Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
The long way back from hell -Jasmin- EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
The long way back from hell -Jasmin- EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The long way back from hell -Jasmin- EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The long way back from hell -Jasmin- EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
The long way back from hell -Jasmin- EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
The long way back from hell -Jasmin- EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
The long way back from hell -Jasmin- EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The long way back from hell -Jasmin- EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
The long way back from hell -Jasmin- EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The long way back from hell -Jasmin- Voteba13The long way back from hell -Jasmin- Voteba14The long way back from hell -Jasmin- Voteba15 
Lori
The long way back from hell -Jasmin- Voteba13The long way back from hell -Jasmin- Voteba14The long way back from hell -Jasmin- Voteba15 
Valentine
The long way back from hell -Jasmin- Voteba13The long way back from hell -Jasmin- Voteba14The long way back from hell -Jasmin- Voteba15 
Jake
The long way back from hell -Jasmin- Voteba13The long way back from hell -Jasmin- Voteba14The long way back from hell -Jasmin- Voteba15 
Sean
The long way back from hell -Jasmin- Voteba13The long way back from hell -Jasmin- Voteba14The long way back from hell -Jasmin- Voteba15 
Lenore
The long way back from hell -Jasmin- Voteba13The long way back from hell -Jasmin- Voteba14The long way back from hell -Jasmin- Voteba15 
Celenia
The long way back from hell -Jasmin- Voteba13The long way back from hell -Jasmin- Voteba14The long way back from hell -Jasmin- Voteba15 
Edgar
The long way back from hell -Jasmin- Voteba13The long way back from hell -Jasmin- Voteba14The long way back from hell -Jasmin- Voteba15 
Abigail
The long way back from hell -Jasmin- Voteba13The long way back from hell -Jasmin- Voteba14The long way back from hell -Jasmin- Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

The long way back from hell -Jasmin-

Go down

The long way back from hell -Jasmin- Empty The long way back from hell -Jasmin-

Indlæg af Gæst Ons 26 Feb 2014 - 15:37

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]//

Angela sad denne aften på kroen, og fik sig et glas af kroens dyreste vin. Lidt vild havde hun været de sidste dage, dræbt hver eneste der havde sagt så meget som et ord for meget til hende, hun skammede sig ikke over det. Panikken i deres øjne så snart de havde opgavet hun havde slået dem ihjel, de livløse blikke. Stilheden og kulden havde indrammet den lidt oplyslige kro, stjernerne klædte den mørke baggrund perfekt. Næsten som diamanter strålede de. Der var gang i kroen, folk dansede på bordene og larmede en del. Der var lækre fyrer her, og kvinderne hvis man gik i den boldgade så da heller ikke for dårlige ud. Angela havde aldrig set sig selv over i den side, før hendes tanker landede på det. Var det for meget forlangt at prøve at slippe for drenge problemer? De var ikke andet end a pain in the ass.

Angela knipsede et par gange før tjeneren kom og servicerede hende igen, denne gang tog han en kniv og lod blodet dryppe fra hans håndled og ned i glasset, til at det var halvfyldt. Angela havde fået hans frygt, og det var da altid en ting hun kunne. Få folk til at frygte hende. Angela lavede en håndbevægelse til at han blot kunne få igen, så greb hun i et fint greb fast i glasset, hun lignede nu en meget høflig og ordenlig ung dame. Sandt som set, var Angela nu faktisk også ret så ordenligt opdraget hvis man så bagom alle de dårlige minder som næsten fyldte over halvdelen af hendes dagstanker. Blodets sødme flød igennem hendes system, og gjorde hende stærkere.. Ikke at hun med sine 2500 år, og noget så stærke mentale sans ikke var stærk. For det var hun, det kom blot an på øjnene der så hende an.

En ganske nydelig næsten helt speciel kvinde fangede Angelas opmærksomhed. Brune lokker, der sad perfekt og bølgede ned over skulderne. Øjne så brune som smeltet chokolade, indrammet i et noget så perfekt ansigt. Alt ved hende så ud til at være perfekt, fra top til tå. En alle ville have, og aldrig give slip på igen. Angela ville ønske hun var så meget værd, mere vær end bare at blive efterladt tomhændet hver eneste gang. Angela tog endnu en tår af blodet i glasset, men hendes blik hvilede på den noget så godinde agtige kvinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The long way back from hell -Jasmin- Empty Sv: The long way back from hell -Jasmin-

Indlæg af Elizabeth Ons 26 Feb 2014 - 18:43

Kjolen : [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Jasmin trak den korte og smukke lyserøde kjole ind over hovedet. Langsomt trak hun et par nejlangs strømper op over bene, så hendes bare hud ikke blev blottet. Selvom hun elskede at blotte hendes krop foran andre mennesker, var hun også genert over deres reaktion på det. De ville tro hun var en luder, en horre som mange mennesker også kaldte det. Hvilket Jasmin bestemt ikke var, og aldrig ville blive.
Hun rakte armen imod den sorte mascara der lå på bordet, ved spejlet Fay havde givet hende. Hun løftede den roligt ud af dens 'tube' og kørte den med rolige bevægelser over øjenvipperne uden at ramme hendes tynde og lyse hud. I det hun havde nået at fået lagt det på begge øjne vipper, smækkede hun den tilbage i beholderen, og satte den tilbage på bordet. Det eneste der manglede nu, var en smule rød læbestift, der ville fremhæve hendes røde læber. I det hun åbnede op for læbestiften, som var en fin rød farve, smuttede den ud af hænderne på hende, og landede på det ellers ret fine gulv. I et kort sekund ville Jasmin gerne skrige, men hvorfor skrige? Det var jo ikke verdens undergang. Hurtigt samlede hun den op, og smurte fint hendes læber ind i den røde læbestift, som passede til hendes outfit.

Hun smækkede døren i bag sig, og trak jakken over skuldren. Fay var hjemme, som hun plejede om aften. Sikkert sammen med en eller anden fyr, som sædvanlige skulle afprøves. Star stod klar endnu engang, sat op af Marlena, som egentlig ikke brød sig om Jasmin, men arbejde for dem. Jasmin satte sin fod i stigebøjlen, og svingede sig ind over sadlen, efter et skub fra jorden. Hun fik sat sig fint i sadlen, og tog pænt fat i tøjlerne. Hun sparkede en smule hårdt, og i det hun gjorde det, gik Star i galop. Der ikke lang tid før at de var nær byen.
Jasmin ville hygge sig en aften i byen, uden hendes søster på slæb endnu en gang. Fay plejede altid gerne at ville med, og skulle hygge sig. Star stoppede, op i det at Jasmin trak tilbage i tøjlerne. Hurtigt sprang Jasmin af Star og bandt hende fast til en pæl nær stedet. Jasmin åbnede døren ind imod kroen, og stanken af Alkohol og sved kom imod hende. Døren smækkede i bag hende, og folk så ud til at hygge sig en del. De stod og dansede, og en hev hurtigt fat i Jasmin, som fik hende til at danse. Jasmin rykkede sig hurtigt op på et bord, og begyndte at danse. Langsomt fik Jasmin øje, på denne kvinde som kom ind af døren, men så genert som Jasmin var, ture hun ikke sige noget, eller gøre noget. Langsomt dansede hun videre, men fik øje på at kvinden havde blikket på hende. Langsomt stoppede hun med at danse på bordet, og sprang ned fra det. Hendes bevægelser, førte imod Angela. '' Hejsa. '' Jasmin smækkede sig ned i en stol, overfor Angela, og havde hendes blik imod hendes ansigt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

The long way back from hell -Jasmin- Empty Sv: The long way back from hell -Jasmin-

Indlæg af Gæst Ons 26 Feb 2014 - 19:58

Angela betragtede kvinden med et interesseret blik, og nød synet af den måde hendes krop bevægede sig i tankten til musikken. Angela savnede det, at slå sig løs, og danse.. drikke sig fuld, bare være ung. Desværre var hun mere 'gammel' dags på den måde, dog ikke så meget som nogle måske ville tro. Dog ramte de mørke øjne ind i Angelas klare krystalblå, det gjorde at Angela kort sank en klump. Kvinden kom nærmere hende, og slog sig ned på en stol overfor hende.
"Hejsa, hvilken vidunderlighed at en så perfekt vil tale med en som mig." Det var sagt i en lidt drillende tone, med et skævt smil. En let sarkasme der flød over hendes læber, dog smilede hun faktisk venligt nok. Hun havde ingen grund til at gøre andet.. Og selvom Angela var the bad guy. Så havde hun ikke rigtig lyst til at være det lige i dag, hun prøvede ligesom lidt at slappe af. Angela smilede til hende, inden hun så kørte en hånd igennem sit hår.
"Jeg er Angela." Smilede hun og præsenterede sig selv, det var ren høflighed fra hendes side. Så svingede hun det ene ben hen over sit andet, og lagde hovedet en tak på skrå.
"Kan jeg byde på en drink?" Spurgte hun med et charmerende smil på læben, Angelas øjne lyste op. Blå som iskrystaller, hendes hår næsten helt hvid blond.. Og uden så vidunderlig bleg, anderledes end andre vampyrer fordi hendes evne havde sat en anden glød på hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The long way back from hell -Jasmin- Empty Sv: The long way back from hell -Jasmin-

Indlæg af Elizabeth Ons 26 Feb 2014 - 20:11

Jasmin så en anelse blidt på Angela, i det hendes øjne bevægede sig i takt med hendes bevægelser. Det var sødt, at hun holdte sådan øje med hende. Men på den anden side, var det også en underlig følelse. Normalt kiggede folk aldrig på hende, fordi hun var den stille der aldrig rigtigt turde sige noget, eller gøre noget. I det Angela så hilste igen på hende, og fortalte at det var dejligt at en 'så perfekt' vil tale med hende. Perfekt? Jasmin var langt fra perfekt. Der var så mange fejl ved hende, der sagens kunne rettes.
Jasmin rettede hurtigt blikket imod hendes krystalklare blå øjne, som lyste igennem hende. Det smukkeste ved Angela, var klart hendes øjne. Noget der ville fange en hver. Jasmin øjne, var bare normale grønne øjne, med en snært af gul og rød blandet ind over. Noget man normalt ikke så, men normalt så folk hende heller ikke i øjne, så det var ingen mulighed for at opdage hendes mutanthed.
Jasmin rykkede hoved på skrå, i det Angela også gjorde det. Det var sødt, men af ren reaktion, gjorde Jasmin det samme. '' Jeg hedder Jasmin. Men du kan kalde mig Jazz. '' Jasmin smilede en del mere, end hun plejede, og hendes stemme var ikke lige så nervøs som den plejede at være. Normalt stammede hun ved hver en sætning hun skulle sige, af ren nervøsitet, for at sige det forkert til folk. Og dog.
Det var sødt af Angela, at byde hende på en drink, og Jasmin nikkede en anelse, men svarede dog også pænt tilbage, med en fin og høflige tone. '' Det vil være mig en ære, at tage en drink med dem. '' Jasmin brugte normalt et par fine ord, når hun havde lyst til det, men ofte brugte hun kun sine fine ord overfor hendes søster. Ellers ville hun blive 'mobbet' fordi hun havde almendelig høflighed overfor folk. Noget mennesker ikke forstod en del af.
'' Hvad laver de, her? I dette... 'hul'? '' Jasmin snakkede en anelse lavt, da ordet 'hul' kom ud af munden på hende. Hun syntes selv det var et bumbet lukom, men det var hyggeligt nok at være her. Dog stank der altid forfærdeligt herinde.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

The long way back from hell -Jasmin- Empty Sv: The long way back from hell -Jasmin-

Indlæg af Gæst Ons 26 Feb 2014 - 20:25

Angela smilede da kvinden fortalte sit navn, Jasmin. Det lød så flot, og Angela smilede større over det. "Jasmin." Gentog hun navnet, og lod det flyde over hendes læber i en lidt australsk accant. Angela holdt sine øjne på Jasmin, de lettere fornemme ord overraskede Angela, men ikke på nogen negativ måde. Det lød så specielt og elegant, fra den måde hun udtalte hvert ord på. Angela synes om hendes stemme, den havde en noget så smuk klang i hendes ører, næsten som en engel. Jasmin sagde ja til en drink, og det gjorde Angela vinkede tjeneren over til dem. Han rystede kort, men kun grundet hans frygt til Angela. "To glas af stedets bedste vin." Tjeneren nikkede en enkel gang og gjorde sig hurtig for at der ikke skulle komme forsinkelse på drikkevarene. Hurtigt var han tilbage og serverede fornemt glassene på bordet for dem. Angela smilede falsk stort til ham, inden han så vendte om imod flokken af dansende væsner. Angela tog glassene og rakte Jasmin hendes. "Endelig så havde jeg håbet på at have en god og hyggelig aften, uden noget drama. Bare slå mig løs, og gøre hvad der lige faldt mig ind." Smilede hun svagt, og da det blev et lidt følsomt øjeblik for hende tog hun en slurk af sit glas. Og lod derefter glasset forlade hendes underlæbe, hendes røde læbestift sad til rast på glasset af hendes læbes aftryk. Angela kiggede atter på Jasmin. "Drenge problemer, jeg bliver snart sindssyg. Jeg tror jeg skal prøve at få mig en kvinde næste gang, der må være mindre drama." Tilføjede hun og lænede sig lidt tilbage. Angela ville ikke have noget fast forhold lige nu, dog kunne det da ikke skade at have et par specielle venner måske.. Angela var ikke helt sikker på om hun skulle prøve noget nyt, og med hvem. Hun havde en dragende lyst til at eksperimentere mere omkring det.. Angela slog tanken ud af hovedet. "Unskyld, det første gang de møder mig, og jeg sidder og taler om en masse mærkelige ting." Det var ikke så tit Angela faktisk undskyldte. "Faktisk har jeg bedre alkohol i mit ene hus, der bare så stille alene. Så jeg opsøgte stedet her, for ligesom at være lidt 'social'." Angela trak lidt på skulderen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The long way back from hell -Jasmin- Empty Sv: The long way back from hell -Jasmin-

Indlæg af Elizabeth Ons 26 Feb 2014 - 20:42

Jasmin smilede en del over hendes fumlen med ordene, og den måde hun bare snakkede lige ud over landevejen. Intet holdte hende tilbage. Den nervøse tjener, rystede en del på hans krop, og endelig undrede Jasmin sig over det, men måske burde hun ikke blande sig. Hun sank en klump, på vegne af tjeneren, og tog blidt fat imod glasset. '' Drenge problemer er der nok af i verden. De kommer og går. Men vi kvinder, er heller ej perfekte. Vi laver fejl, som mænd de laver tøj. '' Jasmin smilede en anelse. Hun havde nogle sære ordsprog, mange folk ikke helt forstod. Men hvis de kendte hende ordenligt, mente hun det godt. '' Men det er godt, de forsøger at slå dem løs, i denne uordentlige verden, vi har fået nu til dags. '' Jasmin smilede en anelse kækt imod Angela, det var langt fra meningen, men hun gjorde det bare sådan ud af sig selv. Jasmin fjernede hurtigt smilede igen og så ned imod bordet. '' Det er okay, at de taler om underlige ting. Jeg taler heller ej, om det mest perfekte. '' I det hun fortalte at hun var alene i hendes hus, undrede Jasmin sig egentlig en del over det. Burde en så attraktiv kvinde ikke have en masse personer omkring sig? Jasmin trak på skuldrene, og ville ikke rigtigt spørger ind til det. Hun var for nervøs om hun ville blive sur, eller noget andet. '' Det er altid rart at være social, med andre mennesker. Min søster Fay, er heller ikke ligefrem den sjoveste at sidde med dagen lang. De er velkommen til at besøge os til tider. '' Jasmin smilede en anelse, hun følte allerede at Angela og Jasmin havde fået et venskab til hinanden, selvom de lige havde mødt hinanden.
Jasmin rejste sig op fra stolen af, og rakte en hånd imod Angela, som et tegn på hun ville byde om til dans, som ungkarlene altid gjorde. '' Må jeg få denne dans? Mylady? '' Jasmin smilede en anelse, og kunne ikke rigtigt holde masken helt, så et kort og lille grin kom også ud over hende. Selvom Angela og Jasmin ikke kendte hinanden ordentlig, kunne de jo sagens hygge sig en enkelt aften sammen?

Jasmin så over imod tjeneren, som var nervøs overfor Angela. Jasmin var blevet en del sulten, efter mad. Ikke menneskeligt mad, men dæmonisk mad. Jasmin så tjeneren dybt i øjne, og pegede en finger imod ham, og forsøgte at vinke ham hen imod dem. Hvis hun kunne få en smule blod fra ham, uden han ville skrige eller flygte, ville det være vidunderligt.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

The long way back from hell -Jasmin- Empty Sv: The long way back from hell -Jasmin-

Indlæg af Gæst Ons 26 Feb 2014 - 21:12

Angela nikkede, det var et par gode råd hun havde brug for selvom hun ikke var typen som indrømmede at hun havde brug for hjælp. "Det selvfølgelig rigtig nok." Smilede hun som svar, og grinede kort kærligt bagefter. "Jeg ville blot ønske at jeg var noget bedre til det." Angela trak kort på skulderen og smilede over Jasmins tilstedeværelse. Der var noget over hende som hun godt kunne lide, men kunne ikke helt sætte sin finger på hvad det præcis var. Det var vel det mystiske som tiltrak hende, for at vide mere om denne kvinde. Angela smilede til hende, så bød hun hende op til dans. Angela tænkte kort over det, men smilede så stort og tog imod hendes hånd ud på danse gulvet. Et let grin var over hendes læber, det var rart endelig at tale med nogle der kunne få hende til at le på den måde.

Angela opfangede Jasmins måde at prøve at lokke tjeneren over til hende, sikkert bloddæmon. Angela kunne også godt bruge lidt blod, det var jo en vidunderlig drink, og derfor brugte hun et flirtende blik der fik ham nærmere. Hvem ville ikke det, to charmerende unge kvinder der stod og vinkede en mand derover.. Først da han kom derover holdt hun ham fast med sin ene hånd. Tag for dig." Smilede hun lidt lumsk dog stadigvæk venligt. Angela lod sine tænder komme til sine og satte dem på den ene side af tjenerens nakke.. Så måtte Jasmin tage for sig hvis hun ønskede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The long way back from hell -Jasmin- Empty Sv: The long way back from hell -Jasmin-

Indlæg af Elizabeth Tors 6 Mar 2014 - 18:42

Jasmin så ned på Angela, som virkede i starten ikke til at gide helt. Hendes blik kørte roligt ned af hendes krop, og op igen. Da hun tog imod hendes hånd, gik Jasmin ud imod dansegulvet, ud til de andre som stadig stod og danset. Roligt bevægede hun sig krop, op og ned af Angela, i tak til musikken.
Blikket faldt dig hurtigt på tjeneren, som Angela fik lokket helt over. I det Angela fik sat tænderne i herren smilede Jasmin en hel del. Duften er blod, var nydelig.
Hurtigt satte Jasmin tænderne i herren, og lod hans blod strømme ind i hendes mund. Nydelsen af frisk blod, i stedet for sjæle var vidunderligt. Normalt fortog hun sig at spise sjæle i stedet for blod, men blod var som slik for hende. Noget hun elskede, men ikke fik ret tit.
Jasmin fjernede tænderne igen, og så tjeneren i øjne med hendes blik.
Det gør ondt.. Hvorfor kan jeg ikke skrige? Jasmin smilede en anelse over hans tanker. Hurtigt satte hun hovedet på skrå, og ændrede hans tanker. Han nød tanken om at få taget hans blod fra hans krop af. Jasmin tog blidt fat omkring hans ansigt, og lod hende selv omfavne tjeneren i et kys. Et døds kys. Langsomt blev han slap, og Jasmin slap ham igen. Nu var han kun i Angelas arme. Jasmin smilede en hel del, og stillede sig op på et bord nær dem.
Der stod hun og dansede endnu en gang.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

The long way back from hell -Jasmin- Empty Sv: The long way back from hell -Jasmin-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum