Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
this time? .:Blair:. - Page 5 EmptyIgår kl. 23:12 af Lori

» A sneaky human, and a metal vampire
this time? .:Blair:. - Page 5 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
this time? .:Blair:. - Page 5 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
this time? .:Blair:. - Page 5 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
this time? .:Blair:. - Page 5 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
this time? .:Blair:. - Page 5 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
this time? .:Blair:. - Page 5 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
this time? .:Blair:. - Page 5 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
this time? .:Blair:. - Page 5 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba15 
Lori
this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba15 
Jake
this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba15 
Valentine
this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba15 
Celenia
this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba15 
Edgar
this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba15 
Lenore
this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba15 
Abigail
this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164700 indlæg i 8727 emner

this time? .:Blair:.

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 20:44

''du kan ikke se det før om to uger..'' sagde han bare stille.
Han satte sig på madrassen igen og mumlede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 20:47

Blair vidste godt det hurtigt ville blive tydeligt, men hun kunne ikke vente to uger. "To uger er lang tid når man venter på den slags." Blair gik hen og satte sig ved siden af ham. Hun prøvede at skjule det, men hun var bange. Hvis hun var gravid ville hun ikke vide hvad hun skulle gøre, hun ville være ude af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 20:53

han lagde armene om hende og trak hende ind i et beskyttende kram.
''jeg vokser ekstremt hurtigt... måske er det det samme med os? HVIS det altså er sket..'' han håbede inderst inde at de begge bare overreagerede.

''hvis du skal have mit barn er der nogle ting du må love mig..'' sagde han stille mens han så ned.

''du skal flytte ind hos mig.. det er ikke stort, det jeg har, men det er sikkert at det ikke falder sammen om ørene på en..'' han trak vejret tungt.

han kunne pludselig forstå hvorfor Sargonis havde reageret sådan med Lyssa dengang..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 21:15

Blair lod sig falde ind i hans arme. "Måske." Blair vidste ikke hvad hun skulle sige til hans betingelse. Hun havde jo Alian. "Jeg.. " Blair vidste ikke om hun kunne gøre det mod Alian, hun havde vidst gjort nok for at ødelægge alt mellem Alian og Blair. "Jeg har en kæreste." Blair så ned i gulvet, hun hadede sig selv for det, hvorfor skulle hun være sådan. "Undskyld."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 21:19

''hvad undskylder du for? At du har en kæreste? Og hvad så? Det havde min far da også dengang med dig..'' han trak på skuldrene. Han gad ikke hænge si g bagateller.

''og der er intet måske. enten flytter du ind hos mig indtil du har født, ellers fortæller du Alian om os to og vores lille leg i sengen. Du elsker ham tydeligvis, så hvorfor ikke bare tage på ferie hos mig gennem graviditeten?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 21:34

Blair kunne godt se meningen i det han sagde. Blair kunne godt gå med til at bo hos ham, hvis hun var gravid. "Det kan jeg godt gå med til, men jeg vil altså alligevel gerne vide om jeg er gravid før om to uger." Blair elskede Alian, rigtig meget. "Det gør jeg. Jeg elsker ham meget, og jeg har også tænkt mig at fortælle ham det." Blair ville aldrig holde sådan noget hemmeligt for Alian.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 21:38

han nikkede blidt til hende.
''det er ikke en fejl fra min side at vi to gik i seng sammen... men det var en fejl at jeg lod dette ske. om tre dage kan du tage en test..'' mumlede han.
''indtil da, vil jeg lade dig være i frem..'' sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 21:45

Blair ville ikke have han skulle tage det pres på sig. "Du skal ikke give dig selv skylden, det var lige så meget min skyld." Blair så ned da han ville lade hende være, hun havde brug for en der kunne hjælpe hende, det skulle enten være Ammon, Sargonis eller Alian, hun ville ikke fortælle det til Alian før hun var sikker på om hun var gravid, det ville være akavet at Sargonis blev blandet ind i det. Ammon var den eneste hun havde, men hun ville ikke holde på ham hvis han ikke havde lyst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 21:48

''hvad siger du til at overnatte hos mig og Dahlia, bare i nat?'' spurgte han roligt.
Han så lidt på sine hænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:01

Dahlia? Hvem var Dahlia? "Hvem er Dahlia?" Blair vidste ikke helt om hun havde lyst til at sove hos andre, hun havde brug for at tænke alene, Blair blev nød til at tænke over hvad der kunne ske, de næste tre dage ville hun med stor sandsynlighed insolere sig i hendes lejelighed, og kun gå ud for at få fat i den gradvititets test.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:04

''det er en pige som jeg har adopteret.. hendes mor døde på grund af mig..'' mumlede han. han så lidt ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:19

Blair vidste ikke hvad hun skulle sige, et øjeblik troede hun det var hans kæreste. Hun ville ikke have noget imod at det havde været hans kæreste, hun var ikke bedre selv. Blair så ned på samme punkt som ham. "Okay. Men jeg tror altså det er bedst at jeg er alene de næste par dage, jeg bliver nød til at tænke."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:22

''og så gemmer du dig herinde, og er nervøs? Søde, det går jo ikke..''sagde han stille.
''vi har et ledigt værelse.. jeg kan ikke lide at du er alene nu..'' han så ned.
''det er min skyld at du er endt i denne situation. det mindste jeg kan gøre er at hjælpe dig igennem den første uge..'' sagde han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:31

Blair havde det bedst med at klare den slags situationer selv, men hun vidste at hun ville få brug for hjælp, og han var den eneste der kunne hjælpe hende. "Okay, men kun indtil jeg har taget den test." Blair ville ikke optage alt den plads, det ville hun få dårlig samvittighed over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:33

han nikkede blidt til hende og rejste sig lidt. han vidste at hun ikke var glad for situationen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:36

Blair så på ham med et skævt smil, hele situationen var blevet mere behagelig for hende. "Kan du ikke give mig din adresse? Så kan jeg komme over senere i aften."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:38

han tog en lille lap papir op fra sin pung med adressen på.
''du går bare ind. Dahlia sover nok, så hvis du kunne være lidt stille ville det være en meget stor hjælp..'' smilede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:50

Blair nikkede, hun var ikke god til børn. Men så kunne hun da få lidt øvelse hvis hun nu selv var gravid. Blair gik hen og pakkede nogle ting hun skulle have med, da det var gjort lagde hun sig på madrassen, hvilket resulterede i nogle flashbacks hun ikke havde brug for i den situation. Blair kravlede ned på gulvet og lagde sig der i stedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:52

han sukkede lidt af hendes reaktion med madrassen.
han tog hendes taske på armen og løftede hende op i armene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 22:57

Blair lod sig løfte op af ham. Hun forstod ikke hvorfor, men hvorfor skulle hun kæmpe imod ham? Det ville ikke give nogen menning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:00

han vidste at hun hellere ville være i fred, men det kunne han ikke tillade lige nu. Han gik mod døren med hende i armene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:05

Blair lod ham tage hende med. Hun havde brug for hans hjælp, så derfor kunne ikke sige ham imod, hun kunne ikke miste den smule hjælp hun kunne få.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:06

nu tager vi hjem til mig, og så får du sovet ordentligt ud.'' sagde han roligt, næsten som en far til sin datter.
''imorgen køber vi den test..'' sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:10

Blair nikkede. Han havde ret i at hun skulle få sovet ud, det blev hun nød til. Blair fulgte ham ud og låste døren bag sig. Hun vidste ikke hvad hun skulle tænke, det hele gik så hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 23:12

han holdte stadig hendes taske, uden problemer. han lagde en arm om hende og smilede blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 5 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum