Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Markulius, we need to talk!
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Markulius, we need to talk!
Gæst- Gæst
"Kan du drikke mit blod?" Hun så spørgende på ham. Rebecca så derefter rundt. "Eller skal du have dyreblod..." Hun spurgte egentlig mere sig selv. Okay, hun fandt ham bare noget dyreblod. Hun rejste sig op. "Vent her." Hun smilede kort ned til ham.
Hun løb mod skoven indtil hun hørte en lyd. Hun stoppede op og så rundt. "Kom, lille ven.." Hviskede hun og fløjtede. Et egern løb mod hende for at komme væk, men Rebecca greb fat i egernet. Så løb hun tilbage til Markulius.
"Her." Hun rakte ham det levende egern. "Jeg ved ikke om det er nok.." Rebecca bed sig i underlæben.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du må ikke dræbe Nille." Det skulle lige slås fast at det måtte han ikke. Rebecca så bedende på ham.
//Kreasvigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Godt så." Hun overvejede at vende ryggen til ham og gå, selvom hun egentlig bare havde lyst til at overfalde ham af glæde. Hun gik hen til ham igen og lagde sin hånd mod hans kind. "Vil du forklare mig hvordan du har forandret dig sådan?" Spurgte hun roligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så du ville dø?" Hun sukkede svagt. "Det forklarer stadig ikke hvorfor du var så grusom mod Nille og mig sidst." Mumlede hun og så på ham igen. "Jeg er bange, Mark." Hun var ikke bange for ham, selvfølgelig ikke. Hun var bange for sig selv. Hun vidste intet om sig selv. Det hele var sket så hurtigt. Lige nu ville hun snakke med Nille, så de kunne finde ud af det hele med Rebecca... Men hun ville også gerne være hos Markulius, så hun var splittet.
Gæst- Gæst
//kreasvigt.
Gæst- Gæst
"Jeg frygter dig ikke." Hun smilede svagt. "Og det kommer jeg heller aldrig til." Hun rystede svagt på hovedet og sukkede over sig selv. "Du skræmte mig fra vid og sans." Hun lukkede øjnene.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mark... Vil du gøre mig en tjeneste?" Uden at vente på svar fortsatte hun, "vil du føre mig til havet?" Hun ville se vandet, gerne nu.
Hun så spørgende på ham. Hun havde brug for at se vandet, hun vidste virkelig ikke hvorfor. Hendes øjne var mere matte, mere trætte. Rebecca var begyndt at tvivle på sine følelser for ham, hun følte sig ikke tryg ved ham... Ikke længere.
//Og da jeg er Rebecca som før blev brugt som NPC i dette emne, kan jeg sagtens være med. Nille er out. //
Gæst- Gæst
Da de nåede havet stoppede han roligt op et par meter før vandet og så direkte på hende. "Er dette godt nok." Hviskede han svagt og så direkte på hende. På trods af hans barske udseende. Og hans voldsomme træk. Virkede han pludselig meget mere som sig selv. Han var rolig og hans bevægelser var ærbødige. Ligesom dengang.
Gæst- Gæst
Hun spærrede øjnene op da hun hørte havets brusen. Hun skyndte sig ud af hans omfavnelse, løb mod vandet uden at svare på hans spørgsmål. Hun krængede på vejen ned til vandet sin kjole, alt sit tøj af. Da hun nåede vandet sprang hun i. Hun mærkede sine ben forsvinde og en glitrende blå hale komme frem i stedet. Hun svømmede op til overfladen. "Åh gudskelov..." Mumlede hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun svømmede op til overfladen. Hun kiggede på Markulius.
"Dit tøj bliver vådt..." Var det første hun lige kunne sige til det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Først gjorde hun intet, men derefter trak hun sig væk, løftede sin hånd op til hendes læber hvor hendes fingre nænsomt rørte ved hendes underlæbe. "undskyld." Mumlede hun. "Vi ses." Hun så kort på ham, inden hun hurtigt svømmede væk.
//Out. Du laver det nye emne, jeg lavede dette. xD//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Who are you//Markulius//
» So you are the one - Markulius
» Where am I? //Markulius//
» Ved du hvad det betyder? - Markulius.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine