Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//
Side 4 af 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//
Han nød hendes nussen meget, selvom han var mest til smerte. Han grinede lavt. "Jeg er ikke sød." Hviskede han drillende.
Han smilede skævt da hun strammede grebet om ham. " jeg hopper ikke i med tøj på." Sagde han drillende og smilede forførende.
Gæst- Gæst
Sv: the music makes us beautiful, different, but what happens when the music is gone? //Dominic//
Hun åbnede sin vest, lod den falde ned så mere af hendes hud kom til syne, samt den tatoverede hud og hendes sorte bh. Hun smilede "ligesom jeg mente jeg ikke var interessant" hun trak på skulderne, før hun åbnede sine bukser og lod dem falde "jamen så smid tøjet prins på den hvide hest" sagde hun og grinede blidt før hun gik ud mod den smukke sø. Hun lod fødderne glide ned i vandet, før hun selv forsvandt under
Gæst- Gæst
Han smilede lidt over det andet hun sagde. Han bed sig hårdere i underlæben da hun trak sine bukser af. Ikke fordi han var genert... Men Gud hvor var den krop smuk! Han smilede lidt, og trak sin mørkeblå jakke af. Han tog sin t-shirt af. Han havde mavemuskler.. Det var tydeligt at se han var atletisk og stærk. Han sparkede sine sko af og trak bukserne af. Han kiggede på hende og smilede skævt.
Han gik ned i søen og dykkede ned. Han kom op igen fem sekunder efter og så rundt efter hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun svømmede hen til ham trak han hende ind sin favn dog hvor hun havde ryggen mod hans brystkasse. Han havde armene om hende, og kyssede hendes hovedbund. "Vandet er ikke det eneste der er dejligt." Han smilede blidt og nussede hendes mave.
Han kyssede hendes hals. "Tak for hvad?" Hans stemme var lav.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det var så lidt." Da hun havde ansigtet vendt mod ham tog han chancen. Han kørte en finger langs hendes underlæbe så hendes tænder ikke længere bed i den. Han lagde en hånd på hendes nakke og pressede blidt hans læber mod hendes i et kærligt kys.
Gæst- Gæst
Hans næste handling overrasket hende fuldkommen, den blide finger der kørte ned over hendes læbe, fangede hendes underlæbe, gjorde den fri af tændernes greb. Hans kys kom også halvt om halvr bag på hende, men fik hende om ikke andet fik hende til at vende sig mod ham, før hun blidt lagde sin ene hånd mod hans bryst og den anden mod hans kind. Hun sukkede svagt mod hans læber og kyssede ham igen
Gæst- Gæst
"Undskyld, men jeg kunne ikke stå imod mere." Hviskede han og kiggede roligt på hende. Han kyssede hendes læber kort igen, og smilede skævt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne finde på at lægge mere i det, men tankerne om Triana stoppede ham. Han havde følelser for Triana... Men Clary var.. Smuk, sød og dejlig.. Men det var Triana ikke mere... Hun var smuk.. Men alt det med hun var blevet slave og blev tortureret havde frarøvet hendes følelser. Dog havde han vækket nogle følelser. Og fået hende til at smile og grine. Men Triana var ikke fri. Men det var Clary.. Årh han var forvirret, han valgte at se hvad der kom til at ske.
Han strøg hende over håret da hun lagde kinden mod hans brystkasse. "Jeg bor i terrorville district.. Så medmindre du bor tættere på her, så kan vi tage hjem til mig." Hviskede han og kiggede på hende.
Gæst- Gæst
Hun smilede svagt, da han strøg hende over håret, hans spørgsmål fik hende til at nikke "det vil jeg meget gerne" sagde hun blidt. Hun grinede nussede sin næse mod hans før hun gik op mod land, hvor hun vred sit hår og sukkede stille
Gæst- Gæst
"Godt." Han grinede lidt over hende og kyssede hende hurtigt og kort. Han svømmede også ind til land og kiggede på hende. Han tog sit tøj og foldede det sammen i en dynge han kunne holde med den ene arm. Han kiggede på hende, og ventede på hun var klar til at gå.
Gæst- Gæst
hun tog sit tøj op, tog bukserne på, mens hun trykkede vesten ind mod sin krop og svagt rystede af kulde. Hun gik stille hen til ham, hoppede drillende op på hans ryg, igen med armene om hans hals og benene om hans liv "så skal vi" spurte hun og lagde hagen mod hans skulder
Gæst- Gæst
Han kunne intet love. Han smilede til hende da hun tog tøjet på. Han grinede blidt over hun hoppede op på hans ryg igen. Han havde armene under hendes ben.
"Det skal vi." Han begyndte at løbe mod retningen til hans hus.
Gæst- Gæst
hun grinede da han begyndte at løbe, hvilket kun fik hende til at trykke sig mod ham, mens hun grinede blidt
Gæst- Gæst
Han grinede lavt da hun trykkede sig mod ham. Han nåede terrorville district. Han kiggede rundt og smilede skævt. Han stoppede op udenfor en slags villa. Han kiggede mod døren hvor en pige, hans slave lucy, åbnede døren og nejede. Dominic gik indenfor og lucy lukkede døren hvorefter hun gik op på sit eget værelse. Dominic gav slip på Clary så hun kunne hoppe ned.
"Her bor jeg så." Sagde han med et blidt smil.
Gæst- Gæst
//ingen krea..sorry
Gæst- Gæst
Dominic vendte sig mod hende da hun var gledet ned af hans ryg. Han lagde armene over kors og smilede blidt til hende.
"Jeg har tre gæsteværelser.. Du må selv vælge om du vil sove hos mig, eller i en af gæsteværelserne." Han trak på den ene skulder og smilede uskyldigt x
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 4 af 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
» Oh.. Now you could come? ~ Dominic.
» Will you really help me? //Dominic//
» Before the storm ~Dominic~
» Åh it's nice to see you again (Dominic)
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata