Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Not even the sun can make me happy. ~ Jacob
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Not even the sun can make me happy. ~ Jacob
"Altså jeg.. jeg forstod ikke så meget, men jeg læste noget om hvem der er de rigtige skammer osv," fortalte han og kiggede fortsat på hende, også selvom hun ikke ville have øjenkontakt, han ville kigge på hende alligevel. Engang imellem kiggede han dog væk, men så ellers tilbage på hende igen. "det må være forvirrende, men samtidig så spændende," Han tog en dyb indånding, inden han rejste sig op og lagde armene på kors, kiggede ud af vinduet. "Der er så meget.. Jeg er ked af at jeg ikke forstår alt det med skammeren,"
Gæst- Gæst
"Det er svært at forstå for mange... Det havde det også været for mig." Hviskede hun lavt og lukkede øjnene kort. Hun gemte sig helt under dynen igen og krympede sig nærmest hele sammen. Hun åbnede øjnene og trak dynen helt af sig så den landede på gulvet. Hun satte sig lidt mere op. "Det er det." Sagde hun og kiggede spørgende på ham da han rejste sig op. "Du skal ikke være ked af det. Du er bare ikke en Skammer, hvilket er forståeligt nok at du så ikke forstår vores fortid."
Gæst- Gæst
"men, heldigvis er der så meget andet jeg forstår," hviskede han til hende og kiggede kort ind i hendes smukke øjne, inden han lod sine kolde læber ramme hendes ubeskyttede hals. Drillende og blidt kyssede han hende op og ned af halsen, for derefter at kysse hendes kindben.
Gæst- Gæst
"Ja, så du er ikke helt håbløs." Hun smilede svagt, lidt en drillende tone i hendes stemme. Hun kiggede ind i hans øjne, dog lidt modvilligt, grundet hendes evne. Hun var stadig noget... Tøvende på grund af den. Hun blottede automatisk hendes hals. Hun skilte sine læber let ad og et nydende suk forlod hendes læber. Hun lukkede øjnene.
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig er jeg ikke det," hviskede han og kørte sine læber op til hendes øreflippe, som han blidt nappede i. "Det har jeg vel heller aldrig været vel?" Hans tone lege var også en smule drillende, men det lå jo til ham at være en smule drillende. Drillende og pirrende, kørte han sine læber ned af hendes blottede hals og lod derefter kører dem op til hendes læber, som han også kyssede blidt. Forsigtigt lod han sin ene hånd kører om til hendes hofte, så han forsigtigt trak hende tættere på sig.
Gæst- Gæst
Endnu et nydende suk forlod hendes læber mens hun lukkede sine øjne. "Mhm.. Jo, det har du nok." Svarede hun drillende og grinede lavt. Hun grinede lavt og blottede sin hals, for at han fik mere plads. Hun kyssede blidt hans læber og smilede svagt mod hans læber. Hun lagde armene om hans nakke. "Jeg elsker dig." HViskede hun mod hans læber.
Gæst- Gæst
"Så det har jeg? Det kan jeg slet ikke huske," hviskede han drillende imod hendes læber, for derefter at kysse hende blidt igen og trække hende tættere på sig. Han elskede at have hende tæt på sig og mærke hendes tilstedeværelse. "jeg elsker også dig," Imens de ord blev sagt, kiggede han hende i øjnene og lod sine tanker forsvinde, lod alt være rettet imod hende. Han lukkede blidt sine øjne i igen og kyssede hendes læber endnu engang, denne gang en smule mere inderligt.
Gæst- Gæst
"Alle har været håbløs på et tidspunkt." Hviskede hun lavt mod hans dejlige kolde læber. Hun gengældte blidt kysset og nussede hans nakke med den ene hånd. Hun trykkede sig mod ham, for at være ekstra tæt på ham. Hun smilede svagt mod hans læber over hans ord. Hun ville aldrig blive træt af at høre ham sige det til hende... Hun elskede ham højere end noget andet. Hun kiggede blidt på, men så kort ned på grund af vane. Hun lukkede øjnen atter engang da hans læber var på hendes igen. Hun kyssede ham kærligt tilbage mens hun med et drillende smil hev lidt op i hans hættetrøje.
Gæst- Gæst
"Hey, er du okay?" spurgte han og lod en af sine finger stryge forsigtigt hen over hendes kind, der hvor hendes tårer før havde været. Han smilte kærligt og beroligende til hende, inden han lod deres læber være presset sammen igen og nød at have hendes dejlige varme læber på sine egne, da det føltes som om at de kunne smelte under hendes læber. Han elskede den måde hun nussede hans nakke på og trykkede sig tættere imod ham. Tanken om at miste hende gjorde ondt, men det ønskede han heller ikke at tænke på lige nu. Lige nu, ville han bare være hos hende og være der hvis hun havde brug for ham.
"ja, det har de vel," hviskede han imod hendes læber og nappede hende drillende i underlæben, masserede den imellem sine tænder, inden han gav slip og fortsatte med at kysse hende kærligt. Han smilte dog drillende over at hun hev op i hans hættetrøje og drillende kørte han en hånd indunder hendes kjole.
Gæst- Gæst
"Ja... Jeg tænkte bare på... Jeg er bange for du en dag kommer til skade på grund af mig." Hviskede hun lavt og bed sig i underlæben. Hun trykkede sine læber mod hans, og lagde igen armene om hans nakke. Hun savnede faktisk på en måde, at være shapeshifter... Men nu skulle hun ikke tænke på at hun ville dø af alderdom. For det kunne hun ikke nu.
"Jeg bliver snart nød til at gå." hviskede hun lavt mod hans læber. Hun kom i tanke om den ide hun havde fået, men var ved at forsvinde. Hun var ved at glemme den... Den var faktisk dukket op mens hun snakkede med Jacob. Hun skulle væk. Ud på en rejse, for at blive sig selv igen.Hun smilede svagt mod hans læber, dog trak hun sig væk for at rejse sig op.
//Hun har ikke kjole på. xD
Gæst- Gæst
Kom til skade pga. hende? Hvorfor tænkte hun dog på det? Det varmede ham godt nok om hjertet at hun ønskede at beskytte ham og at hun holdte af ham, men han ønskede ikke at det skulle resultere at hun ville forlade ham, blot for at han skulle være i sikkerhed, så ville han heller komme til skade ved at være sammen med hende, end at være i sikkerhed ved at være væk fra hende. Han trykkede hende ind til sig og havde ikke lyst til at give slip på hende, men inden længe trak hun sig væk fra ham og han sendte hende et spørgende blik, da han frygtede en lille smule at hun skulle gå fra ham endnu engang.
"Men.. Hvor vil du hen?" sprugte han hende og rejste sig op, på samme tid med at hun gjorde det. Måske ville han holde hende tilbage og måske ville lade hende gå, det kom helt an på hvor hun skulle hen og hvad hun ville med det. "Og jeg kommer ikke til skade pga. dig, det lover jeg at det aldrig vil ske," han sendte hende et skævt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Pain make us who we are ~Jacob~
» if you wish to be a leader then you must make sacreficeses //Jacob//
» What the fu** am i doing here? //Jacob//
» What are you doing!? ~ Jacob
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth