Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba15 
Lori
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba15 
Edgar
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba15 
Valentine
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba15 
Abigail
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba15 
Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Serious... You are like me? - Skylar

Side 10 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 11:42

Han rødmede da han fik ham til at se på ham, han lagde sine hænder mod hans bryst, lod dem køre op mod hans kinder "uhh jeg må have nogle gode læber, hvis du aldrig kan for nok af dem" hviskede han og så ned mod hans læber, som hans ansigt kom tættere på. Da hans læber ramt hans, sukkede han og trykkede sig mod ham, han kyssede ham igen og bed ham drillende i underlæben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 11:58

Han smilede af hans rødmen og Skys hænder mod hans bryst som kørte op til hans kinder, han sukkede nydende og grinede lidt, "du har nogle meget fantastiske læber søde" hviskede han mod hans øre og holde ham trygt ind til sig så han ikke ville glide eller noget.
Han smilede af Sky da han kom tættere på imens Benji kyssede ham. Han sukkede nydende da Sky bed ham i underlæben. Han pressede ham lidt op af væggen og smilede til ham inden han slikkede ham op af halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 12:18

Han fik på en eller andet stillet sig ned på gulvet, han lagde armene om ham og smilede blidt "jeg elsker dig" han lagde sin kind mod hans bryst. Han trak sig dog væk for at finde noget shampoo frem, som han efter at havde vendt Benji om, fordelte i hans mørke hår. Han masserede ham i håret og ned af hans skuldre "smukke dig" hviskede han blidt og nussede sin kind mod hans ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Ons 26 Jun 2013 - 17:59

Selvom Benji prøvede at holde Sky oppe stod Sky tilsidst nede på gulvet i bruseren. Han kiggede roligt ned på Sky og smilede stort til ham, "jeg elsker ogs dig" Han lod Sky ligge sit hoved mod hans bryst og Benji strøg en hånd gennem Skys hår. Han lod ham dog trække sig væk da han skulle have fat i noget shampoo, Benji lod ham vende ham om og putte sæbe i hans hår. Han brummede da Sky masserede det ind i hans hovedbund og så ned til skulderen. Han mærkede hans kind mod hans ryg, nusse omkring ham. Han kiggede over sin skuldre og smilede. "Ikke smukkere end dig" han vende sig om, tog selv noget sæbe ud i sine hænder og begyndte ved hans hovedbund ved hans nakke og så op til han havde været igennem Skys lange lyse hår. Han smilede blidt til ham. "Du dufter godt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 10:47

Han rødmede, lagde selv hoved tilbage og nød hans massage "det synes jeg....og mit ord er lov" klukkede han, men sukkede svagt. Han lagde sine hænder mod hans mave, før han gik hen til ham og på tær, så han kunne trykke sine læber mod hans "du dufter bedre" hviskede han og nussede ham op og ned af maven, til han lod hænderne hvile ved hans hofter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 11:56

Han smilede og grinede blidt, han rystede roligt på hovedet, hans ord er lov? Ah, kunne det nu være rigtigt, "er du nu helt sikker på det... For jeg tror helt sikkert at det må være mig som har det sidste ord her" han smilede drillende til ham.
Han kiggede roligt på ham da han kom hen til ham med hænderne på hans mave og på tær så han kunne nå hans læber. Benji smilede roligt og gengælde blidt kysset. Han sukkede nydende da Skys hænder kørte rundt på hans mave og lagde sig på hans hofter til sidst. Han kiggede roligt på ham og roligt lagde han hånden på Skys bryst og fik ham roligt til at gå baglæns ind under bruseren så de fik vasket shampooen ud af deres hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 12:11

Han nikkede "det tror jeg og fik det endelig skulle være du har det sidste ord skulle det være...du har ret" klukkede han stille, med et drillende smil. Han kunne skam godt drille, hvis han ønskede det, han havde drillende sider, sider som ingen kender til som mange ikke ville se.
Han lagde igen hoved tilbage, smilede og nød vandet der strømmede ned over ham og vaskede shampooen væk. Med et lille smil trykkede han sig mod Benjis varme bryst, flyttede hænderne så de var om ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 12:21

Han smilede til ham, "ja jeg har ret, du er smukkere end mig" sagde han smilende og kilede ham lidt i siderne men stoppede hurtigt igen. Sky kunne vist også drille lidt, skønt det var nu ikke det første indtryk han havde fået af ham da det havde siddet på den bænk.
Han kiggede roligt på Sky da han lagde hovedet tilbage for at få skyllet sæben ud. Benji stod bare lige og lod vandet strømme ned over det hele. Han kunne pludselig mærke Sky trykke sig mod sit bryst, han kiggede roligt ned og smilede til Sky. "Du er smuk, meget smuk Sky" hviskede han blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 19:40

Han rystede på hoved "nej mente det var fine ord...dine sidste ord vil være du har ret" klukkede han og kyssede ham blidt, han strøg ham ned af kinden og prikkede ham på kinden. Han vidste ikke hvorfor han skulle være så smuk som Benji sagde, han så det bare ikke, han kunne ikke se hvad der skulle være smukt ved ham.
Han klukkede "sikke dog du kan med de ord" han slukkede for vandet og fandt et håndklæde frem, viklede det om sit liv efter at han havde tørt sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 19:50

Han grinede lavmælt og rystede på hovedet, "det vil jeg nu ikke give dig ret i" han smilede og gengælde kysset. Han grinede lidt igen da han prikkede ham på kinden, han kiggede ned på ham og lagde hovedet på skrå, tog sig lidt til kinden og prikkede så ham igen, han prikkede ham dog på næsen i stedet for på kinden.
Han kiggede ned på den smukke Sky lige foran ham, han kunne godt fornæmme at hver gang han sagde Sky var smuk, tænkt Sky noget over det. Men hvad han end tænkte over, vidste Benji selvfølgelig ikke, han ville blot stå fast ved at Sky var smuk, og han skulle have det af vide så tit at han ville få nok af det til sidst.
Han lagde hovedet på skrå og smilede svagt "du ved godt jeg mener det, gør du ikke?" han betragtede ham som han slukkede for vandet og tørrede sig. Benji stod bare stadig der hvor han stod og var stadig våd, gjorde ikke mine til at skulle til at tørre sig nogen steder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 19:59

Han rødmede "du siger det jo" sagde han stille, han så ned og kløede sig i nakken før han igen mødte hans blik. Han fandt et håndklæde og gik stille hen til ham, uden at sige noget gik han i gang med at tørre hans bryst "jeg håber ikke det gør noget" hviskede han svagt og lod håndklædet glide ned over hans mave og op mod brystet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 20:05

Han sukkede og kiggede ned, "Sky, du bliver nød til at tro mig... Selvom du ikke selv kan se det..." han kiggede op på ham igen, lagde hovedet på skrå og kiggede på hans røde kinder. han smilede svagt til ham da han kom hen med et håndklæde og begyndte at tørre ham. Det gjorde skam ikke spor at han gjorde det. "Det er fint" sagde han roligt og strøg en hånd ned af Skys kind. Han var virkelig smuk og Benji ville ønske at han selv kunne se det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 20:09

Han nikkede stille "jeg ved det, det er bare svært...jeg er ikke vant til den slags" sagde han og blev ved med at tørre ham, han lod det bløde håndklæde glide op og ned af hans sider, rundt på hans skuldre og arme, ned over det små kurver omkring hans ryg. Hans øjne lå hele tiden på hans bryst, som han tørrede hans krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 20:16

Han sukkede tungt og nikkede roligt, "jeg ved det... men du bliver mere van til det når du er sammen med mig" sagde han blidt mens han lod Sky tørre sig. han tog dog håndklædet til sidst, da det så ud som om at Sky var færdig og hans øjne bar hvilede på Benjis bryst. Han lagde håndklædet væk og lagde armene om Sky og trak han ind til sig. "Jeg vil sige det så mange gange som muligt, til du bliver helt træt af det og til sidst bliver nød til at indrømme at du er smuk" hviskede han blidt i hans øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 20:23

Han smilede og nikkede, lod ham tage håndklædet og trykke ham mod sig "mhh" sukkede han og lagde armene om ham, hans kærlighed for Benji ville nok aldrig rigtig forsvinde og han blev kun varm inden i når han sagde alle disse søde ting om ham, men samtidig var han også usikker og bange for hvad han skulle tro "jeg elsker dig" hviskede han mod hans bryst, før han trådte væk "hvad skal vi nu lave" spurte han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 27 Jun 2013 - 20:31

Han smilede af hans sukken og kyssede ham på kinden, han var så sød ja han var så, han kunne være sammen med ham hvornår det skulle være, han ville aldrig nok rigtig kunne slippe ham, end ikke hvis Sky skulle finde en anden, hvilket Benji ikke kunne klare at tænke over. Det ville knuse ham. Han elskede Sky så meget.
Han kiggede blidt ned på ham og smilede stort af hans hvisken, "jeg elsker ogs dig Sky" hviskede han inden han trådte væk og Benji gav ham lov. Han trak på skulderne, "noget ud har lyst til? noget specielt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 10:17

Han trak på skulderne, han vidste det englelig ikke....hvad havde han lyst til, ud over bare at være tæt på ham, hvilket han ville elske at være. Han trådte stille ud og væk fra bruseren, for at tage sit tøj på, dog vendte han sig om og lagde sine øjne på Benji, da han var færdig "noget du har lyst til" spurte han stille

//hej, jeg tænkte på om vi skulle afslutte dette også lave et nyt, hvor de f. Eks er på en date eller noget andet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 10:28

Han kiggede roligt på Sky og smilede til ham da han trådte ud af badet. Benji begyndte selv at tørre sig, håret og resten af sin krop. Ham kiggede på ham da han havde taget tøj på og vend sig mod Benji.
Han trak selv på skulderne, han vidste det heller ikke helt selv. "Vi kunne bare slappe af i dag måske?" han trådte ud af badet og hen til Skylar.

//Jo det kan vi godt, lyder som en god ide//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 10:38

Han lagde armene om ham, smilede bredt "det vil jeg gerne" hviskede han blidt, han ville germe bare hygge og putte, slappe af med Benji hele dagen, hvis han kunne få lov, så endnu længere. Han krammede ham kort, før han trådte væk "jeg går ned i stuen, kom ned når du for tøj på" han smilede og gik ned i stuen, hvor han lagde sig på sofaen

//super, kunne du lave det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 11:44

Han smilede stort til Sky da han lagde armene om Benji, Benji trykkede ham blidt ind til sig og kyssede hans pande, "så lad os det" hviskede han blidt, krammede ham og lod ham gå ned i stuen. "vi ses om lidt" sagde han roligt inden han begyndte at tage tøj på, han gjorde det hurtigt for hurtigt at kunne komme ned til ham.
Da han var færdig gik han ned i stuen og så Sky ligge på sofaen. Han kiggede kærligt ned på ham og kyssede hans pande "Hej søde" han havde taget en hvid tanktop på og et par sorte shorts.

//Ja det kan jeg godt, hvor skal det være henne?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 12:08

Han havde selv taget en sort skjorte på og et par grå løse bukser på, han armene om sig selv, men smilede da han følte hans læber mod sin pande og hørte hans stemme, så hurtigt vendte han sig om på maven og trykkede sine læber mod hans "hej" hviskede han blidt og satte sig op, smilede til ham og så med et næsten forelsket ud

//super og du bestemmer englelig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 12:24

Han smilede stort til Sky som lå der på sofaen og slængede sig, han sukkede blidt af hans kys og gengælde det meget kærligt. Han satte sig roligt ned ved siden af ham da Sky satte sig op i sofaen. Benji lagde armen om Sky og trak ham ind til sig, kyssede ham på panden og nussede hans side imens han duftede roligt til hans hår.
De skulle ikke lave noget i dag, de skulle bare sidde og slappe af men hinanden, ikke det helt store og det var nu ogs fint efter Benji.

//Oki, sender linket til dig. Og out eller?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 12:30

//Jeg kan ikke rigtig finde på noget at skrive, så lad os da sige out

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 12:35

//Oki. Det kan godt være at jeg laver emnet senere, eller venter med at sætte det ud, da jeg lige skal have lavet min violin og øve, men sender linket over pm//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 28 Jun 2013 - 12:43

//det er skam helt okay

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 10 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum