Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
The way to the top ~Luce~
Side 1 af 2 • 1, 2
The way to the top ~Luce~
Caroline havde taget en top og et par shorts på, hun ville øve Luce's sanser og måske derved kunne hun faktisk syrke Luce. Men hun måtte huske på Luce's phyke, og derfor vidste Caroline fra sig selv. At når man følte sig stærk udenpå, smittede det lidt af indeni. Caroline fandt alle de knive hun ejede, og lagde på sofabordet. Hun ville lade Luce kaste dem efter hende senere måske endda forsøge at få Luce til at angribe hende, som en del af træningen. Caroline var trods alt svær at dræbe med denne opgradering hun havde.
Caroline listede op af trapperne, solen var stået op. Derfor havde Caroline ruller gardinerne for, hun havde drukket blod uden Luce havde behøvet at lugte til duften. Caroline bankede stille på den dør hvor Luce sov inde, hun havde haft låst alle vinduer og dører. Caroline havde givet hende noget sovemiddel, så Luce havde sovet igennem natten. Men Caroline tog sjældent chancer omkring sådan noget, og havde haft låst alt af derefter. Caroline trådte ind i rummet, og kiggede på Luce, for at se hvordan hun havde det.
"Godmorgen." Sagde hun blidt, det var måske vigtigt nok at sige noget når Luce ikke kunne se noget. Caroline trådte stille længere ind i rummet.
"Jeg har fundet noget andet tøj, hvis du er træt af kjolen. Jeg har en masse jeans og shorts. Samt toppe og jakker." Sagde Caroline og smilede til Luce med hovedet lidt på skrå. Hun kiggede rundt i rummet, selvom det var Carolines værelse så var hun der sjældent.
"Sovet godt nok?" Spurgte hun, tillid og ærlighed var det vigtigste at bygge op når det kom til hvad man skulle starte med at bygge op inden i sig selv. Caroline havde svært ved at stole på andre, men klarede sig stadigvæk godt nok.
Gæst- Gæst
Sv: The way to the top ~Luce~
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"Jeg har et par sorte jeans de lidt højtaljede og så en råhvid t-shirt. Jeg regner med vi bliver lidt indenfor idag, desuden er solen her. Så jeg går ingen steder. Skal du have noget hjælp?" Spurgte hun med hensyn til tøj, Caroline havde jo faktisk alt en kvinde skulle bruge her. Tøj, undertøj, mad, make up endda. Selvom Caroline ikke rigtig gik med det. Kun nogle gange.
"Hvad vil du have til morgenmad, min søster lever meget menneske agtigt selvom hun er vampyr. Så der en masse at vælge imellem." Forklarede Caroline med et skævt kærligt smil, hendes stemme var venlig og blød overfor Luce.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg kan lave dig nogle pandekager eller noget?" Sagde hun som en mulighed, Caroline kunne sagtens lave mad. Hun gjorde det bare ikke så meget mere.
"Jeg har fundet et stykke stof du kan bruge." Svarede hun og lagde det over hendes arm så hun vidste hvor det var. Caroline lagde hovedet lidt på skrå, hvorfor ville folk enlig skade en uskyldig pige. Caroline vidste at de var i sikkerhed her, Leah havde det med at gå på kødjagt efter fremmede væsner som begav sig ind på grunden. Så Caroline vidste at de var i sikkerhed.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
Caroline gav sig til at køre børsten igennem Luce's hår, hun børstede ikke forhårdt. Hun hadede selv når at nogle børstede ens hår, og man så bare lagde alle kræfter i. Derfor tog Caroline det med lette bevægelser, dog blev håret stadigvæk redt godt igennem.
"Så får du pandekager." Svarede hun blidt. "Vil du have dit hår sat?" Spurgte hun kærligt, og ventede på svar fra Luce. Caroline kiggede ned på Luce's fingre, ingen negle stadigvæk. Caroline vidste det godt, hun kunne bare ikke forstå at nogle kunne være så følelsesløse.
Og så slog det hende pludseligt, meget langsomt. Men hun havde haft meget at se til, så hun havde ikke tænkt det ordenligt igennem før nu. Sean, det måtte være Sean som havde hjulpet hende så meget! Det var hun næsten helt sikker på! Caroline ville dog være helt sikker..
"Hey Luce, siger navnet Sean dig noget?" Spurgte hun helt stille, mest fordi hun ville se om Sean godt kunne være sød nok. Hvis hun ikke kendte Sean så måtte hun på en ny spørgerundte i hendes hjerne for at finde ud af det. Caroline lagde børsten på sit stød da hun var færdig med at børste Luce's hår.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Smukt." Sagde hun med en varm stemme, og rejste sig op.
Caroline var klar over at det var en underlig tidspunkt at komme med det indput.
"Jeg kender ham også, og det slog mig lige nu. Det ham som har hjulpet dig ikke?" Spurgte hun lidt nysgerrig i sin stemme. Caroline så lidt på Lice. "Nå lad os gå nedenunder så du kan få noget at spise." Sagde Caroline så, hun ville hjælpe Luce ned af trapperne. Til at de havde trænet så meget at hun i det mindste kunne noget selv.. Indenfor kamp.
//håret: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Personligt syntes jeg at han er ret svær at placere, omkring hvor man har ham henne." Svarede Caroline med en lille kort kærligt latter. Caroline så på Luce, og kom ned til stuen. Hvor Caroline førte Luce med ud i spisestuen. Her trak hun en stol ud som Luce kunne sidde på, imens Caroline lavede mad. Så kunne de også tale lidt, det ville jo være uhøfeligt at lade hende sidde for sig selv i stuen. Når man ikke ligefrem kendte eller kunne se huset for sine egne øjne.
Caroline sørgede for at Luce kom ned og sidde, og gik så hen til køleskabet og skabene og sandt de ingretienser som der skulle bruges. Og så tændte hun for blusset, og stillede panden på. Og gik igang med at lave en god omgang pandekager.
"Jeg har lavet et lille program for dig til de kommende dage, hvis du er frisk på min hjælp." Sagde Caroline imens hun lavede mad.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Det har du ret i, må jeg indrømme." Svarede Caroline og havde lavet tre helle pandekager nu. Hun kiggede kort op på Luce, imens luden af magerinen som blev steget på panden lød dejlig hjemmelig. Caroline tog endnu en pandekage fra panden, og lagde den på den store tallerken med de andre på. Hun kiggede på Luce.
"Hvor meget kan du spise?" Spurgte hun venligt og høfligt.
Caroline havde mange planer, men vidste ikke om Luce ville være med til dem. Caroline ville bare hjælpe Luce, og derfor håbede hun på at hun ville lade Caroline hjælpe hende.
"Altså jeg vil træne dig, både psykisk og fysisk. Det bliver en udfordring for dig, men jeg ved at du kan klarer det. Du må stole på mig og dig selv." Sagde hun stille og kiggede på Luce, ganske kort. "Derfor må jeg vide racerne på dine fjender, folk som har truet dig eller noget. Gerne navne, så jeg ved om jeg kender dem." Tilføjede Caroline stille, og vidste at det ikke altid var det mest dejlige at tale om. Men hendes stemme havde en klang som kunne berolige lidt ligenu.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg vil give dig nogle våben, som du kan vende dig til at bruge. Og som du må beholde, og jeg vil øve dig i at bruge dem. På mig." Sagde hun og kiggede på Luce, Caroline kunne ikke så nemt dø. Så at lade Luce se om hun kunne skade Caorline virkede ikke som nogen dårlig ide. " Der vil jeg træne dine andre sanser op, så du lytter bedre til hvor lydene kommer fra. Og fokusere på det du skal. Lugte hvilket væsen, eller hvor du her." Tilføjede hun, og kiggede fuldt på Luce imens hun fortalte 'fjende' listen. En ting som hun bed voldsomt mærke i, det var Nicolas' navn. Det satte hende i spøgsmål, men hun kendte også Nicolas virkelig godt. Selvom hans søster Angela kendte ham bedre.
"Jeg kender en, jeg kender Nicolas. Jeg kan intet love, men jeg skal se hvad jeg kan gøre. For jeg kender ham næsten bedre end nogen anden." Svarede hun stille, men med håb i stemmen. Hun lød ikke bange overhovedet for Nicolas, men hvorfor skulle hun også det? Det var trods alt hendes kæreste. Caroline tænkte godt nok lidt over det, hvad havde Nic gjort helt hundrede procent. Hun vidste at han kunne torturer, og selvom det kunne være mange år siden. Hvorfor, og hvad var grunden til at hun havde husket hans navn så grundigt.
"Jeg ved ikke om det for hårdt at sprøge om, men haar du mødt Nicolas fornyeligt? Og hvis du har hvad sagde han så?" Spurgte Carolien stille, en smule nysgerrig men alligevel så sikker i sin stemme samt måde at sige ordene på.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Men jeg er ret svær at skade, min smertetærskel er stor. Jeg kan sagtens klarer det." Svarede hun fast besluttet. "Og angående møbler, så handler det om at føle jorden godt." Caroline vidste at man skulle føle jorden, for så ville man kunne mærke hvor tingene stod i forhold til hinanden. Men skulle bruge følesansen.
Hun tænkte lidt over om det ville være en ide at fortælle omkring hendes forhold til Nicolas. Men ville gemme den til senere..
"Altså jeg kan prøve at overtale ham, men jeg lover intet." svarede Caroline og serverede pandekagerne for Luce.
"Nicolas er min kæreste." fik hun så sagt, og sank lidt en klump. Mest fordi at hun var bange for at Luce ville flippe ud eller noget. Caroline og Nicolas fortalte ikke omkring deres venner og fjender. Derfor vidste Caroline intet omkring hvilke forhold Nicolas rigtig havde til nogle. Udover hans søster, og hende selv. Caroline så på Luce.. Hun ville stadigvæk hjælpe Luce, men stadigvæk hun bestemte ikke over hvad Nic ville gøre. Nic var mange ting, men helt hjerteløs var han ikke. Han havde følelser, mennesket i ham var der stadigvæk. Caroline kiggede på Luce stadigvæk, og sank så en klump..
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"det ikke at mærke møblerne, men føle rummet. Jeg ved det virker sært det jeg siger, men det er rigtigt." Svarede Caroline blidt, og grinte lidt af sig selv. Caroline smilede atter til Luce, da hun kommenterede hendes madlavning.
"Mange tak, godt du kan lide dem. svarede Caroline. Hun bemærkede dog at Luce virkede mistænksom. Og da Luce for op af stolen, og gik imod hovededøren kunne Caroline ikke undgå at bemærke at Luce faktisk var ret god til at føle rummet. Selvom Luce selv måske ikke tænkte over det. Caroline brugte sim overnaturlige fart til at komme op foran Luce.
"Hey? Bare fordi han er min kæreste betyder det ikke at jeg har samme planer som ham. Jeg anede ikke at han var efter dig? Derfor vil jeg overtale ham til at lade dig være. Jeg er ikke med ham i den her. Så hold op med at dømme mig! Jeg prøver at hjælpe dig, for jeg ved at jeg KAN hjælpe dig. Hvis du går nu, så fint. Men hvis du vil ud i Firewood Village hvor dæmonerne har sammentræf lige nu, så fint. Men du kan også lade mig hjælpe dig så du ikke behøver at være bange mere!" Caroline havde talt sin sag, og hun mente hvert et ord. Carolines stemme havde været alvorlig, skuffende og en anelse vred. Men mest fordi hun havde været lidt skuffet over Luce havde bedømt hende på den måde.
Gæst- Gæst
Hun stoppede få skridt væk fra Caroline efter hun havde rejst sig op i vrede og gik hen imod hoveddøren. Hun kunne lugte, at Caroline stod foran hende og det var godt hendes lugtesans var rimelig god for elelrs havde hun gået ind i Caroline. Hun lagde sine arme over kors og lyttede modvilligt til det hun fortalte. Hvordan skulle hun vide, at alt det Caroline stod og fortalte var sandheden? Hun stollede næsten ikke på folk overhovedet. Hun brummede lidt "Hvordan skal jeg vide, at det du står og fortæller mig er sandt? Hvordan kan jeg vide, at du kan få Nicolas overtalt til og lade mig være i fred?" hun ville vide det før hun var helt sikker på om hun skulle stole på Caroline igen eller ikke.
Rafaela- Evolved
"Fordi jeg ikke har noget med folks sindsyge planer at gøre! Jeg har ingen planer om at gøre dig noget, eller lade nogle skade dig. Desuden vis Nicolas ikke lytter til mig, så slås jeg imod ham. Han skal ikke skade dig, når jeg har lovet dig at jeg ikke ville skade dig. Derfor bliver de en krig mellem ham og jeg, ellers lader han dig være. Eller så mere tragisk, men jeg står ved mine beslutninger. Jeg er ikke typen som spiller sød overfor andre, og så ikke er deet. Inten er jeg sød ellers er jeg ikke, det kommer an på folk. Jeg kan sagtens være ond, men jeg vælger altid side når jeg ser folk, og hvis jeg ikke kunne lide dig eller ikke ville hjælpe dig. Så havde jeg ikke hjulpet dig, eller reddet dig før. Så Luce hør du kan tage imod min hjælp eller lade hver. Du må bare stole på mig."
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Og jeg forstår, men jeg lover. Vi har intet med hinandens planer at gør. Og jeg skal nok hjælpe dig, dog forslår jeg at du spiser færdigt først." Afsluttede Caroline, og kørte en hånd igennem de gyldne lokker. Hun lagde hovedet lidt på skrå.
"Ved du hvad jeg bemærkede? At du følte rummet og kunne faktisk gå herud uden problemer. Selvom der står en stor sofa, og et sofabord. Du kunne sagtens, fordi dine instinkter styrede dig." Carolines stemme var kærlig, og glad for at det ikke så så sort ud for Luce, som Luce nok selv troede.
Gæst- Gæst
Rafaela- Evolved
"Jeg tilgiver dig Luce." Svarede Caroline blidt, og kiggede på Luce som begyndte at gå stille rundt for at finde tilbage til køkkenet. Caroline fnøs kærligt over Luce som gik ind i væggen, men var hurtigt omme bagved hende for at sørge for at hun var helt okay.
"Du skal bare konsentrer dig om, at mærke hvis noget er lidt foran dig. Så du kan nå at stoppe inden du går ind i noget. Så bare start med små skridt af gangen." Forklarede Caroline stille og roligt. Det var jo rigtig nok.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Hello //Luce//
» i'm what!? -Luce-
» I got to get away (Luce)
» You look.. Well.. - Luce.
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth