Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Tilgiv mig Rebecca, jeg er ikke som du tror. //Rebecca-privat//
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Tilgiv mig Rebecca, jeg er ikke som du tror. //Rebecca-privat//
"Jeg bliver ikke så let skræmt væk." Hun smilede skævt, det var skam sandt. Der skulle mere til, han skulle nok stikke hende i ryggen med en kniv før deres venskab ville blive ødelagt. "Det håber jeg... Jeg... Føler bare ikke rigtigt nogle kærlige følelser for ham." Hun kløede sig i nakken og bed sig i underlæben, mens hun betragtede ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle reagere. Enten gengælde det eller bare skubbe ham væk... Det ville såre hans følelser hvis hun skubbede ham væk, ikke? Jo, det mente hun.. Hun lukkede øjnene og gengældte kort kysset, før hun trak sig væk og så væk. Ude af stand til at sige noget.
Sidst rettet af Rebecca Fre 11 Okt 2013 - 21:58, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej.. det var det ikke.." Mumlede hun og rørte ved sin underlæbe med to af sine fingre. Hun sukkede svagt igen, et opgivende suk denne gang. Hun så på ham.. "Vaas... du må ikke.. græde.." hun mente da at han græd.
"Jeg kan ikke huske hvad det var." Mumlede hun og så ned.
Gæst- Gæst
Han hørte Rebeccas steme igen i hans ører, han smilede lidt for sig selv, tænkt at den stemme kunne få ham til at smilede selv o nhan græd med blod, "Becca tage dig ikke af mine tårer, jeg fortjender dette, jeg fortjender at du slår mig for det jeg har gjort imod dig for nogen få minutter siden." Han havde kiggede væk så hun ikke skulle se ham græde mere end før, men han kunne ikke holde dem tilbage meget længer, om kort tid ville hans knider være helt røde af blod, "Du var ved at snakke om hvor du følte dig tryk henne"
Gæst- Gæst
"Jeg vil ikke slå dig, Vaas... Du fortjener det ikke." Hun gik hen til ham og så på ham, prøvede at få øjnekontakt med ham. "Jeg føler mig ikke tryg ved ham... jeg tror det var det jeg ville sige." Hun så ned.
Gæst- Gæst
Han så hvordan hun ville havde øjn kontat til hans mørkeblå øjne, havde hun det som om at det var Mark hun se ind i, det måtte han spørger hende om hvis han ellers kunne få et ord ud af hans åbende mund, "Rebecca Mark kan ikke gøre noget, han har været dig utro med Nille det er hans egen skyld at drenge kysser dig, hvis han havde holdt fast i dig ville ingen kysse dig, Rebecca jeg vil geren spørger dig om noget?" han så hende stadig ikke ind i øjne han ville havde følelser for hende, ikke flere han havde allerede fået alt for mange for hende, hvis han kunne stoppe med at få følelser for hende ville han gøre det, men jeg kunne ikke stoppe, der var mange følelser han kunne føle for hende, hun var bare noget særligt, hun var ikke ligesom andre piger, hun var noget for sig selv, "Rebecca jo jeg gør jeg har lige kysset dig på munden uden du ville havde det, jeg har råbt af dig og Nille, jeg har ikke været sød imod dig, fordi alt er nyt for mig, jeg har aldrig følt sådan her før, det var min skyld Mark og jeg blev forældreløse, jeg slå dem ihjel jeg har aldrig følt glæde ikke siden den gang med vores forældre" Vaas kunne ikke længer holde sine tårer væk, de kom en efter en, løbe ned af hans kind, om lidt ville hans kinder være helt øde af blod, og hans øjne ikke længer være dejlige blå men være en blandning af blå og rød, hun havde hun fået det af vide med deres fortid, hvis hun ville vide mere kunne hun bare spørger for lige nu var Vaas så åben at han ikke kunne lade værer med at sige sandheden, "Hvem er du så tryk hos, hvis det ikke er hos Mark hvem så Rebecca?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Trist historie... "Og nu ved du han ikke er død. Har du slet ikke mødt ham endnu?" Hun så spørgende på ham.
Gæst- Gæst
"Nej Rebecca jeg har ikke mødt ham, men leder stadig der var derfor jeg søgte efter Nille, først, hvis jeg viste du kendte ham beder var jeg gået til dig" han smilede til hende, han så op i himelen og sagde med en rolig stemme, "Andre spørgsmål du gerne ville havde svar på?"
Gæst- Gæst
Nemlig. Vampyrer elskede frygt. Hun elskede fare, hun elskede mystik! Derfor var vampyrer så dragende for hende.. "Mhm, jeg ved de elsker frygt, og lækkert blod.." Hun smilede svagt. "Mark har drukket fra mig, det ville ikke gøre alverdens hvis du også drak fra mig... hvis du altså har fået lov." Hun så på ham. "Nille kender folk bedre end jeg, hvis hun har set dem i øjnene. Hvis du vil kende en mands svage punkter, så skal man gå til Nille. Hun kan se de minder folk skammer sig over, det ved du jo. Jeg kan blot manipulere og fremmane vand. Jeg kan få en mand til at tigge mig, om at lade ham få min krop.. " Hun så tomt på ham. "Nej." Hendes svar kom en anelse koldt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne ikke lide nille, det var tydeligt. Hun så mere koldt på ham. "Nille er den eneste der forstår mig. Vov ikke på at skade hende eller anklage hende. Visse ting mente hun skulle holdes hemmeligt, foreksempel hvem der dræbte hende. Jeg kan ikke huske hvad hun sagde, det er også lige meget." Hun så væk fra ham igen.
"Fint nok." Sagde hun blot til det med blodet. Hun kunne være sindssyg ond på sin egen måde, hende Rebecca. Hendes måde at være på når der var noget hun ikke var tilfreds med, kunne reagere dårligt på andre, hvilket var hensigten. "Hvem har sagt at Nille vil hjælpe dig?" Hun så tomt på ham igen og lagde hovedet lidt på skrå. "Det er sjovt hvordan verdenen fungere." Hun så væk igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du fik det til at lyde som om du anklagede hende for at Mark havde kysset hende, og på den måde nærmest været mig utro, selvom mig og ham ikke er kærester!" Årh hvor var det irriterende. Hun følte sig som en eller anden ting der kun tilhørte Markulius. Det gad hun ikke. Hun rejste sig op og så kort rundt. "Du sagde at du kunne klare dine problemer uden Nille, som om hun havde sagt hun ville hjælpe dig." Hvilket REbecca var ret sikker på at Nille ikke havde. Nille hjalp ikke andre, eller.. kun dem som betød noget for hende. Hun lagde ikke mærke til tåren. "Vi ses." SKulle hun i stedet have sagt farvel, som i at de aldrig skulle mødes igen? Det var usikkert, men hun begyndte da at gå. Ikke tale om at hun ville blive set som Marks kæreste, hans ting, uden at hun havde noget at sige til det! Hun var ikke Marks kæreste! Hun var fri, single.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Dont worry Rebecca im here. (Privat)
» Who are you really? ∞ Rebecca
» What?! I have never seen before! I am NOT Rebecca! ~ Tyler
» Rain. -Rebecca-
Idag kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Idag kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth