Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Dont worry Rebecca im here. (Privat)
Side 1 af 2 • 1, 2
Dont worry Rebecca im here. (Privat)
T: Lidt over solmørkelse.
O: Mange udøde som altid.
V: Skyfrit og månen sidder højt på himlen.
P:
Som om alting ikke kunne blive værre. Hans sjæl delt i 2 hvor den ene del bare bliver stærkere og stærkere. Og det ikke ligefrem den del han bedst kan lide. Rebecca som endelig fik sin egen krop. Som han endelig kunne mærke. Og så skrider hun. Rygterne om at hans bror er tilbage. Det går bare ikke hans vej mere.
For en gangs skyld havde han sin rustning på. Hvid som sneen. Nyvasket. Og klar til kamp. Denne pludselige krig over det hele mod udøde har gjort at han for første gang i lang tid. Altid gik rundt med våben. Og han kunne mærke han var i live. Det var grunden til at han kæmpede så meget. Normalt ville han kæmpe det halve. Men han kæmper hele tiden nu. Fordi jo mere han kæmpede. Desto mere alene følte han sig. Det var en velsignelse. Og en forbandelse...
Han følte sig velsignet over at føle sig alene på grund af det forbandede monster til det uhyre han deler sjæl med. Men han følte sig forbandet fordi han samtidig blev mindet om at Rebecca ikke var nær ham. Men det var nødvendigt.
På hans bryst var 2 pistoler fastspændt. Dobbeltløbet. Det betød at de havde 2 skud. På hver hofte havde han et sværd. Det ene en katana med en bund som et dragehoved. Og den anden et mærkeligt sort korsformet sværd. På lårene på håndledende og langs siderne ved brystkassen var der fastspændt masser af kasteknive.
Han var næsten lige blevet færdig med den første kamp. Da han begyndte at bevæge sig mod havet. Da nogle flere kom imod ham. Han havde givet dem navne. 3 bueskyttere. Bullseye'er. 5 krigere. Crunches'es. Og 2 magikere. Tryllekunstere. Roligt tog Markulius fat i sin katana. Hev det langsomt ud af holderen. Hævede det kort. "Med min fars sværd. I hans æres navn. Beder jeg om kræfter til at nå vandet." Først stod han helt stille. Mens de nærmede sig mere og mere. Da bueskytterne så skød efter ham. Og så skete det. Vampyrfarten satte ind. Han bevægede sig så hurtigt at det så ud til pilene bevægede sig langsomt. Han skar pilene over på midten. Som om han havde været mester i det i årtier. Da han så løb direkte imod dem alle sammen. Farten gjorde han nåede dem hurtigt. De 3 bueskyttere mistede hovedet. Samtidig med Markulius hev sit andet sværd frem. Og de 2 magikere stoppede pludselig op. Fordi Markulius stod med et sværd igennem brystet på hver af dem. Han hev sværdene ud. De faldt. Og han vendte sig så roligt imod de sidste 5 crunches. Satte det sorte sværd på plads igen. Hævede katanaen. Men valgte at grine og være flabet. Han tog den ene pistol ud af holderen. Løb hen og stak sværdet igennem brystet på den ene. Og skød så sine pistolskud af i hovedet på 2 af dem. Slap sværdet så crunches'en faldt med sværdet igennem brystet på ham. Markulius trak den anden pistol. Og skød de 2 andre skud af i hovedet på de 2 sidste crunches. Tog sværdet op af crunchen på gulvet. Og begyndte så roligt at gå imod havet igen. Samtidig med at han satte sin katana i holderen igen.
Gæst- Gæst
Sv: Dont worry Rebecca im here. (Privat)
Det havde været svært at få tilladelse til at gå ud af Doomsville, men det havde lykkedes hende. Hvordan det havde lykkedes hende.. hun havde blot narret vagterne og så ellers bare løbet afsted. Hun ville se havet! Det havde været tortur for hende! Hendes blonde hår var løst, hun havde en åben læderjakke på, og korte shorts.. Hun havde bare fødder, hun havde ikke brug for sko! Hun skulle jo bare hoppe i vandet og så gemme sig dér, indtil alt det zombie-halløj var overstået. Bare det var så nemt som det lød.. Hun løb hen imod havet, hun lagde slet ikke mærke til at nogle zombier var tæt ved hende, hendes opmærksomhed var kun rettet imod havet, der blot ventede på hende.. Så mærkede hun noget gribe fat om hendes ben og hun faldt ned i sandet. Hun vendte sine blå øjne mod... en zombie! Iiiih!!! Hun skreg op og sparkede ivrigt med benene, og ramte zombien i ansigtet så den gav slip og hvæste. Hun var ikke bange for zombierne, hun havde bare fået et chok, hun mente selv at hun kunne klare dem.. Markulius havde hun ikke tænkt på længe, for hun gad ikke have dårlig samvittighed. Hun ville have lov til at være single, være fri... Men det fik hun aldrig lov til. Beklageligvis. Hun fik rejst sig op og så rådvildt på zombien der kæmpede for at stå op. Hun var ingen kriger, men en tøset pige var hun heller ikke! Hun sparkede zombien i hovedet, for så at opdage at der var flere af dem. Hun så sig over skulderen mod vandet.. Måske kunne hun nå at løbe derover og svømme væk? Måske.. Hun kiggede på zombierne, hun havde troet de var længere væk, men en af zombiernes ansigt var lige foran hende, få centimeter væk.. Hun spærrede øjnene op og klynkede lavmælt.. og hendes instinkt fik gjort sådan at hun havde sparket zombien mellem benene. Zombien knurrede og det virkede ikke til at det havde gjort ondt.. Hun tænkte på Nille... Nille som ville have dræbt dem.. hun ville ikke have stået og være skrækslagen.. Rebecca knyttede den ene hånd, mens den anden bevægede sig som havet... Hun gav zombien en knytnæve i maven, og lige da det så ud til at zombien ikke ville reagere, fløj en form for vand slange mod zombien og kylede ham væk. Vandet havde formet sig til en rigtig slange, kunne man sige, men slangen der var lavet af vand, var væk. Zombien var drivvåd og Rebecca.. Var pludselig helt udmattet. Det havde tæret utroligt meget af hendes energi. Hun faldte om af udmattelse og nu havde zombierne chancen for at spise hende, eller hvad de nu end gjorde.. En af dem greb fat i hendes arm og skulle til at bide, da hun pludselig skreg så højt hun kunne. En af de andre zombier havde kradset hendes arm med sine negle så dybt at det begyndte at bløde. Smerten havde overvældet hende, for hun havde ikke set det komme. Hun hørte nogle skud, men hendes øjne var lukket. Der lå hun så, og fem zombier var ovre ved hende, de ville dræbe hende..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så mod ham og var tæt nok på til at kunne se ham tydeligt og høre ham. " er du okay?" Hun havde hævet stemmen lidt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvorfor hjalp du mig?" Hun kom i tanke om... Vaas... "Hvorfor har du aldrig fortalt mig at du har en bror?" Hun så mod ham.
//Kreasvigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun trak sig igen lidt tilbage da han begyndte at gå. Hun fnøs lavt. "Jamen tak da for snakken." Mumlede hun sarkastisk. Hun havde ikke tænkt sig at stoppe ham, hvis han ikke ville snakke, så fint!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg tror det bliver svært for mig at fortælle ham det... han vil vidst virkelig gerne se dig..." Hvorfor skulle hun gøre det? Hvorfor kunne hun ikke bare holdes udenfor? Hvorfor følte hun en trang til at beskytte Markulius mod alt, som han sagtens selv kunne klare? *Selvom du ikke elsker ham, holder du stadig af ham...* Tænkte hun svagt. Da hun så hans smil, trak hun sig lidt væk, længere ned i vandet. "Markulius.. Jeg vil gerne snakke." Men ikke på den måde! Bare som venner! - ville hun sige, men hun kunne ikke det sagt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Dengang det var os to, Markulius..." Hun så alvorligt på ham. "Det var før jeg døde. Før jeg endte i denne krop. Det er forandret. Vi er begge forandret, vi er ikke den samme, som vi var dengang." Hun sukkede svagt, og så ned. Derefter trak hun sig lidt op i sandet, så vandet ikke rørte ved hende mere. Hun lod halen blive tør... Det tog nok sin tid. Hun havde armene om sig selv og så tomt udover havet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej, du er ikke dig selv mere, Mark. Det er ikke noget dårligt, men jeg kan slet ikke lade være med at bemærke det hele tiden. Du er ikke så... ædel.. mere. Det er ikke noget dårligt, det synes jeg ikke, jeg synes bare ikke du er så.. ja, ædel mere." Hun smilede svagt. Det kunne godt lyde forvirrende, men hun var også forvirret. "Minder er ikke altid gode at have." Mumlede hun og lukkede øjnene. "Det ved jeg ikke. Jeg ved ikke om jeg ville kunne elske dig igen, men jeg ville nok blive mere tryg... Jeg ved ikke om jeg ville kunne elske dig igen." Mumlede hun og åbnede øjnene. "Hvorfor?" Hun så spørgende på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvis uhyret gør dig stærkere, må jeg bare vænne mig til det, der er ikke andet at gøre. Du kan lære at kontrollere uhyret, vel?" Hun så udover havet igen..
"Du skal ikke gøre det for mig, Markulius. Lad uhyret blive, lær at kontrollere uhyret, det er din krop, ikke hendes." Sagde hun bestemt og så på ham igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej, du vil ikke dø for min skyld." Hun så bestemt på ham. "Jeg er ikke det værd." Hun så mod havet. "Hvad får dig til at tro, at du skal dø for min skyld? Jeg er ikke i livsfare." Hun så igen på ham.
Nu ville hun altså gerne have sine ben igen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Markulius." Hun sagde hans navn roligt. "Hvorfor vil du have at vi dropper samtalen?" Hun rynkede på panden, det undrede hende, at han bare ville droppe det... hun ville ikke droppe det. "Stranden er smuk, og så videre, hvorfor tror du at du skal dø for min skyld?" Hun havde ikke tænkt sig at give op!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men jeg er ikke i livsfare, Markulius. Jeg har ingen fjender. Det tror jeg da ikke..." Hun så tænksomt udover havet. "Og hvad mener du med at starte på en frisk?" Hun så spørgende på ham og lagde hovedet lidt på skrå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Were the hell am i// Rebecca
» it's a beautiful day -(Rebecca)-
» Who are you really? ∞ Rebecca
» Rain. -Rebecca-
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth