Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Serious... You are like me? - Skylar
Side 5 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Serious... You are like me? - Skylar
Han betragtede hans drillende øjne og smilede så da han sagde ja, "godt så..." lidt langtrukkent. Han kyssede ham blidt tilbage og så ham så trække sig væk og hoppe ned fra bordet. Han sukkede dybt stod stadig med fronten til køkkenbordet.. Grænseløst irriterede det ham.. Hvorfor kunne han ikke bare sige det...
Han vende sig om og rystede på hovedet, "nej det behøver du ikke, hvis du ikke har lyst" sagde han roligt og tog ham på en lille rund fart rundt i huset. Køkkenet og bedeværelset lå tæt op af hinanden. Soveværelset lå lidt nede af en gang og eller var der en stor stue med meget belysning ude fra haven da der var mega vinduer der ud til.
Gæst- Gæst
han nikkede og fulgte med, så rundt på hver eneste ting, betragtede værelserne og da de nåede det store vindue, gik han hen og stillede sig ved det, han betragtede haven med et stort smil og varme øjne
Gæst- Gæst
Han fulgte ham roligt rundt, vidste ham hver en ting, hver en lille krog der var i huset og så stuen. De store klare vinduer som Sky stilte sig hen ved.. Han betragtede ham blidt bag fra og gik så hen ved siden af ham. Haven var i flot stand, græsset var slået, der var flotte blomster over det hele... Solen skinnede på det... Flot. "Vil du ud og se haven?" spurgte han så.
Gæst- Gæst
Han var stille resten af turen, så blot ud af vinduet "nej tak, jeg står skam helt fint her" hviskede han stille og stirrede ud af vinduet, det havde såret ham dybt at han var blevet løjet lige ind i ansigtet, men han tog det vel som ønskede han ikke tale om det og det måtte han vel respektere
Gæst- Gæst
Sky var helt stille og det var Benji oss, han vidste ikke hvad han skulle sige, han var bange på en måde.. Bange for at indrømme noget. Han nikkede svagt da han sagde nej tak til at komme ud og se hans have, som han ellers var så stolt over.. Mhm.. Åh.. Han kunne ikke holde det ud.. Han kunne ikke lyve over for ham. Han lagde hver sin ånd på hver af Skys arme og vende ham mod ham, han kiggede ham ind i øjne og sukkede. "Hei... Okay jeg løg derhenne, jeg er ikke spor træt.. Men jeg kunne bare ikke sige det okay... Det var ikke fair over for dig at jeg løg for dig.. Det må du undskylde.. Det skulle jeg ikke havde gjort" han kiggede på ham, der var ikke så meget smil over ham lige nu, for lige nu skammede han sig rigtig meget over hans handling.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sukkede "nej det er ikke okay" han tog om hans hage og løftede hans hoved så han så på ham, han kyssede ham blidt på munden. "undskyld" sagde han lavt og kyssede ham igen på munden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Sky det er ikke fordi jeg ikke ville dele det med dig... Jeg var bare bange, jeg er bange for at sige det.." han sukkede og kunne ikke klare at se ham sådan, han måtte gøre et eller andet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sukkede blidt da han lagde armene om ham, han kiggede lidt ned på ham da han lagde sin kind mod hans bryst.. "Mhm..." brummede han let
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilede og nikkede, "jeg skal nok være blid" hviskede han blidt tilbage. Han sneg forsigtigt sine hænder ind under hans trøje, ind til hans bryst og nussede ham blidt mens han kyssede ham.
//jeg tænker lidt, skal vi bruge tids spring under sex, for jeg tænker lidt, der er så mange emner hvor de fleste sider er fyldt med sex fordi de bare er fortsat og fortsat, så jeg tænker at vi bare bruger tids spring til når de er færdige?//
Gæst- Gæst
//lyder helt fint, laver du sa tids springet?
Gæst- Gæst
Han smilede blidt da han tog sin trøje af og betragtede ham blidt. Hans tøj var allerede af, undtagen hans boxershorts.
Han blev overrasket da han hoppede op på ham med bene om hans hofter, han holde ham godt ind til sig for at sikre sig selv i ikke at tape ham, det ville han bestemt ikke. Han kyssede ham blidt igen mens han roligt gik ind i sengen og tog tøjet af dem begge og startede blidt du.
//Jaer//
Han lå på sengen fuldstændig nøgen med Sky ved sin side, han havde en arm om ham og havde pakket ham godt ind i en dyne for at han ikke frøs. Han holde ham blidt ind til sig mens han kyssede ham blidt i panden af og til. Han brummede blidt og kyssede ham så på munden. Hvor var han dejlig. Han havde selv taget et tæppe over sig, for ikke at ligge helt nøgen.
Gæst- Gæst
Han puttede sig ind mod hans bare bryst og lagde hånden mod den anden side af hans bryst "hvad så nu" spurte han svagt og lod sit blikke vandre op mod hans, hvad vil han nu synes om ham?
Gæst- Gæst
Han lod ham putte sig ind til hans bryst og holde ham tæt, ville ikke slippe ham lige nu, han ville gerne blive ved ham, sikre sig at han havde det godt.
"Hva siger du til at vi klæder os på og gør klar til den sleepover, der er måske lige nogle ting du skal hente der hjemme og sådan noget?" han smilede blidt til ham og kyssede ham blidt.
Gæst- Gæst
Han rullede om på maven og så ned på ham "det var nu ikke hvad jeg mente, altså vi har jo lige haft sex...hvad sker der så...synes du jeg er forfærdelig" spurte han svagt og vidste ikke hvad han skulle sige til ham eller hvad han ville sige, han håbede dog ikke på noget slemt fra Benji
Gæst- Gæst
Han kiggede dog lidt spørgende da han rullede om og kiggede på ham.. Et stort smil brede sig på hans læber, "du var fantastisk." hviskede han blidt mod hans øre og nappede ham blidt i øreflippen.
Gæst- Gæst
//ingen krea sorry
Gæst- Gæst
Han smilede tilbage til ham, tænkte lidt over hans svage smil. Hvad var der mon.
Han kiggede efter ham da han rejste sig op fra sengen, han nikkede lidt og rejste sig op og tog oss sine boxershorts på så han ikke var nøgen.
Gæst- Gæst
Side 5 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» Klokkeklang, Skylar
» Skylar - halo, and U R?
» Time Changes you//Skylar//
» Møde på hjemmebane // Skylar//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine