Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
this time? .:Blair:. - Page 4 EmptyIdag kl. 17:15 af Celenia

» I need you to hear the story - Genevira
this time? .:Blair:. - Page 4 EmptyIdag kl. 17:06 af Genevira

» It's been a long long time
this time? .:Blair:. - Page 4 EmptyIdag kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
this time? .:Blair:. - Page 4 EmptyIdag kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
this time? .:Blair:. - Page 4 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
this time? .:Blair:. - Page 4 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
this time? .:Blair:. - Page 4 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
this time? .:Blair:. - Page 4 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
this time? .:Blair:. - Page 4 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba15 
Lori
this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba15 
Jake
this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba15 
Valentine
this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba15 
Abigail
this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba15 
Celenia
this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba15 
Edgar
this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba15 
Lenore
this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba13this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba14this time? .:Blair:. - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164699 indlæg i 8727 emner

this time? .:Blair:.

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 17:36

Blair prøvede på ikke at fnise over hans forvirret udtryk. Hun satte sig op på ham og lod ham komme op i hende. Så måtte hun vel tage over når han nu var så forvirret. Blair trak sig selv op og ned i langsomme bevægelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 17:41

hun trak vejret hurtigt ind da han kom ind i hende. han bed sammen i ren nydelse, men stirrede så pludselig op på hende. Blair var navnet på den menneskepige Sargonis havde været Lyssa utro med!

*fuck, fuck, fuck, fuck!* han var allerede nu tæt på at komme, og han ville elske at blive ved hele natten med hende. Men for hver bevægelse med hendes hofter kom i tanke om at Sargonis også havde været i denne situation med hende.

han stoppede hende langsomt og fik dem væltet om så han var øverst og støttede hendes ryg blidt. Han begyndte at støde til, hurtigere, dybere, hårdere for hvert hug.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 17:44

Blair nød det langsomme bevægelser, men det var kun starten, da han gjorde så hun lå ned så han på ham med et frækt smil, hun elskede at være dominerende, men også at blive domineret. Han fik hende til at lægge hovedet bagover af nydelse. Hun begyndte at stønne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 17:48

han kunne igen mærke trangen til at 'komme' vokse. Men nu stod han i det dilemma at han ikke ville trække sig ud. Han ville ikke have det her til at stoppe. Desværre, i hans tankers fordybelse, 'kom' han i hende. Han standsede brat og trak sig ud mens han bandede højlydt på flere ukendte sprog

//skal lige spsie//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 17:52

Blair nød det, virkelig meget. Men da han kom i hende blev hun panisk. Hvad nu hvis.. Sætninger kom igennem hendes hovede mange gang. Blair tog sit tøj på og satte sig hen til væggen. *Hvorfor, hvorfor, hvorfor, hvorfor.* Tænkte hun og bankede sit hovede ind i væggen, det var ikke sikkert der var sket noget, men det var 50/50.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:15

han tog sine boxers på hurtigt, og derefter sine bukser.
''undskyld Blair! Jeg.. jeg...''
der var ingen undskyldning for det han lige havde gjort. Ingen.

Han gik forsigtigt hen mod hende. Hun skulle have muligheden for at smide ham ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:18

Blair lukkede øjnene og tog en dyb indåning. "Nej, nej. Det er jo ikke sikkert at der er sket noget." Blair så på ham, hendes sædvanlige smil var der ikke, hun havde ikke noget at smile af. Men hun var ikke sur på Ammon, det hjalp ikke på noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:24

han satte sig på knæ foran hende, lagde en hånd på hendes ene kind. ''jeg er virkelig ked af at jeg ikke kunne styre det. det er ikke fair overfor dig, hvis der er sket noget.'' han aede hendes kind. ''men jeg er her, og det vil jeg blive ved med. er der sket noget som helst, så lov mig at du siger til..'' bad han mens han forsat aede hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:30

Blair vidste ikke hvad hun skulle gøre, men hun blev nød til at slappe af, det kunne jo godt gå. "Det var ikke din skyld. Jeg sætter præcis på det." Blair så på ham med et blik der fortalte det var okay. Så kom hun til at tænke på Alian. Hvad skulle hun sige til ham hvis der var sket noget, det hele blev ødelagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:32

han så ned. det skete altid når ham kom tæt på nogen.
''jeg tror at det er bedst at jeg går nu..'' sagde han stille inden han rejste sig og satte kursen mod døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:35

Blair rejste sig og gik hen mod ham. "Du behøver ikke gå." Blair var ikke sur på ham, og det ville hun heller ikke blive, det var jo på en måde en kompliment, en kompliment der kunne ende galt. "Jeg må bare tage nogle test, så kan vi finde ud af hvad der er sket."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:37

''du kan bare sige det til Sargonis,så finder jeg jo nok ud af det.'' sagde han bare stille mens han gik videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:40

Blair blev meget forvirret. "Hvor.. Hvad.. ??" Blair blev virkelig forvirret, kendte Sargonis og Ammon hinanden, og hvorfra kendte Ammon så til Sargonis og Blairs venskab?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:44

''nåårh, det vidste du ikke?'' han slog sig selv for panden. Self. vidste hun det ikke! Så havde hun aldrig været gået med til at lukke ham ind.

''dengang du og Sargonis var sammen rent seksuelt, havde sargonis mødt en anden. Lyssa. Min mor.'' sagde han bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:48

Blair vidste ikke hvad hun skulle gøre, hun blev helt panisk. Det ville give et helt vildt indviklet forhold hvis Blairs tidligere flirt, hvis man kan kalde det sådan, var sammen med Blairs barns fars mor. Det var langt ude. Blair gik hen til madrassen og satte sig ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:51

''jeg troede at du vidste det.. jeg snakker ikke med mine forældre. jeg har ingen af min fars evner. han er kun min far biologisk. Blair, jeg troede virkelig ikke at det ville gøre nogen forskel..'' han plaprede løs for at få det til at lyde som om det var en bagatel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:53

"Hvem er din far." Blair kunne ikke finde hovede og hale i hvad der skete, det virkede så langt ude. Blair fik det virkelig dårligt med sig selv, hun følte sig... Forkert. *Hvorfor er jeg så langt ude, så ulækker?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:55

''Sargonis Misnoran...'' han hadede at indrømme det..

''jeg gr nu, hvis du har lyst til at smække døren efter mig, så er du velkommen. jeg fortjener det vidst..'' mumlede han mens han tog fat i dørhåndtaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 18:58

Blair fik det lige pludselig meget værre. Men hun ville ikke have han skulle gå, hun havde været så meget igennem sammen med hans far, det kunne Ammon og Blair også så. Blair gik hen til ham og lagde en hånd på hans skulder. "Det er okay. Vi kan godt komme igennem det her og have det godt med hinanden bagefter." Blair var ret sikker på de kunne komme igennem det, lige den situation var måske værre end de situationer hun havde med Sargonis, men der var ikke så mange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 19:00

han så ned. ''blair, jeg er ked af at det her er sket. jeg er ked af at jeg ikke fortalte dig det noget før, så var det her ikke blevet et problem for dig..'' sagde han med et suk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 19:39

Blair prøvede at få øjenkontakt med ham, men det var ikke såda lige til. "Det er sket nu, så må vi tage den herfra." Blair ville ikke lade det problem slå hende ud. Det ville gå imod alt hun stod for, hun ville aldrig nogensinde lade noget slå hende ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 19:55

han så lidt på hende.
''lov mig at hvis der er sket noget, så fortæller du mig det..'' sagde han stille. han lagde forsigtigt en arm om hoften på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 19:59

Blair skulle selvfølgelig nok fortælle ham hvis der skete noget, der omhandlededet der var sket med dem i hvert fald. "Selvfølgelig, det skal jeg nok." Blair var ikke typen der bare smed folk væk, slet ikke hvis der skete noget som det der var sket for Ammon og Blair.

//Jeg skal lige noget, kommer igen om 1-2 timer.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 20:01

han nikkede taknemmeligt.
Han smilede forsigtigt til hende og kyssede hende på kinden.

//ok//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Gæst Fre 6 Apr 2012 - 20:21

//Kom lige lidt før:)//

Blair så på ham med et smil og gik over mod døren. "Jeg må lige hente noget, du kan blive hvis du vil." Blair ville hente en gradvititetstest, hun kunne ikke være for sikker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

this time? .:Blair:. - Page 4 Empty Sv: this time? .:Blair:.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum