommen. Hvis han gik, ville den Nille mange kendte dø. Og den mørke side af hende ville overtage.
Gæst- Gæst
"Sig ikke sådan!" sagde han og fortsatte med at kigge på hende. "Jeg ved at hans død tager hårdt på mig! men derfor nægter jeg at give op og du vover på at sige at du ligeså godt kunne være død, for det er ikke sandt! Hvis du dør mister jeg halvdelen af den jeg er, så nej, du kunne ikke ligså godt være død!" Han råbte ikke, men man kunne mærke på ham at han mente det.
Gæst- Gæst
"Du skal ikke fortælle mig at det jeg siger er forkert!" Hun råbte ikke, men hendes var stærk og skarp. Som en kniv man let kunne skære sig på. "Du er ikke min kommanderende." Hun rejste sig op. Ja, hun misforstod det hele. "Hvis du ikke kan klare min måde at reagere på tingene, så kan du ikke klare mig." Hun sagde det koldt. Hun gik ud af værelset.
Gæst- Gæst
"Det var jo hellere ikke det jeg prøvede på!" råbte han efter hende, inden han fulgte med hende ud af rummet, blev et kort øjeblik bag hende, inden han gik hurtigt op foran hende og forhindrede hende i at gå videre. "Nille, forstå nu at jeg elsker dig og det er grunden til at jeg ikke vil have at du skal tænke sådan, ikke fordi jeg vil bestemme over dig," Han kiggede hende i øjnene, prøvede at berolige hende ved at forklare det på en lidt anden måde. Forsigtigt tog han hendes hånd til sig, klemte den forsigtigt, inden han gav slip på den igen og så spørgende på hende. "Forstå nu at jeg elsker dig,"
Gæst- Gæst
"Kan du huske sidste gang du råbte af mig?"Spurgte hun. Sidste gang havde været da Jade havde kysset ham i the forest. "Tænk dig om inden du åbner munden." Hun lænede sit ansigt væk, gik udenom, og rystede på hovedet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun var ved at give op.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvorfor var alt så svært? Hvorfor kunne det hele ikke bare være.. Let... Hun snøftede lavt. Hun var begyndt at græde. Hun gik ikke tilbage. Hun ville dø...
Gæst- Gæst
"Nille," hviskede han stille.. Han vidste ikke hvad han skulle sige til hende, da han var bange for at det bare ville være forkert. "Du ved at jeg elsker dig ikke? lige meget hvad du gør," Forsigtigt kyssede han hendes pande, inden han trak hurtigt væk igen.
Gæst- Gæst
"Lad nu være... Jeg ved det godt, men det ændrer ligesom ikke på at Toby er død.. Hvorfor giver du mig ikke bare lov til at sørge i fred og ro?" Hendes stemme var svag og fyldt med gråd. Hun gemte stadig sit ansigt. "Jeg vidste det ville ske. Du er bange for mig."
Sidst rettet af Nille Søn 20 Okt 2013 - 18:10, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Nej, det ved jeg godt at det ikke gør, men det er der intet som kan ændre Nille," hviskede han inden han rettede sig op igen og trak hende ind i et kram, også selvom hun ikke ville have det. "Jeg er ikke bange for dig, det må du aldrig nogensinde tro," Efter det, sagde han ikke mere, men fortsatte bare med at holde om hende, forsigtigt så hun ikke skulle føle sig klemt. Han ville lade hende sørge i fred, men det betød ikke at han ville lade hende sørge alene.
Gæst- Gæst
"Jo! Jeg kunne have dræbt ham fra starten, så ville jeg aldrig have fået mor-følelser for ham." Snerrede hun. Hun vred sig hidsigt da han trak hende ind i et kram. Hun ville ikke krammes! Hun ville ikke! "Hvorfor er du så sådan dér?!" Hun skreg det. Hun vred sig endnu mere. "Slip mig, slip mig, slip mig!" Hun skreg det højt. Hun var unfair, men hun var heller ikke sig sel.
Sidst rettet af Nille Søn 20 Okt 2013 - 18:09, rettet i alt 3 gange
Gæst- Gæst
Forsigtigt rejste han sig op, ikke for at gå, men mere bare for at stå op og tænke lidt.. Han kiggede kort om på hende, kiggede hende i øjnene og søgte efter noget..
"Skal jeg gå eller vil du have jeg skal blive? Traf beslutningen nu," spurgte han hende stille..
Gæst- Gæst
"Markulius kyssede mig to gange for noget tid siden." Sagde hun lavt. Dog vidste hun at han kunne høre hende. Hun sagde intet mere. Hun kiggede ikke på ham. Hun turde ikke.. Men sagde så noget igen. "Jeg gengældte det kort.. Fordi jeg.. Var så forvirret.. Jeg.." Hun kiggede på ham. "Han spurgte mig om hvem der havde været hos mig da jeg var 'død'. Det var han. Ikke dig." Hun sagde det ikke anklagende, nærmere en konstatering. Hun så væk igen.
Gæst- Gæst
"Hvor vil du hen med det?.. Prøver du at sige at du vil have ham eller hvad?.. Tror du han kan få dig.." Han sagde ikke mere, men så bare bed i jorden.. Han turde ikke kigge på hende.. Tanken om at miste hende Til vampyren gjorde ondt..
Gæst- Gæst
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Pain make us who we are ~Jacob~
» if you wish to be a leader then you must make sacreficeses //Jacob//
» What the fu** am i doing here? //Jacob//
» What are you doing!? ~ Jacob
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth