Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164972 indlæg i 8752 emner
What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: What is blood.. Blood, blood.. -Bella Kate-
"Klarer du den?" han så en anelse bekymret på hende og kiggede kort ud af grotten, inden han kiggede hen på hende igen med et skævt smil. "solen kan ikke få fat på dig herinde,"
Gæst- Gæst
"Ja, jeg skal nok klare den!" sagde hun med en hvisken! "Tak!" Hun smilede til ham og lagde blidt en hånd på hans skulder! Hun satte sig op, lidt for hurtigt, og blev en smule svimmel, men der gik blot få sekunder så fik hun sit normale syn igen! Hun kiggede på ham, og så ud mod udgangen! Hun kunne ikke se solen mere, heldigvis.
Gæst- Gæst
"Det ser ud til at vi står lige nu, du skånede mit liv, og jeg reddet dit," sagde han og grinte kærligt over sin egen sætning, imens han startede en øjenkontakt med hende, så hun kunne se på ham at han mente det godt.
Gæst- Gæst
Bella lænede hovedet op ad grottevæggen. Deres hoveder var ikke ret langt fra hinanden, men Bella havde intet i sinde! Hun kunne bare godt lide at sidde sådan! Kunne bare godt lide at mærke hans ånde tæt på!
Gæst- Gæst
"Bella.. Jeg er nysgerrig.. er du ikke van til folk er søde ved dig? jeg mener, har du ik nogen venner eller andre søde familie medlemmer?" Han så spørgende på hende, med et skævt smil der lå og passede sig selv på de smalle læber. "Altså.. Ikke at der er noget i vejen med hvis du ikke har men øh.. Ja.. Nysgerrig,"
Gæst- Gæst
"Jeg... Jeg har aldrig haft nogen venner!" mumlede hun og så ned i jorden! Hendes blik flakkede.. Hun vidste hvad der var på vej! Tårer! Hun holdte dem altid inde! Tårer var en dum ting! De fik en til at se svag ud! En til at miste ens skønhed! "Og min familie var en flok idiotiske tumper!" sagde hun med fornyet styrke! Tanken om hendes familie, den måde dehaene svigtet hende, fik vreden frem i hende! Hvis der lige nu var kommet en flok vampyrer og angrebet dem, ville de være døde alle sammen! Hendes vrede var altid så ustyrlig!
Gæst- Gæst
"Undskyld, jeg skulle aldrig have spurgt, undskyld," hviskede han og trak sig bagefter lidt ud krammet, stadig med et flovt smil på læben, en flovhed over at han havde spurgt hende om det. "Undskyld, men.. jeg kender smerten, min familie.. eller i sær min far var en nar og jeg frygter at ende som ham," Det sidste kom ud som en lille mumlen og han vidste ikke rigtig hvad han skulle gøre af sig selv.. Lige som han skulle til at sige noget andet, kom en flok væsner løbende ind i hulen og af deres frygt for solen at dømme, var det vampyrer. De kiggede vredt på Bella og Josh, men mest på Josh, de kunne genkende ham for en episode hvor han havde stukket en dolk igennem dem for at slippe væk fra dem.
"Dig!" hvæste en af dem og sprang imod ham, men Josh var hurtig og undveg, ved at trille hen af grottens betonjord.. Han rejste sig forskrækket op og trak sin dolk ud af dets beholder..
Gæst- Gæst
Bella opfangede næsten ikke det næste der skete, før den ene af Vampyrerne hvæsede af Josh! Hun var hurtigt oppe på benene, og kigged forskrækketpå vampyrene! Hun kunne lugte det! De havde samme duft som hende. Bella stillede sig ved siden af Josh, som havde kniven i hånden, som hun kendte fra tideligere den dag! Hun overvejede at gå frem foran Josh, så hun kunne beskytte ham, men blev eng med sig selv om at hvis det blev nødvendigt måtte hun springe frem!
Gæst- Gæst
"Passer du på en lille engel? Er du en lille forræder skattebasse?" spurgte han hende og lavede kort trutmund til hende, inden han vendte sig om imod de andre to, der bare stod og grinte hånende, så deres latter rungede i grotten. Josh hvæste af dem, selvom han ikke havde noget at hvæse med, men det var en gammel vane eftersom han var opvokset med en dæmon. Vampyrerne grinte bare og løb hen imod ham, sprang på ham alle tre og lod ham ikke komme fri for dem. Josh sprællede og sprællede, viftede rundt med kniven og ramte kun enkle af dem.. Han gispede efter vejret og bed sig i læben, for at ignorere smerten af deres tænder i hans hud..
Gæst- Gæst
Muligheden åbnede sig dog for hende kort efter! Da vampyrene sprang på Josh og satte tænder i ham kunne hun ikke holde det ud mere! INGEN skulle røre ved ham! INGEN skulle skade ham! Bella løb over mod dem, greb den ene rundt om halsen, og bed sine. Tænder så hårdt i den anden som hun kunne! Hun sugede. Ikke noget blod fra den som hun havde bidt i, men holdte ham bare væk fra Josh sådan! Vampyrene som var så heldig at være fanget under hendes hænder, gispede efter vejret! Den tredje af dem, den som Josh havde ramt med kniven, lå på jorden og tog sig til såret!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Bella kastede vampyren ud i sollyset, da un var færdig med ham! Hun vendte sig om i samme øjeblik som Josh sagde at hun skulle passe på! Da han sprang på vampyren sprang hun først et skridt tilbage, men indså så at hun var nød til at hjælpe ham! Hun løb hen til dem, tog igen fat i vampyrens hals og pressede ham hårdt op mod grottemuren! Hun nød synet af ham som han var der! Ved at dø! Det frydede hende, og hun smilte hånende!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» Blood and more blood ~Claire~
» Blood Must Have Blood - Rowan
» Bella, is that you? -Bella Kate-
» a strange night (Bella-kate)
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth