Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
A Nice talk.. -Clary- EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
A Nice talk.. -Clary- EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
A Nice talk.. -Clary- EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
A Nice talk.. -Clary- EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A Nice talk.. -Clary- EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A Nice talk.. -Clary- EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A Nice talk.. -Clary- EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
A Nice talk.. -Clary- EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
A Nice talk.. -Clary- EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
A Nice talk.. -Clary- Voteba13A Nice talk.. -Clary- Voteba14A Nice talk.. -Clary- Voteba15 
Genevira
A Nice talk.. -Clary- Voteba13A Nice talk.. -Clary- Voteba14A Nice talk.. -Clary- Voteba15 
Jake
A Nice talk.. -Clary- Voteba13A Nice talk.. -Clary- Voteba14A Nice talk.. -Clary- Voteba15 
Valentine
A Nice talk.. -Clary- Voteba13A Nice talk.. -Clary- Voteba14A Nice talk.. -Clary- Voteba15 
Edgar
A Nice talk.. -Clary- Voteba13A Nice talk.. -Clary- Voteba14A Nice talk.. -Clary- Voteba15 
Lenore
A Nice talk.. -Clary- Voteba13A Nice talk.. -Clary- Voteba14A Nice talk.. -Clary- Voteba15 
Abigail
A Nice talk.. -Clary- Voteba13A Nice talk.. -Clary- Voteba14A Nice talk.. -Clary- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

A Nice talk.. -Clary-

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:06

S: Firestep diskotek.
O: En masse væsner der danser og dem som gemmer sig i de mørke hjørner, hvor ingen kan se dem og blande sig i det de er i færd med.
P: En mørkeblå skjorte og et par cowboybukser.
T: Midnat.

Han lod tankerne strømme igennem sit hovede, bare for at slappe af og ignorer alt hvad folk tænkte om ham, eller måske sladrede om ham. Livet var ikke så nemt, hvilket fik ham til at vrisse af dem, som troede at de bare kunne danse sig igennem livet, uden det mindste tegn på at de frygtede nogen form for problemer. Måske var det bare sådan at nogen væsner var, tænkte ikke på andet end lykken og når der kom noget som forhindre dem, gik de bare uden om forhindringen og videre ind i lykkens port. Folk som dem, gav Josh lysten til at rive sig i håret og bare råbe af dem, eftersom man ikke bare kunne snog sig uden om alle former for problemer.. Det kunne man altså bare ikke! For at lede sine tanker på noget andet, tog han den sidste slurk af sin drink, for derefter at kører en hånd igennem sit hår, der allerede sad helt pjusket. Han var næsten lige vågnet for en lur og havde ikke tænkt over at sætte sit hår, det var der vel heller ingen grund til, trods alt var han nok ikke den folk lagde mærke til i et mørkt diskotek. Med tunge øjne, kiggede han rundt i diskoteket, men så ikke andet end det han havde set for 10 min. siden. Folk dansede stadig, grinte, sang og overdømmede alle former for elendighed. Han klukkede kort for sig selv, inden han henvendte sig til bartenderen og bestilte en drink mere.. Så snart drinken kom imod ham, tog han en ny tår af den og stillede den fra sig, inden han endnu engang kiggede nygserrigt rundt i diskoteket..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:14

Påklædning [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Plus: høje hæle

Aften gik som alle andre, hun var vandret ned mod diskoteket, men denne gang havde hun ladet de tatoverede arme være, samt hendes bryst og lidt op mod halsen hvor man kunne se de mange runer der dækkede hendes blege hud. Musikken var allerede godt i gang, som hun trådte ind, det lange brune krøllede hår, hang som altid ned af skulderne, dog med noget foran, så det indrammede hendes ansigt, der intet andet vidste end uskyldighed og varme.
Hun bevægede sig hen over gulvet, vrikkede med hofterne, mens hun gik op mod baren, hvor hun lagde albuerne mod disken. Hun smilede til bartenderen og bestilte det ingen havde forventet "en rødvin tak" sagde hun med et smil, lagde hoved på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:20

Bartenderen nikkede til den unge dame, imens han blinkede til hende og vendte ryggen til hende, for at finde hendes rødvin. Josh bemærkede godt den pludselig kropsvarme ved hans side, hvilket fik ham til at vende blikket imod den nyankommende, hvor han lod mærke til hvordan hendes ansigt så ud, smuk og uskyldige så hun ud, men nu skulle han jo heller ikke skue hunden på hårene. De mænd hun var gået imellem, havde sendt hende lange blikke og man kunne nærmest se savlen glide ned af deres mundvige, hvilket fik Josh til at himle med sine øjne og vende sin krop imod baren igen, for at bemærke bartenderen der var i færd med at give pigen hendes rødvin. Josh klukkede kort for sig selv, over den måde bartenderen flirtede med hende på, inden han tog en tår af sin drink for at skjule sit drilske smil. Forsigtigt kiggede han endnu engang hen på den nyakommende, af ren nysgerrighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:29

Hun var ikke typen der direkte kunne lide drenge som denne bartender, måden han troede han kunne flirte med hende, som bare for at have det lidt sjovt også få noget ud af det, legede hun med. Hun lod pirrende tungen glide ned over sin underlæbe, kørte hånden igennem håret og smilede forførende til ham. Inden i var hun ved at væmmes ved ham, typisk mænd at være sådan, tog kun folk for deres udseende og ikke den de var inden i. Hun vendte blikket mod siden, hvor hun fik øje på den unge mand, som fik et blidt smil fra hende, før hun tog imod sin vin "åhh jeg har glemt min pung....kunne du ikke give mig den på huset" hun lod sine fingre glide op af hans arm, så på ham med bedende øjne, englelig havde hun mere end nok penge, men hvis denne fyr skulle flirte, kunne hun også

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:36

Da Josh bemærkede at hun sendte ham et smil, sendte han et tilbage og tog en ny tår af sin drink, for derefter at kigge rundt i diskoteket, hvor han endnu engang ikke fik øje på andet end det der var sidste gang han kiggede. Hvorfor havde han en fornemelse om at der skulle ske noget, hver evig eneste gang at han kiggede væk. Ved lyden af Bartenderens charmerende klukkeri, henvendte han sig igen til pigen og bartenderen. Det så ud til at hun elskede at han flirtede med hende, og hun udnyttede det skam også, hvilket fik Josh til at smile en anelse drislk. Kvindelist, hvad de ikke kunne få de fleste mænd til at gøre med den. Han tog en ny tår af sin drink, imens han ud af sin øjenkrog fulgte nysgerrigt med i bartenderens og pigens flirt.
"Selvfølgelig," sagde han med et smil, inden han blinkede til hende og gik længere hen ad baren, for at tage imod andres bestillinger.
"Det må jeg sige, smart trick," sagde Josh pludselig og sendte pigen et anerkendende smil. "Den bartender er vist nem at logge med," Han klukkede kort, inden hans drilske smil forvandlede sig om til at være venligt. "Mit navn er Josh og må jeg spørge om dit?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 19:45

Hun smilede igen til ham "åhh du er min frelser" sagde hun og rødmede svagt af hans blinken, dog var intet af det rigtigt, i det sekund han havde forladt hendes lille hjørne, vendte hun sig om og den svage rosa farve forsvandt og blev erstattet med den normale svagt lyserøde farve, der var blandet ind i hendes normalt blege hud. Hun nikkede til ham, tog en tår af sin vin "jeg takker, mænd er til tider så lette, de går kun efter udseendet...jeg hader sådan nogle typer" hun satte sig på barstolen og lod glasset glide rundt mellem sine hænder "jamen mig en fornøjelse Josh, mit navn er Clarissa, men de fleste kalder mig Clary" hun trak på skulderne, han kunne vel kalde hende hvad han ønskede, bare det ikke var noget direkte ondt kunne hun vel leve med det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 22:28

Han nikkede høfligt til hende, hvor han derefter stillede sin drink fra sig, kiggede kort ned i den, inden han rettede sine brune øjne imod Clary igen, med et venligt smil på sine læber og en aura der afslørede at han intet ønskede at gøre hende.
"En fornøjelse at møde dig Clary," sagde han og lagde et lille tryk på at han brugte hendes kaldenavn. Han var selv blevet kaldt for et kaldenavn, men for ham var det en smule ydmygende og fik ham til at lyde som en lille dreng, der tumlede rundt på gulvet med en bamse.. Joshy.. Hvordan kunne nogen finde på at kalde ham det, det lød jo ondsvagt.. Han rystede det drillende navn væk fra hovedet.
"Ja, nogen mænd tror at så snart de ser et kønt ansigt, at så regner de også med at hun er nem at manipulere med," mumlede han og tog en ny tår af sin drink, for derefter at vugge den i sin hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 22:43

Hun kneb øjnene sammen, lyttede til han sagde, men hans ord fik hende til at bløde op og straks kom smilet frem på hendes læber, et overraskende oprigtigt. Hun satte sig godt til rette og nikkede "ja du har ret, jeg hader det virkelig og hvad der pisser mig mest af er når man møder nogle mænd der kun går hen til en på grund af ens ansigt og sikkert også på baggrund man ønsker noget af den slags, hvorfor kan man ikke snakke med andre folk, uden at skulle gå i seng med folk" sukkede huin og tog endnu en tår af sin vin. Bare smagen af vinen, fik smilet tilbage på hendes læber og gjorde hende endnu engang glad...ikke fordi hun var fuld, men fordi dette var hendes ynglings vin

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 22:52

Han lyttede til alt det hun sagde og forstod hende udmærket godt. Han hadede mænd som ikke havde andet end en kvindes krop i deres hovede, de var jo så meget mere end det, de var jo speciele, de kunne gøre en varm om fødderne og få en til at føle sig speciel. Hvis blot mænd som hans far havde kunne se det, så var Josh måske ikke været søn af en voldtægtsforbryder.. Måske var han slet ikke blevet født så.. Han sukkede kort ved tanken, inden han sendte hende et stort smil, for at vise hende at han var helt enig med alt hvad hun sagde..
"Præcis, de skulle lærer at have respekt," sagde han og tog en ny tår af sin drink, som allerede var ved at være tømt.. "Og nej, det er ikke bare noget jeg siger for sjov, jeg mener det skam," han sendte hende et venligt smil, samt et glimt i øjnene der gjorde at man kunne se på ham at han talte sandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Man 29 Apr 2013 - 23:08

Hun nikkede, lagde sit ben over kors "jeg føler mig som en ting, som de bare kan se på og ikke en person som jeg rent faktisk er" hviskede hun og kørte noget hår om bag øret, hun vendte sig om mod baren, så hun havde ryggen mod danse gulvet. Han virkede venlig, men hun var stadigvæk på vagt overfor ham, de fleste kunne lyve uagtet hvor gode de var til at lyde troværdige.
hun nikkede stille "jamen det er da dejligt, så har vi da samme mening om tingene" hun vendte blikket mod ham og de brun, grønne øjne fik et mere venligt udtrykke end førhen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 21:16

Endnu engang var hans drink tømt, uden han rigtig havde bidt sig mærke i det, men denne gang ønskede han ikke at bestille en ny, da det ville ende med at koste ham alt for meget, så i stedet stillede han glasset væk og kørte sin hånd igennem det brune hår. Han sendte hende et venligt smil og bemærkede godt at hendes øjne, virkede til at være mere venlig end før. Det fik et smil frem på hans læber, da det kunne vise et tegn på at hun befandt sig en smule tryg ved ham, for alt til de andre mænd, der stadig havde savl ned af deres mundviger. Han kiggede kort ud på dansegulvet, med et drilsk, men alligevel venligt smil på sine læber.
"Kunne du tænke dig at danse Clary?" spurgte han hende og så spørgende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 21:26

Hun kørte vinen rundt i glasset, betragtede ham stille, det var tydeligt allerede at se ham her var en engel, måden han var på...typisk engel, men samtidig også anderledes, og dog hun opførte sig ikke som en normal dæmon altid, måske nogle gange, men andre gange var hun anderledes end noget man skulle tro. Poetisk, glad kunne godt beskrive hende hvis hun var i selvskab af nogle hun rent faktisk kunne lide at være i nærheden af.
Hans spørgsmål fik hende til at smile. Hun rejste sig op, tømte hurtigt sit glas "mhh meget gerne, men jeg må advare dig, jeg elsker at danse" hun smilede blidt til ham, gik baglæns mod dansegulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 21:33

Der var noget over hende, som gjorde at han ikke rigtig kunne finde ud af hvilken race hun var, lige meget hvor meget han forsøgte at mærke hendes aura og lægge mærke til hendes personlighed, så kunne han ikke spotte hvilken race der gemte sig bag skindet. Normalt var han heller ikke den bedste til at finde ud af hvad andre var, det gjorde ham egentlig heller ikke så meget, eftersom han ikke havde had til nogen racer. Ikke engang til sin modsætning dæmonerne, da han trods alt selv havde lidt dæmon blod i sine åre der pumpede inde i ham og forurenede engle blodet en smule.. Han smilte blidt til hende, inden han rejste sig fra stolen og fulgte med hende ud på dansegulvet, hvor han snog sig uden om alle dem der var tæt på at ramle ind i ham.
"Det lyder nu som en god ting hvis du spørg mig," sagde han med et smil til hende, hvor han derefter begyndte at danse med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 21:42

Hun smilede som han fulgte hende ud på dansegulvet. Hun faldt straks i med musikkens rytme, bevægede sig smidigt efter dem, hun smilede af ham, lagde armene om hans hals, dog med ryggen mod hans mave, mens hun bevægede hofterne ud i en forførende og smuk dans "mhh kan man da sige" hviskede hun og vendte sig mod ham. Hun havde armene mod hans skuldre, lod drillende foden glide op af hans baglår mens hun betragtede ham, under de tæt siddende øjenvipper, der indrammede de smukke brun, grønne øjne "mhh så fortæl mig om dig selv" hviskede hun blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:06

Musikens rytme var han hurtigt inde i, så han slet ikke fokuserede på andet end musikken og sin danse partner, der dansede med ham med yndefulde og smukke bevægelser, der fik det til at sitre i ham, helt ind til knoglerne og han placerede kort sine hænder på hendes hofter, dansede bare med hende og skubbede alt andet ude. Den måde hun drillede ham på, fik ham bare til at smile drilsk til hende, imens han prøvede at skubbe den sitrende fornemmelser hendes hvisken gav ham. Han klukkede kort for ham selv, inden han lagde armene om hende hofter og stadig havde bevægelser efter musikkens rytme.
"Om mig selv?" hviskede han og så et kort øjeblik tænkende ud, inden han svarede på det og kiggede hende i øjnene. "Jeg kan starte med at fortælle at jeg er en falden engel, Hva med dig? Hvilken race er du?" Han hviskede blidt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:15

Hun klukkede over hans hænder mod hendes hofter, hun trådte tættere mod ham, trykkede sin krop ind mod hans, mens hun med armene om hans hals. Hun bevægede fortsat hofterne, lyttede til hvad han sagde "uhh en falden engle" hun bøjede sig ind mod ham, så hun havde sine læber mod hans øre "mhh hvor sexet" hviskede hun stille til ham. Hun lod sine hænder glide ned af hans arme og rundt, hvor de mødtes omme bag hans ryg "jeg derimod er en dæmon" svarede hun og nappede ham i øreflappen, lod sine bløde læber glide hen over hans kæbe "fortæl mere lille rebel" hviskede hun blidt, kradsede ham op af ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:34

Det var ikke længere kun musikkens rytme han kunne hører, men også sit eget hjerte der pumpede i takt med musikken, så han var bange for at der var nogen der skulle komme til at hører det, da det pumpede så højt.. Han kunne ikke rigtig forstå det, men han havde en lille fornemelse på, at det havde noget at gøre med hendes forførende bevægelser og hvisken, der fik det til at farre af sted og hans hud til at sitre, selvom han forsøgte at skubbe det væk. Sexet.. Ham? Det troede han næppe på, men det var som om at da hun hviskede det, kunne han ikke lade være med at smile en smule selvsikkert og trække hende en anelse tættere på ham, imens han drillende kørte en af hans hænder og og ned af hendes hofte.
"En dæmon, jamen, der har vi allerede noget tilfælles, min far var dæmon, så lidt af det har jeg i mine åre," hviskede han i hendes øre og gysede ved hendes kradsen op af hans ryg. "Men, hvis jeg skal fortælle noget om mig selv, skal du også,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:48

Hun klukkede, kunne sagtens mærke hans hårde hjertebanken, mod sit bryst, hun lod den anden af sine hænder glide fra hans ryg, op mod hans kind, hendes smil var blidt og alligevel et sted forførende "mhh jamen ser man det, en engel med lidt dæmon også er det oven i købet en faldet....det er da bare den bedste kombination" hviskede hun og strøg ham ned af kinden. Hun nussede sin næse mod hans, bed ham i underlaben "mhh sig mere" hviskede hun og trykkerede sig mod ham "jeg fortæller efter du har" sagde hun og slikkede ham drillende hen over hans læber. Nok mente hun kærlighed var en af de smukkeste ting, men da hun ikke var sammen med nogen kunne hun da godt have det sjovt...ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 22:57

Hvordan kunne hun se så blid og forførend ud på samme tid.. Hvordan hun end gjorde det, så virkede det og han kunne ikke forhindre sig selv i at nyde de forskellige kærtegn som hun gav ham. Nappen i underlæben, samt den måde hun strøg sin hånd ned over hans kind. En svag rødmen voksede over hans kinder, men heldigvis var der for mørkt i diskoteket til at nogen kunne se det. Hendes ord gjorde ham varm indeni, så der voksede et drilsk smil over hans læber, for at skubbe den generte side af ham væk. Han tillod sig at efter hun havde slikket hans læber, at kysse hendes hals blidt, inden han nikkede og kiggede hende i øjnene.
"Aftale," hviskede han og sendte hende et drilsk smil, inden han dansede videre til musikken rytme. "Du kan da starte med at fortælle mig lidt om hvad det er du vil vide, så skal jeg svarer dig så godt jeg kan,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 23:15

Hun smilede, blottede sin hals for hans kys, hvilket uskyldigt kys i forhold til hvad hun havde prøvet fra andre. Men dette afholdte hende ikke fra at kradse ham ned af ryggen, mens hun samtidig strøg ham ned af kinden, på en eller anden overraskende måde, kunne hun holde det forførende og søde sammen i en, som var der ingen grænse mellem de to ting.
Hun nikkede stille, så tænksomt på ham "mhh nu ved jeg det" hun lod knæet glide op mod hans hofte, mens hun holdte fast i ham, med sine læber få cm fra hans "hvordan kan de være du er så genert, gør jeg dig ubehagelig tilpas" spurte hun mod hans læber, før hun trak sit ansigt en smule væk fra hans

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 23:26

Det gav et lille spjæt i ham, da hun lod sit knæ gnide sig op af hans hofte, for derefter at holde ham fast på den måde. Han faldt dog hurtig til ro igen og kiggede hende i øjnene, for derefter at lade sit blik vandre ned på hendes læber et kort øjeblik, inden han kiggede hende dybt i øjnene igen og lod sig forsvinde i dem. Hurtigt kom han dog til bevidsthed igen, for at kunne svarer på hendes spørgsmål omkring, hvorfor han var genert bag overfladen.. Det var egentlig ikke noget særligt, man kunne bare sige at han ikke var van til den måde hun dansede op af ham, ikke fordi det gjorde ham utilpas.
"Nej, du gør mig skam ikke utilpas," Hviskede han og kiggede hende i øjenene, inden han fortsatte. "Man kan vel bare sige at jeg ikke er van til den slags opmærksomhed.." Det sidste kom en anelse tøvende ud, men han smilte fortsat til hende, efter at han havde sagt det til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Tirs 30 Apr 2013 - 23:36

Hun smilede af hans svar, ikke vant til denne opmærksomhed...det var da underlig, han var da køn, nutttet, sådan en type alle ville være sammen med hvis de ønskede "ikke det, underligt" hviskede hun og lagde igen armene om hans hals, hun hvilede kinden mod hans skulder "meget underligt, jeg mener du er da sådan en prettyboy, med de brune øjne, de pjuskede hår...helt perfekt af hvad en pige ønsker, sød, hvad jeg kan se hjerne....det overrasker mig at du er her og ikke hjemme hos en eller anden tøs" sagde hun stille, strøg ham ned af halsen, mens hun nynnede med på sangen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 19:33

Der havde vel været få gange hvor han havde oplevet, at der var få der virkede til at være interesseret i ham, men det var ikke noget som der var bygget videre på, desuden havde han på en måde ikke haft fred nok i sit sind, til at lade en pige komme tæt nok ind på ham og nu når han stod og dansede med Clary, kunne han mærke den nye følelse gå igennem kroppen, en følelse som var ganske behagelig. Han smilte til hende, svingede hende kort rundt, inden han trak sig ind til sig igen og hviskede i hendes øre. "Så meget kan det vel heller ikke overraske dig," Der var en drilsk undertone i hans stemme, inden han rettede sit hoved op og kiggede hende i øjnene. "Og jeg er ikke perfekt, det er jeg langt fra," Han blinkede kort til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 19:46

Hun grinede da han svingede hende rundt, men hun fik gjort således at hendes ryg var mod hans bryst "åhh jo, du er da alt en pige ønsker i en" hviskede hun også på ham over skulderen, han var sød...hun vidste dog ikke om han var en hun kunne finde på at være sammen med..det havde hun ikke kendt ham nok til. Men hun håbede da på at han kunne blive en god ven, da hun ikke var en pige med mange venner, så en ven til kunne nu være rart. Hun rynkede brynet og vendte sig mod ham "ingen er perfekte, men i det ingen er perfekte, er alle jo perfekte" sagde hun og pustede ham på næsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Gæst Ons 1 Maj 2013 - 19:52

Der var skam noget i det hun sagde, ingen var perfekte og dem som troede at de var, skulle ikke regne med at få alt for meget respekt for ham, eftersom han hadede når en person var arrogant og selvglad. Der var intet galt i at have selvtillid, men blev det for meget, så ønskede han egentlig mest at gå fra personen og finde en anden at snakke med. Clary derimod virkede til at være nede på jorden, hun var sød og forførende, virkede til at være god at snakke med, så hende havde han skam intet imod at skulle snakke mere med. Da hun pustede ham på næsen, grinte han kort, inden han kiggede hende dybt i øjnene endnu engang.
"Ligefrem alt.. Ej, det kan ikke passe," sagde han og rystede på hovedet, inden han dansede videre til musikken rytme. "Det kan du have ret i, sådan har jeg aldrig hørt det, men det lyder skam godt," Han placerede sine hænder på hendes hofter igen. "Mere du vil vide eller er det din tur til at fortælle nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A Nice talk.. -Clary- Empty Sv: A Nice talk.. -Clary-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum