Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-
//Krea svigt D:
Gæst- Gæst
"Du.. Du må gerne tage noget af mit blod," sagde han med et skævt smil på læben og kiggede hende i øjnene, for at vise hende at han mente det. Bella var sulten og han havde blod, så det skadede vel ikke at hun fik noget af det.
// i orden, kender det skam selv xD ^^ //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så må jeg forsøge at stoppe dig med alt hvad jeg har," sagde han, en anelse tøvende men alligevel en smule selvsikkert. "Du er sulten og du skånede mig ved at hjælpe mig, nu vil jeg hjælpe dig som tak,"
Gæst- Gæst
Da han slappede helt af, stak Bella sine tænder hurtigt i ham! Hvilken nydelse hans blod var! Hvilken smag! Bella sugede hans blod langsomt ud, og sørgede hele tiden for at have sine hænder på hans brystkasse, så hun kunne skubbe ham væk, hvis ikke hun kunne stoppe! Blodets virkning var fantastisk! En dejlig, svimlende fornnemmelse, og en følelse af at være fuld af energi! Bella kunne mærke at han blev svagere for hver gang hun sugede en smule ud! Bella bestemte sig for at stoppe! Men det var hårdt for hende! Hun trak sine læber tilbage og skubbede lidt til ham!
Gæst- Gæst
Et kort øjeblik overvejede han at trække sig tilbage, men blev stædigt stående og knyttede sine næver for at få sin krop til at adlyde! Det var bare et bid, det ville heale igen, og han var blevet bidt så mange andre gange, og det var endda ufrivilligt. For at slappe af, tog han en dyb indånding og lod en masse luft gå igennem sig, bare for at få kroppen til at slappe af, lige inden hun ville sætte tænderne i ham. En vampyrs tænder var som et barberblad, som skar man en kniv igennem sin egen hud og blev ved, indtil ens smertetærskel ikke kunne klarer mere. Da hun lagde sine hænder på hans kinder og lod hans hals blotte foran hende, sad hans hjerte i halsen og han måtte lukke øjnene helt i, for ikke at trække væk og i det hele taget for at slappe af. Lige da han havde fået sin krop til at slappe af, satte hun tænderne i ham og tog godt for sig af hans blod. Det var som om at blive tømt langsomt med et sugerør.. Det var en forfærdelig følelse, men alligevel, var det ikke så slemt igen og til sidst vendte han sig en smule til det, så hans krop slappede af og lod hende tage af hans blod.. Snart var der ikke mere tilbage af ham, hvis han ikke stoppede hende, men lige da han skulle til at skubbe til hende, kom hun ham i forkøbet og skubbede ham væk fra sig. Forsigtigt lagde han en hånd på såret, for at se om han kunne dække det til, men inden længe ville det også heale.. Han smilte skævt til Bella.
"Du kunne sagtens stoppe,"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay, jeg lader dig aldrig gøre det igen så," sagde han med et skævt smil på læben og af en eller anden grund, lagde han sin hånd på hendes ryg, som forsøgte han at trøste hende. Dog fjernede han den hurtigt igen og samlede i stedet begge hænder på sine lår, imens han så nysgerrigt på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvem jeg er? Tjoh, jeg er en falden engel, levede i otte år i en kælder og resten af livet har jeg levet med en som er som en storerbror," fortalte han og kiggede ned i gulvet, imens han fortalte det. "Min far var en idiot og min mor var.. var en okay kvinde.." han bed i sin underlæbe, for at finde mere at fortælle. "Jeg har en evne til at få folk til at se deres frygt og ja.. Der er vist ikke så meget andet at fortælle," han kiggede op på hende med et skævt smil. "Hvad med dig? hvem er du Bella?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er ked af de behandlede dig sådan, men det er skam sejt at du tog ansvaret i dine egne hænder og rejste," sagde han og nikkede anerkendende til hende. "men, hvem er din slave?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Javel ja," svarede han og så hen på hende igen. "Jeg ved ikke hvorfor jeg spørg om dette men.. Hvorfor angreb du mig ikke? Du havde jo en stor chance til det," han kiggede ind i hendes øjne og søgte efter svar.
Gæst- Gæst
Bella blev helt mundlam, da han spurgte om hvorfor hun ikke havde angrebet ham! Hun kunne ikke selv svare på det! Hun så kort ned i jorden og trak lidt på skuldrene! "Jeg... Jeg ved det faktisk ikke!" Mumlede hun! Hvorfor havde hun egenligt ikke angrebet ham? Hun havde været sulten, men hvorfor havde hun så ikke baare taget den nemme løsning?
Gæst- Gæst
"jamen, tak for ikke at have dræbt mig," sagde han til hende, inden han kiggede ud af vinduet med armene på kors og en svag rødmen over sine kinder. Han kunne ikke bare rende rundt i underbukser, men hvad skulle han så gøre?
Gæst- Gæst
Hun rejste sig op og tog tæppet i hånden! Hun gik over til ham med et skævt smil på læben, og lagde tæppet om ham! "Jeg finder noget tøj til dig!" Hun drejede om på hælen, og begyndte at gå ud!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Bella nåede ned til disken ved indgangen! Hun smilede skævt til manden som stod bag disken, og sagde til ham, at han skulle give hende noget mande tøj! Der var intet venligt over hendes stemme! kun en lille antydning af venlighed over hendes ansigtsudtryk! Manden så skræmt ud, og gik straks om bag ved og fandt en skjorte og et par bukser! Bella rev det ud af hans hånd og skyndte sig op ad trappen igen! Hun løb der op, og åbnede døren stille og roligt! Hun smilede til Josh og gik roligt over til sengen, hvor hun lagde tøjet i hans skød og satte sig ned! Hun smiled til ham og kiggede lidt ned i jorden!
Gæst- Gæst
*Ja, nu var der da noget at kigge på,* tænkte han for sig selv. Hurtigt rystede han tanken ud af hovedet og skældte sig selv ud for at have tænkt sådan omkring hende! Hvor vovede han! Slem, slem! Han smilte over tøjet der lå på hans skød og langsomt rejste han sig op, for at tage tøjet på. Det føltes godt at få tøj på igen og specielt fordi det var en skjorte. Normalt fortrak han en hættetrøje som han kunne gemme sig i, men han elskede nu også en luftig skjorte. Han skyndte sig at tage tøjet på, så Bella ikke skulle kigge væk i evigheder, hvis hun da kiggede væk? Da han havde fået tøjet på, satte han sig ved siden af hende igen og smilte til hende, lod endnu engang sin ene hånd kører ned af hendes ryg.
"Tak," sagde han blidt til hende.
Gæst- Gæst
Det gøs let i Bella da han kørte en hånd ned af hendes ryg! Ikke fordi det var irriterende! Tværtimod! Fordi det var dejligt! Hans berøring fik hende til at smile! Hun kiggede op på ham, stadig med små røde kinder! Hun så ind i hans mørke øjne og smilede let! " Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke dræbte dig, men jeg er glad for at jeg ikke gjorde det!" mumlede hun stille! Hun så op på ham for at se hans reaktion på det! Hun syntes hans øjne blev pænere og pænere jo mere man så på dem! Ligesom ham selv! Pænere og pænere! Smukkere og smukkere!
Gæst- Gæst
Han blev smigret over det hun sagde, hvilket man kunne se i de brune øjne og kinderne der blev en anelse mere røde.
"Jeg.. øh.." sagde han og kiggede flovt ned på gulvet, hurtigt kiggede han op på hende igen, kiggede hende i øjnene og beundrede hvert en centimeter af hendes ansigt. "Og jeg er dig evig taknemmelig, er der noget jeg kan gøre for dig, så sig til," Han smilte kærligt til hende.. Det var som om at hver gang han kiggede på hende, var det som om at hun blev smukkere og smukkere.. Hvad var der med ham? Var han ved at blive Lun på hende?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Okay, så må vi heller skynde os," sagde han og nikkede til hende, som et lille tegn på at de skulle gå stærkt. "Vi finder en grotte til dig og vi kan starte med at lede i Ashen Wood forest," Forsigtigt åbnede han døren ud og lukkede den ikke før Bella også var kommet ud. Da hun var klar, gav han sig til at halv løbe igennem byen, uden egentlig at være sikker på hvor han skulle hen. De kom til skoven og nu skulle det gå stærk! Solstrålerne var langsomt begyndt at komme og endda Josh kunne mærke hvordan de langsomt var begyndt at varme hans hud.. De skulle skynde sig! "Vi må heller skynde os!" Han kiggede alvorligt hen på hende, imens han stadig fortsatte igennem skoven.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Blood and more blood ~Claire~
» Blood Must Have Blood - Rowan
» Bella, is that you? -Bella Kate-
» a strange night (Bella-kate)
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth