Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» A royal search for knowledge
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 EmptyIdag kl. 0:09 af Valentine

» Who am I now?? //Jake//
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 EmptyIgår kl. 20:47 af Jake

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Jake
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 Voteba15 
Juniper
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 Voteba13the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 Voteba14the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 Voteba15 
Valentine
Rafaela

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Side 4 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 23:11

Dominic trak på den ene skulder. "Uanset hvad har jeg gjort forfærdelige ting ved dem.. Såret dem på måder ikke mange kunne... Derfor er det heller ikke en god ide at være i forhold med mig." Sagde han lavt. Men han ville gerne elskes, så han vidste der i det mindste var en der holdte meget af ham.
Han nød hendes nussen meget, selvom han var mest til smerte. Han grinede lavt. "Jeg er ikke sød." Hviskede han drillende.
Han smilede skævt da hun strammede grebet om ham. " jeg hopper ikke i med tøj på." Sagde han drillende og smilede forførende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic// - Page 4 Empty Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 23:18

Hun gav slip på ham og lod sig glide ned "jeg sagde aldrig jeg ville være i et forhold med dig, jeg kan stadig synes noget godt om dig, selvom jeg ikke er i et forhold til dig" pointerede hun med et smil, som hun gik op foran ham.
Hun åbnede sin vest, lod den falde ned så mere af hendes hud kom til syne, samt den tatoverede hud og hendes sorte bh. Hun smilede "ligesom jeg mente jeg ikke var interessant" hun trak på skulderne, før hun åbnede sine bukser og lod dem falde "jamen så smid tøjet prins på den hvide hest" sagde hun og grinede blidt før hun gik ud mod den smukke sø. Hun lod fødderne glide ned i vandet, før hun selv forsvandt under

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 23:28

Dominic hævede et øjnebryn. "Hvordan synes godt om?" Spurgte han nysgerrigt. Han kiggede på hende og lysten til at presse sine læber mod hendes var ved at blive for stor. Han kiggede ned af hende da hun åbnede sin vest. Han bed sig i underlæben og kunne ikke lade være med at kigge lidt på hendes krop. Han fik vristet sit blik op på hendes ansigt igen. Han sank en klump.
Han smilede lidt over det andet hun sagde. Han bed sig hårdere i underlæben da hun trak sine bukser af. Ikke fordi han var genert... Men Gud hvor var den krop smuk! Han smilede lidt, og trak sin mørkeblå jakke af. Han tog sin t-shirt af. Han havde mavemuskler.. Det var tydeligt at se han var atletisk og stærk. Han sparkede sine sko af og trak bukserne af. Han kiggede på hende og smilede skævt.
Han gik ned i søen og dykkede ned. Han kom op igen fem sekunder efter og så rundt efter hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 23:34

Hun smilede og så på ham over skulderen "du er anderledes, speciel....nok er du ond og du gør onde ting, men gør vi ikke alle det, vi dræber, lyver, hore og ja endnu værre ting end det. I den sidste ende er vi alle ligegode om alting" sagde hun og lod vandet omfavnede hendes tynde krop. Hun vendte sig mod ham, betragtede ham som han tog sit tøj af, klukkede blidt som han forsvandt under vandet, hvilket fik hende til at svømme over til ham "mhh hvor er vandet dejligt" hun grinede og lagde hoved tilbage for at se op mod himlen "mange tak" hviskede hun og vendte blikket mod ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 23:40

Speciel? Anderledes? Det anså han som godt, han smilede blidt til hende. Han lagde hovedet lidt op skrå. "Tal Clary. Det er ikke mange der har sagt det til mig." Selvom hendes krop var spinkel var den smuk. Han forstod godt hvorfor mange mænd savlede efter hende, men sådan var han ikke. Hvis han fornemmede konkurrence trak han sig tilbage. Han gad ikke blive gjort til grin.
Da hun svømmede hen til ham trak han hende ind sin favn dog hvor hun havde ryggen mod hans brystkasse. Han havde armene om hende, og kyssede hendes hovedbund. "Vandet er ikke det eneste der er dejligt." Han smilede blidt og nussede hendes mave.
Han kyssede hendes hals. "Tak for hvad?" Hans stemme var lav.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 23:46

Hun nikkede "det var skam så lidt, jeg fortæller kun sandheden" sagde hun blidt, smilede varmt. Dog kom grinet frem igen, da han trak hende ind til sin favn, lagde armene om hende så hendes ryg var mod hans varme bryst. Hun lukkede stille øjnene da hun følte hans mod hendes hoved, hans nussen mod hendes mave og kysset mod halsen "uhh er man i gang med at flirte igen" spirte hun og grinede blidt, så på ham over skulderen. Hun fik dog det blidet smil frem igen "fordi du tog mig med her til, for at gøre denne ellers så kedelig aften interessant" hviskede hun og bed sig svagt i underlæben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 23:53

Dominic smilede skævt. "Det er godt. Mange sætter mere pris på sandheden end løgne." Sagde han. Han foretrak sandhed, men han kunne godt finde på at lyve. Det havde han gjort mange gange faktisk. Han sukkede lavt ved tanken om det, men skubbede det væk. Det var rart at mærke hende så tæt på... Hendes bløde hud mod hans hud. Han kærtegnede kærligt hendes mave og hofte. Han nappede hendes hals drillende. Han grinede lavt over hendes spørgsmål. "Måske.." Hviskede han forførende ved hendes øre. Han kiggede blidt på hende.
"Det var så lidt." Da hun havde ansigtet vendt mod ham tog han chancen. Han kørte en finger langs hendes underlæbe så hendes tænder ikke længere bed i den. Han lagde en hånd på hendes nakke og pressede blidt hans læber mod hendes i et kærligt kys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 0:03

Hun smilede og nikkede "sandheden er tit bedst" hviskede hun, sukkede stille af hans nussen, klukkede blidt over hans nappen mod hendes hals. Hun grinede blidt "mhh, måske Siger du? Mhh det betyder jo nok ja" grinede hun blidt, rystede på hoved af ham, mens hun ikke kunne holde latteren inde.
Hans næste handling overrasket hende fuldkommen, den blide finger der kørte ned over hendes læbe, fangede hendes underlæbe, gjorde den fri af tændernes greb. Hans kys kom også halvt om halvr bag på hende, men fik hende om ikke andet fik hende til at vende sig mod ham, før hun blidt lagde sin ene hånd mod hans bryst og den anden mod hans kind. Hun sukkede svagt mod hans læber og kyssede ham igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 0:11

Dominic kunne ikke andet end at give hende ret. Han nikkede blot til det, og smilede skævt. Han kunne godt lide at snakke med hende, men han ville se hvordan hun reagerede på at han kyssede hende. Hun blev overrasket kunne han fornemme. Det kom bag på hende. Men hun gengældte det og vendte sig mod ham. Han nussede hendes mave med den ene hånd mens den anden var om hendes hofter og holdte hende tættere på. Han smilede mod hendes læber og gjorde kysset mere intenst. Han vidste ikke hvad hun lagde i det, eller om hun overhovedet gjorde.. Han trak sine læber væk fra hendes og han smilede skævt.
"Undskyld, men jeg kunne ikke stå imod mere." Hviskede han og kiggede roligt på hende. Han kyssede hendes læber kort igen, og smilede skævt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 0:20

Hun nussede ham blidt ned af brystet, lagde hånden mod hans mave, hun sukkede svagt da han gjorde kysset mere intens "det havde jeg ikke lige forvenetet" hviskede hun og kyssede ham igen som han gentog kysset, denne gang som han kyssede hende kort. Dette gjorde hende også en smule forvirret over alle ting, men hun måtte holde hoved kold, blot to dages sjov han ville ikke lægge mere i og det kunne hun hellere ikke. Hun lagde kinden mod hans bryst "mhh jeg er begyndt at blive lidt træt, er der et sted man kan sove, prins på hvide hest" spurte hun med et blidt grin, før hun mødte hans blik endnu engang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 0:30

Dominic brummede nydende over hendes nussen, men hvis man virkelig ville gøre ham tændt skulle man give ham smerte. Bid og smerte, samt gode former og sensuel hvisken. Det var det bedste han kendte til. Han nappede hurtigt hendes overlæbe. Han smilede skævt. "Jeg håber ikke du havde noget imod det." Det kunne jo være hun kun havde gengældt kysset fordi hun havde følt sig forpligtet til det. Han smilede blidt til hende og nussede hendes mave.
Han kunne finde på at lægge mere i det, men tankerne om Triana stoppede ham. Han havde følelser for Triana... Men Clary var.. Smuk, sød og dejlig.. Men det var Triana ikke mere... Hun var smuk.. Men alt det med hun var blevet slave og blev tortureret havde frarøvet hendes følelser. Dog havde han vækket nogle følelser. Og fået hende til at smile og grine. Men Triana var ikke fri. Men det var Clary.. Årh han var forvirret, han valgte at se hvad der kom til at ske.
Han strøg hende over håret da hun lagde kinden mod hans brystkasse. "Jeg bor i terrorville district.. Så medmindre du bor tættere på her, så kan vi tage hjem til mig." Hviskede han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 0:37

Hun smilede "det sagde jeg ikke" klukkede hun og prikkede ham på hans næsetip, mens hun betragtede ham blidt. Hun var forvirret, vidste ikke hvad hun skulle gøre, for selvom hun blev ved med at bilde sig selv ind, dette var blot en engangs forstilling, når de to dage var omme, ville han sikkert ikke være mere end ligeglad med hende, han ville sikkert bare droppe alt om hendes eksistens, så hun ville ende op alene.
Hun smilede svagt, da han strøg hende over håret, hans spørgsmål fik hende til at nikke "det vil jeg meget gerne" sagde hun blidt. Hun grinede nussede sin næse mod hans før hun gik op mod land, hvor hun vred sit hår og sukkede stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 0:45

Dominic smilede blidt. "Så.. Du kunne lide det?" Han spurgte blidt. Han kiggede roligt på hende med et skævt smil. Han grinede lidt over hun prikkede hans næsetip igen. Han kunne godt lide hende, men hvordan lide, vidste han ikke. Takket være hans evne kunne han mærke hun var forvirret. Han kyssede hendes pande. "Hvad er du forvirret over?" Spurgte han blidt og så spørgende på hende. Han håbede ikke det kun var en Engangsforestilling, det ville være nederen.
"Godt." Han grinede lidt over hende og kyssede hende hurtigt og kort. Han svømmede også ind til land og kiggede på hende. Han tog sit tøj og foldede det sammen i en dynge han kunne holde med den ene arm. Han kiggede på hende, og ventede på hun var klar til at gå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 6:58

Hun nikkede stille "man kan da ikke sige du er en dårlig kysser" sagde hun med et smil, hun vidste ikke hvad det var, men der var noget over hans næse der bare gav hende den lyst til at prikke til den. Hans spørgsmål fik hende til at trække på skulderne "der er ikke så meget, det er vel bare det om du ikke synes jeg er god nok mere efter disse to dage" hviskede hun stille.
hun tog sit tøj op, tog bukserne på, mens hun trykkede vesten ind mod sin krop og svagt rystede af kulde. Hun gik stille hen til ham, hoppede drillende op på hans ryg, igen med armene om hans hals og benene om hans liv "så skal vi" spurte hun og lagde hagen mod hans skulder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 9:00

Dominic grinede blidt, men sagde ingenting. Han havde intet at sige til det. Han smilede blidt og kiggede rundt. Det var stadig nat... Han var faktisk også træt. Han kiggede på hende igen og smilede blidt. Han rynkede lidt på panden over hendes svar. "Vil du da gerne være god nok?" Spurgte han roligt.
Han kunne intet love. Han smilede til hende da hun tog tøjet på. Han grinede blidt over hun hoppede op på hans ryg igen. Han havde armene under hendes ben.
"Det skal vi." Han begyndte at løbe mod retningen til hans hus.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 9:59

Hun trak på skulderne "det kommer an på så meget, tror vel du bestemmer om jeg er" sagde hun og smilede til ham. Det var vel hans beslutning vedrørende hun var godt nok, han var da sjov og hun havde hygget sig i hans selvskab, men i sidste ende kunne det vel kun være hans beslutning
hun grinede da han begyndte at løbe, hvilket kun fik hende til at trykke sig mod ham, mens hun grinede blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 10:07

Kom an på ham? Han havde lyst til at spørge hende om hun var ved at udvikle følelser for ham siden hun sagde det. Han trak lidt på den ene skulder. "Det kommer også an på hvad du vil." Sagde han. Han smilede blidt til hende.
Han grinede lavt da hun trykkede sig mod ham. Han nåede terrorville district. Han kiggede rundt og smilede skævt. Han stoppede op udenfor en slags villa. Han kiggede mod døren hvor en pige, hans slave lucy, åbnede døren og nejede. Dominic gik indenfor og lucy lukkede døren hvorefter hun gik op på sit eget værelse. Dominic gav slip på Clary så hun kunne hoppe ned.
"Her bor jeg så." Sagde han med et blidt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 11:22

Hun nussede ham ned af halsen "om jeg kan være din ven, hvis du vil" spurte hun stille, hvilede kinden mod hans hals. Da de nåede hans hus og han gav slip på hende, lod hun sig glide ned på gulvet. Hun fløjetede og så rundt "det må jeg nok sige, her er skam flot" sagde hun stille, smilede og vendte blikket mod ham igen "så hvor kan jeg sove henne" spurte hun og trykkede sin vest mod brystet.

//ingen krea..sorry

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 12:14

Hans ven? Han havde ikke rigtig nogen pige venner... Udover Lailah, men hende havde han ikke set længe. Han smilede lidt. "Lad os nu se." Sagde han blot med et mystisk tonefald.
Dominic vendte sig mod hende da hun var gledet ned af hans ryg. Han lagde armene over kors og smilede blidt til hende.
"Jeg har tre gæsteværelser.. Du må selv vælge om du vil sove hos mig, eller i en af gæsteværelserne." Han trak på den ene skulder og smilede uskyldigt x

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 13:28

Hun klukkede og nikkede stille "ja det gør vi jo" hun rystede på af ham, med et skjult smil. Hans spørgsmål fik hende blot til at trække på skulderne "jamen så før an mod dit værelse" hun slog ud med hænderne og lagde hoved på skrå "forresten, må jeg låne en trøje at sove i" spurte hun med et skævt smil, hun kunne virkelig ikke sove i dette tøj, bukserne var for strammer og hun ville knap kunne ligge ordenligt i dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 13:54

Dominic smilede skævt til hende. Han lagde hovedet lidt på skrå og betragtede hende blidt med et kærligt smil og et charmerende glimt i øjnene. Han grinede lavt. "Så sover jeg inde i stuen." Han smilede drillende. Han gik op af trapperne til anden etage. Der var tre etager. Han kiggede på hende. "Ja selvfølgelig. Jeg tror dog kun jeg har en skjorte du kan bruge." Sagde han med et lidt uskyldigt smil. Han åbnede døren til sit værelse og holdte den åben for hende så hun kunne komme først ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 14:49

Hun hævede øjenbrynet "stuen?, du sagde at jeg enten kunne vælge imellem at være hos dig eller en af dine gæsteværelser" huskede hun ham på, vendte blikket ned "det er bare med mine mareridt....det ville...nej bare glem det, jeg tager sofaen, jeg kan ikke fratege dig din seng" hun mødte hans blik, med et hævede øjenbryn. Hun kunne ikke tvinge ham til at sove på en sofa. Hun nikkede kort "en skjorte er hel fin" hun smilede blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 15:00

Dominic trak på den ene skulder. "Det kunne da godt være du hellere ville sove alene." Han smilede skævt og kiggede på hende. Hun virkede helt trist.. Han rynkede på panden. "Clary, hvilke mareridts?" Han sagde hendes navn kærligt, dog bestemt for at vise han ville vide det nu. "Du fratager ikke min seng." Han smilede skævt. Han lukkede døren efter dem, og gik hen til klædeskabet hvor han trak en sort skjorte frem der nok ville nå hende til knæene. Han rakte hende skjorten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 15:05

Hun bed sig i læben "det er ingenting, bare drømme som alle andre ser, jeg kan ikke engang helt huske dem og nogle gange kan jeg, der er denne dame, hun holder et barn i armene, og i det jeg når hende, vender hun sig om, og hun er fuldt med blod" hun rystede på, fulgte stille med ham. Hun lod sin vest falde ned på gulvet og tog imod skjorten, som hun tog på "du behøver ikke gøre det, men....vil du blive hos mig" hviskede hun og så op på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 15:09

Dominic sukkede lavt, og strøg hende over håret. "Det må være et minde du drømmer om. Jeg har selv oplevet noget lignende." Han kiggede på hende med hovedet lidt på skrå og et lille smil. Han kiggede ned da hun lod sin vest falde, for at være høflig og ikke glo for meget. Blive hos hende? Hvad mente hun? Han kiggede på hende. "Blive hos dig.. Hvad mener du?" Det kunne jo være hun mente som i hele livet, eller noget... Man vidste aldrig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum