Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 EmptyIdag kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba15 
Valentine
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba15 
Genevira
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba15 
Lori
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba15 
Edgar
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba15 
Abigail
Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba13Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba14Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Serious... You are like me? - Skylar

Side 2 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 15:47

han nikkede "det er til at hoere...det er heldigt" medgjorde han og laenede sig op af baenkens armlaen, betragtede ham stille "mhh....saa du bor der alene....men bliver du saa aldrig ensom" spurte han og havde vel gaettes sig til svaret, da han selv kendte til det at bo alene....for hans eget vedkommende kom han fra en rig familie, men var stukket af paa grund af det misbrug han var blevet udsat for. det gjorde ogsaa han ikke rigtig gad stole paa folk, det gjorde sikkert ondt naar de vendte en ryggen.
han nikkede stille "mhh....da jeg var yngre oenskede jeg at jeg var blevet skabt anderledes....at jeg i stedet for at se ud som jeg goer...maaske lignede en mand" han trak paa skulderne "men nu ved jeg at det vil aldrig aendre sig....saa det jeg nok allermest onsker mig nu....er en der kan acceptere mig som jeg er, en jeg kan foele mig tryg med" han smilede svagt, i det han udtalte de sidste ord...hvad skulle han ellers sige, det var jo det han et sted oenskede sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 15:53

//svare senere der er lige nogen ting det skal laves xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 15:57

//ok ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 21:36

Benji nikkede og smilede blidt "Ja.. Det er det" han kiggede forud da Sky lænede sig tilbage. Han vende benene ud over bænken og sad lidt sænket mens han pillede lidt ved sit ærme, en dårlig vane han havde når han ikke rigtig vidste hvad han skulle sige, han måtte se at holde op med det, det virkede så... Fimset.. Som han i virkeligheden var... Men stadig.. Han burde holde op, folk syntes sikkert det var helt vildt mærkeligt.
Han sukkede dybt og nikkede så svagt og rettede sig lidt op og kiggede op på himlen før han kiggede på Sky igen med et svagt smil. "Jo... Hele tiden.." han var ensom, han blev hele tiden ensom, han havde ingen at tale med for han boede jo ved udkanten hvor ikke mange boede... Så han var egentlig bare alene, helt for sig selv efterladt i det egentlig ret så store hus som han kaldte lille. "Bliver du ikke oss ensom.. Oppe i lejligheden?" spurgte han forsigtigt, kiggede kort på ham med et spørgende blik før han kiggede op på himlen igen med et suk lige så dybt som før.
Han lyttede dog til det han sagde da han begyndte at fortælle om hvad han ønskede sig... Benji var god til at lytte, han lyttede altid til folk hvis man havde brug for det... Eller det havde han gjort da han havde haft mange venner... Nu var det ved at tynde ud i det... Han kiggede ned i jorden og smilede mens han langsomt nikkede. Han forstod godt Sky, og hans ønske... Han kunne godt forstå det. Han rettede sig op og kiggede på Sky med et blidt smil. "Der er ikke så mange af dem... men nogen er der... De skal bare findes... Som... feks... Du har fundet mig... Altså jeg er sådan ret lige glad hvordan du ser ud, jeg dømmer ikke folk for det ydre men for det indre.. Og du virker som en rigtig sød fyr... men.. Det er svært at finde nogen som kan acceptere en, derfor bliver man nød til at grave dybere." han smilede blidt til ham og lænede selv tilbage mod bænken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 21:58

hans oejne landede paa mod hans troeje, foer de igen landede paa hans oejne, han kendte selv foelesen, da han selv havde en tendens til at pille ved sin troeje naar han ikke vidste hvad han skulle goere eller sige....det kunne man ogsaa se paa da han bar troejer med lange armer der naesten daekkede hans haender og endda laengere ned.
han nikkede stille, daekkede sine haender med troeje aermet "meget....men hvad kan jeg goere ved det....der er ikke mange at snakke med som forstaa hvordan man har det" spurte han stille, lagde hoved paa skraa....hvad kunne han goere? det var ikke fordi der var mange der bare gad at snakke med ham eller for den sags skyld laere ham at kende.
han saa ned, havde svaert ved at se ham i oejnene "ja det har jeg....og det er jeg glad for, men uden at lyde som en kliche...saa foeler jeg mig grim hver eneste gang jeg bliver kaldt de ting...hvis bare de kunne holde sig til at kalde mig ting angaande min seksualitet var det fint...men de gaar ogsaa ind og siger en masse om hvordan jeg ser ud" han bed sig i laeben, foer han endelig moedte hans blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 22:17

Benji trak på skulderne, der var ikke meget at gøre ved det, det kunne han godt se, det var svært når man ikke havde noget at tale med lige ved siden af sig... Men han kom i tanke om noget, noget som han havde elsket at gøre med pigerne da han var yngre... "Sleepovers.." Han kiggede på Sky med et smil, hvis man ikke boede lige ved siden af nogen man kende kunne man altid gå hjem til dem og overnatte... Det var da noget han havde gjort mange gange... Som yngre da han havde venner... Åh... det var tider. Han sukkede ved tanken om hvor lang tid siden det egentlig var.
Benji lagde hovedet på skrå da Sky ikke ville møde hans blik som han tale, det virkede lidt mærkeligt at han ikke ville møde hans blik... han blev ved med at vende hoved på skrå, prøve at kigge på ham ind i hans øjne, det gik dog ikke... Han sukkede og smilede blidt som han endelig kiggede op igen. "Sky... Jeg ved det er svært og det bare er let at sige til dig måske for mig... men du bliver ned til at lade det gå lige igennem... Lad det gå direkte igennem dig... Lad det ikke hænge fast og tænke over hvad de siger til dig... De forstår dig alligevel ikke... Så hvorfor lytte til dem... Lyt til mig... Du er smuk som du er.. Lige meget hvordan du ser ud, om du så ligner en kvinde i ansigtet, du skal være glad for at du ikke er en hamfrodit... Det må da stinke... " han smilede til ham blidt og støttede så Skys hage med sine to fingre for at holde hans ansigt oppe så han kunne kigge ham i øjne... "Du skal ikke tage dig af dem... De ved ikke en skid om hvordan det er... tænk hvis det var dem selv..." han smilede og lagde hovedet på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 22:34

han klukkede, trak selv paa skulderne "det lyder sjovt....men jeg har aldrig proevet det, for det meste skulle jeg studere som ung og det er foerst her for et par aar siden jeg slap fri fra dem....de ting de gjorde" han rystede paa hoved, hvad han i sit liv var blevet udsat for af den ene eller anden slags....det var utilgiveligt...at goere saadan noget mod sit eget barn, sit eget koed og bloed, han forstoid det i sandhed ikke....men kom ved heller aldrig til det
hans ord fik smilet frem paa hans laeber, og i det sekund han lagde sine fingre mod hans hage, skoed en svag roedmen op i ham, fik ham til at bide sig i laeben "jeg ved det, det siger de fleste man skal, men jeg har levet i snart 200 aar og aldrig en gang var der en der sagde noget....venligt til mig, noget som fik mig" hviskede han, en lille taare gled ned af hans kind, mens hans oejne fortsat var rettet mod ham "smuk....jeg foeler mig ikke smuk" sukkede han og lukkede kort oejnene for at bide sig haardere i laeben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 22:47

Benji smilede blidt og nikkedet "men når nu du er fri...Skulle du tage og prøve det... det er rigtig sjovt... Du laver de skøreste ting" han grinte stille og kiggede blidt på ham med hovedet på skrå. Han betragtede hans rødmen og den måde han bed sig i læben på som han lagde sine fingre under hans hage, han nikkede og forstod ham godt i hvad han sagde, det var svært egentlig... Men han havde bare levet med det i en lidt mildere form... han sukkede og fik et trist ansigtsudtryk da han så den enkelte tåre glide ned af hans kind. Han tørrede tåren væk med den anden hånd, "men... Du er smuk" han smilede blidt til ham som han lukkede øjne, han kunne se hvordan han bed sig hårdere i læben, han lod sin ene fingre løbe over hans læber så han lod tænderne slippe hans læber, "det er ikke sundt for dine læber at du bider sådan i dem.." han smilede blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 23:01

han nikkede "mhh okay det maa jeg jo finde ud af paa et eller andet tidspunkt...naar der er nogle der gider" sagde han stille, mhh hvordan skulle han goere det og hvad lavede man englelig til disse ting?
han roedmede blot mere af Benji's ord, i hans snart 200 aar...havde der aldrig vaeret saa meget som en eneste der havde sagt noget som dette, kaldt ham smuk, dette var ikke ord han var vant til at hoere fra andre. selv hans maade at toere hans taare vaek, eller fjerne laeben blidt fra taendernes haarde greb, fik ham til at smile svagt "det....har der aldrig vaeret nogen der har sagt....tak" hviskede han med et smil, saa paa ham med varme i oejnene. han nikkede og klukkede "det ved jeg....gammel dum vane" sagde han med et skuldertraek

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 23:20

Benji grinede blidt og nikkede, "Jaer, det må du.. Det er rigtig sjovt" mon han ikke havde gennemskuet at han faktisk godt gad... Det var ligesom derfor han sagt det... Han havde stor erfaring med sleepovers.. Det var noget han næsten havde gjort dagligt da han var yngre. Men han ville nu give ham tid hvis han ikke rigtig havde fanget den, han ville ikke være sådan en som bare møvede sig ind i hans liv.
Han smilede blidt til ham, det var der nogle der burde sige oftere til ham, for han var smuk... Men Benji kunne ogs se alt smukt i folk... Ej okok... Det var en løgn, kun dem han kunne lide. "nogen burde sige det oftere til dig" han trak vejret dybt da hans vejrtrækninger på det seneste havde været ret så små.. Et smil var malet på hans læber imens han kiggede på ham "Jaer, det er en rigtig dårlig læbe... Der går jo huller i på et tidspunkt.." han grinte blidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 23:27

han haevede oejenbrynet "mhh....invitere du mig med paa en sleepover hos dig" spurte han nysgerrig. grunden til at han nok ikke havde fanget den var vel....han ikke havde den helt store erfaring omkring hvad andre mente oh ligesaa om der var en mening bag de ord de sagde....som i dette tilfaelde hvor han vil gerne ville, men bare gemte det bag nogle andre ord og en anden vending.
han roedmede igen "det er virkelig soedt af dig" han smilede, kunne ikke holde det vaek, da Benji virkede mere end bare soed, han forstod en paa maade ikke alle andre gjorde....hvilket ogsaa kun gav ham en indre glaede der voksede sig stoere med hvert ord. han puffede drillende til ham "mhh det ved jeg mester perfekt" klukkede han og lagde hoved paa skraa

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tors 25 Apr 2013 - 23:41

Benji trak på skulderne og smilede "Måske... Vil du?" han lagde hovedet på skrå som han spurgte, ventede på det bedste svar, han ventede ikke helt det store som de næsten lige havde mødtes... Men det kunne da være en start så de kunne kende hinanden mere, det kunne da være mega hyggeligt.
Han smilede af hans rødmen og betragtede ham med et blidt og roligt blik. Han trak på skulderne og smilede blidt, "jaer..." hovedet var på skrå som han puffede til ham, Benji grinede blidt, jaer.. Lidt perfekt var han nok.. Men det hørte jo egentlig med til at være bøsse.. På en måde... Nogle gange... Folk var forskellige selv bøsser var forskellige fra hinanden. "Det er godt du ved det... Kan du så lade vær med det" drillede han blidt tilbage og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Fre 26 Apr 2013 - 8:16

han rynkede brynet, saa taenksomt paa ham, foer han til sidst nikkede "det vil jeg meget gerne...men hvad laver man til disse sleepovers" spurte han med et skaevt smil. han vidste paa ingen maade hvordan man gjorde disse ting...hvad man skulle goere og hvordan.
han grinede sammen med ham, trak kort paa skulderene, han vidste jo godt det at bide sig i laeben var en daerlig vane, saa hvad man skulle goere for at stoppe den, var jo et godt spoergsmaal....som han aerlig talt ikke havde svaret paa "maaske....nu har jeg gjort det saa laenge at jeg nok ikke ved hvordan jeg skal" sagde han og rejste sig op fra baenken, for at straekke sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 0:37

Benji kiggede ventende på ham, han blev lidt bange for om han ville sige nej til ham, for det ville jo egentlig være ret så akavet hvis han sagde nej og Benji så bare stod der og ikke helt vide hvordan han skulle komme videre fra den samtale af. Han smilede glad da han dog sagde ja, det var jo altid dejligt at høre "Dejligt.. Jo nu skal du høre, man laver en masse ting, som, at sætte hår, at tale, rigtig meget faktisk, pude kamp kan man ogs lave, man kan lave en masse sjove og random ting, man skal bare bruge fantasien." Han smilede blidt.
Benji kiggede venligt på ham med et roligt smil, han kendte det godt, det med vaner... Det var svært at stoppe med det når først man var begyndt. "Hvad er det der får dig til at bide dig i læben, er det når du er nervøs, utilpas, for hvis det er en følelse der afgør det, så må man jo tage den derfra, hvordan man behandler det" han trak på skulderne og smilede til ham som han rejste sig op fra bænken, Benji blev bare sidende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 12:01

hans smil blev stoerre "uhh det lyder sjovt....men hvornaar goer vi det saa" spurte han forsigtigt, han var ikke vant til at der var andre der roerte ved hans haar, men det skulle vel nok blive sjovt, at vaere sammen med andre ogsaa faktisk maaske endda grine bare en smule.
han grinede over maaden Benji naesten gik i psykolog tilstand "lad mig se, det er nok naar jeg ikke rigtig ved hvad jeg sikal goere af mig selv, ikke ved hvad jeg skal sige eller goere" hviskede han stille, smilede svagt til ham.
han satte sig ned igen, lagde benene over kors og betragtede Benji med varme i oejnene "hvordan vidste du englelig du var til maend" spurte han med et haevede oejenbryn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Lør 27 Apr 2013 - 17:24

Han betragtede hans smil der blev større, det gjorde ham egentlig meget glad at han lige pludselig fik sådan et stort smil.. Det skulle nok blive hyggeligt... Han kiggede lidt tænkende ud i luften... Det var nok forsent at gøre det denne aften... Men de kunne holde det næste morgen... Ja det passede fint "Hm.. Det er forsent til at holde det nu.. Men imorgen? Hvis det passer dig?" han smilede blidt til ham og betragtede ham.
Han tænkte lidt over hans forklaring på hvorfor at han hele tiden bed sig i læben.. det var noget af en sværd situation... Det var ikke lige til at få ham til føle sig tryg ved alt som egentlig var løsningen på det... "Hm.. Du bliver nok nød til at føle dig tryg ved alt hvis du skal holde op med at bide dig selv i læben... Men det er nok ret så svært.." han smilede blidt til ham og lagde hovedet på skrå.
Han trak på skulderne, han fandt ud af det da han var omkring de 16 år, at han var bøsse... Han kunne egentlig bare ikke lide piger på den måde som alle andre, han så dem mere som veninder og ikke ret meget andet... "Jeg så bare kvinder mest som veninder end som kærester... Og så tror jeg bare at jeg meget godt kunne lide mænd... den måde de så ud på.. Jeg ved det ikke helt faktisk" han smilede lidt og trak så på skulderne endnu engang... "Hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 17:48

Han smilede blot mere strålende "det vil jeg meget gerne, jeg skal jo englelig ikke lave det helt store i morgen, så tror gerne jeg kan få dig ind i det hele" klukkede han og lød kort, som havde han flere aftaler end mand englelig skulle tro...sandt og sige havde han faktisk ingen. Da han for det meste bare sad der hjemme i ensomheden, uden noget at lave.
Han nikkede stille, situationen var svær, når man ikke var vant til at skulle være tryk, så kunne det være svært at begynde at være det, dog holdte han af Benji's selvskab, da han både var sjov og behagelig at være i selvskab af, nogle ting han holdte meget af. Han var tæt på at bide sig endnu engang i læben "ja, men...jeg kan godt lide dit selvskab" hviskede han stille og en svag rødmen bredte sig på hans ellers så blege kinder.
En rynke dannede sig mellem hans øjenbryn, men den glattede sig hurtigt ud "jeg fandt ud af det ved jeg kom til at kysse en fyr, han troede jeg var en kvinde, lagde op til det og da han kyssede mig...kunne jeg lide det, dog fandt han ud af at jeg ikke var en kvinde og tæskede mig" sagde han roligt med et skuldertræk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 19:51

Benji smilede blidt af hans strålende smil, mhm... Sødt. "Jamen, hyggeligt, så bliver det bare imorgen" Han smilede og tænkte allerede om hvad mon de skulle lave til det 'party' for det var jo egentlig et tidspunkt hvor man gik i seng på et meget sent tidspunkt... Han havde holdt så meget af det. At holde sleepovers.. Mhm.. Ja.
Benjis smil var der stadig, for som sagt så mange gange før, kunne han simpelhent bare ikke lade vær med at smile, mhm... Det var blevet lidt af en vane, dog ikke en dårlig en, slet ikke, det var dejligt at kunne smile til folk.
Benji kiggede smilende på Skylar... Thihi, han kunne lide hans selvskab... "Tark, jeg kan oss rigtig godt lide dit selvskab Skylar" han smilede blidt og betragtede ham lidt med hovedet på, årh.. Det var sødt af ham at sige, altså.. Ih! Han fik jo lyst til at kramme ham som han sad der med røde kinder. Han strøg dog bare blidt hånden henover hans røde kinder mens han smilede.
Benji lyttede lystigt efter hans forklaring om hvordan han havde vidst han var til mænd.. Det var dog ikke lige den sjoveste måde at finde ud af det på.. Det var da synd for ham at han skulle blive tæsket af den første dreng han kyssede... Sørgerligt.. "Åh.. Nedren alligevel, at blive tæsket af det første dreng man kyssede" Ikke sjovt.. Nej.. Mhm..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 20:05

Han nikkede "det gør vi jo, jeg glæder mig allerede...det er så fremmed og spændende" udbrød han og grinede igen, det var englelig dejligt at Benji gad gøre dette, det kunne godt være han havde gjort det så mange gange, men det betød alligevel virkelig meget for ham, bare det at han gad.
Han rødmede blot mere, da svaret kom igen, han var lidt usikker om hvorvidt det var for meget det at han sagde han rent faktisk nød hans selvskab, men det vidste sig heldigvis modsat, hvilket kun var ham til gode "mange tak" hviskede han og lagde sin hånd oven på Benji's da han kunne mærke den ru hud mod sin varme kind, der næsten brændte op.
han nikkede kort "ja, siden den dag har jeg ikke turde kysse en dreng, for hvad nu hvis han også kun tror jeg er en pige og derefter tæsker mig" spurte han og fjernede hans hånd fra sin kind, holdte den mellem sine bløde hænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 20:16

Han smilede stort til Skylar og grinede blidt med ham, "jeg glæder mig oss... Det er så lang tid siden" han kiggede roligt på ham med et smil malet på hans læber, hans blik var blidt rettet mod Skylar, fokuseret, som en duks der kiggede op på læren hele tiden, han var fuldt fokuseret, som om der ikke andet var i denne verden, eller i dette tidsrum.. Hvilket der heller ikke var... Folk var taget hjem, hvilket var ret rart, så kunne de bare sidde og tale alene i fred og ro.. Mhm..
Han smilede da Skylars hånd lagde sig på hans, "så lidt" svarede han blidt igen "Mhm.. Og jeg mener det" sagde han smilende og forsikrede ham om at det ikke bare var noget han sagde for at svare igen.
Benji trak på skulderne og kiggede blidt på ham, "mhm... Det kunne ske ja.. Men jeg tror ikke sandsynligheden er så stor hvis du nu vælger den rigtige.. Og en der ved du er en mand" han smilede blidt og kiggede ned på hans egen hånd som nu lå mellem Skylars hænder.. Mhm.. Dejlig blødt, han havde sådan en blød hud.. Mhm.. Han kiggede smilende på og lagde hovedet på skrå, han vidste ikke rigtig hvad han skulle, han ville heller ikke gå for langt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 20:24

Han nikkede "jeg tror dig skam" hviskede han og smilede bredt og blidt til ham, det var som om Benji bare forstod ham på måder ikke alle gjorde, sandt at sige vidste han jo ikke hvordan det var at ligne en kvinde, eftersom han selv lignede en køn ung mand. En man let kunne se det venlige og blide over, ikke som så mange andre, der bare var smukke også at deres skønhed ligesom var med til at gøre dem mere skræmmende. Benji derimod var venlig både ude på og inden i, han var troværdig og blid.
Han så ned på deres hænder, mens han nussede ham endnu engang rundt på hånden "har du nogensinde...været sammen med en anden, altså blevet elsket" spurte han og rettede igen de grå blå øjne mod ham igen "har du prøvet at blive kysset af en, der ikke slog dig bagefter" fortsatte han, kun af ren nysgerrighed, da han ikke kendte til disse ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 20:31

Benji smilede "Godt" sagde han og nikkede bestemt, dog grinede han lidt bagefter, mhm.. bestemt? Nok ikke lige ham at være det, men det var nu sjovt af og til, at lege at man var bare en lille smule hårdere end man i virkeligheden var, for nogen gange havde det at være rigtig sød og blid, nogle ulemper, Benji kunne aldrig finde på at gøre en flue fortræd... Han kunne ikke drømme om nogensinde at komme i slås kamp eller slå nogen, det kunne aldrig falde ham ind.. og det var takket være hans far, som havde opdraget ham sådan... Mhm.. Dejlig egentlig på en måde.
Han smilede blidt af hans nussen på hans hånd, han sukkede blidt af den bløde hud som kørte rundt på hans ru hånd.. Mhm.. Han lagde hovedet en anelse på hovedet.. Han trak lidt på skulderne, "en gang, det var med en pige, der er så mange som beskriver sex, som guddommeligt... Men det følte jeg ikke lige sammen med hende, måske fordi jeg allerede inderst inde var til mænd der.. Jeg ved det ikke.. Men ja det har jeg.." han trak lidt på skulderne.. "Hmm.. Er du jomfru?" han kiggede spørgende på ham med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 20:38

Han nikkede og klukkede, fortsatte sin nussen rundt på benji's hånd ryg og flade, da det så ud til at komme i god jord og måske direkte kunne nydes af hvad det så ud til. Han rynkede brynet, men lyttede dog interessant "haha, måske var det fordi det var en kvinde" forslog han og som Benji selv sagde, at det nok var fordi han vidste han var til mænd og derved ikke tændte på de samme ting som en mand ville der var til kvinder.
Rødmen skød op i ham igen og han bed sig i læben "ja...jeg har aldrig været sammen med nogen, det eneste jeg har gjort var at få det kys, der...ja det som jeg fortalte før" hviskede han og fjernede sine øjne fra Benji's da genertheden bredte sig i ham. Han følte sig patetisk, ikke at havde været sammen med så meget som en og om ikke andet havde han kun prøvet at kysse en.
Han kunne knap huske følelsen af det, håbede på at prøve det igen, men det ville næppe ske, hvor mange var det lige der rendt rundt og ville ham attraktiv...nul så vidt han ville tro "jeg var bare nysgerrig om hvordan det følelses" hviskede han stille og mødte endelig efter noget tid benji's blik, med et generet blik og glødende kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 20:47

Han kunne godt lide at Skylar bare fortsatte at nusse hans hånd, det føltes så godt, den bløde hud, han vidste godt han blev ved med at gentage det inde i hans hoved, men han kunne simpelhent ikke lade vær... Det var der vel heller ingen grund til.. Det var den første fyr som faktisk ville tale med ham... Ih!
"Jaer, det har du nok ret i" han små grinede og kiggede blidt på ham med et fast blik.
Han lagde hovedet på skrå og smilede, "det var da ærgerligt... At du ikke har fået lov til at føle det rigtigt..." sagde han lidt halv lavt, Skylar ville dog sagtens kunne høre hvad han sagde, han smilede blidt til ham.
Han kiggede dog lidt undrende på ham da han vendte hovedet væk fra ham, samt blikket.. Nej.. Det kunne Benji altså ikke lide, han ville kigge ind i hans øjne.. Ih..
Han smilede blidt og tog hans hage, med den frie hånd, og vende hans hoved mod ham, han smilede til ham inden han rykkede lidt frem mod ham og pressede sine læber mod hans.. Han vidste ikke om han var gået for langt, men hvis han var måtte Skylar bare skubbe ham væk og havde al ret til at slå ham hvis han oss ville det. Han holde kysset lidt tid men slap så hans læber, med et smil på læben kiggede han på ham og holde stadig om hans hage så han ikke ville kunne vende sit ansigt væk fra ham igen. "Mhm.. Føltes det så godt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 20:54

Han grinede stille "piger er heller ikke direkte sexet i den forstand, jeg ville ikke overveje at gå i seng med en...så det overrasker mig du gjorde" grinede han og rystede på hoved, dette var da virkelig en overraskelse, ikke noget han rigtig havde forventet.
Dog kom benji's næste handling virkelig overraskende, måden han blidt lagde sin hånd mod hans hage, han hævede øjenbrynet da han pludselig lænte sig frem, men gispede overrasket da han følte hans bløde læber mod sine egne. Det havde aldrig faldt ham ind at han ville gøre det, men på og samme tid var han virkelig glad for det. Han sukkede og gengældte kysset blidt, mens han lagde en af sine hænder mod hans kind. Da han stoppede kysset, rødmede han endnu engang. En ting han virkelig hade "det...føltes godt" hviskede han og bed sig i læben, denne gang var det blot af generthed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Serious... You are like me? - Skylar - Page 2 Empty Sv: Serious... You are like me? - Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum