Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164971 indlæg i 8752 emner
who are you? - Adalia
Side 1 af 2 • 1, 2
who are you? - Adalia
sted: Darkwind Citadel's fangekælder dybt nede under jorden.
omgivelser: nogle få vagter og total mørke borset fra de enkelte lys.
vejr: regn og torden.
'sikke en lang dag' tænkte Sakref for sig selv imens han vandrede ned de mange trapper, ned til sin fangekælder.
han var på vej ned angående en ny fange, som hans betroede vagter havde bragt ham, de talte om at dette nok ville interessere ham, de havde fangetaget en kvinde som ikke ville identificere sig selv, hun var tydeligvis en kvinde, men der var som om der var mere til hende end det.
mange af vagterne snakkede om at de faktisk havde set hende bruge en slags evne, hvilket var nok det som fangede Sakrefs opmærksomhed mest, et menneske med overnaturlige evner, det havde kun sidst set hos sin tvillingebror.
han vandrede, og vandrede, og vandrede, længere og længere ned af de mange tusind trappetrin, imens han ønskede at han havde valgt at bygge en hemmelig elevator istedet.
han nåede endelig til gulvplan og vandrede ned af gangen til han stoppede op i forhør rummet hvor kvinden var smidt ind.
Sv: who are you? - Adalia
Der var mørkt. Mørkede end på overfladen. Mørker end hun huskede sådan noget her skulle være.
Adalia havde ikke været klar på at hun i aften ville bliver overmandet af et par vagter. Dum som hun var havde hun jo ladet både sine pile og sin kniv ligge, på det værelse hun havde lånt på kroen hvor hun boede. Så da de to vagter havde bedt om, at hun identifikesereds sig selv, og hun pænt havde sagt at det ønskede hun ikke, var der jo ingen tvivl om hvem kampen gik til.
Nu sad hun her, skulende ud imod den væk hendes ansigt var vendt imod. Hun prøvede at forstille sig, at det var et vindue, og at det regnede uden for. Hun kunne se hvordan de små klare regndråber faldt på ruden, og genspejlede hendes eget ansigt. En ung kvinde kiggede tilbage på hende, med langt aske blondt hår og alvorlige grå blå øjne. Hendes hud var bleg, men havde her og der små pletter af mudder og blå mærker.
Gæst- Gæst
Sakref var klædt i sit fine tøj, et sort jakkesæt med en sort inderskjorte med flotte ingraveringer i lilla, en sort kappe i bormuld med lilla silke inderside og hætten over hovedet så hans grønne øjne lyste op i mørket som stjerner, sorte jakkesætsbukser, fine sorte spidse sko i læder og fine læderhandsker på hænderne.
han trådte længere ind i rummet og satte sig på stolen der var i rummet foran hende.
hans blik undersøgte hende og analyseret hende fra top til tå, det var som om hans øjne skar så dybt at de kunne se ind i hendes sjæl.
hans øjne faldt tilbage til hendes øjne og kiggede dybt i hendes øjne som om hans grønne øjne ville opsluge hende i grønne flammer af kaos.
"jeg undskylder for mine vagters behandling af dig, dog gav du dem ikke et stort valg mulighed da du protesteret at gå med dem" sagde han med en venlig dog dyb og mørk stemme.
Gæst- Gæst
"jeg ville meget gerne lade dig være, bare lade dig komme til dine egne sager igen, men det er svære tider som du selv ved og fremmede skal stå klar med identifikation, som du selv siger, så er du ikke fra den her by og derfor ved vi intet om dig, så hvad med at du fortæller lidt om dig selv, nu hvor du ikke vil identificere dig selv for mine hårdt arbejdende mænd?" sagde han med et smil.
Gæst- Gæst
"jeg må give dig det, du er sku stædig, det kan jeg godt lide, det gør det hele mere spændende." sagde han med et smil på læben.
han lændte sig tilbage på stolen og kiggede på hende med et smil på læben.
"men jeg bliver nød til at sige til dem frøken, at du sidder i en dårlig situation, du vil ikke identificere dig selv og derfor kan sætte byens sikkerhed i fare, plus har der været mange vidner der fortæller at de har set dig bruge evner også selv om at du er et menneske, hvilket gør det endnu mere svært for dig for så viser du dig selv som en endnu større trussel for byen, så hvis du ikke vil identificere dig selv eller vil fortælle bare noget om dig selv, så må du jo tage imod konsekvenserne." sagde han og lændte sig frem igen og kiggede dybt ind i hendes øjne for at se hendes reaktion.
Gæst- Gæst
"tro mig, jeg er ikke den der straffer dig, det er kun dig selv der straffer dig, jeg udfører bare mit arbejde, du kan bare fortælle mig hvem du er og spare dig problemerne, jeg ønsker intet ondt af dig, jeg ønsker bare at få stillet min nysgerrighed, og jeg må sige at du er meget fascinerende, et menneske med evner, det er længe siden jeg sidst har set et menneske med evner, den eneste jeg kender som er menneske og med evner, er min egen bror" sagde han og kiggede nysgerrigt på hende.
Gæst- Gæst
"du virker ikke ligefrem til at være en der er bekymret for at dem du elsker bliver såret, men du har på sin vis sagt at du har nogen du holder meget af og som du er bange for at blive skadet, men hvordan har du tænkt dig at beskytte dem uanset hvad, hvis du ender i fængsel fordi du ikke vil oplyse hvem du er, eller hvis du fik en endnu værre straf, hvordan tror du de vil have det lige nu, hvis de vidste at du sad her fordi du ikke ville sige hvem du er?" spurgte han med et bekymret blik og et medfølende ansigtsudtryk.
Gæst- Gæst
"fortæl mig det, skulle jeg mene at du er en trussel? er du farlig? du vil jo ikke identificere dig selv så jeg ved ikke om hvem du er. men en ting jeg ved er at du har specielle kræfter, det er nemlig blevet bevist så jeg ved du lyver med det." sagde han og lændte tilbage igen.
"hør, du vil ikke være her og jeg gider ikke at sidde her og spilde min tid, fortæl mig hvem du er og så kan du stille og roligt smutte, ingen problemer og ingen konsekvenser, du gør det kun hårdere for dig selv at blive ved med at modarbejde mig, du kunne være ude nu hvis du bare havde samarbejdet med mig, men istedet vælger du at trække tiden ud og stædigt holde fast på din identitet." sagde han og kiggede på hende afslappet. han så faktisk ud som om han kedet sig nu, som om at den interesse han havde ved at hun var speciel og anderledes havde røget væk på grund af den modarbejde.
Gæst- Gæst
"kvinde, du havde min nysgerrighed men nu har du min opmærksomhed, fortæl mig, hvad kalder jeg dig, du som så fint står som diamant" sagde han og lændte sig tilbage og smilte for sig selv.
han var dybt fascineret af denne kvinde, hun stod nu der, lavet af fuldstændig klar diamant og stadig var bevægelig. hvilke styrke hun måtte have i denne form, hvorfor havde han ikke hørt om hende før nu?
Gæst- Gæst
"hmmm, Alanna, det er et meget smukt navn, men se det var ikke så slemt, du kan gå nu hvis du ønsker men jeg har et tilbud til dig, hvis du ønsker at høre mig for en kort stund" sagde han og smilte et venligt smil.
han havde i den tid han havde snakket, rejst sig op og holdte nu sine hænder imod ryglænet og kiggede på hende.
"Jeg lytter til, hvad du har at sige" sagde hun roligt, og rettede sig let op.
Gæst- Gæst
han vendte sin arm imod døren som en gestus. "kom med mig ud af fangekælderen, dette er ikke et sted at snakke om et tilbud" sagde han og begyndte at gå hen imod døren.
han begyndte at bevæge sig op af de hårde stentrapper, op imod lyset og friheden.
"Så fortæl mig nu, herre af byen, hvad dit forslag er" Når hun var i denne form havde hun ikke noget tøj på. Blot den krystal agtige substans.
Gæst- Gæst
nu stod de i den store tronesal, den var kæmpe enorm, pyntet med malerier, statuer og ved den ene side en trone, en sort trone, pyntet med rubiner, smaragder og ametyst, tronen lignede som om at den var håndskåret i kulsort træ og var pyntet fra top til tå med ædelsten eller figurer af skeletter, skorpioner og slanger.
"kald mig Sakref, men mit tilbud er simpelt, jeg vil høre om du vil arbejde for mig, enten som min lærling eller på en anden måde." sagde han med et venligt smil.
Gæst- Gæst
"kan du lide den? jeg har selv skåret den ud med mine egne hænder, det tog mig en evighed for at lave denne perfektion, men dette er et symbol på hvor meget jeg har arbejdet for at komme så langt." sagde han og smilte for sig selv.
han nikkede af det hun sagde og vendte sig imod hende.
"jeg havde regnet dig for at være en som har svært ved at blive i et sted i længere tid, men dette er ikke noget der ligefrem påkræver at du altid er her, jeg har mine metoder til at ordne sådan noget." sagde han med et smil.
"Jeg er meget interesseret i at høre, hvad du har at forslå mig Sakref. Må jeg høre, hvad du har af ideer?"
Gæst- Gæst
"min ide er at, da du lige er kommet til byen og det hele, så kan du få lov til at bo her i den tid du er her, selvfølgelig er der nogle regler men dem kan jeg fortælle dem senere, men imens du så klare de ting du kom her til byen i starten for, så kan jeg se hvad du kan og undervise dig og forbedre dig, derfra når du så rejser, igen så kontakter jeg dig med enten opgaver du skal klare, som også bliver din undervisning og så når du endelig får lyst til at vende tilbage kan du altid komme og så vil dit værelse være klar til dig." sagde han med et smil.
han havde imens han havde forklaret, gået frem og tilbage rundt i lokalet imens han kiggede rundt på nogle ting og vendte blikket tilbage til hende igen.
Side 1 af 2 • 1, 2
» Who Are You Lady //Adalia//
» Hello and goodbye - Adalia
» A bit stuck? //Adalia//
» A party! Just for us! (Adalia)
Igår kl. 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Igår kl. 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Igår kl. 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Søn 17 Nov 2024 - 15:18 af Edgar
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper