Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
The dead is to close. ~Rowan~
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: The dead is to close. ~Rowan~
Gæst- Gæst
Caroline sad stille der hvor hun havde siddet i et godt stykke tid nu, hun havde lukket sine øjne. Det gav en bedre hørelse og bedre fokus til de andre sanser også. Caroline prøvede derved at spore færten af de mennesker som hun havde fært af, hun kunne fornemme den gift som var i deres blod. Men hvilken form for gift anede hun ikke, om det havde konsekvenser eller ej.. Anede hun intet om.
Enlig fik hun færten af Rowan igen og blev lidt mere rolig end hun havde været før. Med det samme han råbte han var hjemme, kunne hun næsten ikke lade hver med at grine en smule. Caroline hævede lidt på et bryn da han spurgte om hun kunne flå kaniner.
"Om jeg kan, jeg er totalt prof." Svarede hun med et drillende grin, hun havde faktisk flået kaniner før. Det var for lidt over 4 år siden, men hun havde flået lemmer af folk før.. Så kaniner kunne vel ikke være så svært. Caroline kiggede på flammerne fra bålet, kaninerne ville ikke mætte hende, eller gør hende stærkere fysisk. Men det ville varulveblod heler ikke, men det ville hjælpe lidt. Dog ville Caroline ikke drikke noget blod fra Rowan medmindre hun virkelig var på spanden. Da kaninerne var væk vidste hun de ikke kunne blive her, det var for farligt. Alle områder her var farlige for dem, for de var ikke tilpasset til at lave i disse omgivelser.. Caroline rejste sig op med lethed.
"Jeg har det fint, jeg har ikke brug for søvn som sådan. Bare rolig jeg kan sagtens klare lidt udfordringer." Svarede hun og gik lidt frem og tilbage for at bevise det. Caroline nikkede til ham.
"Yearh det kunne jeg godt forstille mig, hvis vi går imod øst vil vi møde nogle af disse mennesker. Imens du var ude gjorde jeg mig lidt nytte." Tilføjede hun så med et skævt smil på læben.
"Og jeg skal nok passe på hvor jeg går, ellers flyver jeg bare." Sagde hun så lidt drillende, hun kunne fremmane flagermusevinger ud fra sine arme og flyve hvis hun skulle.
Caroline trådte et skridt udfra grotten og kiggede sig omkring, hendes blik var meget varsomt hun ville ikke blive overrasket. Hendes hud var helt healet og der var ingen smerte tilbage overhovedet nu, Caroline tog en dyb indånding for at indånde omgivelserne både for blod og dyr. Caroline savnede dog de sikre omgivelser, men havde intet imod et godt eventyr. Hun opførte sig lidt som den nysgerrige lillesøster som bare ville opleve verden, men hun var jo bare sig selv. Caroline begyndte at gå frem af, og kunne se noget der lignede en fælle på jorden. Caroline brugte sin fart til at løbe over den, og først da hun var passeret blev den udløst.
"Kommer du?" Spurgte hun med et drillende smil og gik så videre. Hun kom til en lille flod, der var en stærk strøm. Vandet så mere sølvagtigt ud end normalt, hvilket facinerede Caroline en del. Hun satte sig på hug og tog en hånd ned i vandet, hun lod vandet danse omkring hendes hånd da noget pludselig greb fat i den. En hurtigt reaktion var et skrig, da hun næsten ikke kunne trække sin hånd til sig igen. Enlig fik hun sig fri, og lod sig glide tilbage. Caroline lagde en hånd på hendes hjerte og havde blikket fast rettet imod floden, nu ventede hun bare på Rowan kom frem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved godt jeg ikke burde være skreget op, jeg fik bare et chok. Der var noget i vandet som prøvede at trække mig ned." Svarede hun og kiggede Rowan i øjnene. Varulv og sølv, ikke sådan en go kompilation i betrækning af at han behøvede vand for at overleve.. Caroline fulgte ham med et skarpt øje da han krydsede floden ved hjælp af et træ. Hun kiggede på vandet, det eneste problem ved vandet var Caroline var bange for det. Hun var vandskræk. Caroline tog en dyb indånding og lukkede øjnene kort. Hun blev mere afslappet, og lod så sine arme forvandle sig om til flagermusevinger.. Hun havde set engle flyve, det var ikke så svært. Det krævede bare meget armkraft. Men hun fløj over floden, og fik øje på noget røg længere væk fra noget der kunne ligne et bål. Hun lod flagermusevingerne blive til hendes arme igen et par meter over luften, dog landede hun perfekt på begge fødder og kiggede frem for sig. Der var kun træer, tætte træer.. Det lignede en frodig jungle, Caroline gik over til Rowan og kiggede ind.
"Jeg så et bål længere fremme, spørgsmålet er om vi skal gå udenom deres lejr eller om vi skal kontakte dem om en vej væk fra øen." Spurgte hun og vendte ryggen imod skoven så hun kiggede på Rowan. Snart kiggede hun på vandet for op af det kom der en stor vandmasse op med noget der lignede et misdannet menneske.. Caroline spærrede øjnene op. Det lignede en svor vandmand i form af et menneske.. Den vippede lidt som ville den kaste sig ud i et angreb. Caroline betragtede den nøje, og kom i tanke om noget. Der var sølv i vandet, hvis det angreb Rowan ville han blive mere skadet end hende.. Caroline så da den ville angribe.
"Pas på!" Råbte hun da vandet kastede sig udover Rowan, Caroline skubbede ham til siden så han ikke blev ramt af vandet. Selv blev hun drivvåd da vandet ramte, men tog ingen skade. Hun fjernede sit våde hår væk fra øjnene og kiggede ned imod vandet. Hun kunne se vandet trak sig tilbage i vandet og sprang derfor til siden, da hun kunne regne ud hun ville blive trukket med ned. Caroline kastede et blik på Rowan. Hun nikkede hun var okay, han var heldigvis ikke blevet ramt. Den eneste skade han skulle have kunne få var hvis hun havde skubbet ham ind i noget i farten.. Hun var meget stærkere end man lige gik og troede.. Caroline vred vandet ud af sit hår, og åndede lettet ud.
"JEg sagde jo der var noget dernede!" Sagde hun og slog ud med armene, men tonen var mere komisk. Caroline gik over til ham og holdt skarpt blik imod vandet. Hun virkede ikke yderligere bange for vandet selvom hun var vandskræk, men i denne situation der.. Så nåede man ikke at tænke at man var bange for det.. Måske havde hun enlig overvundet sin frygt? Det tvivlede hun alligevel lidt på, men tanken kunne muligvis være sandt. Ellers var frygten for at Rowan skulle komme til skade større? Det kunne godt være.. Caroline havde det med at tiltrække problemer og hun var godt klar over det. Men hun overlevede da, så noget måtte hun da gøre rigtigt? Rowan havde hun kendt i enlig ikke ret mange dage, og alligevel rystede denne oplevelse dem ret godt sammen. Caroline lagde hovedet lidt på skrå..
"Jeg forslår vi går ind i skoven." Sagde hun og trak ham med derind, dog slap hun hurtigt hans hånd igen, da der var sølvvand på hendes hud. Caroline kiggede rundt i den tætte jungle, mon de fandt ud af den igen, overhovedet kom væk fra øen.. De tanker kørte rundt i hendes hoved.. Pludselig skiftede hendes hoved kanal, og da hun lugtede blod. Som en hvidhaj der opfangede blod i havet fangede hun også færten af blod.. Ikke lækkert delikat blod. Spørgsmålet var om det var varulve blod eller om det var noget helt andet..
”Er du såret?” Spurgte hun mere alvorligt og kiggede ham i øjnene. Han skulle ikke lyve for hende, hun ville finde ud af det før eller siden alligevel. Caroline tog en dyb indånding, klart varulveblod.. Enten var det Rowan, ellers var der andre varulve i denne jungle.. Lige hvad en vampyr manglede, varulve.. Caroline håbede dog lidt at det bare var Rowan’s blod.. For så skulle hun ikke til at holde for stort fokus om hvorvidt der var andre varulve omkring dem eller om det bare var Rowan. Der var så mange forskellige lugte her, nye .. Ukendte.. Caroline var utrolig nysgerrig af natur det havde hun altid været, men med årene var hun blevet bedre til at gemme forskellige sider af sig selv væk.. Det undrede hende at den morderiske side i hende ikke havde vist sig overhovedet. Caroline ville sikkert ikke råbte Rowan, ellers kunne han tæmme den side af hende selv bedre end hende. Men Caroline vidste det var et spørgsmål om tid før nogle pissede hende af, specielt hvis der var andre folk på denne ø.. Caroline havde et nyt og stort spørgsmål inde i sit hoved, det fyldte faktisk meget… Hvad ville Rowan gøre hvis han så hende gå morderiskløs? Dræbe uden grund bare fordi hun ikke havde kontrol over sig selv helt endnu? Ville han gå og lade hende klare sig selv, eller ville han blive ved hendes side? Caroline var lidt utryg ved det spørgsmål, hun ønskede jo ikke at jage folk væk fra sig som andre gjorde.. Hun ville ikke miste folk som hun holdte af.. Caroline kiggede på Rowan, hun ventede stadigvæk på om han svarede hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» One dead, two dead, three dead... arh, I lost count ~ Razor
» To close //Maxi//
» All I need after a bad day is being close to you ~ Gaia
» Close enough (Othilie)
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth