Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
are you okay? ( Killia ) EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
are you okay? ( Killia ) EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
are you okay? ( Killia ) EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
are you okay? ( Killia ) EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
are you okay? ( Killia ) EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
are you okay? ( Killia ) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
are you okay? ( Killia ) EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
are you okay? ( Killia ) EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
are you okay? ( Killia ) EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
are you okay? ( Killia ) Voteba13are you okay? ( Killia ) Voteba14are you okay? ( Killia ) Voteba15 
Natalie
are you okay? ( Killia ) Voteba13are you okay? ( Killia ) Voteba14are you okay? ( Killia ) Voteba15 
Lori
are you okay? ( Killia ) Voteba13are you okay? ( Killia ) Voteba14are you okay? ( Killia ) Voteba15 
Valentine
are you okay? ( Killia ) Voteba13are you okay? ( Killia ) Voteba14are you okay? ( Killia ) Voteba15 
Jake
are you okay? ( Killia ) Voteba13are you okay? ( Killia ) Voteba14are you okay? ( Killia ) Voteba15 
Renata
are you okay? ( Killia ) Voteba13are you okay? ( Killia ) Voteba14are you okay? ( Killia ) Voteba15 
Katrina
are you okay? ( Killia ) Voteba13are you okay? ( Killia ) Voteba14are you okay? ( Killia ) Voteba15 
Sean
are you okay? ( Killia ) Voteba13are you okay? ( Killia ) Voteba14are you okay? ( Killia ) Voteba15 
Lenore
are you okay? ( Killia ) Voteba13are you okay? ( Killia ) Voteba14are you okay? ( Killia ) Voteba15 
Abigail
are you okay? ( Killia ) Voteba13are you okay? ( Killia ) Voteba14are you okay? ( Killia ) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

are you okay? ( Killia )

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

are you okay? ( Killia ) Empty are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 17:23

det er nat, mørkt og ret koldt.

Han kom trampene igennem gyderne, da han søgte genvej hjem til sin elskede hule, efter en lang dag.
han nynnede stille for sig selv da han's opmærksomhed blev fanget, en kvinde, han gik nærmere til hende, for at se om hun var okay, da han så småt duftede og tænkte *en vampyr?.. gad vide om hun er okay..*, han gik roligt over imod hende og satte sig på knæ foran hende og spurgte ''er du okay?'' han lød ægte bekymret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 18:11

Killia var svag meget svag, det var ca. 20 år siden hun sidst havde fået noget rigtig mad, rigtig mad i hendes øjne er blod, bare blod ville være godt nok fra hende, hun havde sadt sig gyden i håb om at nogen ville være dumme nok til at komme tæt på hende, hun havde lukket øjne og kunne svagt dufte en Shapeshifter, kunne hun måske få noget blod hos denne person hun var for vagt til at åbne øjne igen hun kunne svagt hører at en elelr anden havde sgat sig foran hende og havde spurgt om hun var okay, hun tog sig sammen og åbnede øjne og så lige imod en ung mand hun rystede stille og svagt på hovedet hvor efter hun lukkede øjne igen og faldt ned på siden fordi hun var for svagt til at være vågen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 18:15

Han så meget usikker ud da han så kunne se hvor svag hun var, og han direkte se hende's trang for blod, han tænkte lidt om det var en god ide og hjælpe hende, eller om det kunne være farligt? han brummede for sig selv at han måtte hjælpe hende, så han lagde armene under hende og løftede hende let op som en fjer og mumlede venligt til hende, ægte venlig ''jeg skal nok hjælpe dig, hold ud, jeg bære dig hjem til min hule, så du kan få ro, hold ud'' han lød meget bekymret imens han hastede hjem til sin hule.

efter en time's vandring, nåede de i fællesskab Kuuma's hule, han havde stadig kvinden i sine arme, da hun nok ikke rigtig kunne gøre så meget ellers, han gik direkte over til sin seng og lagde hende blidt ned i sengen, gik så over til sin skuffe, og fandt en lille dolk frem, og skar så roligt i sin hals, hvor han ved blodet ville løbe hurtigts, han gik så over til kvinden igen, og løftede hende op til sig så hende's mund er tæt på såret og blodet ved han's hals, han kender dog risikoen, men han kunne ikke være så kold at lade hende til sin egen skæbne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 18:22

Killia kunne svagt mærke at manden bar hende op men hun kunne ikke hører hvad han sagde til hende, hun var sådan set ligeglad hun havde allerede været igennem en masse i sit liv, så hun var stort set ligeglad med det hele.

Killia mærkede noget blødt under sig og kunne svagt åbnede sine øjne men kun så lidt at man ikke rigtig kunne se at de var åbne, hun så manden komme hen til hende med blod på halsen, hun blev lyftet op blodet fladt ned i hendes mund, hendes kræfter kom hurtig tilbage, hun skubbed ehurtig manden væk og løb med alle sine kræften væk fra han og faldt ned i et hjørne hvor hun sadt og græd, hun var rigtig hurtig at man næsten ikke kunne se at hun var læbet, hun så hen på manden med tårer i øjne, "Du ved jeg kunne havde slået dig ihjel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 18:26

Han stod roligt og så på vampyren, han blev dog lidt forundret da hun var blevet så forskrækket og han smilede venligt til hende ''ja, det ved jeg, men jeg ville hellere redde dit liv'' *tanke: jeg håber hun vil lytte..* han lød venlig og stille, han var dog imponeret over hvor hurtig hun var løbet og han kunne se hende's tårer i sine øjne og sagde blidt til hende ''jeg vil bare hjælpe dig, jeg kan fornemme på dig at du dog ikke har haft det let, og det fornemmer jeg fordi det har jeg ikke selv'' han lød kærlig og venlig imens han så på hende med stille bekymrede gule øjne ''så kom over og drik, du har brug for det'' han rakte sine arme frem imens han roligt ventede på hende *tanke: kom nu.. du ved du har brug for det, vær nu sød, jeg nægter at lade dig dø*.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 18:31

Hun hørte efter hvad han sagde og hun rystede bare på hovedet, hvorfor var ha ligeglad, hun græd vider hun ville ikke drikke mere af ham, ellers ville hun bare slå ham ihjel, "Nej du ved ikke noget om mig, du ved ikke hvordan jeg har det" Hun så rundt for at finde en udgang med kunne ikke se nogen, hun havde fået nok med blod fra nu af, ikke mere blod til hende ellers ville hun blive ligesom Xavier, og det ville hun helst ikke, hun rystede voldsomt på hovedet og sagde så igen "Fint du ber selv om det" Hun brugte sine kræfter igen og løb hen til ham og landede på hans bryst kasse så han måske ville vælgte han lade sin mund imod hans hals og sugede blod i sig, hun viste at hun ikke kunne stoppe sg selv så nu måtte han gøre noget ellers vile han død.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 18:37

Han stod roligt og lyttede til hende, han kunne osse slemt fornemme hvor skidt hun havde det, mest mentalt, og han så meget trist ud over hende's tilstand, da han bekymrede sig dybt om hende og sukkede roligt ''nej gør jeg ikke, men mon du vil fortælle mig det?'' han lød, blid, stille, kærlig, omsorgsfuld, bekymret, imens han så på hende og han blev ikke overrasket da hun sprang på ham, han tog bare roligt imod det, men han stoppede hende da han kunne fornemme sin egen svaghed, så han tog hende bare ind til sig i sin favn, ikke hårdt, brutalt, intet ondt, bare en tryghed's fornemmelse, en varm følelse's fornemmelse, for at få hende til at slappe af og han mumlede til hende ''rolig nu, jeg skal nok passe på dig, rolig'' han lød venlig og bekymret imens han mumlede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 19:46

Killia så på ham bange endda selv om hun ikke var bange for ham overhovedet hun er bange for sig selv, hun hørte hvad han sagde og svarede ham hurtig, "Ved jeg ikke det kommer nok efter hånde, det er an på hvor meget jeg stoler på dig" Mere sagde hun ikke, da hun havde hoppet på ham, kunne hun godt mærke at han snart ville falde hen i svaghed og hun var rigtig glad for at han kunne stoppe hende, men hun var ikke helt så glad for at han stoppede hende med et kram, hun prøvede voldsom at komme fri fra hans grab og var også tæt på at komme fri op til flere gange, hun hørte hvad han sagde og hun blev rolig hvordan ville han passe på hende, en svag vampyr som har været slave i flere år, hun svarede han roligt med en stemme som han nok aldrig havde hørt før, "Hvis du slipper mig skal jeg nok fortælle dig det hele"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 20:00

Han så bekymret på dig og overvejede hvad hun sagde, han nikkede så roligt og sagde til hende ''det forstår jeg godt, lad mig præsentere mig selv, jeg hedder Kuuma'' han bukkede høfligt for hende, imens han roligt så på hende, han var stadig svag, men det har han været før, så han så bare bekymret på hende da han kunne se hvor skidt hun har det, han så på hende da hun sagde hun ville fortælle ham det og han så ingen grund til hun skulle lyve ''okay så'' han nikkede og slap blidt kvinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 22:11

Killia smilede af han sagde at han godt kunne forstå det men så alligevel ikke, for han viste jo ikke hvordan hun havde det, hun overvejrede hvordan hun skulle forklar ham om det hele, hvor hun skulle starte og hvor hun skulle skutte, hvad var der at sige om hendes fortid, skulle hun fortælle ham om Xavier aller og Zann eller hvad, hun viste det virkelig ikke, hun så på ham og så dernæst ned i jorden og sagde med en stille stemme, "Sæt dig helelr ned for det kommer en hele masse" Hun tog noet lyft ned og ventede på at han ville sætte sig så hun kunne gå igang med at fortælle om hendes fortid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jun 2013 - 22:19

Han smilede kærligt tilbage til hende for at berolige hende, han sad roligt og så på vampyren, da han kunne se hun var lidt i oprør med sig selv, så han nikkede bare roligt til hende da han hørte hende's lave stemme og svarede blidt ''det skal jeg nok, så må jeg vel osse fortælle dig min når du færdig'' han gik over og satte sig ned ved siden af kvinden, dog ikke på en farlig måde, men en måde da siger *jeg passer på dig*.

( han tænkte ikke lige her owo )

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 11:53

Killia så på hvordan han bare satte sig ned for at lytte, passede det virkelig ville han bare passe på hende, hvis han gjord noget hun ikke kunne lide ville hun løbe sin vej og aldrig komme tilbage, hun nikkede svagt og tog noget luft ind for at tage det ud igen, hvorefter hun gik frem og tilbage for bare at lave et eller andet, "Okay mit navn er Killia og jeger en vampyr som du nok har set, før i tiden var jeg er menneske, en fri og glad pige som kunne gøre alt hvad man ville,  den sidste jeg var i seng med hed Zankuji, har ikke set ham siden, en mand ved navn Xavier tog mig som slave og forvandlede mig til vampyr der var jeg 20, 18-19 år efter tog en mand ved navn Kukiu mif til fande så han mester kunne bruge mig som et legetøj, øhm siger ikke hvem denne mester er for jeg er stadig hans og har lovet ham ikke at sige noget, hmm hvad er der mere at fortælle m mig tid" hun stod lidt og viste ikke helt hvad hun skulle sige, men hun så på ham og ventede på at han skulle stille nogen spørgsmål hvis han nu havde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 12:21

Han sad stille og lyttede til Killia, som han nu har erfaret at hun hedder det, og han så sørgmodig ud ved hende's ord, da han ved hvordan det er at være fanget, han tænkte lidt *hun har haft det hårdt.. håber jeg kan hjælpe hende, da hun fortjener at få det bedre, efter det hun har været igennem*, han så stille på hende og sagde blidt ''det lyder hårdt.. jeg ved dog hvordan det er.. 103 år's fangeskab i et militær fængsel.. jeg ved hvordan det er at være.. legetøj.. for dem da stærkere end en selv.. så jeg forstår dine følelser Killia, og selv om vi først lige har mødtes jamen.. sig til hvad du har brug for, så gør jeg mit bedste for dig'' han lød oprigtig, blid, omsorg's fuld, og kærlig, da han kunne forstå hende's smerter, da han mindes sin tid i fængsel, og han så blidt på hende da hun blev stille og sagde blidt ''jeg er måske kun en mand, men du fortjener det bedre, så jeg vil gøre hvad jeg kan for dig'', han sad sørgmodigt og så på Killia som kunne fornemme har haft et hårdt liv og han tænkte stille i sit eget hoved *jeg slår Xavier ihjel.. og Kukiu.. slår dem alle sammen ihjel for det de har gjort imod Killia* han var vred, men han skjulte det godt, men han var oprigtig ked af det på Killia's vejne, og han sagde så ''du er velkommen til at bo her, til du kommer til kræfter, du er velkommen til og tage blod fra mig, hvis du mangler, og du velkommen til og bruge stedet som et hideout'' han lød oprigtig igen, og alvorlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 14:53

Killia kunne hører hvad han tænke hun kunen læse hans tanker, men hun ville ikke sige det til ham for måske ville hun få brug for det sender uden hun sådan rigtig viste hvornår, hun hørte hvad han sagde om sit liv og lidt om hvad han ville for hende, hun rystede bare på hovedet og længede sig tilbage for at så rørt sin krop, hun så lige på i hulen's luft og syens at det var et meget redt sted at være hvis man altså var en mand som godt kunne lide det frie liv, hun så hen på ham og smilede lidt og sagde med en venlig stemme, "Hvordan ville du hjælpe mig, jeg er en vampyr som kan slå sig ihjel slev om du er i din bjørne form" Selv om han ikke havde fortalt hende at han kunne forvandle sig til en bjørn kunne hun godt lugte det på ham, man efter noget tid fik hun en voldsom tanke ind i sit eget hoved, det var ikkehende man mandens hun så med sure øjne på ham og sadge hurtig, "Xavier er min, og du får ikke ov til et skede Kukiu og slet ikke ZANN!" Man hvor hun dum hun havde sagt sin herre's navn unden hun sådan rigtig viste det, hun så bare surt på ham og ventede på at han skule sige noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Ons 12 Jun 2013 - 17:50

Han sad bare roligt og så på hende, uden at vide hvad da forgik i hende's øje, men han snusede dog ind og fornemmede stille ændringen i stemningen, han så bare roligt på hende og smilede venligt ''det tror jeg gerne du kan, dog har jeg ikke brugt 103 år i fængsel, hvor jeg lærte at dræbe mange typer racer, osse vampyre, så ja hvis du vil dræbe mig, så er det dit valg, dog vil jeg gøre modstand, men det eneste jeg ønsker er at hjælpe dig'' han lød venlig og stille.

Han fornemmede straks hende's vrede, dog forstod han den ikke og sagde stille ''det beklager jeg Killia, det var bare et tilbud, men jeg rør dem ikke, hvis det er dit ønske, dog vil jeg stadig gerne passe på dig, hvis du vil have det'' Han bukkede venligt for hende ved disse ord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 14:56

Killia lade hurtig mærke til at han så på hende, hun så ikke bare på ham han gloede på ham, for at vise at hun ikke var bange for ham, "Okay hvis du ved hvordan man dræber vampyr, hvordan gør man så? og hvorfor bliver du ved med at sige du ville hjælp mig med mine problemer?" hhun så meget spørgerne på ham, hvorfor blev han ved med at sige at han bare ville hjælpe hende, hvorfor kunen han ikke passe sine egne ting og ikke også hendes, "Det er iorden, du skal bare ikke rørrer ved dem, mange står bag Kukiu og mange flere bag hans mester" hun så væk og viste ikke om han kunne passe på hende hvis Zann opdager ham så ville han blivet slået ihjel og hende med i købet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Tors 13 Jun 2013 - 15:16

Han smilede venligt, for at vise han intet ondt har i sindet og svarede stille og roligt ''rive deres hjerte ud, vride hele hovedet om på dem, stikke et stykke træ igennem hjertet på dem, sætte ild til dem, eller bare banke dem sønder og sammen for at til sidst at bide struben over på dem for at lade dem forbløde til døde, og jeg ved hvad jeg taler om, da jeg har brugt de metoder i fængsel'' han lød venlig som altid, og han's øjne har kun ærlighed, at han ikke vil skade hende, han kunne stadig fornemme hende's tvivl, som gjorde han ville hjælpe hende mere og han svarede bare blidt ''så rør jeg dem ikke, killia, og er ligeglad med hvor mange de har bag sig, det beviser bare hvor svage de er, og hvad vil de gøre ved mig? knække mig? ha er allerede knækket, slår de mig ihjel så gør de mig en tjeneste'' han lød venlig, da han talte sandt, men han ville beskytte Killia, gøre sit bedste, selv om han måske kun er en mand, så kunne han altid forsøge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 18:26

Killia så med store øjne på ham, det var virkelig flot at han kunne fortælle hende hvordan man dærber vampyr, hun smilede venligt til ham men hun havde stadig sin tivil om han kan paase på hende, hun åbnede munden og sagde med en rigtig pige stemme, "Hmm okay du for lov til at beskytte mig, men kun hvis du lover ikke at fortælle nogen at jeg er her" Hendes øjne blev alvorlige lige i det hun sagde det, hvis han skulle passe på hende skal han ikke fortælle gud og en hver mand om at hun er hos ham, for hvis andre ved dte kan det være at Zann også får det af vide, hun satte sig ved siden af ham og lade sine hender på sine lår, hun så op på ham og sagde igen med en lidt sødere stemme, "Godt, Når men hvad har du lyst til at lave?" Hun viste det ikke selv men måske hvad han nogen idé om hvad de kunne lave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 18:41

Han smilede bare glad, imens han roligt så på hende, han smilede venligt tilbage, han ville gøre sit bedste at forsvare hende, af bedste evne, han så roligt på hende da hun snakkede med sin pige stemme og han svarede muntert ''tja det glæder mig, jeg kan jo altid gøre et forsøg, og det ved jeg skam godt, jeg har været med til og beskytte folk før, hehehe'' han lød glad og munter, da han vidste at hende's lav afhang at han kunne holde mund, men hvem skulle han sige det til? han ville ikke sige det til en levende sjæl, eller udød for den sags skyld, han så roligt på hende og svarede med en varm og venlig stemme ''det ved jeg ikke rigtig, hvad har du lyst til? jeg har osse et kort spil, vi kan lære hinanden og kende, du kunne måske have lyst til et varmt bad? ikke med mig self hehe, medmindre du gerne vil, hehe'' han lød venlig og glad, han sagde det sidste let drillende med og gå i bad med hende og han tænkte sig lidt om ''vi kunne osse bare læse en bog sammen? eller hvad har du mon lyst til? og vi kan osse se på måne skinnet sammen, eller vi kan bare..'' han blev stille da han's hjerne løb tør for ideer, han grinte så fjoget og rødmede muntert og tænkte *hvad mere kan man finde på? jeg vil gerne have hun er her, fordi jeg er alene, men jeg ved ikke hvad jeg skal lave med hende, vil dog gerne have hun er tilpas.. hm..* han lod tanken hænge imens han så på Killia ''hvad kan du lide og lave?'' han lød venlig og nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 18:56

Killia smilede bare til det første han sagde uden sådan at svare igen, hun så stadig på ham og kunne ikke lade være med at grine da han spurgt hende og hun vil i bad, hmm måske skulle hun spørger ham om noget, hun sad med det største smil på læberne og sagde med en sukker sød stemme, "Okay lad os spille kort, og vingeren for lov til at bestemme hvad vi skal lave" Hun viste godt hvad hun ville lave hvis hun vandt men det kunne også godt være meget sjovt at se hvad han kunne finde på, han smilede og sagde med en drillende stemme, "Hmm måske skulle du også tage i bad her sender" Måske kunne de tage et bad sammen men måske ville han ikke lad nu tiden vise det.


//Undskyld det blev kort:-( har lidt krae svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 19:04

Han grinte venligt da hun ikke svarede, han så roligt tilbage på hende med et mildt og venligt smil, han smilede sødt tilbage og blinkede venligt til hende, han så på hende's store smil og lyttede til hende han grinte så og nikkede ''helt iorden, vi spiller kort, og vinderen bestemmer'' han lød venlig og glad, han rejste sig for at hente sit kort spil, han gik tilbage og lagde det på bordet og så på hende ''hvad spiller vi?'' han så muntert på hende og så på hende med et drillende blik ''hehe tja så kan vi tage et bad sammen? hehe'' han lød venlig, men lød osse til at mene det, da han alligevel kun havde et stort varm basin's bad, han blinkede muntert til hende.

//det okay, jeg gjorde osse mit bedste ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 19:15

Killia så efter ham da han hentede kort spillet, hun så at han lade det på boret hun smilede da han spurgt hvad de skulle spille, hun åbnede munden og svarede ham blidt tilbage, "Hmm har du nogen spil vi kan spille?" hun så væk så hun ikke kunne læse hans tanker, men på en møde var hun også glad for det, for så kunne hun vinde over ham hvis han tænker på sine kort, hun smilede for sig selv og længede sig tilbage for at sidde beder, han kiggede rundt for at få endnu et overblik over hulen hun var komemt i, hun hørte ikke rigtig hvad han sagde så hun svarede han bare "Ja lad os det når vi er færdig med spillet" Hun havde ikke hørt efter så han kunne jo havde sagt hvad som helst og hun ville bare sige ja til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 19:20

Han smilede roligt til hende, imens han så blidt på hende, han smilede kærligt tilbage til hende, han tænkte lidt imens han så på Killia, han svarede så ''vi kan spille herre mand og slave?, ikke at det skal forstås på den måde, men man spiller sån at der er 3 er det laveste, så er da 4 5 6 7 8 9, så kommer knægt, dame, konge, es, joker, og så 2 da er det højeste, så kommer 10 som ryder bordet, den da vinder, bestemmer hvad vi skal lave, deal?'' han lød venlig og glad, imens han så på hende kigge rundt, der var en stor dobbel seng af bløde dun madresser og en meget stor dyne, dog ikke andre steder at sove, der var en stor kamin til ild og en gryde da hang over ilden, en stor reol med bøger, en lille dør ud til bade værelse, som står åben, og man kan se et oki stort basin hvor da plads til 2, med varme dampe, et toilet og de sædvanlige ting, så er der en dør, en kommode med kuuma's tøj, et skab med våben, et gulv tæppe og han grinte mildt og venligt da han sagde det ''tja jeg håber du kan lide varm vand's basin, den bliver varmet op af en eller anden kilde, men så tager vi et bad sammen'' han lød munter og glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 19:39

Killia nikkede imens han fortalte hende hvordan man skulle spille, hun smilede og fik sine kort han sat den sådan at 3 var i den ende side og det højeste var i den anden side, hun smilede til ham og sagde med en glad stemme, "Okay hvem starter?" Hun rystede blidt på hovedet da han sagde at de skulle i bad sammen, hun havde det fint med det det kunne jo godt være at han havde lyst til sex måske hvad han ikke fået noget på den dumme i langt tid.

Efter en halv time lyftede Killia sine arme op i luften og råbte, "JEG VANDT, JEG VANDT!" Hun havde stillede sig op, og så med store øjne på ham hun tænke lidt på hvad hun skulle starte med, hun smilede frækt til ham og satte sig over hans ben så hun sagde med et ben på hver side af ham, hun blev ved med at smile frækt til ham, og lade sig over han imens han kyssede ham blidt på halsen uden at bide ham, hun tog en hånd om bag hans nakke og begynde at nusse hans hår, han var hendes slave og han kunen ikke side hende imod for de havde jo en aftale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 19:59

Han nikkede muntert til hende, og delte kort ud, han sad roligt og så på hende og grinte venligt, da han satte sine kort på plads, han svarede med munter stemme ''du starter, Kil'' han lød glad og munter, mest over at have selskab, og måske en han kunne tjene? en da kunne give ham en mening med sit liv, han smilte blidt til hende.

Han havde prøvet alt, og grinte glad da hun så glad ud over hun vandt ''hehe ja det gjorde du, så jeg din slave, og jeg lyder dit bud til punkt og prikke'' han lød glad og venlig, dog alvorlig da han mente det, han så hende smile frækt, og han blinkede kærligt og imødekommende til hende, han lagde blidt sine arme om sin nye frue, imens han støttede hende da hun satte sig på ham, han kunne mærke sin mandom røre på sig og blive lidt større han rødmede blidt og kærligt nussede hende på ryggen og roligt ned af ryggen, han knurrede glad og adlydende da hun kyssede ham på halsen, han fortsatte med og knurre glad da hun nussede han's nakke, han var hende's og underligt nok, gjorde det ham tryg, en fornemmelse han ikke har følt længe, så han tænkte han havde fundet sit kald ''hvad ønsker du, min frue?'' han lød glad og venlig da han ville gøre alt for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

are you okay? ( Killia ) Empty Sv: are you okay? ( Killia )

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum