Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
what the hell are you doing here? ( Callie )
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: what the hell are you doing here? ( Callie )
Gæst- Gæst
''ja Callie, det gør jeg, derfor jeg sagde det''
han lød blid, og venlig, imens han blidt nussede hende på maven, dog uden og lægge op til noget, han nød bare solskinnet, Callie's nærvær, han nussede hende kærligt på maven, blidt ned på benene, og kærligt op på maven igen, tæt på brystet, imens han meget langsomt lænede sig imod Callie, så hun fik tid til og trække sig tilbage, imens han blidt så hende i øjnene, med sine venlige gule øjne.
Gæst- Gæst
//sorry for kort svar//
Gæst- Gæst
''her er smukt ikke?''
han lød venlig og rolig, imens han roligt så på Callie igen, han blinkede muntert til hende og gav hende et blidt klem om hende's arm og roligt lagde sig ned igen med Callie i sin favn.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''yeps, hvad med dig Callie?''
han lød venlig og høflig, imens han blidt aede hende over kinden, og roligt så rundt omkring med et smil, for at se på Callie igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''er jeg glad for at høre, det godt nok''
han hørte det kærlige i hende's stemme, og svarede selv kærligt, han smilede blidt til hende imens han blidt holdt om hende og så op på solen, nød varmen og sandet, han så blidt på hende og aede hende kærligt ned af ryggen, imens han så på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''det gør ikke noget, Callie, lad os gå tilbage til lejren og finde mad, og måske få sovet lidt?''
han lød venlig og blid, imens han så hende rejse sig op og tage bukser på, han rejste sig selv op og tog tøj på, imens han blidt så på hende og smilede venligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''er jeg skam glad for hehe''
han lød venlig og blid, gav hende et kærligt kram og han gik roligt ind i lejren sammen med Callie, han så på sine folk som nu tog den med ro, dog kiggede de meget og han smilede venligt til hende, han råbte ud til dem.
''trak jeres masker af tak!''
han lød venlig da han råbte, dog efterkom alle ordren, og trak maskerne af så deres venlige ansigtet kom frem, og de fortsatte med deres forhenværende, imens Kuuma blidt så på hende og sagde blidt.
''bedre?''
Han så blidt på hende og gik roligt over til mad teltet sammen med Callie, hvor de soldater da sad der, hilste høfligt så vel som venligt på både Kuuma og Callie, og han tog hende med over til et bord, og satte sig ned for at se blidt på Callie og nikkede blidt til hende at hun roligt kunne sætte sig ned.
Gæst- Gæst
hun så på ham da de havde sat os ned efter hun havde hils venligt igen på hans venner, hun så på ham, hans øjne var dejlige varme at se ind i det fik hende til at rødme uden rigtig selv at indse det, hun så på ham og smilede ''reddet du tit folk du ikke kender?'' spurte hun kærligt....
Gæst- Gæst
''de er mine våben brødre, vi er alle fra samme regiment, lige som lidt over 5000 andre er, vi er en enhed, vi er en familie, så vel som en hær, en enhed, familie og hær, som jeg gjorde krav på, igennem rang, forbindelser, og venskaber''
han lød blid og venlig, imens han roligt tog imod de elver brød så vel som mad da blev rakt til dem, han gav det ene brød og skål til hende, imens han blidt begyndte og døppe sit brød i stuvningen og spise af det, han så venligt på hende da hun så på ham, han så venligt og varmt på hende, imens han så hende rødme og han sagde blidt til hende.
''du ser sød ud når du rødmer''
han grinte muntert til hende, han lyttede dog til hende da hun spurgte om han tit reddet folk han ikke kender og han svarede blidt.
''jeg og mine brødre hjælper folk i nød, så vel som fjerner kriminelle fra gaden, selv om de fleste af os selv er kriminelle, vi fjerner dem med ild, vold og blod, for og beskytte dem vi kan, selv om vi tjener vores Mistress Killia, som er vores Mistress, til den dag vi ikke ånder, og i efter livet, vil vi stadig tjene hende, og vi vil beskytte hende imod alle hende's fjender, om så døden kræver det, så vil vi gøre det, fordi det kræver vores blod vi gør''
han lød alvorlig, dog venlig, imens han blidt og kærligt så på hende, han strøg hende over kinden og spiste roligt videre af sin mad.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''syntes jeg du er''
han grinte muntert og glad, imens han så hende blidt i øjnene ved og løfte hende's blik fra jorden, han lod hende dog spise hende's mad, han bemærkede osse hun så udover lejren, han slappede dog bare af, imens han spiste sin mad og blev rakt en øl og hende en sodavand, som han åbnede for hende og han åbnede sin øl som han drak af, imens han roligt slappede af.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''det var så lidt''
han lyttede roligt til hende imens han tænkte lidt over det hun sagde og han svarede så venligt.
''ja det har sine fordele, men man må osse tage en kugle for sine brødre i ny og næ, ikke at det genere mig, men når man er så mange, så vil da altid være problemer, ikke at det er et problem''
han grinte muntert og venligt, han hørte hende dog være ret stille, han så hende dog være opmærksom på de forskelige aktiviteter, og han nikkede venligt til svar over hende's tak for sodavanden, han så blidt på hende og han tænkte lidt over det hun havde sagt og svarede roligt.
''da kan være noget om det, men bare du da fik det bedre, så det jo altid en god ting, ikke?''
han lød venlig imens han så blidt på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''vi blev våben brødre, ved og være i samme regiment, sammen med de 500 andre vi har i regimentet, da vi fandt ud af de 4500 andre var væk, men det var den deling jeg var med i, den regiment del å 500 jeg var med i, da stadig var der, på 500 veteran soldater, og vi samler yderliger 1200 lejesoldater, måske flere, men det skal nok gå, hvad med dig selv? nogen familie?''
han lød blid og venlig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''jeg har aldrig kendt mine forældre, jeg blev efterladt til at klare mig selv, så kan ikke just sige jeg er taknemmelig for dem, men det var med til og gøre mig stærk, og hvem er din storebror?''
han lød blid og venlig, han så hende dog slappe af, så hende smile glad, og han sad bare roligt og ventede på svar, dog på en høflig måde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
''jeg skylder ham en kugle i panden, for de ting han har gjort imod min Mistress, så ja''
han lød rolig og helt normal, som om han snakkede om at lægge arm med Kukiu, selv om han havde ment at ende Kukiu's liv hvis det var muligt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Is.. She serious about this? -Callie-
» I know you //Callie//
» Now tell me who are you //Callie//
» Where have you been Callie!? -Callie-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine