Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Power and control ~Jacob&Nille~
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Power and control ~Jacob&Nille~
Gæst- Gæst
Først sagde hun ingenting, men så adskilte hun sine læber. "Og det mærke..." Nille kiggede på mærket med store øjne. "Hvordan er det sket?"
Gæst- Gæst
"Altså jeg fandt noget kaldet Elona'dals blod, og det gjorde mig immun for sollys og helligelys genstande." Svarede hun nemt, og så Jacob lige ind i øjnene. Det med mærket var ikke hårdt eller svært at tale om, Caroline var stærk nok til at snakke om ting som det uden at gå en form for sorg ind over. Hun holdt hovedet koldt i næsten alle former for situtrationer.
"Denne her Dæmon Oliver, jeg mødte ham ret uheldigt. Han satte sit slavemærke på mig, da han faktisk købte mig. Han sagde han vil finde mig når han har brug for mig, men jeg vil æde min hat på med det samme jeg ser ham. Så er han død." Svarede hun og kiggede igen skiftevis på dem.
"JEg skal bare finde en måde at få det fjernet på, men ja. Det skal nok gå alt sammen."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Enig." Mumlede hun blot. Men alligevel var hun for træt til at bevæge sig, men hun gik over til Kira og trak sine to daggerter ud af hendes ryg. Hun tørrede blodet af i græsset og stak dem derefter ned i læderstøvlerne, i deres gemmested. "Jeg venter her." Hun smilede til dem.
Gæst- Gæst
"Jeg kender ikke hans efternavn, jeg ved bare han er dæmon. Og en ret død en næstegang jeg ser ham." Svarede hun og kiggede imod Jacob, han havde ret. De burde fjerne liget, derfor nikkede hun til ham forståeligt.
"Vi bliver her, bare giv dig den tid du behøver." Svarede hun og smilede let samt blidt til Jacob. Hun vidste ikke om han alligevel havde det godt med at begrave sin egen mor.. Caroline havde aldrig haft problemer med sine forældre.. Og havde sammen med Sean begravet dem.. Hende og Sean havde det godt i selsskab med hinanden, ikke noget Nille og andre behøvede at vide noget om. Der var jo ting man ikke sagde til andre.. Caroline gik ud i køkkenet og vaskede sine hænder, der var lidt blod fra Kira på.. Og det ønskede hun enlig bare at komme af med. Hun kiggede da Jacob var gået, og tog så den ødelagte trøje af.
"Jeg hugger seriøst et eller andet, jeg vil ikke have folk skal se det mærke. Det klæder mig ikke ligefrem." Svarede hun da hun kom ind i stuen igen, hun grinte kort af sig selv da hun passerede Nille. Hun smuttede ind i soveværelset og rodede rundt i Jacob's tøj til hun fandt en hættetrøje. Hun tog den på og gik ud i stuen igen. Heldigt havde hendes sorte shorts ikke taget skade. Så slog hun armene omkring Nille bagfra, bare fordi hun lige havde lyst. Hun lagde sit hovede på Nilles skuldre, og grinte kærligt.
Gæst- Gæst
Han lagde Kira ned og langsomt gav han sig til at finde stenene der skulle bruges. Et par enkle dråber ramte ham og inden længe var hele skoven dækket af regndråber der faldt imod jorden på en blid måde. Vinden tog forsigtigt fat i træerne i lysningen, så det kunne ligne at de holdt om hinanden og svajede, for at minde Kira en sidste gang.
Der gik måske lidt tid, men inden længe var Jacob tilbage i hytten med drivvådt tøj og en mund der ikke havde lyst til at smile. Han kørte irriteret en hånd igennem det våde hår, inden han gik ind i stuen og kiggede rundt efter hvad Caroline og Nille lavede.
Josh sad på gulvet og spillede en form for brætspil. Han smilte over hele hovedet og lod til at more sig fint.
Gæst- Gæst
Nille så ud af vinduet, da hun pludselig mærkede at Caroline krammede hende bagfra. Nille smilede svagt, Carolines gode humør havde altid kunnet smitte af på Nille, men lige nu var det svært at gøre Nille glad. Det var dog en lettelse for hende at ingen rigtig lod sig mærke af det. Hun kiggede på Jacob da han kom ind igen. "Fandt du et sted at begrave Kira?" Selvom det nok var tydeligt at han havde, så spurgte hun alligevel, for ikke at være total tavs.
Gæst- Gæst
"Jacob gå ind og skift til noget tørt tøj.." Sagde hun bare så var han fri for at tage sig af at hende og Nille var i hans hus. Bare få nogle minutter inde i soveværelset til sig selv, det kunne han måske bruge.. Caroline pustede tungt ud, og nikkede lidt for sig selv..
"Lige da man troede dagen kunne gå godt, så vender alt sig på hovedet." Svarede hun og hvis de havde tænkt sig at opfører sig videre på den måde, så ville Caroline sprede smil andre steder.. Men kun hvis de ikke kunne prøve at skubbe tristheden til side.. Caroline havde øvet sig i det, men det betød jo ikke andre kunne finde ud af det.. Hvilket var en stor skam.. Det krævede nogle gange noget af hende at forstå at alle ikke kunne gøre ligesom hende. Caroline lignede en som ikke var blevet påvirket overhovedet af sagen, hun så ikke kold ud. Man kunne bare ikke se der var sket det helt store, hun kunne godt ligne en der var ligeglad.. DEt var hun ikke, hun var bare rolig. Caroline ønskede ikke at holde det med Sean hemmeligt, men han havde jo reddet hende to gange. Første gang var nærmere en hjælp, men han valgte at redde hende den andengang hvor han kunne have løbet hvis han havde været ligeglad.. Så hvorfor ødelægge gode forbindelser, desuden var det jo ikke noget som indgik andre, så derfor var ikke noget hun behøvede at fortælle. Bare fakta som hun undlod at sige til nogen.
Caroline gik hen og satte sig i sofaen, og lænede sig tilbage med et lille smil på læben, regnens lys var dejlig rolig og rar for hendes forstærkede hørelse. Den hun var nu, var den person hun altid havde drømt om at blive. Hun havde aldrig nogensinde troet at hun skulle blive så stærk som hun var nu..
Gæst- Gæst
"Det har du ret i Caroline, men desværre er det en del af livet," sagde han imens han fortsat lå ned på gulvet. Med et var han dog oppe at sidde igen og kiggede skiftevis på dem begge endnu engang. "i er dem der står Jacob meget nær, så vil i love mig noget?" Han kiggede spørgende på dem begge. "Lov mig at lige meget hvad der sker, så vil i holde sammen, jeg vil hverken nyde at se jer eller Jacob bukke under over at have mistet en," Han smilte skævt, inden han lod sig falde ned på gulvet igen. Han vidste at hvis Jacob ville miste Care og Nille, så var der meget stor sandsynlighed for at han bukkede under og det ønskede han ikke.. Ung, men ikke dum og det skulle ingen tro.
Lidt efter kom Jacob ud, med andet tøj på og så skiftevis på dem begge. "Noget jeg kan byde jer på? frugt, te eller.. kaffe?" Han løftede spørgende på skuldrene og så skiftevis på dem begge to.
Gæst- Gæst
Hun vendte sig om mod Josh da han begyndte at snakke, og hun smilede over hans ord. Ja, Josh var lille, men han var ikke dum. Han var klog af sin alder, hvilket til tider overraskede Nille, men hun var begyndt at vænne sig til det. "Jeg lover det." Nille kiggede på Caroline med et skævt smil.
Hun kiggede på Jacob da han kom ind igen. "Nej ellers tak." Hun brød sig ikke helt om at få det spørgsmål, da hun altid følte sig som en fremmede, når folk spurgte hende. Hun sukkede svagt og kiggede ud af vinduet. Der var en ret akavet situation syntes hun..
Gæst- Gæst
"Lover jeg din lille trold." Svarede hun og rejste sig op, hun brugte sin fart til at løbe hen og kaste ham lidt op i luften. Men ikke for højt som hun nok kunne, hun svingede ham lidt rundt inden hun så krammede ham. Hvem vidste måske var det sundt for ham at se hvordan hun havde udviklet sig? Hun vidste jo at den ældre ham faktisk lignede hende lidt på personligheden, men han var selvfølgelig også vokset op med hende og havde set hende i nogle perioder. Men Jacob var vist hans nye forbillede nu, og selvom det var mærkeligt for hende inderst inde.. Var det ikke noget hun gik og tænkte på andet når hun var i nærhver med Josh. Han var jo engel, hun kunne sagtens fornemme hans færd. Caroline satte ham ned og smilede skævt til ham. Hun rettede blikket op imod Jacob, og lagde hovedet lidt på skrå.
"Nej tak, jeg kan skam vente med at forsyne mig til senere." Hentydning til hun havde brug for blod, eller ikke brug for det. Men det var nok den delikatese hun fortrak mest frem for alt. Caroline kastede sit blik imod Nille.
"Søtte kom herover og sid, ellers så kommer jeg og svinger dig over skuldren! Jeg kan regne ud du er lidt fraværende, men kom herover og sid ved mig!" Sagde Caroline og smilede til Nille, Nille vidste udemærket at Caroline ville komme over og kaste Nille over sin skulder hvis der ikke var nogen anden måde at få Nille derover på. Hun kastede et hurtigt blik over til Jacob, og hævede et bryn. Tydeligt at hun vil have ham til at slå måsen i sæddet. Hendes blik skreg nærmest 'sit'.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede kort til Jacob, men kun kort, for hurtigt blev hendes smil væk, og hun så ud af vinduet igen med den triste mine, eller rette, den urolige, anspændte mine. Hendes tanker strøg omkring hvad hun kunne gøre ved det hele, måske hvis hun...
Så skar Carolines stemme igennem hendes tanker, så hun blev nød til at ryste på hovedet for at genopfatte fatningen. Hun vendte sig om mod Caroline med ryggen lænet op af væggen. Hun smilede skævt. "Meget vel." Hun rettede sig op, og gik mod Caroline, for derefter at sætte sig ved siden af hende. Hun trak benene op til sig, slog armene om dem, og gemte sit ansigt. Ikke fordi hun græd, men hun havde stadig brug for at tænke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Power and control -Dominic-
» Shame and Control. (Nille)
» It hurts to be here.. //Jacob&Nille//
» I can't really control my self right now - Garret -
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine