Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Serious... You are like me? - Skylar
Side 3 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Sv: Serious... You are like me? - Skylar
Benji smilede mod hans læber da han kunne mærke at han gengælde det og lagde hans hånd mod Benji's kind, han sukkede blidt da kysset var slut og kiggede på hans røde kinder. Han smilede blidt, lettet over at han ikke havde skubbet ham væk, men gengæld det.. Mhm..
Benji smilede stort.. "Godt" det var egentlig oss første gang han kyssede en dreng og han måtte indrømme, det var ikke spor dårligt. Han betragtede hans læber som han bed i igen, han rystede blidt på hovedet og smilede.
Gæst- Gæst
Han var stadig overrasket over kysset, men overraskelsen havde lagt sig og rødmen lagde sig ligeså, som tiden gik. Han gav endda slip på sin underlæbe og betragtede Benji med varme i øjne. Han lagde igen sin hånd over Benji's begnyndte igen at nusse dem, blidt og venligt, som en svag fjer der kørte hen over hans hud "hvorfor gjorde du det englelig...ikke der er noget galt i det, bare hvorfor?" Spurte han svagt og betragtede ham nysgerrigt
Gæst- Gæst
Det var som om alt forsvandt fra Skylar, hans vane til at bide sig i læben, hans rødmen.. Mhm... Han var måske blevet tryg eller hvad.. Benji kunne ikke lade vær med at smile, han trak lidt på skulderne, "vi havde begge to ikke prøvet det... Men ærligtalt ved jeg det ikke rigtigt.. Jeg havde vel nok bare lyst" han trak på skulderne igen og kiggede ned på sin hånd som igen blev nusset af ham.. Mhm.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kiggede lidt på ham, betragtede ham mens han nussede ham, han smilede blidt da Skylar lod sin finger løbe ned over sin læbe... han lagde hovedet på skrå og smilede blidt til ham. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige... hvad han skulle gøre.. Han sad bare lidt og betragtede ham.. Skylar.. Som han lige havde kysset.. Mhm.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så igen på benji, lod ubevidst sine øjne glide ned over hans læber, der for noget tid siden, havde været trykket mod hans egne, en følelse som han, hvis han skulle være ærlig, meget godt kunne lide og gerne ville føle blot endnu engang.
Dog så det ikke ud til Benji ville gøre noget, så da han havde fået øjenkontakt med Benji, gjorde han noget han ellers ikke ville havde gjort. Hurtigt trykkede han sine egne læber mod hans i et blidt og forsigtigt kys
Gæst- Gæst
Han kiggede på ham da han mærkede at Skylar kiggede på ham. Eller nærmere hans læber, han fulgte hans blik og de var ikke lige frem mod hans øjne.. Nej det var længere nede.. Mod hans læber.. Et smil brede sig og han betragtede ham med blide øjne.
Han kiggede forbavset på ham da han trykkede sine læber mod Benjis, han havde ikke regnet med at han ville kysse ham.. Et smil brede sig på hans læber og han kyssede igen, han lagde sin ene hånd mod hans skulder mens han blidt gengælde hans kys og smilede imens.
Gæst- Gæst
Forsigtigt trak han sig væk, dog stadig med deres næser mod hinanden, de lå med spidsen mod hinanden, mens han sukkede og så direkte ind i hans øjne "undskyld, jeg kunne vidst ikke holder mig tilbage" hviskede han svagt og nussede ham rundt på halsen, mens hans øjne hele tiden var på ham
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han sukkede svagt, lukkede nydende øjnene da han kunne mærke de bløde kys fra hansa kind, ned af halsen og tilbage til kinden igen "det er godt, for jeg fortryder det ikke" han smilede blidt, prøvede sig selv ad, i stedet lod han læberne glide ned, fra hans mundvige som en sommerfulgs vinge mod hans kind og ned af hans hals.
Han stoppede der og kyssede ham fra kæbens kant ned til hans skulder startede "det tror jeg også" hviskede han og nussede ham rundt på overrarmen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hans smil var der hele tiden og synes ikke at forsvinde, slet ikke efter det kys de først havde delt, det havde nok overrasket ham, men gav ham samtidig også en støre glæde "det var...rart" hviskede han og lod svagt sine læber strajfe hans. Det kom ham dog som et mysterie, hvordan Benji overhoved kunne kysse ham tilbage, han var jo smuk og ja han selv lignede jo en omvandrende kvinde, med en mandekrop
Gæst- Gæst
Han lod ham sætte sig op på hans skød med armene rundt om hans hals, Benji selv, lagde armene om livet på ham og trykkede ham ind mod sig. Han smilede blidt og nikkede. "Ja det var" sagde han blidt og amilede af hans strejfende læber, han bed blidt i hans under læbe og fangede lige et kys fra ham, det skulle han ikke slippe fra, sådan at friste ham med et strejf, nej det nøjes Benjis bare ikke med. "Jeg er glad for du kunne lide det.. Det er der ikke mange der kan" sagde han smilende.
Gæst- Gæst
Han rynkede brynet "hvorfor ikke?, du har da virkelig bløde læber også er du derudover også en meget smuk ung mand" sagde han og puttede sig ind mod ham, nød hans krops varme mod sin egen, eb varme han nød sig godt af og kunne ville have mere af
Gæst- Gæst
Han trak lidt på skulderne og smilede over det han sagde om ham, han smilede blidt, meget blidt og nussede ham blidt op Af ryggen. Han holde blidt opm ham da han puttede sig ind til ham, mhm. "Det ved jeg ikke, folk har bare svært med at se igennem det at jeg er til mænd. Men tak for de finde kommentare, men vi ved nu godt hvem der er kønnest, det er dig" han mente det, det kunne man se i hans æje, han mente virkelig at han var pæn..
Gæst- Gæst
//sorry...ingen krea
Gæst- Gæst
Han smilede da Skylar bed ham i underlæben og nød lyden af hans brummen der kom fra ham.
Han smilede stort og blidt til ham, "mhm, tak, men du er nu oss meget smuk" hans personlighed var fantastisk, han var så sød og blid, som om han ikke kunne blive sur, lidt ligesom Benji. Han kyssede ham på munden igen.
//det er helt iorden xD\\
Gæst- Gæst
Han kyssede ham blidt igen, lod fingrene glide igennem hans hår, lod det bløde hår, mens han trak kysset længere ud. Han sukkede mod hans læber og nød det hele "mange tak, det er virkelig sødt af dig, for mig til at føle mig....smuk" hviskede han og trykkede sig mod ham
Gæst- Gæst
Han blev helt elektrisk da han kyssede ham igen, han kyssede kærligt med og nød hans hænder gennem hans hår, Mhm, brummede han kærligt og kiggede blidt på ham.
"Skylar... Det er fordi du er smuk" hviskede han blidt i hans øre da han trykkede sig mod ham igen. Han strammede grebet blidt igen og kyssede ham blidt på kinden
Gæst- Gæst
Han begravede ansigtet mod hans hals, nussede ham igen rundt i håret, derefter ned af nakken og ned af ryggen. Forsigtigt lod han sine fingre glide ind under hans bluse og ind mod den bare hud hvor han nussede ham rundt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
» Klokkeklang, Skylar
» Skylar - halo, and U R?
» Time Changes you//Skylar//
» Møde på hjemmebane // Skylar//
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine