Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba13Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba14Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba15 
Lori
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba13Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba14Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba15 
Valentine
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba13Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba14Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba15 
Jake
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba13Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba14Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba15 
Edgar
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba13Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba14Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba15 
Abigail
Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba13Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba14Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 16:48

Hun gispede da han pludselig tog fat om hendes ene bryst. Hun rystede på hovedet panisk og hulkede som hun kiggede ind i hans onde øjne. Ikke de øjne som hun havde mødt da hun først havde mødt for ik lang tid siden. "Lad vær... Lad nu vær" hun var slet ikke van til det her, hun havde aldrig prøvet det før. Og det var ik lige den her måde hun havde troet hun skulle blive udsat for det. Hun kiggede op på ham med bedende grønne øjne. Kiggede lige op i hans onde.
Hun vidste ikke hvad hun skulle sige til det han havde sagt til hende om at han var dæmon. Hun vidste slet ikke at sådan nogle fandtes. Og at han så spiste sjæle gennem sex vidste hun ikke rigtig hvad hun skulle sige til. Men en ting var sikkert... Var han ik ved at spise hendes sjæl lige nu..? Hun hulkede højere da han begyndte at kysse hende på halsen. "Vil du ik nok lade vær.. Jeg beder dig" hulkede hun. Hun kunne ik li det her. Hun var bange, bange for ham, bange for det her. Hun ville bare gerne væk derfra. Hun havde ikke lyst til det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 17:48

Han grinte svagt. Så på hende med et hånligt blik. "Jo mere bange du bliver. Desto mere vild bliver jeg." Hviskede han roligt. Før han roligt greb fat i hendes andet bryst osse samtidig. "Du er ikke så god til det her. Jeg vil sige at du ligger og tigger mig om at lade være ikke hjælper noget. Jeg er en forretningsmand. En ludoman med en god næse for handler. Så hvis du vil ha jeg skal lade være så skal du tilbyde noget som kan få mig til at stoppe." Sagde han smilende. Før han greb fat i hendes hage. Og tvang hende til at kysse ham hårdt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 23:46

Hun kiggede op på med, hun rystede kraftigt, hun kunne ikke lide det her, følte sig ikke tryg... Surprise... Men det var ubehageligt. Hun hulkede svagt af det han sagde. Hun var tavs det eneste der kom fra hendes mund var hendes små bange hulk. Og selvom han sagde det ikke hjalp, men gjorde det faktisk værre kunne hun alligevel ikke lade vær med at være mere bange for ham.
Hun gispede da han tog fat i hendes andet bryst, hun kiggede væk og hendes hulk blev højere og hun rystede kraftigere. Så hun skulle tilbyde ham noget godt før han ville stoppe... Hun vidste ikke hvad det skulle være, bassisten i hendes band? Måske... Han virkede dog ik som typen der ville have et job. Og hun vidste heller ik lige om hun kunne have ham med i sit band efter det han havde gjort ved hende.
Hun gispede da han tog fat i hendes hage og tvang hende til at kysse ham. Hun lukkede øjne, lod ham gøre det. Men da hun lagde mærke til hvad hun pludselig var igang med åbnede hun øjne og begyndte at komme med nogen klagende lyde, tiggede ham om at holde op. Dog hendes små lyde holde op og hun sank hen igen. Hun var så forvirret. Alt hvad han havde gjort, han var den første. Der var aldrig nogen der havde gjort sådan ved hende før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 2:06

Han smilede roligt svagt. Og så på hende fortsat. Før han ene hånd gled fra hendes bryst. Langsomt ned af hendes mave. Og ned imellem hendes ben. Hvor han blidt og svagt rørte. Bare for at se om det ville pine hende. Mens han fortsat kyssede hendes hals. Og videre op af. Og kyssede så hendes læber roligt igen. Han kunne godt li hendes læber. De var nogle af de sødeste han havde smagt. Og han havde smagt rigtig mange. Han nød dette. Af en eller anden grund nød han at røre hende mere end normalt. I forhold til sjælesugning. Og egentlig var han ikke engang med at spise af hendes sjæl lige nu. Det var unormalt for ham ikke at gøre det. Han havde lagt 3-4 landsbyer øde på den måde. Og alligevel så kunne han ikke fokusere på at røre hende. Nyde hende. Og samtidig spise af hende. Det var en underlig følelse for en Incubus. En meget underlig følelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 7:01

Hun vidste ikke hvor hun skulle gøre af sig selv, når han kiggede på hende havde hun sådan en træng til bare at løbe, bare så han ik kunne finde hende fordi hun var bange, men på den anden side var der noget som holde hende fast der, udover rebene.
Hun sukkede blidt af hans hånd som kørte ned fra hendes bryst til ned mellem hendes ben. Hun blev lidt overrasket da han rørte og gav et ryk i sig så rebet klemte om hendes hals og hun blev nød til at hoste. Hun vende dog hovedet væk så han ik fik hendes host i ansigtet.
Hun kiggede på ham igen da han kyssede hende op af hendes hals og så på hendes læber igen. Hun kiggede op på ham imens men som første gang lukkede hun dem og lod sig selv nyde det. Lod sig selv nyde det kys som hun burde havde gjort med sit første. I hvert fald lidt mere nyt det end hun havde gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 12:57

Han nød at kysse hende. Slappede af midt i kysset. Selvom han var igang med det han jo var igang med. Før han roligt besluttede sig for at være lidt sød ved hende. Han fandt en kniv frem fra lommen. Hun ville sikkert blive overrasket i starten. Så han valgte at se hende i øjnene. Med et par rolige betryggende øjne så hun kunne se på ham han ikke ville skade hende. Før han roligt drejede hende lidt og fik fat på den snor som var imellem hendes hals og hendes hænder. Som han roligt skar over. Så hun godt kunne rykke på sig uden at blive kvalt. Dog kunne hun ikke rykke sig så meget for hendes hænder og arme var jo forbundet. Roligt stak han kniven ned i lommen igen. Og hev så fat i hende. Ikke hårdt. Men hårdt nok til han kunne rykke rundt på hende. Og stilte hende så op på knæ på sofaen. Og bandt snoren mellem hendes arme og ben strammere fast. Så hun ikke kunne rejse sig. Hvorefter han flyttede nogle instrumenter som stod overfor hende så der var plads. Og rykkede lænestolen om foran hende så han kunne sidde på den og kigge på hende tænkende.


Sidst rettet af Reilly Fre 19 Jul 2013 - 13:25, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 13:20

Hendes vejrtrækninger begyndte pludselig at blive hurtigere da han tog en kniv frem fra lommen. Hun kiggede op på ham med bedende øjne. Men mødte nogen rolige og betryggende. Idet han vende hende om mærkede hun at rebet om hendes hals ikke var så stramt mere og hun sagtens kunne rykke på sig uden at blive kvalt. Hun kiggede op på ham da han satte kniven tilbage i lommen. Hun gispede overrasket da han hev hende op at stå på knæ på sofaen. Hun pev lavt da han strammede snoren mere fast. Hun kiggede undrende da han rykkede nogle instrumenter væk og satte så sin lænestol foran hende som han satte sig i. Hun kiggede tavst på ham. Hvad skulle der mon nu ske. Ville han bare side der hele tiden og kigge på hende. Hun følte sig lidt utilpas ved at han kiggede på hende. Bare sad i den stol og kiggede på hende. Hun vende blikket nedad, hun kunne ikke rigtig lig at se på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 13:42

Han smilede roligt. Sad bare og så på hende roligt. Tænkende over hvad han skulle gøre ved hende. "Jeg kan ikke beslutte mig. Jeg sidder og overvejer. Om jeg skal ydmyge dig. Spise din sjæl. Kysse dig. Eller bare gå direkte til den og voldtage dig." Hviskede han smilende mens han fortsat så på hende. Før han lænede sig fremad og lod albuerne hvile sig på lårene lige før knæende. Så han kom lidt tættere på hende. "Hvad synes du jeg skal gøre. Jeg giver dig tre valgmuligheder. Ydmyge dig. Kneppe dig hårdt. Eller kysse dig og tage på dig." Sagde han smilende mens han fortsat så hende i øjnene. Han vidste han var rigtig ond mod hende lige nu. Han tvang hende til at vælge hendes egen skæbne. Hendes egen tortur. Der var tre torturere som var de værste. torturen hvor man tvang offeret til at bestemme hvad man skulle gøre. Holde en fast mens det klør på næsen. Og så selvfølgelig den hårde. Med udstyr. Men den ville han ikke bruge mod denne kvinde. Endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 13:56

Hun kiggede skrækslagen på ham, hun begyndte at græde ukontrolleret. Hun vil ik ha han gjorde nogen af de ting han overvejede. Hun gispede svagt i mens hun græd, da han lænede sig frem mod hende. Hun begyndte voldsomt at vride sig og hendes gråd blev værre. Han var ond var han, at give hende de valgmuligheder. Hun ville ikke vælge nogen af dem for hun ville ikke nogen af dem. Han kunne ikke være bekendt at lade hende vælge mellem disse fucked up muligheder. Havde hun kunne rejse sig og løbet lige nu havde hun gjort det. Men hun var bundet. Hun kunne ikke kigge på ham. Hun ville ikke. Hun kiggede ned i jorden mens hun græd. Hun kunne ikke stoppe med at græde, det her var alt for meget. Hvorfor gjorde han dette.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 13:59

Langsomt rejste han sig op og lod roligt hans hånd glide sig om på hendes nakke og tvang hende til at rette ansigtet imod ham. Før han roligt bukkede sig frem. Og lod langsomt deres læber røre hinanden. I et blidt og roligt kys. Bare for at se om hun måske gerne ville have det selvom hun ikke så sådan ud. Han rørte hende ikke. Ikke endnu. Senere. Lige nu ville han bare kysse hende for at se om hun ville nyde det hvis han gjorde det blidt som han jo gjorde nu. Og et eller andet sted nød han faktisk det her. Det var dejligt at mærke hendes læber. Han følte noget specielt. Noget han ikke havde følt før når han kyssede sine ofre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 14:08

Hun gispede svagt da han tog om hendes nakke og fik hende til at se på ham. Hun havde bare slet ikke lyst. Ik nu. Ik bundet. Hun kunne ik li det. Men hun blev tvunget og med et mærkede hun hans læber mod hendes igen og hun stoppede med at græde med det samme. Hun sank hen i nydelse. Lukkede øjne langsomt. Hans kys var blidt og det kunne hun godt lide. Selvom hun ik rigtig kunne glemme at hun var bundet og det ødelagde lidt det hele. Forsigtigt gengælde hun kysset. Hun trak vejret tungt og åbnede øjne roligt. Kiggede direkte op i hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 14:23

Han nød egentlig meget at mærke hendes læber. Han slappede helt af. Bare nød at mærke hendes læber. Før han roligt slap hendes læber svagt og så hende i øjnene. "Du kan godt li jeg kysser dig." Hviskede han svagt. Før han roligt fandt kniven frem igen. Og skar snoren op som sad mellem hendes ben og hendes hænder. Så hun kunne sætte sig ordenligt i sofaen. Eller lægge sig ned. "Jeg råder dig til at lade være med at stikke af. Min fløjte kan fange dig selv hvis du er udenfor." Egentlig var det ikke sandt. Personen skulle kunne høre lyden for at blive påvirket. Men hvis han åbnede vinduet ud. Ville han kunne ramme hende med hans fløjte. Så et godt råd var at lade være med at prøve og stikke af. Kort efter han sagde det satte han sig tilbage i sofaen. "Jo længere tid du er sød. Og ikke stikker af. Desto flere af rebene skære jeg af. Du har nu 4 reb på dig. 2 på benene og 1 på armene og 1 rundt om halsen. Jeg skære en af dem af senere hvis du er sød." Sagde han roligt med et fast smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 14:40

Hun kiggede direkte ned igen da han slap hendes læber. Hendes kinder blev helt røde da han sagde at hunn kunne lide det. Og egentlig ramte han plet. Hun kunne lide det. Men... Hun ville helst holde det for sig selv. Hun ville ikke indrømme at en mand som havde bundet hende og fået hende til at græde mere end nogensinde før, at hun kunne lide at han kyssede hende.
Med et blev snoren som havde holdt hendes ben og arme sammen skåret over og hun kunne pludselig osse røre arme og ben. Hun kunne.. Faktisk flygte nu. Men hun kiggede stadig ikke op på ham, hun krøb tilbage i den stilling hun var faldet i søvn i. Hun kunne ikke li at kigge ham i øjne, ikke efter det.. Og han var sikkert ikke færdig hvis hun gættede korrekt. Hun lyttede til det han sagde, hans råd om at hun nok ikke skulle flygte fra ham. Hun rystede på hovedet som det skulle hun nok lade vær med. Hendes øjne var vendt ind mod sofaen.
Hun lyttede til det han sagde igen, selvom hun ik helt havde lyst. Hun skulle være sød? Så skulle han godt nok oss være sødere end hvad han var. For hun betragtede ik ham som videre sød. Hun fnøs og begravede bare hovedet ind mod sofaryglænet og gemte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 14:59

Roligt så han på hende svagt. "Snak med mig." Hviskede han roligt og så fortsat på hende. "Du den første jeg ikke har spist med det samme. Jeg vil vide hvorfor. Jeg vil lære dig at kende. Den eneste grund til du stadig er bundet er fordi du er bange for mig lige nu. Du vil flygte. Det kan jeg ikke tillade. Ikke endnu. Ikke før jeg har lært dig bedre at kende. Vist dig at du ikke behøver være bange for mig." Sagde han roligt før han roligt fandt kniven frem. Og skar rebet om hendes hals over. Så hun kunne se han ikke ville hende noget ondt lige nu. Han rejste sig op. Og tog roligt fat i hende. Løftede hende roligt og bar hende hen mellem nogle instrumenter over og satte hende på sengen så hun kunne sidde op af væggen. Hvorefter han satte sig over ved siden af hende. Osse med ryggen op af væggen. Så de sad helt tæt sammen. Sengen var en halvanden mands seng. Som stod helt ind til et hjørne. Så de havde en væg at læne sig op imod. Og så den anden side af sengen osse var ind mod en væg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 15:14

Hun sukkede da han bede hende om at snakke med ham. Men hvad pokker skulle hun snakke med ham om. Han ville lære hende at kende, fint.. Men hvad skulle hun sige.. Der var ik meget at sige... Hun var musiker. Hun brugte det meste af sit liv på at side indenfor og kigge ud i luften og tænke over den næste sang hun skulle spille.
Hun trak vejret dybt da han skar rebet om hendes hals over, det var nu ik det hun lige ville have skåret over, det var mere det reb om hænderne.
Hun kiggede op på ham selvom det va meget mod hendes vilje.  Hun gispede overrasket da han tog hende op. Hun holde fast i ham selvom det bare var at han bar hende, men var hun van til det, nej. Så der var ik noget galt i at hun holde fast i ham var der? Hun sukkede tungt da han satte hende ned i hans seng. Op af væggen. Hun kiggede hen på han da han satte sig ve siden af. "Jeg er musiker..." Mere lavede hun ikke. Hun var aldrig ude medmindre hun skulle spille til fester.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 18:23

Han smilede og så på hende fortsat. "Musiker siger du? Har du så et band?" Spurgte han roligt og så på hende blidt før han så roligt ligeud for sig selv og tænkte sig eftertænksomt om. En musiker? Nej det kunne ikke være derfor han ikke havde lyst til at spise hendes sjæl. "Jeg er osse musiker. Men det kan ikke være derfor jeg ikke vil spise din sjæl. Der må være en grund til det. Og det er derfor du sidder der. Så du kan fortælle mig det." Sagde han roligt og smilede blidt. Mens han roligt så på hende blidt. Eftertænksomt. Før han roligt bukkede sig frem og kyssede hendes kind lidt ved siden af hendes mund. Og holdte sine læber der. for at se om hun ville kysse ham. Eller om hun bare ville glo på ham dumt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 18:33

Hun nikkede roligt og smilede svagt, "ja jeg har et band" sagde hun blidt og kiggede på ham. Hun lagde let hovedet på skrå. Kiggede ligeud. Hvad skulle dog være grunden til han ikke ville spise hendes sjæl. Det vidste hun da virkelig ikke. Hun var ikke lige så vild med at tale om det... Spise hendes sjæl... Det lød ikke særlig rart nej vel. Hun trak vejret dybt og løftede på skulderne. "Jeg ved ikke hvorfor du ik vil spise min sjæl..." Sagde hun med en lav stemme.
Hun rødmede da hun kunne mærke hans læber mod hendes kind. Hun sukkede blidt da hun kunne mærke han lod dem blive. Hun vende sit hoved lidt så deres læber mødtes. Hendes rødmen blev kraftigere men hun gav ham et blidt og forsigtigt kys. Bagefter pakkede hun sig lidt sammen, på den måde hun kiggede ned og tog sine ben op til sig. Hun vidste ik helt hvad hun skulle sige. Om det havde været det rigtige at gøre, det rigtige at kysse ham. Men det føltes rigtigt... Og derfor havde hun egentlig gjort det, men om han syntes om det var det der gjorde hende bange lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 18:39

Han smilede roligt. Og fandt roligt kniven frem igen. Tjekkede hurtigt de reb om hendes ben. Om de var bundet så godt fast at hun ikke kunne binde dem op. Og tog så blidt fast i hendes skulder og bukkede hende fremad. Så han kunne komme til hendes hænder. Som jo var bundet på ryggen. Som han roligt skar op. Han tog snorene væk så hun ikke skulle ligge på dem. Og kastede dem så roligt væk. Før han så på hende igen. "Du den første. Der nogensinde har kysset mig af ren lyst. Uden tvang. Jeg kan rigtig godt li at kysse dig." Hviskede han svagt i hendes øre roligt. Før han roligt lod sig glide lidt i sengen så han til sidst lå ned. Og så op på hende. "Læg dig hos mig." Sagde han roligt og hævede armen. Så hun kunne lægge sig ind til hans side hvis hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 18:48

Hun gispede svagt da hun kunne mærke hans hånd mod hendes skuldre. Hun lod ham læne hende forover og lige pludselig var hendes hænder frie. Hun tog dem hurtigt om foran sig og gned dem som hun sad der. Hendes ben var dog stadig bundet fast.
Hun kiggede stor rødmende på ham og sukkede svagt. Hun så på ham ligge sig ned i sengen. Hun overvejede kort om hun virkelig skulle ligge sig med ham som han bede hende om. Hun nikkede svagt og lagde sig så ned ved siden af ham. Forsigtigt lagde hun sin arm på hans mave og holde sig på den måde godt indtil ham og gemte sig lidt indtil ham. "Kan su virkelig lide at kysse mig?" Spurgte hun svagt. Hun var ik van til at folk bare sådan kyssede hende og hun kyssede dem. Og da slet ikke at de kunne lide det... Hun sukkede tungt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 19:04

Han smilede svagt. Og lagde sin arm under hendes hoved. Og op over hendes skulderblade og ind under hendes øverste arm. Så han på en måde holdt hendes fast. Og så alligevel ikke. Roligt så han på hende med et blidt smil. Han var rolig. Det havde han ikke været længe. Han lå bare og slappede af. Han nød at ligge her sammen med hende. Han kyssede blidt hendes hovedbund. Mens han bare lå og slappede af. Hvad skulle han sige nu. Hun spurgte ham. Han havde jo lige sagt det? Skulle han svare eller? Han endte med at vælge og svare. "Ja det kan jeg. Jeg ville ønske jeg kunne gøre det hele tiden." Hviskede han svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 19:15

Hun lod godt mærke sin hans arm der holde om hende, og på en måde, havde hun intet imod det. Hun kunne faktisk godt lide det. Det var dejligt beroligende, hun kunne godt ligge i timer der.
Hun kiggede op på ham da han sagde at han godt kunne lide at kysse hende. Hun smilede skævt og kiggede lidt ned. Hendes øjne lande på hendes arm det lå over hans mave. "Jeg har aldrig.. Prøvet sådan noget her før... Men det er behageligt" hviskede han blidt. Hun hvilede sit hoved på den øverste del af hans bryst. Et par meter under hans hals. Dog lidt væk fra hans hals oss da hun jo ikke ville kunne nå helt hen til hans hals. Det var i hvert fald ike behageligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 19:42

Han smilede roligt. Fortsat med armen om hende. Og holdte hende lidt tættere ind til ham. Før han roligt så op på loftet ovenover ham. "Jeg glad for du kan li det." Hviskede han roligt og kiggede ned imod hende. "For jeg kan godt li du ligger ind til mig." Hviskede han svagt før han roligt. Og langsomt tog kniven frem igen og rakte hende den. Han stolede på hende. Nok til at give hende en kniv og skære hende selv op. Så hun kunne komme helt fri. Om hun så ville stikke ham. Det måtte hun selv om. Hun ville dog ikke kunnet dræbe ham på den måde. Men såre ham nok til at stikke af ja. Og så ville han være sikker på at hun skulle tortureres på det groveste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 19:52

Hun kiggede lidt op på ham og smilede roligt, hun var glad for at han ogs kunne lide at have hende liggende, for det var meget behageligt for hende at ligge hos ham. Han var rolig, ikke ond mod hende, torturerede hende ikke som hun havde været helt sikker på at han villet have gjort mod hende. Hun kiggede på kniven som han rakte hende. Hun tog tøvende imod den. Hun satte sig roligt op og skar sine ben fri fra de to reb. Tanken om at stikke ham ned og løbe bagefter havde slet ikke passeret hende. Og hvis den så havde gjort... Havde hun nok stadig ik gjort det. Hun lagde sig ned igen og rakte forsigtigt kniven til ham igen. Hun puttede sig ind til ham og slappede af ind til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 20:12

Han så roligt på hende. Fulgte hendes bevægelser mens hun satte sig op og skar sig fri. Og tog roligt imod kniven. Som han roligt. Svang rundt. Så han havde fat i bladet. Og kastede den af sted. Den satte sig i et skærebræt som lå op af væggen ude i køkkenet. Han havde jo en direkte linje til spækbrættet. Så det var jo nemt nok at ramme. Og så var der ikke så langt. Et par meter. Hele hans lejlighed var kun skide 15-20 kvadratmeter. I alt og det var med køkken og badeværelse. Roligt drejede han hovedet imod hende blidt. Og kyssede hende blidt og roligt. Bare for at mærke hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Gæst Fre 19 Jul 2013 - 20:21

Hun gispede svagt da han kastede kniven væk fra dem. Hun kiggede op på ham roligt og tavst. Vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige, hun havde egentlig ikke lyst til at sige noget, hun ville bare ligge hos ham. Bare have det trygt og godt hos ham, noget hun aldrig nogensinde havde prøvet før. Hun smilede roligt da han vende sit hoved mod hende. Hun trak vejret dybt da han kyssede hende igen. Hun kyssede blidt igen og nød det. Hun holde sig ind til ham og holde kysset lidt men slap det så til sidst. Hun lagde sit hoved mod hans bryst igen og tænkte lidt over det han havde villet vide... Hvorfor han ikke havde spist hendes sjæl. "Har du egentlig selv fundet ud af hvorfor du ik havde lyst til at spise min sjæl?" Spurgte hun roligt og kiggede på hans bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hej nice style girl (Cassadee=privat) - Page 2 Empty Sv: Hej nice style girl (Cassadee=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum