Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
Side 6 af 18 • 1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18
Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
han trak sig ud af hende og med det samme løb sæden ud af hendes hul som et vandfald.
"se min pige hvor meget far nyder dit gode arbejde, du er sådan en dygtig pige, nyder du også selv det far gør?" spurgte Sakref imens han nussede Rafaela's pande og hår
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6218
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
faktisk er det noget han havde tænkt længe over men først nu mente at tiden var rigtig
Rafaela- Evolved
"hvis alt går vel så om tre dage skulle hun være her måske senere hvis tingene ikke går som de skal, imellemtiden kan jeg lære dig hvordan en rigtig kvinde er" sagde han og smilte et lettere frækt smil.
Rafaela- Evolved
"min kære pige, du har allerede lært lidt af hvad en voksen kvinde gør, du skal bare lære at gøre det helt naturligt, det vigtigste og det første en voksen kvinde skal lære er hvordan man gør en mand glad og hvordan du kan bruge det til at få hvad du vil have" sagde han med et smil og med sin ene finger kørte han over hendes højre brystvorte.
Rafaela- Evolved
"min skat, kan du huske at far var virkelig glad for det du gjorde lidt tidligere og at du var rigtig dygtig? det er sådan man gør en mand glad og hvis man gør en mand glad kan det være han vil være sød imod dig i fremtiden eller han vil have mere lyst til at give dig ting" sagde Sakref med et smil
Rafaela- Evolved
"det er ikke alle de ting du har indtil videre lært kan bruges imod men hvis du lære de ting du kan lære fra mig og din mor så skal du nok kunne få kontrol over de fleste mænd bare ved at du vrikker med din frække røv" sagde han med et smil.
"selvfølgelig min pige og hvis du er en dygtig pige og gør far glad så kan det være far giver dig nogle ekstra gaver" sagde Sakref og smilte til Rafaela.
Rafaela- Evolved
"jeg ved det godt min lille skat, og tro mig hvis du bliver ved med at øve dig så vil du blive super god til det du allerede har lært men jeg skal nok lære dig meget mere" sagde han og smilte til hende.
"det jeg havde tænkt på var at for at få de ekstra gaver, giver far dig nogle opgaver, hvis du gør de opgaver jeg giver dig og du gør det godt så får en du en overraskelses gave og jo mere dygtig og grundig du er jo større vil gaven blive" sagde han med et smil imens han stadig kærtegnede og legede med sin finger imod hendes krop.
Rafaela- Evolved
"min skat, jeg vil aldrig være skuffet over dig hvis du altid prøver dit bedste, uanset hvor god eller dårlig du er til det, så længe du lover at gøre dit bedste så vil jeg aldrig være skuffet, du er min lille skat og du er bare vidunderlig som du er" sagde han og nød hvordan hun kyssede hans hals, han nød hvordan hans datter havde ændret sig så meget på så kort tid men alligevel var den søde uskyldige pige, det gjorde det hele så meget frækkere.
Rafaela- Evolved
"vi har aldrig været ligeglade med dig min pige, du er lige så meget en del af familien som alle os andre og du har altid været stolte af dig" sagde han og smilte til hende.
"hvad siger du til at far bliver inde hos dig og sover i aften og måske kan det være du får lyst til at lære mere om at være kvinde." sagde han med et smil.
Rafaela- Evolved
"så kan det være du bliver vækket af at far lærer dig at nyde det at være kvinde igen" sagde han med et frækt smil imens han lå og kiggede dybt ind i hendes øjne, hans øjne var som to grønne lysende stjerner som skinnede lige så meget som solen.
Rafaela- Evolved
"godnat min pige" sagde han, nu var natten også blevet lang og de skulle jo også være udhvilet imorgen.
Rafaela- Evolved
klokken var allerede 13:00, han havde ikke engang lagt mærke til at han var faldet i søvn, kun det store nydelse af at være afslappet i kroppen efter at have hed sex.
Da det blev dag sov hun stadig ind til ham. Hun vågnede noget tid efter og kiggede rundt i loftet.
Rafaela- Evolved
hans hånd kørte op og ned af hendes nøgne krop og kærtegnede hver eneste del af hende.
da han ramte skamlæberne så legede han stille og roligt med hendes klitoris.
Side 6 af 18 • 1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18
» Ups ~Sakref~
» No...Your gone... //Sakref//
» maybe you can be of use to me - Meriko og Sakref.
» Screw it... -Sakref-
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata