Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba15 
Rafaela
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba15 
Dr. Trott
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba15 
Sean
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba15 
Valentine
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba15 
Lenore
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba15 
Madelena Gray
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba15 
Edgar
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba15 
Katrina
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba15 
Genevira
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Ons 14 Mar 2012 - 7:45

''et fragtfirma? Hvad er det ejg skal hente?'' spurgte hun mens hun så mistroisk på ham.
''jeg myrder ikke.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 1:30

"Mord er jo bare et andet ord for at fjerne dem der står i vejen for dig" sagde han koldt.
Han var fuldstændig ligeglad med normale menneskers liv.
De kunne rande ham noget så groft!
Men hvis denne pige gjorde ham tilfreds så kunne det være at hendes liv kunne blive betydningsfuldt for ham?
Forstået med at han ikke ville dræbe hende ved første lejlighed der bød sig...
"Og denne ting du skal hente er... Skal vi ikke bare sige at den er en vigtig brik i mit lille spil?" forklarede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 6:52

''jeg er nødt til at vide hvad det er , før jeg kan hente det.'' sagde hun bare og så lidt mistroisk på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 8:36

Han grinede lidt og rystede svagt på hovedet.
"Du behøver bare at vide hvor det er for at hente det" sagde han med et lumsk ansigtsudtryk.
"Det er en lille kasse som ikke er støre end at du kan bære den med hænderne... Den ligger i et pengeskab som er nede i kælderen af Devouring Darkness kirken" sagde han og smilede ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 8:48

''vil du helt seriøst have mig til at bryde ind i kirken!'' nærmest råbte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 9:00

Akuma tog hænderne op for at hidse stemningen ned.
"Nej nej rolig nu... Kirken er altid åben... Du skal bare bryde låsen op til kassen og give kassen til mig" sagde han roligt.
"Hvis det er for meget for dig så kan jeg sagtens gå med dig" sagde han med et lidt skummelt ansigtsudtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 9:03

''jeg stjæler ikke fra en kirke!'' sagde hun vredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 9:17

Han grinede igen.
"Du stjæler ikke hvis du ikke tager kassen ud af kirken... Du skal bare bryde låsen til den og give den til mig" forklarede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 9:18

''glem det.'' sagde hun bare inden hun begyndte at gå.
Hun skulle ikke nyde noget af at bryde ind i en kirke og stjæle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 9:28

"Fint jeg havde håbet det ikke skulle komme så vidt..." sagde han stille.
Han tog den ene hånd ind under jakken og fremtog en kæde.
Kort efter sprang han på hende og viklede kæden rundt om hendes hals.
"Det eneste du skal er at gå ned i kælderen og åbne en lille låge... IKKE ANDET" sagde han barsk og strammede grebet om hendes hals med kæden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 9:29

''slip mig!'' knurrede hun vredt og prøvede at vride sig fri mens hun snerrede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 9:34

"Kom nu jeg kan give dig alverdens bellønninger! Du kan få hvad du ønsker hvis du hjælper mig" sagde han lokkende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 9:36

hun stirrede tøvende ned i jorden, inden hun stirrede vredt på ham.
''fint...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 9:44

Han smilede triumferende.
"Godt så" sagde han og lod kæden blive løsnet.
Der efter slog han armene ud og lod alle skygger trække sig sammen.
Det resulterede i at tågen lettede og man kunne se kirken ude i landskabet.
"Kirken ligger den vej" sagde han og pegede mod den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 9:55

Hun så vredt mod ham mens hun fik løsnet sine læddersko. Hun tog dem af og satte derefter i løb mod kirken. Hun bed sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 10:43

Han stod og grinede ondt inde han tog jakken af.
Akuma holdte sin jakke i hænderne da der skød store knoglevinger ud fra hans skulderplader.
Han fløj op og forfulgte hende for at sikre sig at hun gjorde som han bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 10:45

hun hadede at se på kirken og vide hvad hun nu var i færd med. Han havde bare at påskønne det.

Hun forsvandt ind i kirken, ned i kældrene hvor hun ledte efter skabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 10:57

Akuma landte foran kirkens eneste indgang og udgang.
Han smuttede knoglerne på plads og tog jakken på igen.
...
Nede i kælderen var der en lang gang hvor der for enden stod et skab...
Skabet var låst med tre jernhængelåse og tre kæder rundt om.
Kæderne var viklet rundt om skabet på hver sit led og en hængelås til hver kæde...
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
(sådan sidder kæderne)
Kæderne var lav ligesom hængelåsende smedet af jern og var for meget til at et normalt menneske ville kunne brække dem med de bare næver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 11:09

hun sukkede stille over at se kæderne. For fanden da også!

Hun ville ikke blive til drage hernede, men hun vidste at kæderne ikke kunne klares med almindelig menneskelig styrke.

Hun sukkede endnu engang og gik mod skabet, mens hendes krop blev dækket af skæl, Hun stod som en ung drage, foran skabet og stirrede lidt på skabet, inden hun åndede på låsene. De smeltede væk.

Hun blev til sig selv, og tog skrinet. Hun så surmulende ned mens hun gik op mod grundplanen med skrinet under armen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 12:21

Da hun kom op stod der en præst og stoppede hende.
"Hvad tror du at du har gang i!" sagde han med en ældre accent.
Men han nåede ikke at gøre mere før han var gennemboret af Akumas knoglesværd.
Akuma trak sværdene ud igen og lod knoglerne blive normale.
Præsten faldte død til jorden...
"Ja hvis du ikke vil fjerne dem der står i vejen så gør jeg det" sagde han med et lille skær af psykose i hans stemme.
"Når giv mig så skrinet..." sagde han med en mørk stemme og rakte hånden ud til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 12:28

hun bakkede hurtigt væk.
Hun stirrede på liget inden hun bakkede endnu mere.
''Ikke før du fortæller mig, hvad der er i, og hvorfor det er så vigtigt!''
Hun bed sammen, mens hun holdte træskrinet i sin hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 15 Mar 2012 - 16:19

Han rystede på hovedet med et svag grin.
"Det er et kors" sagde han og smilede ondt.
"Et meget specielt våbenkors som er vædet i sølv og har nogle specielle indgravninger med hellige tegn og pentagrammer" forklare han.
Dette våben var mange penge værd på det sorte marked og Akuma havde tænkt sig at fordoble den pris.
"Bare giv mig skrinet" sagde han roligt.
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Mar 2012 - 12:58

hun bakkede igen, denne gang holdt hun skrinet væk fra sin krop, i ustrakt arm.
''hvad vil du bruge det til!?'' spurgte hun hurtigt, en smule vredt.

Hun vidste at han ikke stoppede før han havde skrinet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Mar 2012 - 13:14

Han kikkede hende hårdt ind i øjnene da hun bakkede.
"Jeg skal bare sælge det min kære ven" sagde han roligt.
Et smil bredte sig på hans læber.
Tanken om alle de penge han kunne vride ud af folk for at købe korset.
"Ikke andet... Du skal bare give mig skrinet... Så vil jeg belønne dig som jeg lovede" sagde han med en lettere lokkende stemme.
Han rakte den højre hånd ud imod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Mar 2012 - 13:45

hun bakkede bare videre væk fra ham.
Hun stolede ikke på ham. Hun stolede langtfra på ham.

Hun lagde skrinet på gulvet.
''Nu går jeg. Tag dit skrin, og så er vi færdige med hinanden.''
Hun begyndte at gå, med ryggen til ham. Hun bed sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 2 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum