Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba15 
Edgar
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba15 
Valentine
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba15 
Abigail
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba15 
Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba15 
Lori
Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Serious... You are like me? - Skylar

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 0:08

Han smilede af Skys hånd oven på sin og blev helt blød af det Sky sagde, hans brede smil kom frem, "hvordan kan nogen finde på at kalde dig onde ting, du er det sødeste væsen i hele verden" hviskede han blidt mens han kiggede ind i hans øjne som var fyldt med kærlighed. Han smilede blidt til ham og sendte blikket tilbage med selv samme følelser lagt i. 
Han var glad for at Sky havde nydt det, eller det lød da ii hvert fald sådan på hans støn som han kom med. Det var dejligt at høre ham stønne sådan. 
Han kiggede på ham da han puttede sig ind til hans bryst og lagde dynen over dem. Han lagde sin arme om ham og holde ham trygt ind til sig og gav ham varme som en dyne ikke kunne konkurere med. Han smilede stort "min elskede Sky" hviskede han blidt tilbage. "Er du træt?" spurgte han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 0:18

Han trak på skulderne "hvordan kan folk kalde bøsser onde eller sige onde ting om dem, jeg gætter jeg bare ikke er normal nok" gættede han stille og så op i loftet, det gjorde ondt at tænke på....at folk ikke kunne lide ham på grund af hvem han elskede eller hvordan han så ud, hvad han gik klædt i.
han sukkede ved følelsen af hans dejlige, varme og trygge arme om sig og dette fik ham også kun til at trykke sig tættere på ham. Han fik rykket sig op, puttede sig ind mod hans favn "en smule" sagde han og gabte svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 0:24

Han betragtede Sky, han smilede blidt til ham da han sagde han nok bare ikke var normal nok, så kom han i tanke om noget andet hans far havde sagt, han havde fundet ret så sjovt. You  know what 'normal' is? A setting on a waching machine. No one wants to be that" han trykkede ham blidt ind til sig og kyssede hans pande. "Jeg elsker dig så højt Sky, tænk hele tiden på det" hviskede han blidt. 
Han kiggede på ham da han puttede sig ind til ham, han smilede blidt og strøg sin hånd blidt gennem hans lange hår, "så sov, jeg er lige her til du vågner" hviskede han blidt. 

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 0:32

Han sukkede og begravede ansigtet mod hans bryst, lagde den ene hånd mod hans arm og den anden mod hans mave "jeg elsker også dig, det er helt ufatteligt så meget jeg elsker dig" han så op mod ham, kyssede ham kort, før han vendte blikket mod hams bryst. Han lukkede sine øjne, lagde aermene tæt om ham, selvom han selvfølgelig troede på ham når han sagde han ville være der, så ville han alligevel gerne være så tæt som overhoved muligt.
Han lukkede stille af, blev mere slap i sin lille krop, alt i mens han gled ind i søvnens blide greb, han drømte og for en af de første gange i lang tid, var det gode drømme der fyldte ham. Benjis ansigt, deres tid sammen og alle de ting der gjorde ham glad

//smutter i seng nu, men vi skrives i morgen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 0:40

Han kiggede blidt ned på ham, og smilede roligt. Han ville aldrig give slip på denne mand, denne fyr han elskede så meget af hele sit hjerte, han ville blive hos ham til evig tid, igennem alt, han elskede ham så højt. "Du så dejligt Sky" hviskede han blidt mod hans øre. Han smilede og gengælde hurtigt kysset inden han vendte hoved ned mod hans bryst igen og holde sig ind til ham. Han skulle have lov til at sove nu, og Benji ville holde hvad han lovede, han ville ligge sammen med ham, indtil han stod op. Han begyndte blidt at nynne en sang som var en af hans mange yndlings sange (Iris - The goo goo dolls). Han nynnede den i det han kunne mærke Skylar var ved at falde i søvn. Og for første gang i meget lang tid faldt han selv i søvn med Skylar trygt ind til sig. 

//Oki :3 Ja det gør vi, sov godt :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 11:32

Han strøg ham ned af maven og rundt op af brystet, han brummede svagt i søvne, alt i mens han lod sine fingre glide rundt mod hans ryg, bryst og arme.
Han fik på en eller anden måde vendt sig om i løbet af natten, trykket sin ryg mod hans mave, han lagde sine hænder ovenpå Benji's, flettede fingrene ind i dem.
Efter et par timer vågnede han dog, han sukkede og så tilbage mod den sovende Benji og med et smil strøg han ham ned af kinden, vendte sig mod ham og betragtede ham med et kærligt blik

//super og talk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 12:55

Han smilede blidt i søvne da han kunne mærke i sin underbevidsthed at Sky nussede ham rundt om ham, han brummede i søvne og da han kunnnmærke Sky vende sig om og han flettede sine fingre med benjis. Han tryggede blidt Sky ind mod hans mave og sov ellers trygt resten af natten sammen med ham. 
Han kunne mærke med et sæt at Sky vende sig mod ham, men han lod bare som om han sov. Han brummede svagt da han mærkede Sky hånd mod sin kind, og med lukkede øjne låste han armene om ham og trykkede sig ind mod ham. "Godmorgen søde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 13:07

Han grnede da Benji med et åbnede øjnene og han fik et par arme låst om sig, han lagde hænderne som støtte mod madrassen og fik vendt dem om så han selv lå øverst. Blidt trykkede han sine læber mod hans i et kærligt kys "godmorgen" hviskede han blidt mod hans læber.
Han satte sig op og så ned mod ham med blide øjne "jeg vil smutte i bad....du er fri til at gøre mig med sevskab" sagde han og kyssede ham kort, før han rejste sig og gik mod badeværelset.
Han tændte for det varme vand, og kort efter var hans spinkle krop inde under det varme vand. Han sukkede, lagde hoved tilbage og nød for en gangs skyld vandet over sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 16:45

Han smilede stort til Sky da han havde lagt sig oven på ham, hvilket han ikke lige havde regnet med, men dog havde han intet i mod det, nej slet ikke. Det var ret behageligt faktisk. Han grinede lidt inden Sky kyssede han og han gengælde det. "mhm.." brummede han mod hans læber og nussede hans kinder. 
Han kiggede op på Sky da han satte sig op og kiggede ned på Benji, han lagde hovedet på skrå og smilede stort, "jeg vil med glæde gøre dig selvskab" sagde han frækt og fik sig selv lidt op så han kunne nappe ham i halsen. 
Han kiggede efter Sky som han gik ud mod badeværelset. Han gik roligt efter og da Sky var trådt ind kom Benji lidt tid efter og stilede sig bagved ham og lagde armene om ham og trykkede ham ind mod sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 18:46

Han sukkede, lukkede sine øjne da han følte hans arme om sig, hans mave mod hans ryg, varmen bredte sig i ham. Stille vendte han sig om, stillede sig mod ham med armene om hans hals "hej" hviskede han og kyssede ham blidt, før han lod hænderne glide ned af hans bryst. Glæden, samt kærlighed strålede om ham, som om han aldrig havde været mere glad i hele sit liv, som om dette var et øjeblik han under ingen omstændigheder ville miste eller tabe. Han ville bare være sammen med Benji for evigt og  for dem var det lang tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 18:59

Han smilede af Skys sukken og kyssede ham på halsen inden han vende sig mod ham, han smilede stort til ham da han lagde armene om halsen på ham og Benji lagde armene om hans liv. "Hej" hviskede han blidt mod hans øre og nappede blidt i det. Han gengælde inderligt hans kys, det var fyldt med kærlighed. Benji kunne bare ikke modstå Sky. Sky var bare så dejlig og smuk, han elskede ham så meget. 
Benji sukkede nydende af Skys hånd ned af hans bryst, han pressede blidt Sky op af den kolde væk, men fik det varme vand hen på dem så de ikke frøs. Han kyssede ham på munden imens hans hænder vandrede ned af Skys sider, blidt og roligt. "Sky, du betyder alt for mig" hviskede han blidt i hans øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 19:09

Han sukkede da han med et følte væggen mod hans ryg, hænderne nussede rundt mod hans bryst "du betyder også så meget for mig" hviskede han og sukkede, hans nussen og hænder der vandrede ned af hans krop, fik ham blot til at sukke svagt af nydelse, hvor han dog elskede ham...elskede hans hænder og ham tæt mod ham "jeg elsker dig så uendelig meget...at tanken om ikke at være tæt på dig, vil ødelægge mig" hviskede han og trykkede sine læber mod hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 19:16

Han smilede roligt til ham og lagde hovedet på skrå, "det er jeg glad for at høre" sagde han hviskende mod hans øre. Hans ene hånd blev lagt op på Skys kind som Benji strøg blidt. Han elskede denne mand, elskede Sky, hans... Kun hans, ingen måtte få ham! Bare han dog ikke fandt en anden fyr... Han kiggede dybt ind i hans smukke øjne. "Du vil altid være tæt på mig... Jeg vil passe på dig, du vil aldrig ødelægge" hviskede han blidt mod SKys læber som endnu engang kyssede ham. Han gengælde det blidt og kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 21:20

Han smilede og lagde sin kind mod hans varme ru hånd "det er jeg glad for...jeg vil ikke miste dig, ikke allerede" hviskede han stille og lagde hoved tilbage. Han lagde armene om hans hals, sprang op i hans arme og låste benene om hans liv, mens hans læber var mod Benjis, han sukkede og kyssede ham ned af halsen "hvorfor elsker du mig endelig, ikke at jeg elsker det, men jeg er bare nysgerrig, du er smuk, dejlig og perfekt....hvorfor lige mig" begraver ansisgtet mod hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 21:26

Han smilede til ham, og kyssede hans næse, "du mister mig aldrig, det forsikre jeg dig om" sagde han blidt og holde godt fast i ham da han sådan sprang op i hans arme og lagde benene om hans hofter, han holde ham ind til væggen mens han kyssede med og havde sine hænder nede ved hans numse som han gav et blidt klem. Han sukkede nydende af Sky læber ned af hans hals. 
Han lagde hovedet på skrå, "fordi du er anderledes Sky, du er ikke ligesom alle andre, du er forsigtig, har dine egne meninger, der er ikke mange som holder ved det de selv tror på, men det gør du, og så er du smuk Sky, det må du aldrig tro modsat" hviskede han blidt og kyssede ham i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 21:58

Han smilede bredt, men gispede svagt "aldrig....er et meget stort ord, men jeg tror dig, jeg tror på jvad du siger" hviskede han og nød hans kys, hans klem mod hans balder. Han trykkede sig mod ham, strøg ham ned af ryggen og nussede sin næse mod hans varme hals. Han lukkede øjnene og lyttede til hans dejlige stemme "virkelig....jeg elsker dig fordi du for mit hjerte til at hamre hurtigt hver gang du kigger på mig, hver gang du siger mit navn og hver eneste gang du kysser mig er jeg som forelsket på ny" hviskede han svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 22:05

Han kiggede lidt undrende på Sky, "ja det er det, men jeg bruger det fordi jeg virkelig elsker dig" han lagde hovedet let på skrå og kiggede roligt på ham. Han nød Skys hud mod sig, det gjorde virkelig at han sitrede hver evig eneste gang han var nær ham, hver evig eneste gang Sky rørte ved ham. Han lyttede til Skys stemme og smilede stort. Lagde to finger under Skys hage og fik ham til at kigge på ham, "det er det bedste jeg har hørt i rigtig lang tid" han kyssede ham lidenskabeligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 22:25

Han strøg ham ned af kinden "hej ikke det undrende blik, jeg siger underlige ting en gang imellem, det må du leve med" han kyssede ham på næsen, hvorefter han trykkede sig mod ham og kyssede kort hans læber, før han trak sig væk.
Han kyssede ham ligeså lidenskabeligt tilbage "jeg elsker dig virkelig meget" hviskede han mod hans læber, strammede sine ben om hans liv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jun 2013 - 22:34

Han sukkede nydende at hans hånd mod hans kind og så blidt på ham, "Mhm... Blev bare bange for om det var et for stort ord for dig... Som om at du ikke var helt vild med at jeg sagde det. at du aldrig ville miste mig." Han smilede skævt da Sky kyssede hans næse, det var ret sødt. Han holde ham tæt ind til sig da Sky kom tæt på og kyssede ham hvorefter han træk sig lidt væk igen. 
Han smilede af det kys Sky gengælde, der var lige så mange følelser i som Benji havde lagt i. "Jeg elsker ogs dig virkelig meget" hviskede han blidt tilbage og bevægede roligt sine hofter mens Skys ben var låst fast om hans hofter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 9:10

Han klukkede, men rystede på hoved "nej er jeg da ikke, jeg er heller ikke vild med det" han smilede drillende "jeg elsker det" han strøg ham ned af kinden, hans kærlighed for denne ene mand, var store og han tvivlede på de ville blive mindre igennem tiden, at han da overhovede ville miste dem kom heller ikke på tale.
Han gispede overrasket, da han med et bevægede sine hofter, dog fik dette ham til at lade sine fingre flette sig ind i hans hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 9:54

Hans blik blev mere end undrende, denne gang lidt panisk, han var ikke vild med det, Benji lagde hovedet på skrå og kiggede ind i hans øjne. Han ånede dog lettet op af det næste Sky sagde, ih.. det var ikke fair at drille ham på den måde. "Du er ondt at drille" han kiggede ironisk ondt på ham "det skal du få betalt" sagde han drillende og i stedet for at nusse ham ned af siderne, begyndte han straks at kilde ham istedet for. Han holde ham stadig op mod væggen så det var ikke lige til for Sky at flygte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 10:51

Han grinede "jeg er da ikke ond, det er bare en af mine charemerende sider" klukkede han og smilede bredt. Han grinede, vred sig for at komme fri, han grinede endda så meget at han fik tåre i øjnene. Han fik på en eller anden måde lagt sin hånd som dække over sin mund "d-du må ikke k-kysse mig hvis du bliver ved" grinede han og lagde den anden hånd mod hans bryst, alt i mens han prøvede at skubbe ham fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 11:07

Han smilede stort af Sky og rystede blidt på hovedet, "en ond charmerende side af dig" svarede han drillende igen og nappede ham i kinden og brummede mens han kiggede drillende på ham
Han grinede da Sky begyndte at vride sig, da han kildede ham i siderne. Det var ret sjovt. "der er vist en der er kilden?" sagde han blidt. Han grinede af Sky handling, nu måtte han lige pludselig ikke kysse ham mere? "kan du leve uden mine kys?" spurgte han blidt inden han holde op med at kilde ham og kyssede ham istedet for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 11:23

Han brummede og rakte tunge af ham, grinede dog stille, hans onde charmerende side? Det havde han dog aldrig selv anset sig selc for at have, om han så var det eller ej, kunne vel være ligegyldigt.
Han lukkede øjnene, prøvede at lade hver med at grine, så godt som overhoved muligt. Dog sukkede han stille da han endelig holdte op "er du sikker på du kan leve uden mine?" Spurte han stille og vendte kinden mod ham, da han prøvede at kysse ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 11:35

Han kiggede på den lille tunge der kom ud af Skys mund og grinte af det. "Pas du hellere på jeg ikke stjæler den søde" hviskede han blidt og kiggede ham dybt ind i hans øjne, han strøg hans kind blidt og grinede roligt.
Han lagde hovedet på skrå og grinede blidt da Sky havde vendt kinden mod ham så det var hans kind han var kommet til at kysse. Han tog fat om hans hage, vende hans hoved mod ham selv og holde det fast der og smilede. "Det kan jeg ikke, aldrig" svarede han blidt inden han igen kyssede ham. Denne gang havde Sky ikke nogen chance for at vende sit hoved væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 9 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum