Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Destiny? - Benjimin ((Del2))
Side 6 af 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Sv: Destiny? - Benjimin ((Del2))
Would you be scared?
Benjimin- Antal indlæg : 383
Evner/magibøger : Ingen
Det var nu en god ide, og han havde kommet med nole gode ideer før, så hun mod sagde ham ikke.
Hun kyssede hurtigt tilbage da hans læber rørte hendes, hun sukkede nydende mod hans læber før de slap.
Hun kiggede ned af sig selv.. Hun havde stadig pyjamas på... "Tøj" nået hun lige at sige før hun blev trukket med en på værelset
Hun så lidt på hans overkrop som han trak en trøje over... Hun sukkede og tog sin pyjamas af, ligeglad om han kiggede, og tog noget andet tøj på.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun rødmede lidt da han kiggede på hende, men hun gemte sig ikke, han var hendes kæreste, hun burde ikke være sky over for ham.
Hun kyssede ham blidt tilbage, og flettede fingre da han tog hendes hånd.
"Ja" sagde hun og gik ud i gangen med ham, og tog hurtigt sine sko på.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
"Det okay" svaret hun blidt tilbage og kyssede hans kind, da han strøg hendes hår.
Hun tænkte lidt over hans spørgsmål... Hun orkede nok ikke den vildt lange.. " bare derhen og tilbage, der er ik så langt" sagde hun, og trak på skulderne med et smil.
Hun tog blidt hans hånd, gik ud af lejligheden, ud af blokken, og ud på gaden. Hun kiggede sig lidt rundt.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun så hurtigt på ham, da han spurgte om det skulle løbe nu. Hun smilede skævt, og grinede lavt, da han sagde at han nok løb hurtigere end hende. "Er du nu sikker på det, for det er jeg nemlig ikke så sikker på" grinede hun, og bed ham hurtigt i læben, da han kyssede hende.
"Lad os løbe" sagde hun, inden hun satte af, og løb hurtigt afsted mod bageren.
Gæst- Gæst
Han smilede til hende da hun sagde at hun var den hurtigste. "Tror jeg ikk på, før du har bevist det." lo han af hende. "Jeg er nemlig ogs hurtig." lo han. Han nikkede da du sagde at de så skulle løbe. Han så lidt efter hende, dog kun i 10 sekunder, før han satte af, og løb efter hende. Det var dejligt at løbe igen, og mærke alle ens muskler arbejde i kroppen. Han satte tempoet op, dog ikke helt op, men alligevel nåde han op på siden af Arycia. Han smilede til hende, og satte yderligger farten en smule op, dog ikke helt op, da han ikke var sikker på om hun ville kunne følge med ham.
Would you be scared?
Hun smilede bare til ham, hun skulle nok bevise at hun var hurtigere end ham, det kunne hun godt, hun vidste jo hun var hurtigere end ham, for det var hun jo...?
Hun på ham da han kom løbende op på siden af hende, og da han satte farten lidt mere op, gjorde hun det samme så hun kunne følge med, hun havde intet problem med det lige nu, i hvert fald.
((*Gisp* VI er de eneste der er på O_O))
Gæst- Gæst
Hun kunne tydelig vis følge med i det her tempo her, så han satte yderligger farten op, og lo stille for sig selv. Kunne hun følge med ham nu? han vil stadig kunne sætte farten yderligere op end det her, da han var vant til at løbe i et meget højt tempo.
//Heh xD//
Would you be scared?
Hun smilede bredt og drillende, da han satte farten endnu mere op, hun rystede på hovedet, og satte selv farten op, så hun igen kunne følge med ham, og det var intet problem, endnu.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun tænkte dog ikke så meget mere over det, men fortsatte bare mod bageren i hendes tempo, indtil at han lige pludselig kom op på siden af hende, og overhalede med fuld fart. Hun prøvede at sætte efter ham, men det var forsent, da han allerede var nået til bageren.
Hun kiggede lidt skævt til ham da hun kom til bageren, "Nej, du sparede bare på energi" konstateret hun og smilede blidt til ham.
"Skal vi købe noget brød" Selvom det kunne lyde som et spørgsmål, var der ikke meget at sige ja eller nej til, for hun var allerede gået ind i butikken.
Hun stillede sig op i køen og der var tre foran hende.
"Hvad for noget brød vil du have?" spurgte hun ham, med et smil på læben.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Hun nikkede lidt, bare det hun ville have, så måtte det vel blive.. Det helt lyse brød... Uden noget rigtig på.
Hun kiggede smilende på ham, da han tog hendes hånd.
Hun gav et meget lavt suk fra sig, da han lænede sig ned og kyssede hende.
Hun lod øjne scanne rummet, der var ikke mange der kiggede. Hun lod sin tunge strejfe hans underlæbe, og bad om tilladelse til at gøre kysset lidt, dybere.
Gæst- Gæst
Han smilede da han hørte hende sukke lavt, og hans smil blev bredere da han kunne mærke hendes tunge mod sine læber. Han skilte dem blidt ad og lod hendes tunge komme inden for. Han legede med det samme med på hendes tunges leg. Han havde allerede nu glemt hvor de var, for der fandtes ingen andre end dem lige nu. Han sukkede let.
Would you be scared?
Hun havde egentlig slet ikke lagt mærke til, at de næste i køen, var dem.
Hun hørte en afbrydende hoste, og med det samme stoppede hun, og kiggede på bageren.
Hun blev helt rød i kinderne, men gik så op til kassen.
"Hvad skulle det være?" spurgte damen, bag kassen, med et skævt, og meget falsk smil. Hun var tydeligt ikke tilfreds med deres kysserig.
"Øhm.. Det lyse brød" sagde hun lidt lavt, og kiggede ned i jorden.
Damen pakkede brødet ned og bad om penge, som Arycia lagde hurtigt på bordet, og tog brødet med sig, før hun hurtigt ud af butikken, med Ben.
Hun var stadig meget rød i kinderne, men det var der ikke noget at sige til.
Gæst- Gæst
Benjimin så op og over på bagerkvinden helt uberørt af at han lige var blevet afbrudt midt i et kys. Han ville selvfølelig gerne ha haft det ti at vare længere, men han var ikke flov over det, eller rødmede eller noget. Han sukkede en smule irriteret, men fulgte med op til kassen. Han hævede af en eller anden grund sit ene øjenbryn af damen, som smilede et tydeligt falsk smil.
Da de havde fået det brød de havde bestilt, eller hun havde bestilt, fulgte han efter hende ud af bagen. han så på hende, og smilede til hende. han lagde hovedet let på skrå og betragtede hende stille, med et smil på læberne.
Would you be scared?
Hun smilede blidt til ham, grinede lidt da han lagde hovedet på skrå. Hun kyssede ham let, men kærligt på kinden. "Den dame var vist ikke alt for glad, for at vi stod og kyssede, var.." sagde hun, med et svagt smil, og sukkede tungt, inden hun gik roligt hjem ad, selvfølgelig sørgede hun dog lige for, at Ben også var med.
Gæst- Gæst
Da de endelig var kommet tilbage til hendes lejlighed, smed han straks sine sko, og satte dem på plads. Han vendte sig om mod hende og gik over til hende da hun havde fået sine sko af, og lagde kærligt sine arme rundt om livet på hende, og kyssede hende. Han skilte let sine læber, og lod sin tunge køre drillende over hendes læber, og så snart hun åbnede munden, lod han sin tunge glide ind og lege kærligt med hendes tunge.
Would you be scared?
Hun smilede, som han flettede fingre med hende, hun kiggede kærligt på ham, noget af vejen hjem.
Hun låste døren efter dem, da de var kommet ind. Hun tog sine sko af, og stillede dem pænt væk. Før hun vende sig mod Ben, som kom hen til hende.
Hun smilede kærligt til ham da han lagde sin arm om hende, og kyssede hende, og hun kyssede med det samme med.
Hun kunne mærke hans tunge, og hun åbnede med det samme sin mund, en smule, så hans tunge kunne komme ind og lege med hendes.
Hun gik lidt baglæns, stadig sine læber trykket mod hans, men hun skulle lige ligge brødet.
Da hun havde lagt det, lagde hun sine arme om hans hals, og kyssede kærligt, og lidt ivrigt med.
Gæst- Gæst
Han smilede for sig selv mens han kyssede hende. Han kunne mærke at hun tog nogle få skridt bagud, for lige at ligge brødet fra sig. Han mærkede næsten med det samme hendes varme arme rundt om halsen. Han smilede af at hun virkede ivrig i sit kys. Han lod sine hænder glide en smule ned af hendes krop, og ende ved hendes balder, og der stoppede han sine hænder. Han havde ingen ide om hvordan hun vil reagere på at hans hænder var der, men han blev ved med at kysse hende lidenskabeligt.
Would you be scared?
Hun rødmede svagt da hans hænder kørte ned af hendes krop, til de lå på hendes balder, men hun gjorde ikke noget ved det, han måtte godt have sine hænder der. Hun smilede bare mod hans læber, og rykkede lidt tættere på ham af den grund. Hun sukkede blidt mod hans læber.
Gæst- Gæst
Would you be scared?
Side 6 af 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
» hey and you are a werewolf//Destiny//
» Destiny //Callie//
» destiny? ~ Arycia
» Is this really my Destiny (Zann )
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata