Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
Side 14 af 18 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18
Sv: Dad i'm sorry...Help me //Sakref//
"hvordan er det her præcist sket?" spurgte lægen og imens lægen kiggede på skaderne.
inden Rafaela kunne nå at sige noget svarede Melvin.
"jeg var igang med at lave mad hvorefter der gik ild i noget olie som ramte mig i den ene side af ansigtet. jeg skyndte mig at få renset hvad jeg kunne derhjemmefra og putte bandage på for der ikke skulle komme betændelse, dog faldt jeg på vejen herop." sagde Melvin ligeud til lægen.
lægen nikkede.
"det var godt og hurtigt tænkt. du jeg vil rense det sidste af såret godt og grundigt og så vil jeg give dig nogle øjedråber som du skal bruge to gange dagligt i en uge i det øje som har taget skade. og imens skal du beskytte siden af dit ansigt med bandagen. du kan tage det af efter en uge. udover det får du noget støtte til skulderen og armen for du kommer ikke til at kunne bruge den ordenligt i det næste stykke tid. indtil da regner jeg med at din kæreste her kan sørge for dig" sagde lægen med et smil og nikkede til Rafaela.
Melvin svarede tilbage med et nik og et lille smil.
"bare rolig jeg er helt sikker på at hun vil gøre alt hvad hun kan for at hjælpe mig. hun er sku den dejligste" sagde han med et venligt smil.
lægen nikkede og gav Melvin bandage på siden af hans ansigt og støtte til hans arm og skulder og sendte dem afsted igen.
Rafaela- Evolved
- Antal indlæg : 6221
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer
"hvis far spørger hvad der er sket med mig så siger vi at vi blev angrebet af magikere og jeg blev ramt." sagde Melvin til Rafaela efter de var kommet ud.
han havde ikke sagt så meget efter da og der gik lang tid hvor de kun gik ned af gaden indtil de fandt en mørk gyde hvor ingen kunne se dem.
der stoppede Melvin op og vendte sig hen imod hende.
"er du okay søs?" spurgte han og kiggede på hende med et bekymret blik.
han havde faktisk været godt bekymret for hende. han vidste godt hun ikke gjorde det med vilje og han bebrejdede hende heller ikke for hvad der der skete. dog gjorde det stadig ondt.
Rafaela- Evolved
han vidste at hun havde brug for trøst hvis hun skulle komme over denne situation. han kunne altid give hende en lærestreg for det senere men det nyttede ikke at hun var helt nedbrudt på grund af det.
han kyssede stille hende pande som et trøst.
Hun kiggede op på ham med triste øjne "Jeg er virkelig ked af, at jeg har skadet dig så meget som jeg har. Det var virkelig ikke med vilje" det var hårdt for hende, at se, at han var så skadet i den side. Hun håbede inderligt, at hans syn ikke var blevet alt for slemt som det virkede til. Hun ville hade sig selv for det, hvis det var så slemt som det så ud. Hun lukkede sine øjne da hun mærkede hans læber imod sin pande.
Rafaela- Evolved
"jeg ved det godt. derfor regner jeg med at du vil gøre alt hvad du kan for at gøre det bedre, har jeg ret?" sagde han og spurgte med en stille og rolig stemme. han lød stadig trøstende og imødekommende for hende.
Rafaela- Evolved
han holdte hende ind til sig koncentrerede sig grundigt igen.
den her gang gik det noget bedre. de fik teleporteret fra gyden til det hemmelige hjem igen uden problemer men der var stadig røde streger i røgen men de var ikke lige så røde.
han gav slip på hende da han var sikker på at de var kommet sikkert frem og langsomt fandt han en stol og satte sig ned.
det var udmattende for ham og han kunne ikke klare at stå op mere.
Rafaela- Evolved
"hvis du er ekstra sød imod mig så kan det godt være jeg kan tilgive dig" sagde han med et frækt smil.
han kunne jo lige så godt udnytte situationen nu hvor han havde chancen og hun havde jo skyldfølelse for hvad hun havde gjort.
Rafaela- Evolved
"du kan starte med at tage dit eget tøj af og derefter hjælpe mig af med mit tøj." sagde han med et frækt smil imens han kiggede med et frækt blik på hende imens hun tog sit tøj af.
Rafaela- Evolved
han kyssede hende inderligt tilbage og nød hendes opmærksomhed. han kærtegnede hendes krop med sin raske hånd og nød hver eneste kurve på hendes krop fra hendes bryster til hendes hofte og baller.
det var som om han næsten spiste hende med sin hånd.
Rafaela- Evolved
han nussede hendes hoved imens hun suttede hans lem og nød det bare.
han ønskede han kunne bruge sin anden arm. han havde sådan løst til at bare gennemkneppe hendes mund. men han ville ikke. han ville bare nyde det for engang skyld.
Rafaela- Evolved
han nød det virkelig meget. og ønskede bare det aldrig stoppede eller i så fald så skulle det stoppe så han kunne gennemkneppe hende.
Rafaela- Evolved
da hun stoppede var han vildt liderlig og kyssede hende hedt og vildt tilbage da hun begyndte at kysse og snave ham.
han havde sådan lyst til at smide hende over bordet og gennemkneppe hende men han vidste at han ikke kunne på grund af sin arm.
Rafaela- Evolved
han nød at hun nussede hans kind.
"elsker også dig virkelig højt søs" sagde han med et smil og kørte sin hånd langsomt ned af hendes krop imod mellem hendes ben.
Rafaela- Evolved
"hmmm jeg tænker lidt på at tage lidt den numse af din nu hvor den er så lille og fin" sagde han med et frækt smil og tog på hendes ene balle.
han synes den var dejlig fast og rund og oveni en okay god størrelse. en super god røv.
Side 14 af 18 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18
» Ups ~Sakref~
» No...Your gone... //Sakref//
» maybe you can be of use to me - Meriko og Sakref.
» What//Sakref Morladin//
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth