Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
There you are! I missed you damn much..//Sajro
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: There you are! I missed you damn much..//Sajro
"Nå jamen hvordan mener du så?".
Alane kiggede på ham med et drillende smil, ville han dog sige det til hende? Det var altså lidt underligt at han stod nøgen foran hende ja endda så nøgen som den dag han blev født. Hendes kinder blev en smule mere røde, det så ret sødt ud og man kunne godt mærke på hende at hun var genert. Et gisp kom fra hende da han bed hende og hun bed sig i læben. Alane holdt af at blive bidt, det kunne hun ikke komme udenom. Hun vendte roligt ryggen til ham og begyndte at spise sin mad ganske roligt, hun nød smagen.
"Ville du da gerne have du kunne dominerer mig og jeg viste mig fuldt underdanig?"
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
- Antal indlæg : 1818
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
''Jeg mener at jeg ikke ville have noget imod at dominere dig i sengen''
Han smilede blidt til hende, gad vide hvordan hun tog det? Blev hun sur eller genert, eller hvad mon der skete ved at han var så ærlig og åben omkring det. Han var faktisk meget i tvivl om hvad han skulle tro. Han vidste ikke om han kunne tænke sig det med at hun var underdanig.
''Altså nej som sagt ikke medmindre det var i sengen''
Han smilede blidt og han gik med hende roligt, og han stod bare lidt bag hende inden han trådte helt tæt på hende så han stod op af hendes ryg, og nussede blidt hendes mave med stille og rolige bevægelser mens hun spiste.
- Antal indlæg : 6527
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
"Jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig har prøvet sådan noget før"
Hendes øjne betragtede ham stille og hun havde et dejligt smil på læberne. Stille kørte hun en hånd igennem det stadig fugtige hår så det gled ud af hendes øjne. Hun lod ham bare holde om hende det og lod ham også nusse hendes mave, hun kunne mærke hans muskuløse brystkasse mod hendes ryg, han var så varm, selv i forhold til hende som ellers var varm i det. Hun forsatte med at spise. Alane kunne ikke lade være med at undre sig over hvorfor det egentlig kun var han ville dominere på den måde? Lå det ikke i en varulvs natur?
"Hvordan kan det egentlig være du kun vil dominere på den måde?"
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.
Han var lidt nervøs for at sige det, fordi hun sikkert syntes han lød utroligt fordomsfuld eller lignende, og ja det var han måske, men alle de dæmoner han havde mødt der var af samme slags som Sean var, havde jo alle sammen været meget meget glade for at tage den dominerende rolle. Han smilede roligt til hende og kiggede ned på hende, havde hun været nogen anden, havde han nok gjort mere nu end han gjorde.
''Du tænker fordi jeg er varulv? jeg har jo lovet mig selv flere gange at jeg ikke vil lade mig selv styre af dyret i mig, at jeg ikke vil lade dyret kontrollere mine handlinger.''
Han smilede stille ned til hende og kyssede hende blidt på panden, og slap hende så roligt, han kiggede på hende undskyldende, han havde jo stadig svært ved at styre dyret.
''Men det betyder ikke jeg er god til det.''
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)
Hun lagde bestikket fra sig som hun sagde det og stod ellers bare stille, hun kunne ikke lade være, tanken gjorde ondt og stak hende i brystet hver gang hun havde den men det var vel rigtigt. Sean havde kun brug for hendes følelses mæssigt, ikke intimt eller noget, for guds skyld han havde knaldet en anden og endda fået et barn med hende men han var aldrig sammen med hende!
"Okay, det er måske også meget smart, ikke alle ville kunne lide at blive udfordret på dominans hele tiden"
Alane virkede en smule mut og registrerede heller ikke rigtigt at han kyssede hende på panden, hun var trist og nedtrykt, det blev hun altid når det kom på banen. Hun kunne ikke glemme det men havde valgt at tilgive ham for det? Hvorfor egentlig? Hun kiggede op på ham med et lille smil men det nåede ikke rigtig hendes øjne.
"Du klare den da meget godt hvis jeg skal sige det"
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Han smilede blidt til hende, at se hende sådan her gjorde ham underlig i hovedet, fordi på den ene side skulle hun være lykkelig men på den anden side var dette godt fordi det gjorde det jo muligt for ham at få hende måske. Han smilede blidt til hende. Han undrede sig over at hun ikke rigtigt registrerede noget overhovedet.
''Nej, men kan du?''
Han nappede hende i øret, forsøgte virkeligt at hive hende ud af hendes tristhed, havde han vidst hun ikke havde følelser for Sean, havde han kysset hende med det samme, men nu kunne han ikke tillade sig det jo. Han kyssede hendes mundvige istedet for at se om det hjalp hende.
''Tak... Det betyder meget for mig.''
"Tak, du ved da også bare altid hvad du skal sige"
Alane blev hevet ud af det da han kyssede hendes mundvig og hun kiggede bare op på ham. Det havde været for tæt på. Hun ville ikke gøre det samme som Sean havde gjort mod hende og derfor bed hun sig i læben og så ned. Så længe han ikke gjorde det igen gik det nok men hun ville altså ikke være ham utro. Hun elskede ham jo stadig, rigtig meget endda, ellers ville det jo ikke frustrere hende som det nu engang gjorde. Hun lagde armene omkring ham i et kram og trykkede sig ind til ham, han havde altid en beroligende effekt på hende når han krammede hende.
"Jeg er bare ærlig"
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
''Det er jeg glad for.''
Han smilede bare og krammede hende da hun trykkede sig ind til ham. Han stod med hovedet oven på hende, og hans smil forsvandt bare. Han vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv, det var for svært det hele lige nu.
''Jeg tror altså lige jeg går op og lægger mig lidt... Synes jeg har ondt.''
Han smilede forsigtigt til hende, håbede lidt hun bare ville lade ham gøre det og ikke sætte for mange spørgsmål ved hvordan han dog havde fået så ondt, eller siden hvornår han var begyndt at tage sig af at han havde ondt overhovedet. Han slap langsomt krammet.
"Åh okay, jamen så vil jeg komme videre, pas på dig selv og så lad høre fra dig sådan så jeg ikke kaster mig ud i dumme ting"
Alane kiggede på ham med et lille grin og prøvede at hæve stemningen lidt men det lykkedes ikke for hende. Hun vendte rundt og forsvandt ud af køkkenet og ud i den kolde luft. Hun lukkede roligt døren efter sig med et lille klik og forsvandt så ellers stille og roligt af syne fra hans hus.
//Gætter på en out?
I'll kill you twice.
Alane- Evolved
Side 5 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» I missed you, alot - Sajro.
» Damn it all
» damn this sh*t! ~ Serkan
» Awwwww not again ! Damn ! - Sean
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine