Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» It's been a long long time
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 EmptyIgår kl. 16:00 af Genevira

» Who am I now?? //Jake//
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 EmptySøn 13 Okt 2024 - 16:31 af Jake

» Lena beware of the city - (Sean)
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 EmptySøn 13 Okt 2024 - 13:17 af Madelena Gray

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 EmptyTirs 8 Okt 2024 - 16:21 af Lenore

» A royal search for knowledge
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 EmptyTirs 8 Okt 2024 - 1:13 af Valentine

» The cake is a lie- Doctor Trott
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 EmptySøn 6 Okt 2024 - 12:40 af Juniper

» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 EmptyLør 5 Okt 2024 - 15:04 af Lenore

» Bog klub - idetråd til bøger
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:40 af Sean

» Bogklub - hvor lang tid pr. bog? (Afstemning)
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 EmptyTors 3 Okt 2024 - 20:31 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Jake
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba15 
Rafaela
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba15 
Dr. Trott
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba15 
Sean
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba15 
Valentine
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba15 
Lenore
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba15 
Madelena Gray
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba15 
Edgar
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba15 
Katrina
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba15 
Genevira
The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba13The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba14The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164940 indlæg i 8750 emner

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Ons 28 Mar 2012 - 17:54

Akuma lod sine knogler forme en kapsel rundt om skrinet som han så tog op og holdte i den ene hånd.
Han kunne nemlig ikke røre skrinet da der også var hellige indgravninger i det.
Så knoglerne lavede et beskyttende lag.
Men han var stadig en mand der holdte sit ord så han skyndte sig at gribe fat i hendes skulder.
"Du mangler noget... Jeg vil nu bellønne dig efter dit ønske" sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Ons 28 Mar 2012 - 17:58

hun vred sig hårdt fri. ''jeg ønsker intet af dig.'' sagde hun koldt. Hun ville ikke tage imod noget fra en der udelukkende havde penge i hovedet. Hun skulle ikke stå i gæld til ham.

hun begyndte derfor at gå igen, hurtigt. Ingen måtte se hende her, og derefter se den døde præst.
Hun satte i småløb

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Ons 28 Mar 2012 - 18:44

Akuma fniste og lod hende løbe ud af kirken.
Imens hun lød satte han knoglekapslen fast i hans ryg og lod igen sine vinger skyde ud af skulderne.
Han fløj efter hende med høj fart.
Det næste der skete var at han dukkede op lige foran hende.
"Alle har et ønske og jeg ved at du også har et..." sagde han med en lidt halv skummel stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Tors 29 Mar 2012 - 6:45

hun stoppede brat op da han stod lige foran hende. Han tog fejl.
''jeg har ikke et ønske du kan opfylde.'' sagde hun bare og stirrede på ham med flammende øjne.

hun bed vredt sammen.
''du har fået dit skrin. Så lad mig være.'' sagde hun kort inden hun begyndte at gå, direkte udenom ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Fre 30 Mar 2012 - 12:28

Lige inden hun gik igen lod han en arm falde ned foran hende.
"Jeg er ret sikker på at der er et lille et inde i dig... Du er jo stadig levende indeni" sagde han og fik sin lokkende stemme tilbage.
Han ville ikke så let give op...
"Et hus? Et job? En du savner? Jeg kan give dig det meste" sagde han lokkende.
Hans stemme lød som var det Lucifer der lokkede Eva til at tage en bid af æblet i edens have.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Gæst Fre 30 Mar 2012 - 13:54

''get. the fuck. of me!'' knurrede hun vredt inden hun bakkede væk fra ham.
''mine ønsker vedkommer ikke dig. så lad mig bare være'' hun blottede kort tænder.
lugten af den døde præsts blod var ved at gøre hende ret så lækkersulten.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki// - Page 3 Empty Sv: The Dragon is about to play? //Azhi Dahaki//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum