Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164957 indlæg i 8752 emner
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//
Side 3 af 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//
Gæst- Gæst
Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//
"Tror du ikke?" Han grinede højt, og nåede hen til hende da han løb alt hvad han kunne... Dog faldt han over en rod, og faldt. Hans hoved tyrede ned i jorden. Man skulle tro han var besvimet, men han lod som om han var. Han trak ikke engang vejret, han lå helt stille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Fanget." Han grinede lavt. "Hvad vil du gøre nu?" Han så lidt udfordrende på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hm... Det du vil. Jeg kan ikke lige finde på noget." Hans stemme var drillende, men varm og dyb samtidig. Hun var smuk... Faktisk ubeskrivelig smuk. Han smilede for sig selv.
"Hvad siger du til et væddemål?" Spurgte han. "Hvis du vinder må du gøre lige hvad du vil med mig uden at jeg siger eller gør noget imod. Hvis jeg vinder... Må jeg få en lapdance." Han smilede drillende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han grinede lavt.
"Kun hvis du vil have det." Svarede han." Men jeg kan også ændre det jeg vil have hvis du ikke vil." Sagde han. Han ville ikke tvinge hende til det, hvis hun ikke ville. Han grinede lidt da hendes fod gled op af hans baglår.
"Må jeg stille dig et spørgsmål?" Han smilede charmerende.
Gæst- Gæst
Hun grinede, trak på skulderne "jo hvorfor ikke, det kunne da være sjovt, og lige nu kunne jeg godt bruge sjov" sagde hun og prikkede ham på næsen. Han var da sjov, anderledes måske og det var da gode ting. Hun rynkede brynet, men nikkede stille "ja du må da gerne stille mig et spørgsmål" hviskede hun og grinede blidt
Gæst- Gæst
"Hvis jeg vinder, så får jeg en lapdance." Han blinkede forførende til hende med det ene øje. Det var anderledes med hende... Mere roligt og sjovt. Han smilede til hende.
"Du ved godt at du er ubeskrivelig smuk, ikke?" Spurgte han med et forførende smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han strakte sig. "Hvem kommer først?" Han begyndte at løbe mod træstammen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad er det dog du laver?" Spurgte han drillende og stoppede op. Han grinede stadig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Næ nej du." Han smilede drillende. Han begyndte at løbe, mod træstammen, og hoppede over den.
Gæst- Gæst
//sorry ingen krea
Gæst- Gæst
Dominic grinede blidt over hende, og kyssede den ene arm der var om hans hals. Han smilede blidt, og elskede lyen af hendes latter.
"Du vinder." Svarede han. Da han var hoppet over træstammen løb han zigzag mellem træerne.
Han stoppede op, og kiggede rundt.
"Et specielt sted min prinsesse vil hen?" Han spurgte drillende.
Gæst- Gæst
Hun grinede af hans løben, af det lille kys på hendes arm "haha, jeg vinder, juhuu" giver kort slip på ham, holder armene ud, lukker øjnene og lader luften fange hende, hendes hår fløj tilbage og hun grinede "mhh et sted" hun åbnede igen øjnene, hun lagde armene om hans hals. Hun nussede ham rundt på halsen, men hun klukkede blidt "mhh et godt spørgsmål må jeg sige, du bestemmer....min prinsesse?" Spurte hun og grinede igen, hun rystede på hoved af ham og sukkede
Gæst- Gæst
"Må jeg ikke være prinsen på den hvide hest?" Han brummede nydende hendes nussen på hans hals. "Jeg synes vi skal smutte hen til søen her i nærheden." Sagde han drillende. "Og nu hvor du vandt væddemålet må du gøre alt ved mig, i to dage." Han smilede skævt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dominic lukkede øjnene da hun kyssede hans kind, og han smilede stille for sig selv.. Dog ville han helst have hendes læber mod hans. Men han ville ikke presse hende til noget. "Yay." Han åbnede øjnene og smilede skævt.
Han grinede lavt over hendes hvisken og han nussede pirrende hendes ben. "Ja, hvis jeg havde solcreme på mig." Svarede han forførende med et charmerende smil.
Han grinede lavt. Han nikkede blot.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Dominic rynkede lidt på panden over det hun sagde. "Tak Clary.." Han smilede skævt. "Men det er nu mig der manipulere med pigerne.. Og mig der ødelægger dem." Han huskede det med Caroline. Ikke noget han skammede sig over. Han brummede stadig nydende over hendes nussen. "Du er dejlig.." Hviskede han kærligt.
Han smilede over hende og nåede søen. Han kiggede rundt. "Vil du smides i?" Han spurgte drillende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
» Oh.. Now you could come? ~ Dominic.
» Will you really help me? //Dominic//
» Before the storm ~Dominic~
» Åh it's nice to see you again (Dominic)
Idag kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata