Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba13My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba14My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba15 
Valentine
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba13My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba14My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba15 
Natalie
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba13My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba14My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba15 
Lori
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba13My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba14My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba15 
Jake
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba13My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba14My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba15 
Sean
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba13My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba14My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba15 
Lenore
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba13My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba14My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba15 
Renata
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba13My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba14My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba15 
Katrina
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba13My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba14My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba15 
Edgar
My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba13My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba14My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 17:57

Han smilede blidt. Og nikkede roligt. "Jeg ved godt jeg har et valg. Men jeg vil gerne." Sagde han smilende og begyndte roligt at gå ned mod det værelse han pegede mod. Da han nåede det. Åbnede han langsomt døren. Og gik så derefter ind. "Orion? Er du vågen?" Spurgte han roligt mens han smilede svagt. Og så på rundt efter ham roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 18:01

Orion havde ligget i sin seng, men da døren gik op var han hurtigt ude af den, da han ikke var den højeste, nok ville gå en som Urox til hofterne, kunne han let gemme sig. Dog trådte han ud af skyggerne da han hørte stemmen "du er ham, manden med de store vinger" grinede han og gik hen til ham, hans blå øjne lyste klart og der var noget drillende om dem, som om han var bevidst over en hel del mere end man skulle tro

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 18:14

Han smilede roligt og gik roligt ned på hug. "Ja det er jeg. Jeg er din mors ven. Jeg havde ikke nogle steder at overnatte så jeg overnattede her. Så din mor spurgte om jeg ikke ville komme ind og vække dig." Sagde han smilende mens han så på ham med et roligt smil. "Du minder mig en hel del om din mor." Sagde han smilende og rakte ham sin hånd. Så han kunne holde ham i hånden hvis han ville. Så de fælles kunne finde hans mor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 18:19

Han rynkede brynet "min mor kan godt lide dig" sagde han og med en dyb alvorlighed der normalt ikke hørte til under børn i hans alder, men så igen han var ikke et normalt barn, på hans 10-råige fødselsdag ville han være fuld ud vokset, men hans mor håbede blot at de andre af hendes slags ikke ville finde ham inden da og ødelægge ham, for ellers ville han ende op som en god dreng, med en klar fremtid foran sig. Han lagde hoved på skrå, men smilet forlod aldrig hans læber "min mor siger jeg minder hende om far" sagde han stille, han havde aldrig mødt sin far, kun hørt at han mindede om ham, han tog Urox hånd og grinede stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Lør 27 Jul 2013 - 18:37

Han smilede roligt. Og rejste sig roligt op. Og gik så med. "Jeg ved godt din mor kan li mig. Jeg kan osse godt li din mor. Jeg har bare en svær tid med at vise hende det." Sagde han smilende. Og førte ham så ud af værelset og så så på ham igen. "Hvor er det din mor plejer at lægge de blomster hun får?" Spurgte han roligt. Han kunne nemt regne ud det måtte være der hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Søn 17 Nov 2013 - 14:19

Han så på ham med alvorlige øjne "det behøver ikke være svært, du skal bare gøre hende glad og sige du elsker hende hver dag...også ikke forlade hende" sagde han og alvoren var ikke til at tage fejl af. På trods af hans unge alder, var han en meget alvorlig ung dreng, der hellere end gerne ville beskytte sin mor, for nok forstod han ikke alting, men han vidste at hun havde været mere end blot såret.
Han tog hans hånd og trak ham af sted mod et køkken "her i nærheden" smilet brød frem på den alvorlig maske, dog var udtrykket der stadig i hans øjne

//undskyld jeg først svarer nu, har bare ikke haft meget tid

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Søn 1 Dec 2013 - 13:13

Et roligt og faderligt smil kom frem over hans kinder før han gik lidt på hug foran ham. "En ting er sikkert. Hvis du vil acceptere mig som en stedfar. Så kan du være sikker på at jeg ikke forlader din mor. For jeg vil gerne være der for hende. Jeg vil gerne vise hende at jeg elsker hende. Jeg har ikke følt sådan her siden jeg mødte min datters mor." Han rejste sig op og gik rundt og ledte efter en krukke i skabene. Fandt den og placerede blomsterne i den før han vendte sig imod "Kom her over Orion." Sagde han og smilede betryggende til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Ons 5 Feb 2014 - 21:23

Han betragtede ham med de store øjne, men nikkede smilende "det vil jeg gerne" han havde englelig intet imod Urox, netop fordi han gjorde hans mor glad, så ikke desto mindre gav det blot pluser i bogen. Han gik stille hen til ham, men netop som han nåede ham, kom Amin gående hen mod dem. Hun smilede bredt, med varme i hendes store øjne "hej, hvad laver i to dog" spurgte hun og gik hen mod dem, med hoved på skrå. Hendes hjerte bankede en anelse hurtigere ved synet af ham sammen med hendes søn, sådan som de kom ud ad det md hinanden varmede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Fre 2 Maj 2014 - 3:19

Han smilede roligt. Hvorefter han nikkede fuldt forstående til ham. "Jeg ved godt det kan være hårdt at få en ny far. Og det vil også blive hårdt for din mor og jeg at tilpasse os hinanden. Samt vores børn selvfølgelig. Men jeg gør hvad jeg kan. Det kan blive hårdt engang imellem. Men jeg er ikke typen der gir op." Sagde han smilende. Og vendte blikket imod døren da Amun kom gående. Og smilede roligt. "Vi får os en mand til mand snak." Sagde han smilende og lænede sig lidt mod køkkenbordet. Fortsat kiggende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 2:00

Hun gik hen mod dem, men dog stoppede hun op foran ham. Hun havde altid ønsket dette, for hendes slags lå det til dem at ønske en familie, det var nærmest indkodet at finde en mage også danne en familie. Hendes søn havde kun kigget på Urox med store øjne, men efter lidt tid forsvandt han igen ind på sit værelse. Hun lagde en hånd mod hans bryst, smilede kærligt "så det gør i" spurgte hun drillende, før hun trådte tættere på ham. Det var sjovt, hvilke ting man fandt de underligste steder, men også de ting man kunne opleve. Hun havde aldrig tænkt på at dette ville ske for hende, men det så ud til at der måske var lys i fremtiden for hende, efter alt hvad hun havde oplevet, kunne der komme en smule lykke frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 2:10

Han smilede roligt. Og lagde en arm om livet på hende. "Ja en snak som du ikke må høre." Sagde han og grinte drillende. Mens han så på hende roligt. Han så hende roligt i øjnene. Med et ægte forelsket blik. Ikke det typiske falske blik han gav kvinder før i tiden. Men et helt ægte et. Et så strålende af forelskelse. At det bare ikke kunne fakes. Han var endelig lykkelig. Efter så mange år i ulykke. Efter så mange kampe med ham selv og alle andre. Havde han fundet et sted hvor der var brug for ham. Hvor han kunne blive en del af en rigtig familie igen. Hvor han kunne være sammen med en kvinde han elskede. Og han var ikke bange for at sige de ord igen og igen. "Amun jeg elsker dig virkelig." Hviskede han roligt og så på hende fortsat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 2:17

Hun lagde armene om hans hals, smilede bredt til ham og betragtede ham med et blik der lignede hans på en prik. Hun var i sandhed forelsket. Selvom hun tidligere havde troet hun havde været forelsket, i Orions far. Han havde været den mand som hun havde troet hun havde elsket, men det havde hun ikke, det havde været alt andet end sandheden. Hun sukkede stille, så væk. Dog tog det hende ikke lang tid før hun igen betragtede ham og smilede kærligt. Hun stillede sig på tær og blidt trykkede hun sine læber mod hans "og jeg elsker dig" hviskede hun kærligt. Hun lagde en hånd mod hans kind, blidt strøg hun sin tommelfinger op og ned langs den fine hud, alt i mens hendes øjne konstant var mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 2:35

Han lod hendes læber berøre hans. Imens hans muskuløse arme lagde sig om hende tættere. Og holdte hende så tæt på han kunne. Uden at skade hende. Og gengældte det smukke kys hun havde givet ham. Og hørte hvad hun sagde. Smilende. "Hvis det ikke var for tidligt. Ville jeg fri til dig allerede nu. Jeg har ikke haft sådan en lyst i 400 år. Og slet ikke så stærk som den er lige nu." hviskede han roligt ind i hendes øre. På en kærlig og forelsket måde. Hvorefter han så hende i øjnene igen. Og kyssede hendes næsetip blidt med et svagt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.) - Page 5 Empty Sv: My name? Tomorrow you wont remember anyway. (Amun=Privat.)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum