Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Serious... You are like me? - Skylar
Side 9 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Serious... You are like me? - Skylar
Han var glad for at Sky havde nydt det, eller det lød da ii hvert fald sådan på hans støn som han kom med. Det var dejligt at høre ham stønne sådan.
Han kiggede på ham da han puttede sig ind til hans bryst og lagde dynen over dem. Han lagde sin arme om ham og holde ham trygt ind til sig og gav ham varme som en dyne ikke kunne konkurere med. Han smilede stort "min elskede Sky" hviskede han blidt tilbage. "Er du træt?" spurgte han roligt.
Gæst- Gæst
han sukkede ved følelsen af hans dejlige, varme og trygge arme om sig og dette fik ham også kun til at trykke sig tættere på ham. Han fik rykket sig op, puttede sig ind mod hans favn "en smule" sagde han og gabte svagt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lukkede stille af, blev mere slap i sin lille krop, alt i mens han gled ind i søvnens blide greb, han drømte og for en af de første gange i lang tid, var det gode drømme der fyldte ham. Benjis ansigt, deres tid sammen og alle de ting der gjorde ham glad
//smutter i seng nu, men vi skrives i morgen
Gæst- Gæst
//Oki :3 Ja det gør vi, sov godt :3
Gæst- Gæst
Han fik på en eller anden måde vendt sig om i løbet af natten, trykket sin ryg mod hans mave, han lagde sine hænder ovenpå Benji's, flettede fingrene ind i dem.
Efter et par timer vågnede han dog, han sukkede og så tilbage mod den sovende Benji og med et smil strøg han ham ned af kinden, vendte sig mod ham og betragtede ham med et kærligt blik
//super og talk
Gæst- Gæst
Han kunne mærke med et sæt at Sky vende sig mod ham, men han lod bare som om han sov. Han brummede svagt da han mærkede Sky hånd mod sin kind, og med lukkede øjne låste han armene om ham og trykkede sig ind mod ham. "Godmorgen søde"
Gæst- Gæst
Han satte sig op og så ned mod ham med blide øjne "jeg vil smutte i bad....du er fri til at gøre mig med sevskab" sagde han og kyssede ham kort, før han rejste sig og gik mod badeværelset.
Han tændte for det varme vand, og kort efter var hans spinkle krop inde under det varme vand. Han sukkede, lagde hoved tilbage og nød for en gangs skyld vandet over sig
Gæst- Gæst
Han kiggede op på Sky da han satte sig op og kiggede ned på Benji, han lagde hovedet på skrå og smilede stort, "jeg vil med glæde gøre dig selvskab" sagde han frækt og fik sig selv lidt op så han kunne nappe ham i halsen.
Han kiggede efter Sky som han gik ud mod badeværelset. Han gik roligt efter og da Sky var trådt ind kom Benji lidt tid efter og stilede sig bagved ham og lagde armene om ham og trykkede ham ind mod sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Benji sukkede nydende af Skys hånd ned af hans bryst, han pressede blidt Sky op af den kolde væk, men fik det varme vand hen på dem så de ikke frøs. Han kyssede ham på munden imens hans hænder vandrede ned af Skys sider, blidt og roligt. "Sky, du betyder alt for mig" hviskede han blidt i hans øre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet på skrå, "fordi du er anderledes Sky, du er ikke ligesom alle andre, du er forsigtig, har dine egne meninger, der er ikke mange som holder ved det de selv tror på, men det gør du, og så er du smuk Sky, det må du aldrig tro modsat" hviskede han blidt og kyssede ham i håret.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kyssede ham ligeså lidenskabeligt tilbage "jeg elsker dig virkelig meget" hviskede han mod hans læber, strammede sine ben om hans liv
Gæst- Gæst
Han smilede af det kys Sky gengælde, der var lige så mange følelser i som Benji havde lagt i. "Jeg elsker ogs dig virkelig meget" hviskede han blidt tilbage og bevægede roligt sine hofter mens Skys ben var låst fast om hans hofter.
Gæst- Gæst
Han gispede overrasket, da han med et bevægede sine hofter, dog fik dette ham til at lade sine fingre flette sig ind i hans hår
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han grinede da Sky begyndte at vride sig, da han kildede ham i siderne. Det var ret sjovt. "der er vist en der er kilden?" sagde han blidt. Han grinede af Sky handling, nu måtte han lige pludselig ikke kysse ham mere? "kan du leve uden mine kys?" spurgte han blidt inden han holde op med at kilde ham og kyssede ham istedet for.
Gæst- Gæst
Han lukkede øjnene, prøvede at lade hver med at grine, så godt som overhoved muligt. Dog sukkede han stille da han endelig holdte op "er du sikker på du kan leve uden mine?" Spurte han stille og vendte kinden mod ham, da han prøvede at kysse ham
Gæst- Gæst
Han lagde hovedet på skrå og grinede blidt da Sky havde vendt kinden mod ham så det var hans kind han var kommet til at kysse. Han tog fat om hans hage, vende hans hoved mod ham selv og holde det fast der og smilede. "Det kan jeg ikke, aldrig" svarede han blidt inden han igen kyssede ham. Denne gang havde Sky ikke nogen chance for at vende sit hoved væk.
Gæst- Gæst
Side 9 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» Klokkeklang, Skylar
» Skylar - halo, and U R?
» Time Changes you//Skylar//
» Møde på hjemmebane // Skylar//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine