Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
Masquerade! Hide your face so the World Will never find you ~ Damon Barnes
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Masquerade! Hide your face so the World Will never find you ~ Damon Barnes
Gæst- Gæst
Hun rynkede let på brynene, hun kunne ikke huske at have sagt det. men jeg stoler stadig nok på at lade hende være alene hjemme med dem som hendes beskyttere i en uge." hun sagde det roligt og hendes blik landede på den gamle mand. Hun smilede bare til ham "tak, det var meget venligt gjort af dem"sagde hun til James inden han gik. Hun tog i mod glasset og tømte det på ingen tid. Hun kiggede på ham" klog hest, jeg må nok også hellere sige tak til den" sagde hun roligt. Hun kunne ikke huske meget fra aftenen igår, kun små bidder.
Hun kiggede på hans hånd da han greb fat i hende og hun rynkede let på brynene inden hun kiggede op på ham og lagde hovedet let på skrå"så må du jo finde noget andet til mig, jeg har ikke lyst til at vise mig selv frem som jeg gør lige nu" hun hentydede til at hvis man bare sænkede blikket en smule fra hendes ansigt ville man kunne se nok af hende. Hun lagde hovedet let på skrå og betragtede ham igen."Du slog mig igår?"hun havde kort glemt det og var lige kommet i tanke om det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede overrasket på ham. så det ville sige hendes evne ikke var alt overskyggende hos folk."så det vil sige hvis du mister besindelsen så kan du sagtens gøre mig ondt?" hun lød nysgerrig og tænkende, det var ikke til at sige hvad hendes tanker gik på. Hun kiggede på æsken og der efter kjolen. den var meget flot."Hvorfor er du ikke blevet gift med din forlovede?hendes nysgerrighed havde taget over og hun kiggede ham direkte ind i øjnene.
Hendes blik var limet til ham indtil døren var helt lukket. roligt rejste hun sig op og bandede lavt for sig selv imens hun tog sit tøj af og kjolen på. hendes krop gjorde ondt for hver en bevægelse hun foretog sig. Da hun havde fået kjolen på satte hun sig i sengen. hun havde brug for en sjæl. ikke at "underskrive en kontrakt" men selve sjælen. Hun havde lukket øjnene og hendes ansigtsudtryk var dybt koncentreret som hun ledte efter en hun havde været i seng med og som var tæt på og i live. Hun fandt til sidst en og hendes hjerte hoppede et slag eller to over. Hun ledte videre og fandt endnu en. en nede i den fattige del af Doomsville."Damon?" hendes kald var roligt og højt nok til at han burde høre det hvis han stadig stod udenfor døren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hendes blik lå selv på maskerne da han svarede på hendes spørgsmål ang. dem."hmm den var også forholdsvis dyr når man tænker på det er en maske..men det var vel også åndssvagt af mig at få sat diamanter på den" hun sagde det med et skuldertræk. Hun elskede diamanter, deres elegance og perfektion. De var smukke og ikke til at ødelægge. De mindede hende om stjerner, stjerner på en mørk frostklar nattehimmel.
"Jeg ved vidst hvilke knapper jeg skal trykke på, men det mest pudsige er at jeg ikke engang ved jeg trykker på dem" hendes stemme var stadig rolig. Hun kiggede på ham, betragtede ham. Hun lagde stille hovedet let på skrå og kiggede indgående på ham"Kan jeg få dig til at gøre mig en tjeneste?"det var ikke nogen stor tjeneste syntes hun selv, og hun gjorde det gerne hvis hun kunne bevæge sig uden at det gjorde så ondt at hun var ved at knække sammen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede skævt og trak på skuldrene"jeg har ingen ide om hvor mange 1000 gange jeg har råd til at smide den maske væk!" hun sagde det med et skuldertræk. den ville nok aldrig blive brugt igen alligevel.
Hun betragtede ham med et lille smil da han sagde at det helt kom an på hvad det var"bring Frederick Garnisson hen til mig i live, han bor i firehill st. 21A anden etage til højre, nede i Rottenroot. Han har en gæld han skal indbetale, og det er ikke andet end at jeg skal slå ham ihjel. Jeg skal bare have styrken fra hans sjæl." hun betragtede ham roligt håbede han sagde ja for hun havde ikke kræfter til selv at gå derned og en sjæl ville gavne hende meget lige nu. men det nyttede ikke hvis han blev slået ihjel på vejen, for det sted hvor dem hun lavede kontrakter med døde, ville være det sted hvor deres sjæle ventede på at hun samlede dem op.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham og smilede kort" han har allerede underskrevet kontrakten, og hvorfor skulle jeg lave andet med ham? Han var en fuser ligesom de andre" hun sagde det stille. Sex betød faktisk ikke noget for hende og det var nærmest kedeligt. Altid det samme. Blid sex, stille og roligt hun måtte helst ikke komme til skade jo, derfor hun altid tog føringen, så gik det nemlig hurtigt. Hun betragtede ham stille" tak Damon, igen. Jeg laver ikke noget med ham, stol på det, jeg holder altid ord" hendes stemme var en smule svag, hendes krop drænet for energi. Hun nikkede roligt til det han sagde og satte sig til rette og slappede af, samlede kræfter til st dræbe denne mand. Hun kunne ikke engang huske hans udseende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham med et lille smil"jeg skal nok lade være med at skuffe dig"hendes stemme var en smule drillende, men det var ikke meget, nærmest som om hun ikke havde energi nok til at drille ham. Hun lukkede øjnene igen og ventede bare på at hendes sjæle beskytter snart ville ankomme.Små rynker passerede kort hendes pande hendes tanker var på alt lige nu.
Gæst- Gæst
Der blev kort bankede på døren, før den blev åbnet op "her er han" sagde en høj mand og skubbede Frederick indenfor, så han fald ned på knæ. Han stirrede over på Madelaine med store øjne "nej nej nej" gentog han flere gange, mens Damon gik et par skridt tilbage "gør hvad du har tænkt dig" sagde han før han vende sig om og gik ud af døren.
Gæst- Gæst
Hun lukkede øjnene. Træt og nærmest udmatter følte hun sig, hun så nok også temmelig bleg ud da hun alligevel havde mistet en del blod i nat. Hun grinede lidt over hans ord men svarede ikke, energien var der ikke lige nu. Hun vidste ikke hvor lang tid der var gået før Frederick blev kastet ind til hende. Som var hun en løve i et bur der blev fodret. Hun åbnede træt øjnene da hun hørte Fredericks nej'er. Et ondt og sultent smil gled over hendes trætte ansigt. Hun rejste sig langsomt op fra sengen. Vaklende og nærmest usikker på benene. Hver skridt var med stor forsigtighed for hendes ben føltes som noget der ville gå i stykker under hende snart. Hun kiggede roligt på Damon og nikkede let" det tager ikke så lang tid forhåbentligt" hendes stemme var roligt som hun stillede sig ved siden af manden. Hans hænder og en var bundet som hun havde bedt om, hvilket var godt for ellers ville hun ikke kunne klare dette. Roligt satte hun sig hen over ham og lukkede de tynde hvide fingre om hans hals" Frederick, dette er din eneste måde at beskytte mig på..." hun hviskede det kærligt i hans øre og det fik ham til at slappe en smule af. Godt nok var den kærlige stemme falsk men hvordan skulle et sølle menneske som ham opdage det?
Langsomt klemte hun livet ud af ham imens hun facineret betragtede livet forsvinde i hans øjne og mærkede hans sjæl slutte sig til hende. Hun tog en dyb indånding da han var død og gav slip på hans strube, nærmest trak hun hans sjæl ind i sig i denne vejrtrækning. Hun rejste sig op fra ham og lagde sig hen i sengen. Hun kaldte ikke på Damon, hun vidste jo godt han ikke kunne fordrage hende og derfor ville hun ikke belemre ham med mere.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Sometimes we find goodness in paces we never though to find it
» A new face is it a freindly face ( alina)
» Masquerade (åbent emne)
» I'm not her - Damon.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine