Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Hej nice style girl (Cassadee=privat)
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)
Gæst- Gæst
Hun kiggede undrende på ham, og smilede blidt til ham. "Jov da, men jeg vidste bare ikke om du ville have det skulle vare evigt, eller om det bare var sådan noget midlertidigt for dig.." sagde hun og kiggede lidt ned.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun nikkede roligt da han sagde at han ville vise hende det bagefter maden. Hun begyndte at spise af maden, lidt hurtigt for hun var spændt på at se hvad det var han havde i tankerne.
Hun kiggede op på ham, i starten var der ikke rigtig noget smil, men det kom lidt efter. "Det er jeg glad for Reilly" sagde hun og smilede kærligt til ham, inden hun begyndte at spise igen.
Gæst- Gæst
Efter godt og vel et kvarter var han faktisk færdig med maden. Og så på hende roligt med et blidt kærligt smil. Han ventede nu bare på hun var færdig. Og når hun var det. Ville hun sikkert få sit livs overraskelse. Og han håbede inderligt hun ville elske den. Ligesom han elskede hende.
Gæst- Gæst
Hun blev færdige kort tid efter ham, og kiggede afventende på ham. "Så, hvad ville du så vise mig" spurgte hun med et kærligt smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun tog hans hånd og kom op fra stolen, og stod roligt foran ham. Hun bed sig lidt i læben, og betragtede ham roligt.
Hun kiggede lidt usikkert på ham da han folede en serviet og bandt den om hendes øjne. Men hun vidste nu godt at han ikke ville kunne gøre noget imod hende som ville være ondt, det havde han lovet hende at han ikke ville gøre hende noget.
Hun smilede lidt da han sagde at hun skulle stole på ham. Hun nikkede lidt. "Jeg stoler på dig" sagde hun med et stort smil på læben.
Hun fulgte roligt med ham, og gjorde bare hvad han fortalte hende hun skulle, så hun ikke ramte ind i noget, hun ville ikke kunne være sikker på at han ikke var i drillehumør og lige tænkte på at lave sjov med hende, men det ville hun ikke tro ville være lige nu i hvert fald.
Hun glippede lidt med øjne da hun fik bindet af, hun kiggede sig rundt omkring, de var i en smykkebutik, ville han købe hende et smykke? Det behøvede han altså ikke.
Hun vende sig om, og i det hun vende sig om, spærrede hun øjne op da hun så hvad han lavede. Han stod på knæ, lige foran hende. Det største smil formede sig på hendes læber, han friede til hende? Han friede til hende!!
Hun var helt mundlam, hun vidste lige hvad hun skulle svare, men hun kunne bare ikke komme ud med det, det sad fast. Hun var så overrasket over dette, det var virkelig den bedste overraskelse, hun havde været ude for.
Men efter hun havde kigget på ham, med det største smil, nikkede hun så ivrigt og sprang i armene på ham. "Ja, for pokker, ja!" sagde hun glad og kyssede ham kærligt og lidenskabeligt.
Hun krammede sig ind til ham. Hun kyssede ham blidt på munden flere gange, til hun gik ned til hans kraveben, og så til hans hals. Hvor hun kyssede nogle gange.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede blidt imens hun kyssede hans hals. Hun kiggede på ham da hun gerne ville se på ham, imens han talte. Ja, det var lidt et mysterie at de havde kunnet leve uden hinanden, hun havde nu heller ikke levet indtil hun mødte ham, hun havde brugt hele sit liv i et hus, bare syne og skrive.
Hun smilede og nikkede. "Ja" sagde hun med et glimt af lykke i hendes øjne. De skulle være sammen forevigt, om hun så skulle tvinge ham det sidste stykke, hvis han nogensinde blev træt af hende.
Hun kiggede roligt på ham, lyttede roligt til det han sagde. Hun havde egentlig ikke tænkt på det med at hun var menneske. Hun ville dø før ham...! Så var det jo ikke evigt. Hun ville blive gammel og rynket, og selvom han sagde at han var ligeglad hvor gammel hun blev, var hun egentlig ikke ligeglad... "Jeg dør før eller siden, og så vil du stadig leve" sagde hun ulykkeligt.
Gæst- Gæst
Hendes ord skar ham kort. Ikke fordi de betød noget for ham. Men fordi hun lød så ulykkelig mens hun sagde det. "Det er et menneskes cyclus. Det er ligegyldigt. Jeg vil elske dig til den dag du dør." Hviskede han blidt og så på hende svagt. Med et kærligt og forelsket blik.
Gæst- Gæst
Hun holde sig blidt ind til ham, lige nu ville hun gerne ligge derhjemme sammen med ham, bare ligge sammen med ham, men det måtte hun vente med lidt endnu.
Hun smilede og nikkede. "Ja, og så hjem bagefter" sagde hun og kyssede ham lidenskabeligt inden, hun rejste sig op.
Hun kiggede på ham og sukkede."jeg vil ikke dø... Jeg vil være sammen med dig forevigt... Og der er kun en måde det kan lade sig gøre på, og den kender vi begge" sagde hun trist og kiggede ned i jorden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede da han krammede hende, hun krammede ham dog igen, lidt svagt dog.
Hun nikkede. "Ja" svarede hun og kiggede lidt rundt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede tungt og rystede på hovedet.
"Jeg vil gå igennem hver en smerte, hvis det betyder at jeg kan være sammen med dig, forevigt!" Sagde og kiggede på ham med et stift blik, men blødte så lidt op.
"Jeg elsker dig Reilly" sagde hun ulykkeligt. "Og jeg vil ikke dø fra dig"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede. "Men jeg vil gerne gå igennem den smerte, bare det betyder jeg kan være sammen med dig i alt evighed." sagde hun og kiggede op på ham.
Hun rystede på hovedet igen. "Jeg ikke ha du skal finde min anden krop i mit næste liv, jeg vil være den jeg er forevigt, sammen med dig Reilly" sagde hun med en svag stemme, der var så småt ved at knække over.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lyttede til hvad han sagde, men hun havde besluttet sig, hun ville blive vampyr, om han kunne lide det eller ej, om hun ville dø eller ej.
Hun skulle nok overleve at blive forvandlet, det var hun helt sikker på at det skulle hun nok.
Hun krammede sig ind til ham og begyndte svagt og lavt at hulke ind til ham.
"Jeg vil ikke blive gammel Reilly, jeg vil ik dø..." sagde hun ind til ham og gemte sig, klamrede sig til ham, hvis han nu ville prøve at træde lidt væk fra hende, men det ville han ikke få lov til, kun hvis han brugte kræfter på hende. Det tænkte hun nu ikke at han ville gøre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun begravede sit ansigt ved hans bryst. "Det kan jeg også godt forstå, men jeg vil bare gerne leve forevigt, som dig, sammen med dig" mumlede hun.
Hun sukkede tungt og trist. Hvad mon han ikke ville sige når hun kom til ham og hun faktisk var blevet vampyr, hvad ville han ikke gøre. Hun sukkede. Hun ville gøre det efter hun havde fået barnet, det havde hun besluttet sig for, og han behøvede jo ikke at vide noget indtil da.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede endnu engang, nu måtte han stoppe med det at blive født igen, hun ville ikke fødes igen, hun ville være som hun var nu, og sådan skulle det nok også blive.
Hun nikkede svagt da han sagde at de nok skulle vælge en ring. Hun gik lidt rundt og kiggede igennem de forskellige glasmontre, og fandt så til sidst en, en der var meget enkel.
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
"Jeg vil gerne be om den" sagde hun til Reilly og pegede på den.
Den var virkelig flot, og der var ikke meget skinnende og bling over den, det kunne hun godt lide.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
» a new girl//stella// privat
» Cassadee// Et nyt møde
» Endnu en dag snart væk //Cassadee//
» Hej little girl come here. Don't be afraid. (Lilianna Grace/The Templar=Privat)
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine