Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
A Nice talk.. -Clary-
Side 1 af 2 • 1, 2
A Nice talk.. -Clary-
O: En masse væsner der danser og dem som gemmer sig i de mørke hjørner, hvor ingen kan se dem og blande sig i det de er i færd med.
P: En mørkeblå skjorte og et par cowboybukser.
T: Midnat.
Han lod tankerne strømme igennem sit hovede, bare for at slappe af og ignorer alt hvad folk tænkte om ham, eller måske sladrede om ham. Livet var ikke så nemt, hvilket fik ham til at vrisse af dem, som troede at de bare kunne danse sig igennem livet, uden det mindste tegn på at de frygtede nogen form for problemer. Måske var det bare sådan at nogen væsner var, tænkte ikke på andet end lykken og når der kom noget som forhindre dem, gik de bare uden om forhindringen og videre ind i lykkens port. Folk som dem, gav Josh lysten til at rive sig i håret og bare råbe af dem, eftersom man ikke bare kunne snog sig uden om alle former for problemer.. Det kunne man altså bare ikke! For at lede sine tanker på noget andet, tog han den sidste slurk af sin drink, for derefter at kører en hånd igennem sit hår, der allerede sad helt pjusket. Han var næsten lige vågnet for en lur og havde ikke tænkt over at sætte sit hår, det var der vel heller ingen grund til, trods alt var han nok ikke den folk lagde mærke til i et mørkt diskotek. Med tunge øjne, kiggede han rundt i diskoteket, men så ikke andet end det han havde set for 10 min. siden. Folk dansede stadig, grinte, sang og overdømmede alle former for elendighed. Han klukkede kort for sig selv, inden han henvendte sig til bartenderen og bestilte en drink mere.. Så snart drinken kom imod ham, tog han en ny tår af den og stillede den fra sig, inden han endnu engang kiggede nygserrigt rundt i diskoteket..
Gæst- Gæst
Sv: A Nice talk.. -Clary-
Plus: høje hæle
Aften gik som alle andre, hun var vandret ned mod diskoteket, men denne gang havde hun ladet de tatoverede arme være, samt hendes bryst og lidt op mod halsen hvor man kunne se de mange runer der dækkede hendes blege hud. Musikken var allerede godt i gang, som hun trådte ind, det lange brune krøllede hår, hang som altid ned af skulderne, dog med noget foran, så det indrammede hendes ansigt, der intet andet vidste end uskyldighed og varme.
Hun bevægede sig hen over gulvet, vrikkede med hofterne, mens hun gik op mod baren, hvor hun lagde albuerne mod disken. Hun smilede til bartenderen og bestilte det ingen havde forventet "en rødvin tak" sagde hun med et smil, lagde hoved på skrå
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig," sagde han med et smil, inden han blinkede til hende og gik længere hen ad baren, for at tage imod andres bestillinger.
"Det må jeg sige, smart trick," sagde Josh pludselig og sendte pigen et anerkendende smil. "Den bartender er vist nem at logge med," Han klukkede kort, inden hans drilske smil forvandlede sig om til at være venligt. "Mit navn er Josh og må jeg spørge om dit?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"En fornøjelse at møde dig Clary," sagde han og lagde et lille tryk på at han brugte hendes kaldenavn. Han var selv blevet kaldt for et kaldenavn, men for ham var det en smule ydmygende og fik ham til at lyde som en lille dreng, der tumlede rundt på gulvet med en bamse.. Joshy.. Hvordan kunne nogen finde på at kalde ham det, det lød jo ondsvagt.. Han rystede det drillende navn væk fra hovedet.
"Ja, nogen mænd tror at så snart de ser et kønt ansigt, at så regner de også med at hun er nem at manipulere med," mumlede han og tog en ny tår af sin drink, for derefter at vugge den i sin hånd.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Præcis, de skulle lærer at have respekt," sagde han og tog en ny tår af sin drink, som allerede var ved at være tømt.. "Og nej, det er ikke bare noget jeg siger for sjov, jeg mener det skam," han sendte hende et venligt smil, samt et glimt i øjnene der gjorde at man kunne se på ham at han talte sandt.
Gæst- Gæst
hun nikkede stille "jamen det er da dejligt, så har vi da samme mening om tingene" hun vendte blikket mod ham og de brun, grønne øjne fik et mere venligt udtrykke end førhen
Gæst- Gæst
"Kunne du tænke dig at danse Clary?" spurgte han hende og så spørgende på hende.
Gæst- Gæst
Hans spørgsmål fik hende til at smile. Hun rejste sig op, tømte hurtigt sit glas "mhh meget gerne, men jeg må advare dig, jeg elsker at danse" hun smilede blidt til ham, gik baglæns mod dansegulvet
Gæst- Gæst
"Det lyder nu som en god ting hvis du spørg mig," sagde han med et smil til hende, hvor han derefter begyndte at danse med hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Om mig selv?" hviskede han og så et kort øjeblik tænkende ud, inden han svarede på det og kiggede hende i øjnene. "Jeg kan starte med at fortælle at jeg er en falden engel, Hva med dig? Hvilken race er du?" Han hviskede blidt til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"En dæmon, jamen, der har vi allerede noget tilfælles, min far var dæmon, så lidt af det har jeg i mine åre," hviskede han i hendes øre og gysede ved hendes kradsen op af hans ryg. "Men, hvis jeg skal fortælle noget om mig selv, skal du også,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Aftale," hviskede han og sendte hende et drilsk smil, inden han dansede videre til musikken rytme. "Du kan da starte med at fortælle mig lidt om hvad det er du vil vide, så skal jeg svarer dig så godt jeg kan,"
Gæst- Gæst
Hun nikkede stille, så tænksomt på ham "mhh nu ved jeg det" hun lod knæet glide op mod hans hofte, mens hun holdte fast i ham, med sine læber få cm fra hans "hvordan kan de være du er så genert, gør jeg dig ubehagelig tilpas" spurte hun mod hans læber, før hun trak sit ansigt en smule væk fra hans
Gæst- Gæst
"Nej, du gør mig skam ikke utilpas," Hviskede han og kiggede hende i øjenene, inden han fortsatte. "Man kan vel bare sige at jeg ikke er van til den slags opmærksomhed.." Det sidste kom en anelse tøvende ud, men han smilte fortsat til hende, efter at han havde sagt det til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ligefrem alt.. Ej, det kan ikke passe," sagde han og rystede på hovedet, inden han dansede videre til musikken rytme. "Det kan du have ret i, sådan har jeg aldrig hørt det, men det lyder skam godt," Han placerede sine hænder på hendes hofter igen. "Mere du vil vide eller er det din tur til at fortælle nu?"
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» I'm happy to see you again. ~ Clary.
» Wanna come inside? - Clary.
» A lifetime of storys ((Clary))
» your guardian angel - Clary
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine