Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Power and control ~Jacob&Nille~
Side 1 af 2 • 1, 2
Power and control ~Jacob&Nille~
Det var morgen, Caroline havde badet i morgensolen og uden at tage skade gik hun i den. Som var hun menneske eller varulv igen, det var fantastisk! Hun havde aldrig troet at hun skulle bade i strålerne igen, men det gjorde hun. Morgen solen var altid hård, og hun havde fået i den i flere timer imod Ashen Wood Forest. Hun kunne se Jacobs hus, hun ville være sikre på at han havde det fint, hun var stadigvæk vred på sig selv over hvad hun havde gjort. hun havde inden hun trådte disideret ind på grunden opdaget at Nille også var der. De sov, hun kunne nemlig ikke hører en lyd. Hun åbnede snildt håndtaget selvom døren var låst, lidt uhøfligt. Men hun ville bare indenfor. hun lukkede døren bag sig og trådte ind i stuen. Der var stille, så hun besluttede sig for at vække dem. hun åbnede døren til soveværelset.
"Godmorgen!" Råbte hun, og smilede til dem. Hun bemærkede håret på dem begge to, og mistænkte dem lidt. men hun vil se deres reagtion på at hun var der.
Gæst- Gæst
Sv: Power and control ~Jacob&Nille~
"Hej Caroline," sagde han en anelse stakåndet. "Eller godmorgen som man siger," Han var skam glad for at se hende, men havde ikke regnet med at hun ville komme på sådan et tidspunkt!
Gæst- Gæst
Og da Nille stadig ikke var helt vågen, spærrede hun øjnene op og skreg, dog ikke særlig højt, op af forskrækkelse. Hendes lysende blå øjne landede på Caroline... En rosarød farve bredte sig på Nilles kinder, mens hun hurtigt trak dynen op over hovedet for at gemme sig. "Godmorgen!" Lød det fra hende under dynen. Hun kæmpede for ikke at grine, og det lykkedes hende nærmest.
Sidst rettet af Nille Fre 21 Jun 2013 - 13:56, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Jamen jamen, det ser ud til i har haft en 'hyggelig' nat." Hun sagde det med en drilsk stemme, og rækkede tunge af dem. Hun var deres bedste veninde, og hvilken veninde ville hun være hvis hun ikke lavede lidt sjov med dem. Desuden så hun dem ikke så tit på sammetid, det var sket en eller to gange. Caroline kunne ikke stoppe sig selv i at grine kærligt af dem. Hun kiggede lidt rundt i rummet.
"Forresten Nille, din skammerkjole ligger samme sted som Jacobs bukser. Gud Caroline fandt dette øjeblik sjovt, men lukkede så døren så de kunne få lov til at gøre sig færdige. Caroline grinte for sig selv og satte sig ind i sofaen, inde i stuen. Et grin var fast klædt på hendes læber, selvom det bare var godt for Jacob og Nille at de stadigvæk havde den kærlighed. Caroline kunne hører alt der skete i huset og lidt udenfor også. Så derfor var hun alligevel på vagt tiltider, hun lagde hovedet lidt på skrå.
"Bare så i ved det. Jeg er her stadigvæk, og jeg kan sagtens hører jer." Stemmen var drilsk, men de kendte Caroline hun ville bare have lidt sjov ud af det hele.
Gæst- Gæst
"Jeg ved ikke hvad jeg skal sige," sagde han med en stemme der lød en smule hæs. "Jeg havde ikke lige regnet med at hun ville.." han blev afbrudt af Caroline der råbte inde fra stuen af. "Det ved vi Caroline!" Råbte han tilbage, hans egen stemme var flov og hæs, men stadig en smule drilsk som hendes egen. Forsigtigt gik han hen og kyssede Nille blidt, inden han gik ud til Caroline og så ned i jorden, stadig med en svag rødmen på kinderne. "Så Care, hvad kan vi gøre for dig?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Skal man nu have en grund til at besøge dig?" Spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå, med et drilsk smil på de rosenrøde læber. Hun kastede skiftevis et blik på dem, men opfangede dog også at der var en bestemt dæmon i området. Kira, efter Caroline rev hendes finger af ved sidste møde. SÅ havde hun ikke glemt færtenen, den var tæt på men alligevel så langtvæk. Caroline var vampyr og havde stærkere sanser, hun så lidt mistænktsom ud.
"Jacob, jeg har en fornemmelse af at din mor kommer på besøg idag. Og jeg tror ikke hun kommer for at give småkager og blomster." Sagde Caroline og så straks mere alvorligt ud, et hurtigt humørskift. "Hun er i området, men ikke virkelig tæt på." Hun ville have Jacob og Nille til at blive ved med at tro at hun ikke kunne gå i solen. For så kunne hun nemmere overraske alle, for det var jo et hemmeligtvåben at kunne gå i solen for en vampyros. For nu vidste Caroline trods alt hvordan hun skulle håntere mange siturationer, det skulle nok bliver sjovt. Hun kiggede op på den store sol, og havde sat sig i skygge for den.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hun kan jo ikke gøre mig eller Caroline noget, Jacob." Sagde hun og lænede sin skulder op af væggen. Hun så på dem. "Hvem er Kira så?" Hun kunne ikke huske hvem hun var.
//Kreasvigt...
Gæst- Gæst
"Kira er Jacobs mor. Og jeg er enig, måske overrumblede hun mig lidt sidste gang. Men jeg er meget stærkere den hergang, også selvom hun ville kunne fjerne alle vores evner. Den eneste hage er solen for mit vedkommende, det morgen. Og indtil i eftermiddag vil den brænde som flammer for mig, i må klare hende medmindre i kan få hende indenfor på et tidspunkt." Svarede hun handlekraftigt som altid. Caroline så skiftevis på dem, og trak på skuldren.
"Eller har i andre planer?" Caroline sad selv med noget, hun ville flå hovedet af ham som havde placeret det pokkers slavemærke på hendes skulderblad. hun rystede det ud af hovedet og kiggede på Jacob, hun tog en dyb indånding. Kira var tættere på..
"Måske er hun kommet for at finde den manglende finger hvem ved?" Der var ikke tid til at lave sjov, men en lille bemærkning kom fra Caroline. Det skulle ikke altid være dødalvorligt.
Gæst- Gæst
Kira grinte bare og fortsatte med at gå imod dem.
Josh: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Kira: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Gæst- Gæst
Så skete helvede. Vinduet gik i tusind stykker, uheldigvis var Nille lige ved siden af det. Hun kastede sig ned på gulvet, fik sine to daggerts frem, og rejste sig hurtigt op igen. Der var heldigvis ikke sket noget, hverken hende eller så vidt hun kunne se, Jacob og Josh. Var der sket Caroline noget? Hun så mod Caroline, men så gav det et jag i hendes mave. Den fært... Archdemon. Nille så på, Kira måtte det være, med vidt opspærret øjne. En archdemon. En Drevens. De var næsten forskellige, hende og Kira. Modsætninger kunne man sige. Hadet til Kira blev vækket med det samme! Nille rettede sig, så på Kira med nedladende øjne. "Meget dum, eller meget klog? Jeg er temmelig sikker på klog, archdemon." Hun sagde archdemon med foragt og had.
Nilles øjne blev sorte da Kira gik mod dem. "Stop.." Nilles sorte øjne hvilede på Kira.
Gæst- Gæst
"Hvorfor er du her? Savner du din finger, for jeg er sikker på du ikke finder den. Rovdyrene spiser hurtigt herude." Svarede Caroline, hun havde fortalt Nille om deres slåskamp med Kira. Men det var over et år siden, og med alt så kunne det jo godt flyve direkte ud af hjernen igen.. Caroline så skarpt mod Kira.
"Jeg frisk, hvis du virkelig tror du kan klare os alle tre på engang. Det vist dig som ikke er ret klog." Svarede Caroline hende og trådte et skridt frem, men stadigvæk udenfor solens rækkevide. Solen var højt på himmelen, og dens stråler ville brænde alle vampyrer.. Den varmestedag hun længe havde set.. Caroline sank en klump da hun kiggede udenfor, men rettede et fast blik imod Kira igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
DA chance bød sig, og Kira ikke var opmærksom nok, stormede Nille mod hende. Hun hoppede i farten, og ville stikke begge daggerter i Kiras skuldre, og hvis det lykkedes ville hun have begge fødder mod Kiras ryg.
//Kreasvigt.
Gæst- Gæst
"Hør du bliver nød til at blive her, det er alt for farligt. Og jeg vil helst ikke have du skulle komme til skade, så gør mig en tjeneste. Alting skal nok gå fint, bare bliv herinde. Og hvis du ser Kira så ser du hende i øjnene og tænker på at finde hendes frygt okay?" Sagde hun med et skævt smil, nu hun kendte Josh's evne. Kunne hun ligeså godt hjælpe ham på vej med den, Caroline kiggede alvorligt på ham og nikkede så. Caroline kunne med sin hørelse godt hører slagsmålet udenfor, men hun forlod ikke Josh før hun var sikker på at han forstod det.
Gæst- Gæst
Udenfor fortsatte dramaet. Kira sprang ivrigt rundt, skreg i vildskab og engang imellem væltede hun om på ryggen, for derefter at komme op på benene igen. Ud af hendes øjenkrog så hun Caroline i det smadrede vinduet og med et spring fra de kræftfulde ben, var hun henne foran hende og snappede ud efter hendes hoved med sine tænder..
Gæst- Gæst
Hun satte sig op og kørte hænderne igennem sit hår. Så landede hendes lysende blå øjne på Jacob. Hun rejste sig hurtigt op og landede ved siden af ham.
"Jacob, for guds skyld, vågn op!" Hendes fingre lukkede sig om stoffet på hans hættetrøje og hun rev lidt i det, for at vække ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Et gisp undslap hans læber, da han fik øje på Kira der havde fat i Carolines trøje og forsøgte at slæbe hende med ud i lyset. De spidse dæmon tænder havde borrede sig godt fast i stoffet, alt imens hun hev i Caroline for at få hende med udenfor. Jacob sprang med det samme ned fra træet, landede ved siden af Nille og så bekymret på hende. "Vi må hjælpe Caroline, vi kan måske angribe Kira fra hver vores side af,"
Gæst- Gæst
"Jaja, kom igang!" Sagde Nille blot, og løb mod Kira. Selvom Nilles daggerter stadig var i Kiras ryg, kunne Nille da sagtens kæmpe! Men hun fik en anden ide. Hun stoppede op. "Kira, hey!" Hun viftede med armene. "Se på mig! Se på mig..." Nilles øjne var stadig lysende blå. Hun ville distrahere Kira, så Jacob kunne overrumle Kira. Om det var forkert, vidste hun ikke. "VIl du ikke meget hellere, slå mig ihjel?!" Snerrede hun. "En Drevens! Hva? Eller er du for svag? Dumme archdemon!"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Caroline! Nille! Vælt hende nu! Få hende ned og ligge!" han råbte højt og håbede på at de lyttede til ham.
Gæst- Gæst
Så trængte Jacobs stemme igennem hende. Nille spjættede forskrækket i kroppen, og kiggede så på Caroline. Hun nikkede kort, for at vise at nu løb hun altså. Nille løb mod Kira, og hoppede derefter på hende for at få hende væltet.
Gæst- Gæst
"Vil du Jacob eller skal jeg?"
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Power and control -Dominic-
» Shame and Control. (Nille)
» It hurts to be here.. //Jacob&Nille//
» I can't really control my self right now - Garret -
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine