Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba15 
Rafaela
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba15 
Dr. Trott
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba15 
Sean
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba15 
Valentine
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba15 
Lenore
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba15 
Madelena Gray
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba15 
Edgar
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba15 
Katrina
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba15 
Genevira
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 14:20

T: 22:30.
V: En meget tyk tåge.
S: Parken i Doomsville Angerforge District.
O: Ingen mennesker... Kun tåge.
Påklædning: Se profilbillede.
______________________________________________________________________________________________________________________

Tågen bevægede sig langsomt rundt i parken og lod det der plejede at være glade dage se dystert ud...
Akuma sad på en bænk og slappede af for en kort stund.
Han nød stilhed.
Det her var nok det eneste tidspunkt hvor parken ikke var fyldt med små snotunger.
*Endelig... For en gangs skyld... Ro* tænkte han og slog hovedet tilbage med let lukkede øjne.
Men alligevel følte han at han ikke var alene?


Sidst rettet af Akuma Tirs 13 Mar 2012 - 18:19, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 14:25

Azhi gik ud på parkens grussti, mens hun så sig om. Tågen gjorde det svært for hende at fokuserer. Hun prøvede derfor at famle sig frem. Hendes guldrøde øjne spejdede frem og tilbage, for at finde et hint af et træ, eller en bænk.
Den åndssvage tåge!
Hun lukkede kort øjnene, lod de andre sanser bestemme lidt.
Hun kunne høre åndedrag, afslappet. Der var andre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 16:43

Akuma kikkede igen ud i tågen.
Der opfangede han en skikkelse... En ung pige?
*Hvad fanden laver hun herude?* tænkte han.
Han lod skyggerne trække sig over ham så han nu bare var en sort skikkelse på bænken.
Tågen trak sig lidt væk men han ville lige se hvad denne pige var ude på?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 16:50

uden at vide hvor hun gik hen, fulgte hun bare den svage vejrtrækning. Måske ledte den hende ud af parken?

Hun begyndte at blive en smule urolig over at vejrtrækningen blev højere, men ignorerede det.
Hun mærkede at hun bankede mod en et ben, og stoppede op.
''undskyld!'' sagde hun stille iden hun bakkede et enkelt skridt.
Hendes stemme var silkeblød, varm men samtidig også en smule urolig.
Hun prøvede at se personen hun bankede ind i, men så kun en sort skikkelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 16:54

Akuma knurrede og rejstesig fra bænken.
"Du kan vel se dig for!" sagde han meget dystert.
Hun havde forstyret han ro som han så sjældent havde glæde af.
Og det skulle hun ikke have gjort.
Han var stadig dækket helt af mørke...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 17:14

hun bakkede lidt igen over hans dystre tone.
''jeg sagde undskyld! Det er da ikke min skyld at tågen er så tyk!'' knurrede hun vredt. Hendes øjnene glødede svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 17:22

Han lod hænderne slå lidt nedad i luften og sammentiedig faldte alle skyggerne af ham så man kunne se hans sande udsende.
"Du har vel øjne!" sagde han og stirede ind i hendes øjne.
Tågen lettede en smule over dem så de begge kunne se sådan cirka 10m i diameter rundt inden tågen blev for tyk igen.
*Der kunne være mulighedder i denne pige... Hun ser stærk ud* tænkte han og betragtede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 17:27

hendes overlæbe krøllede sig svagt mens hun knurrede.
''jeg så dig ikke, det kræver ikke at man er blind!'' hun snerrede det højlydt.
Hendes tøj, som bestod af sorte stramme lædderbukser - en bh af sort stof og et brundt lædderbælte der dækkede fra hendes mave til hendes bh's slutning, sad tæt som om det låste noget inde under sig.

hun knurrede forsat, og stirrede på ham. Ilden der glødede i hendes øjne var tydelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 17:46

Akuma fniste over hendes knurren.
"Så den lille hund kan sige fra sig? Lad mig se hvad du kan lille pige!" sagde han meget skummelt.
Straks skød der knogler formet som sværd ud af hans håndrygge.
Han slog med hovedet.
"Kan du så noget?" spurgte han flabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 17:51

hun så bare til, mens han gjorde sit anslag til slåskamp. Fint med hende, hun trængte alligevel til at få slået nogen ned snart.

hun valgte dog ikke at skifte skikkelse. Hun forblev menneskelig, da hun ikke var vred nok til at blive sin drage-form.
''jeg kan rigeligt.'' sagde hun bare inden hun lagde hovedet lidt på skrå. ''men kan du?'' svarede hun igen, flabet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 18:17

Akuma så kort på hende.
*Hun tvivler på dig Akuma* sagde skyggerne i hans hoved.
Lige derefter lod han alle sine armkogler komme ud og de blev snoet rundt om hende.
Knoglerne havde indkapslet hele hendes krop undtagen hovedet.
Hun var løftet fra jorden og han trak hende ind til han ansigt.
"Jeg tror at du vil blive forbløffet over hvad jeg er i stand til" sagde han til hende og stirede ind i de flammerøde øjne.
Hans kulsorte øjne slog en gnist og han smilede ondt til hende.
Intet normalt menneske kunne komme fri fra hans knoglefængsel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 18:34

''i lige måde'' sagde hun mens hun langsomt skiftede form.
hendes ansigt, som var det eneste der var synligt for ham,
var pludselig dækket med skæl, og øjnene var langt mere dyriske. Hendes krop voksede til det dobbelt,
hvilket lagde ustyrligt meget pres på hans knoglefængsel.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 18:46

Akuma føldte stor smerte i hans kogler da de sprækkede.
Lige da hendes forvandling var færdig brækkede alle knoglerne og hun kom fri.
Smerten flød igennem ham.
Begge hans arme var væk nu... Men lige der så han op på hende igen.
Han smilede ondt idet hans arme healede og kom tilbage til deres normale form.
Han stod du et par meter fra hende
"Så den lille pige er blevet lidt overvægtig var?" sagde han flabet og rettede sig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 18:48

hun smilede bare engleblidt til ham og blev sig selv igen.
hun håbede virkelig ikke at dette ville udvikle sig - hun var ude af form, og det tog på hendes kræfter hver gang hun ændrede udseende.

Dog smilede hun bare forsat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 19:04

Akuma så noget skuffende på hende.
"Vil den lille pige ikke leje mere?" spurgte han drilsk.
Han betragtede igen pigen.
"Jeg kunne godt bruge en pige med dine egenskaber" sagde han kort og lod sine hænder falde ned i lommerne.
Der fremtog han en håndfuld gulvmønter.
"Hvis du er interesseret så er det dine" sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 19:07

''hvad skal jeg bruge guld til?'' spurgte hun forvirret.
''jeg ville med glæde arbejde for en mand som dig, med eller uden betaling.'' sagde hun roligt.
hun bakkede lidt.
''meeeen, som du jo mener, så jeg er en hvalp. og hvalpe har ingen autoritet.'' sagde hun med et lille smil, inden hun vendte om på hælen og begyndte at gå ind i tågen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 19:20

Han greb hurtigt fat i hendes skulder.
"Jeg sagde ikke at du kunne fravælge mit tilbud" sagde han koldt.
Mønterne var igen lagt ned i lommen.
"Du kan enten hjælpe mig frivilligt eller ufrivilligt..." afsluttede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 19:22

hun så lidt vredt på ham.
''det må så blive ufrivilligt!'' hun rev sig fri med voldsom kraft.
hun så koldt på ham mens hendes øjne igen glødede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 19:26

Han grinede lidt.
"Min kære ven... Ser du jeg har brug for kraft. Og du kan hjælpe mig med det" sagde han ondt.
Han stirrede koldt tilbage i hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 19:29

''kraft?'' hun løftede et øjenbryn inden hun så væk.
Det var som om hun blev hevet ned i underbevistheden når hun så ham i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 19:35

"Jeg kan mærke at du et sted ønsker at hjælpe mig? Er det korrekt?" spurgte han og kikkede hende igen i øjnene.
"Du skal bare hente en ting til mig... Og tro mig du vil blive belønnet for det" afsluttede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 19:36

hun så mistroisk på ham.
''og hvis jeg acceptere dit tilbud?'' spurgte hun bare.
Hun havde været ude for at blive snydt før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 19:58

"Hvis du vælger at acceptere og gennemføre... Så kan du jo komme med i mit lille firma" sagde han og smilede lumsk til hende.
Han gik lidt tættere på hende og prøvede at manipulere hende med hans øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 20:04

hun så bare væk mens hun bed sammen.
''hvad går dit såkaldte firma' ud på?'' spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 13 Mar 2012 - 21:19

Han fniste lidt.
"Skal vi ikke bare kalde det et fragt firma?" sagde han og grinede lidt mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum