Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba13Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba14Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba15 
Jake
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba13Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba14Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba15 
Sasha
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba13Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba14Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba15 
Renata
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba13Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba14Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba15 
Genevira
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba13Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba14Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba15 
Celenia
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba13Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba14Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba15 
Lenore
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba13Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba14Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba15 
Katrina
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba13Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba14Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba15 
Lori
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba13Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba14Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba15 
Edgar
Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba13Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba14Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Heres a lollipop cutie (Xander)

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Tirs 25 Nov 2014 - 22:29

Alex blev helt rød i hovedet, det at hun havde fortalt alt om Josh, eller bare sin tur. Det virkede til at hun ikke havde sagt navnet, på den mand hun ellers beundrede. Hun kiggede roligt til siden, hvor en lille klukken lød. Som et forsøg på at skjule sin rødmen.
”Gjorde jeg? Hovsa… undskyld, men… det sandt, jeg slås nu også i undertøj, det er et helt nyt level i mit liv. Normalt slås jeg med tøj, men nu er det undertøj, buhYA!” Lød det drillende fra hende, mens hun grinte kærligt af sine egne ord.
Hun spiste alle pandekagerne, selv når hendes mave skreg om ikke at spise flere. Blev hun ved, hun var en af demd er trøste spiste? Eller var det fordi hun var gravid, at hun spiste dobbelt så meget. Hun rystede blidt på hovedet, mens Xander gik rundt og ryddet op, fra deres lille druk aften. Et kækt smil formede sig på hendes læber, da han pludselig satte sig foran hende. med sit altid så skæve smil på de blide læber som han nu engang bar.
Hendes smil forsvandt dog, da han spurgte om hun ønskede at komme tilbage til Josh. Selvfølgelig gjorde hun det, hun elskede jo den dude! Men… hvorfor skulle hun så også være så svag, ikke ønske at se hans ansigtsudtryk, når hun fortalte ham at hun var gravid…
”Jeg gravid.” Sagde hun ud i det blå, mest fordi hun forstillede sig Josh foran sig. bare det at sige det, lagde sig tungt i hjertet på hende, men den kolde og ligeglade facade var oppe. Hun gjorde sit bedste, for at virke så ligeglad som overhovedet muligt. Selvom bekymringerne kun fløj igennem hendes hjerte og mave, hun ville aldrig blive en god mor. hvem ville ønske en morder som mord overhovedet? Alt Alex kunne finde ud af, var at dræbe og stjæle… selvfølgelig en masse andre ting oveni, men hun kunne ikke finde ud af at lave mad! Hvordan skulle hun kunne passe et barn, hvis hun ikke kunne lave mad til det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Fre 9 Jan 2015 - 22:30

// vil du stadig fortsætte dette emne, selvom der er gået hundrede år?? [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Fre 9 Jan 2015 - 23:35

//XD idk o.o for at være ærlig XD jeg vil gerne, men det bestemmer du, skal vi lave et nyt eller bare forsætte, eller ingen af delene?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Lør 10 Jan 2015 - 0:55

// vi kan skam sagtens fortsætte, ville bare være sikker xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Fre 1 Maj 2015 - 22:59

Var hun… vent… Hvad!? Var hun gravid?! Det kunne ikke passe! Eller, jo det kunne det vel godt, hun havde jo trods alt været sammen med ham engle guten. Han var tæt på, at få pandekagerne galt i halsen, derfor slubrede han hurtigt noget vand i sig. For at drille hende, lænede han sig tilbage og så på hende med et drillende glimt i sine øjne. ”Ikke for noget søde, så hurtigt går det ikke,” Han hentydede til det de lige havde lavet. ”Hvis du skal bo her, er du selv nød til at passe på den rådne unge,” Med en viften fra gaflen, udstregede han pointen i, at han ikke ønskede at passe på barnet.

Flere måneder var gået, Alex var sjovt nok ikke blevet tykkere, som en hver anden gravid kvinde burde. Han ville lyve hvis han sagde, at han ikke nød, at have Alex boende, selvom hun uden tvivl savnede engleguten. Nok forsøgte hun at glemme ham, men Xander var ikke idiot, hun savnede ham, det kunne man se på hende. Så godt han kunne, havde han trøstet hende og med trøstet mener han… Hygget sig med hende, hver gang hun har ville have det. Denne gang, sad de begge to ude i køkkenet, de sædvanlige pladser, lige overfor hinanden. Xander havde fødderne op på bordet og lænet tilbage i stolen.
”Så… Alex,” sagde han klukkende. ”Hvad siger du til at du fortæller mig, hvorfor du ikke er blevet fed og… har du tænkt sig at opsøge engleduten… savner du ham slet ikke, medmindre du har nok i mig?” De lysende blå øjne var som altid selvsikre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Lør 2 Maj 2015 - 0:14

Hans hosten, fik hende til at ryste på hovedet og smile for sig selv. Lige til hans latterlige kommentar kom ind i billedet, hun tog et lille stykke fra pandekagen og kastede efter ham. "Er du sikker min kære, for det kan jo ske..." Kæk og flabet var hendes stemme, med den kærlige undertone i sig. Hans ord fik hende til at proppe en hel pande kage ind i munden, så hun fik store kinder som et egern. "Hva snakke du om, det dit barn." Lød det drillende fra hende, hvor hun tykkede maden og slugte det. "Som om du ville kunne passe et barn anyways" Lød det lavt fra hende.

Månederne gik og Alex var underligt nok ikke blevet større, selv hun var blevet bekymret over det. Hun viste det dog ikke helt, i stedet skjulte hun det med sex og kærtegn med Xander. Hun forholdte sig mest i hytten, hvor hun forsvandt engang i mellem om aften og middagstiden. Som altid kunne hun ikke holde sig fra at se Josh engang i mellem, hun kom dog altid hjem til Xander igen. Hvor hun tit bad ham om at tie stille, når han spurgte hvor hun var, hvis han altså gjorde. Andre gange kyssede hun ham bare og gik ind på værelset, for at få ham til at tie stille.
De sad ved bordet, solen stod højt på himlen og Alex lavede intet andet end at tegne på bordet i kedsomhed. "Jeg er da fed, hvad snakker du om?" Lød det kækt fra hende. "Jeg aner intet omkring det, jeg har ikke ligefrem været gravid før, måske er det sådan når engle racen bliver gravid... how would i know?!" Et suk lød fra hende, gad vide om det var et tegn på at hun havde mistet barnet? Måske var barnet død indeni hende, hvilket gjorde at den ikke voksede? burde hun læse op omkring det, hendes tanker kørte afsted. "Jeg opsøger Josh hvis jeg føler jeg savner ham... Men det gør jeg ikke rigtig" Hun løftede sig fra stolen og skubbede hans fødder ned af bordet. "Hvis jeg savnede ham meget, kunne jeg altid bare tage tilbage til ham." Hun smed blyanten på bordet og gik ind på værelset igen, hvor hun smed sig på sengen. Det var lidt alt hun lavede disse dage, hvis hun altså ikke valgte at rykke rundt på Xanders møbler, eller ødelægge hans seng sammen med ham.
"Hvad gør du hvis du en dag finder en anden tøs, som du heller vil end en gammel tøs som mig?" råbte hun fra værelset af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Man 20 Jul 2015 - 22:22

Af en eller anden latterlig grund, gjorde det ham nervøs, at hun ikke var blevet større endnu, for var det ikke hvad der skete med kvinder når de var gravide? De blev større og større, så de til sidst ikke kunne se sine egne fødder eller bukke sig ned længere. Det gav jo god mening når det var et barn, ja et barn, der voksede inde i dem. Efter Alexs mave størrelse at dømme, ville hun sikkert føde et barn på størrelse med et insekt, så meget for at prale at hun havde hygget sig med engle lederen.
Det hun sagde troede han sjovt nok ikke på. Der var noget over hendes øjne, der skreg at hun løj, at hun savnede Josh som bare pokker, men ikke turde opsøge ham. Med andre ord, Xander var bare en form for trøste præmie, en hun kunne komme krybende hen til og han lod hende gøre det. Måske i frygten for, at være alene igen hvis han afslog hende. Han bed sig i underlæben og fulgte hendes bevægelser ind på værelset, hvor hun som altid smed sig på sengen. Efter nogen sekunder, rejste han sig selv fra stolen og fulgte med hende, kom som altid med sine glidende incubus bevægelser ind til hende.
"En anden tøs?" sagde han spørgende og satte sig ved hendes side. "Det ved jeg ikke, sådan har jeg ikke tænkt over det," Med en drillende grimasse, så han hen på hende. "Er du da bange for at miste mig til en anden tøs? Jeg vidste ikke du tvivlede sådan på dig selv.. eller er det bare en anden måde, at sige på du skrider for at tage hen til Josh?" Han beholdte sin drillende facade overfor hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Man 27 Jul 2015 - 22:30

Hun krammede puden indtil sig, da han satte sig ved hendes side. Hvorfor skulle alting gå galt for hende, hun var hvad? 5 måneder henne og barnet var ikke vokset overhovedet, hvilket betød det sikkert var dødt. Så hun skulle føde et lig når det endelig var, samt det at hun på ingen måder kunne tage sig sammen til at se Josh, snakke med ham om tingene eller sige noget til ham omkring barnet. Sjovt, hendes som altid så alting som en leg, turde ikke se Josh i øjnene på nogle måder.
Hun løftede hovedet en smule og så op på Xander, et smalt smil formede sig på hendes læber. "Som om jeg skrider, jeg smutter kun hvis du smider mig ud." Hun hev ham ned og ligge ved hendes side, hvor hun svang sin arm om ham, lagde hovedet på hans skulder og kørte sin finger rundt i cirkler på hans brystkasse. "Hvis du smider mig ud, er det ikke engang sikkert du får lov til at slippe for mig.." Hun lagde øjnene op på ham, med en kæk grimasse. "Du må heller ikke rigtig få en anden tøs, du har intet at bruge dem til har du vel? Du har så mange andre tøser du kan hygge dig med." Hun kravlede op på ham, så hun sad ovenpå ham.
"Men hvis du finder en tøs, en du ønsker at være sammen med forevigt... Måske endda en du ønsker at give dit liv for, samt skabe et barn med... Hvad gør du så med mig." Hun nærmede sig hans læber, mens hendes øjne forførende søgte mod hans øjne. "Du smider mig vel væk?" Hun lod sit blik falde på hans læber, inden hun kort strejfede hans læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Man 27 Jul 2015 - 23:25

Om man så kaldte Xander naiv, så troede han på det Alex sagde med, at hun ikke ville skride fra ham, medmindre han smed hende ud. Hvilket ikke ville ske forløbelig, han kunne godt lide hun var der, hendes selskab var underholdene og uden han ville indrømme det, rigtig rart. En smule forventet, hev hun ham med ned og ligge, for at ligge armene om ham og køre sine fine hænder rundt på hans brystkasse. Det føltes varmt og rart, hun lå godt der i hans arme... De kække grimasse hun sendte ham, gengældte han og de ting hun sagde, fik ham bare til, at føle sig mere selvsikker.
Det næste hun gjorde havde han dog ikke set komme, hun svang sig op på ham, så på ham med sine forførrende og brune øjne, der kunne få selv den stærkeste mand til at smelte. Hun frygtede altså at han smed hende væk? Drillende rystede han på hovedet og før han svarede, greb han fat i hendes hår og trykkede hendes ansigt tæt på hans eget, lod deres læber ende i et dybt kys.
"Jeg smider dig ikke væk, du slipper aldrig for mig," sagde han kækt, stadig med sine læber halvt trykket imod hendes. "Jeg er her, selv når du fødder en mini dig," Han kiggede hende en sidste gang i øjnene, før han igen pressede hendes læber ned imod hans egne, ved at trykke på hendes baghoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Tirs 28 Jul 2015 - 0:40

Det var underligt hvis man sammenlignede, Josh og Xander med hinanden. Josh var rar, en smule genert over at smide tøjet foran folk, mens Xander var meget selvsikker, smed gerne tøjet og dansede gerne nøgen rundt hvis det endelig var. Derimod var han meget barnlig, mens Josh var en smule mere voksen. Xander var dominerende og Josh, havde det med at lade Alex være den dominerende, ikke at det gjorde hende så meget.
Hun smilte kort, i det han kørte sin hånd op i hendes hår og trak hende ud i et, ned i et dybt kys. Hans læber var bløde, dog en smule tørre. Hun kunne ikke helt lade vær med at føle sig en smule usikker omkring Xander, han udstrålede selvsikkerhed, hvilket gjorde at Alex ikke havde så meget at ligge det i. Han var incubus, mens hun var en engel. En falden desværre, hvilket betød at han selvfølgelig så en del kønnere ud end hende... Spørgsmålet var vel, hvor mange andre succubusser kendte han, eller noget i den stil af vejen. Hun lagde sig ned ovenpå ham, hvor det kække smil, forsvandt hver gang hun pressede sine læber imod hans.
"En mini mig? Hvis det så bliver en dreng, vil det så sige jeg mest opføre mig som en dreng."
Hun kyssede ham dybt, inden hun adskilte deres læber og kiggede drillende ned i hans lyse blå øjne. "I så fald, tror jeg du er til mænd." Hun kørte sin ene hånd igennem hans pande hår, inden hun nussede hans kind. "Lille bøsse Xander." Hun prikkede kort til hans læber, mens hendes smil kun blev mere og mere drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Ons 9 Sep 2015 - 21:19

Gid de kunne blive ved med at være sådan her, bare ligge og fjolle, lave jokes med hinanden. For ikke at tale om, at han kunne kysse hendes læber hver dag, hvis det kunne være sådan. De var bløde, smagfulde og gav ham en hel speciel form for blødhed i hans knæ. Nu hvor han lå ned, var den blødhed langt nemmere at håndterer.
Dog... var han stadig ikke helt glad for tanken om, at en lille baby engel skulle rende rundt i hans hytte. Børn var ikke lige ham og det blev de nok aldrig. Han havde det bedst bare som han levede, lige nu sammen med Alex. Men at drille med den lille, det blev nok aldrig rigtig dårligt.
"Selvfølgelig er jeg det," sagde han drillende og satte sig op, stadig med hende ovenpå sig. "Jeg skal jo være klar på lidt af hvert ikke sandt?" Han kyssede hendes læber drillende. "Så..." Før Alex havde noget at skulle have sagt, vendte han dem rundt, så hun lå under ham. "Kunne du tænke dig en runde med incubusen her?" Hans smil udviklede sig nu til at være forførrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Ons 9 Sep 2015 - 23:47

Han var hård at ligge ovenpå, men også blød på en underlig måde. Som havde han muskler, men hans hud var som en pude. Hun vidste ikke helt hvordan hun kunne beskrive dette, hvilket kunne gøre hende en smule forvirret, hvorfor tænkte hun også lige på hans krop? Dette gav heller ikke mening for hende, ikke på nogle måder! Gah!
Tankerne forsvandt, som stjernerne på en oplyst himmel, i det han satte sig en smule op. Hun rykkede sig bestemt ikke, hun blev liggende ovenpå ham. "Jeg vidste det." Sagde hun drillende, med et kækt smil på sine læber. Det kunne faktisk være sjovt, hvis han var bøsse og hun var hans cover? Den måde han på en underlig måde ville have sex med hende, men æde mænd ude i byen? Dog virkede det ulogisk, hvorfor have sex med hende, hvis han var til mænd? Så heller bare kysse hende engang i mellem, og så have sex når hun tvang ham. Tanken fik et underligt smil frem på hendes læber, til han kyssede hendes læber drillende. Hun nåede dog ikke at sige noget, før et Så~ slap hans læber. Hvad så? Hun lagde hovedet en smule på skrå, hvor hun smilte varmt til ham. Da han pludselig hev hende rundt i sengen, så hun lå under ham.
Endnu engang var han dominerende overfor hende, hvilket hun på nogle punkter elskede! Hans ord der sivede ud af de bløde halv tørre læber han havde, fik hende til at smile forførrende igen. Hun lagde en hånd på hans kind og trak sig selv op med den anden hånd, hvor hun kyssede ham dybt.
"Tænk du overhovedet spørger." Hviskede hun i kysset, hvor hun lukkede øjnene i, og kørte hånden ned af hans hals, til hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 16:51

Xander havde gennemskuet Alex for lang tid siden. Hun elskede at blive domineret, så hvad gjorde han for, at tænde ekstra op i hendes ild? Han dominerede hende selvfølgelig! Altid gemt væk bag et kækt smil, dominerede han hende og skubbede ivrigt de følelser han havde opbygget for hende til side. De skulle ikke være der, de måtte ikke være der og han tillod dem ikke, at komme længere ud end de allerede var kommet. Han hadede sig selv for, at have følelser i det hele taget, hvis blot han havde været koldblodig på alle måder, ville han slet ikke ligge sådan her med Alex lige nu. Følelsen af hendes læber ville han aldrig have kendt og... Han kyssede hende kort dybere. Og hvor ville det have været en skam! For hendes læber føltes fantastisk, smagen, blødheden og ikke mindst den måde de fik hans krop helt til, at koge op på.
Hånden hun havde haft placeret på hans brystkasse, greb han drillende fat i og placerede over hendes hoved, hvor han holdt den nede. For at smile drillende til hende, adskilte han deres læber og så hende i øjnene. I hver en lille del af hans krystal belagte øjne, flød forførelse og drilleri rundt.
Han gav sig nu drillende til at placere kys rundt på hendes kraveben, imens den hånd der ikke holdt hendes hånd nede, nu bestemt forsøgte at tage trøjen af hende.
I manges øjne ville dette sikkert være forkert, det forhold de havde sammen, burde sikkert slet ikke eksistere i manges øjne, men lige nu kunne han ikke være mere ligeglad.
I det sekund han havde fået rykket hendes trøje lidt op, placerede han nu drillende kys på hendes mave og så derefter op på hende. Han gav tydelig tegn på, at hun ikke fik lov til, at smutte fra ham og det var ham der havde kontrollen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 17:21

Det var en smule underligt, hvis man tænkter over hvordan en 17 årig kunne dominere, så meget mod en på den alder som Alex nu havde. Samt det at han på mange punkter, kunne dominerer mere end Josh, havde forsøgt. Joshs mest dominerende øjeblik, var da de var i hytten ved de ældre mennesker, hvor han pressede hende op mod døren. Hvilket Aiden så yndigt, ødelagde.
Vent, hvorfor tænkte hun nu på Josh, meningen var at holde Josh ude af hovedet, så skulle hun ikke komme her og være oppe at køre omkring minderne med ham. Hvilket fik hende til at forme kysset, til at blive intimt. Bare selve tanken om ham, kunne få hendes hjerte til at slå underligt. Hun ønskede mest af alt at miste den, miste følelserne for ham, og glemme bare en smule om ham. Hvilket fik det til at snurre rundt i hendes mave, hvordan kunne en engel, en der burde være godheden selv, sætte sig i hendes mørke hjerte, hvorfor ham og ikke Xander!
Xander havde da mange kvaliteter, som hun elskede ved en mand. Dominerende, kæk, sjov, god til at lave mad og så godt ud! Hendes hånd der blev placeret over hendes hoved, fik hende til at åbne sine øjne en smule. Endnu engang mødte hendes blik et drillende smil, samt et halv kækt skær i hans øjne, der spredte en underlig forførelse omkring sig. Hun rødmede en smule, en af de få gange man kunne få hende til at rødme. Hun smilte dog forførende tilbage, da han drillende placerede sine bløde, velsmagende læber på hendes bløde kraveben. Hendes hoved gled en smule på skrå, hvor hun lukkede øjnene i. Hans læber kunne nemt få hende til at slappe af, bare nyde følelsen af de løber, der langsomt kyssede hendes krop. Til han kom ned til hendes mave, hvilket hun måtte indrømme fik hendes blod i kog.
Det tegn han gav hende, fik hende dog til selv at tage kontrollen. Hun svang benene omkring hans talje og fik ham trillet om på ryggen, hvor hun sad over ham. Denne gang, holde hun begge hans hænder nede. "Tsk... Kontrol huh?" Hun lænede sig ned og kyssede hans bløde læber igen, hvor hendes hænder fik trukket sin trøje over hovedet. Hvilket brød kysset kort, inden hun kyssede ham ned af halsen, kørte sine hænder ned til hans bukser, hvor de fumlede en smule med knappen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 17:35

Bedst som han troede, at han havde kontrollen med hendes søde rødmen og nærmest nydelses rystende krop, svang hun sine ben om hans hofter og fik ham ned og ligge. I de få sekunder han havde haft øjnene lukket i, blev nu brudt og han så nu op på en Alex, der tydeligvis elskede at sætte hans dominerende side på prøve. Eller også elskede hun bare, at udfordre ham. Det hun sagde, fik ham til at lægge hovedet drillende på skrå. "Jep og du ved jo godt, at det er mig der har den."
Det varede kun kort, før deres læber mødtes igen og fik ham sendt ud i det velkendte drømmeland, hvor ingen kunne forstyrre dem. Kort blev deres kys afbrudt af, at hun skulle have sin trøje af, hvilket han altid satte pris på når skete. Som han troede, at hun skulle til at placere sine læber på hans igen, placerede hun dem i stedet på hans hals og fik ham til at sukke nydende, samt lægge hovedet på skrå.
Hendes søde måde at fumle med hans bukseknap på, fik ham ud af trancen og igen tage kontrollen. Begge hænder blev placeret på hendes hofter og 'smed' hende nu nærmest ned og ligge igen. Han lagde sig igen over hende og kørte hånden ned til hendes bukser, der på et split sekund blev trukket af hende. Igen smilede han drillende til hende og kørte en hånd rundt på hendes lår.
"Kontrollen er og bliver min," sagde han og kyssede derefter hendes bløde hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 18:41

På trods af hendes lille prøve, ved at se om han bare spillede dominerende, og enlig helst ville have at hun var dominerende, blev deres lille hyggelige stund hurtigt lavet om til en leg i sengen. Måde de begge forsøgte at være en smule dominerende, blev hurtigt vendt om igen og igen. Hans kommentar om hvem der var den dominerende, fik hende til at smile kækt. Han tillod hende dog ikke at svare igen, før han pressede sine blide læber imod hendes.
Hendes øjne lukkede endnu engang i, mens hun kyssede igen. Af en grund kunne hun stadigvæk føle hans hænder på hendes hofter, den varme følelse af de bløde hænder, der fik hevet hende under sig igen. Hvor han nemmere end hende, fik bukserne af hende. Hvor varmen fra hans hånd, der kørte rundt på hendes lår. Stadigvæk med det drillende smil, på sine forførende læber, fik hende til at se lidt væk.
Læberne kunne af en grund følelse overalt, som om hans læber endnu ikke havde været et sted. Et lavt nydendes suk slap hendes læber, i det hans læber pressede imod hendes hals igen. Hun kørte sit ene ben, forførende op af hans side, mens hænderne tirrende kørte op igennem hans hår.

Som altid endte Alex med at ligge i sengen og halv sove, med dynen over sin hofte, og armen der dækkede hendes overkrop en smule. Hvor håret var kørt væk fra hendes ansigt, det var dog en smule ulede, hvilket nok ikke var en overraskelse. Hendes tøj var smidt rundt på værelset, som også var kendt hos hende. De brune øjne, var gemt væk bag hendes øjenlåg, samt en lille tot af det mørke hår. Mens de rubin røde læber, var en smule adskilte.
Roligt trak hun vejret, dog stadigvæk med en smule sved på kroppen. Hvorfor fik han hende også sådan pop at køre, som om hun aldrig helt kunne styre sin egen krop når de først var begyndt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 21:02

Efter deres lille hyggelige stund, rejste han sig fra sengen og lod ellers Alex sove. Hun så noget så nuttet ud, sådan som hun bare lå der, med sveden glitrende ned af kroppen og håret uglet til. Alt takket være ham. Han smilede for sig selv, fjernede kort den lille lok foran hendes pande og tog derefter ellers sit tøj på igen. Uden at larme for meget, smuttede han ud, da sulten var begyndt at træde i kræft. Det var med stor nød og næppe, at han ikke havde haft spist hende under deres hyggestund.

Der gik blot to timer før han kom tilbage, med en avis i hånden, eftersom en hvis artikel havde fanget hans interesse og han syndes på en måde, at han var nød til at vise Alex den. Så snart han fandt hende inde i huset, kastede han avisen til hende og smilede svagt, hverken et godt eller dårligt tegn.
"Der er en artikel om dig, slå op på side 7," han ventede på, at hun slog op på siden. "Eller snarer, det jeg ved er dig, andre gør ikke,"
Lige der, på side 7, var der en lille artikel af Alex i hendes lejemorder outfit, eller snarer det Xander kendte som Shadowclan outfitet.
Der stod nok ikke rigtig noget Alex ikke havde set før. De sædvanlige ord om, at hun var eftersøgt og farlig var nærmest alt hvad der stod, og selvfølgelig at de ikke havde den fjerneste anelse om hvem pigen bag masken er.
Dog stod der også en anden lille artikel, som Xander ikke havde bemærket noget til. En lille boks hvor der stod, at den unge engeleder var blevet forlovet. Alle englene forventede, at brylluppet skulle blive holdt om nogen måneder og, at den kvindelige engel han var blevet forlovet med, forhåbentlig kunne bringe mere styrke for racen. Derudover stod der dog også, godt nok ret skjult og diskret, at forlovelsen var af pligt og ikke kærlighed, efter den unge englelederes opførsel at dømme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 21:33

Følelsen af hans hånd der fjernede den lille tot af hår, fik hende til at smile kort, hvor hun klingede sig ind til puden. Det var rart, der virkede ikke helt koldt, dog kunne hun godt mærke sig selv svede en smule. Hvilket fik hende til at tænke på om hun skulle tage et bad, men på den anden side, virkede søvnen til at være stærkere end trangen til at tage et bad, så hvorfor skulle hun dog gøre dette.
Da han begyndte at tage tøj på, og begav sig ud af døren, lød det lavt fra hende, med en drillende stemme. "Spis sundt." Lød det, hvor hun havde åbnet sine øjne lidt og rakte tunge af ham, inden hun trak dynen længere op.

Da han kom tilbage, lå hun stadigvæk i sengen. Hun havde sovet i to timer, hvilket virkede underligt, Alex havde altid meget energi. Hun gemte sig sjældent væk i en dyne, og sov sjældent. Især ikke når solen var oppe, så det kunne virke en smule underligt.
Da han smed artiklen på sengen, tog hun den og lå på maven, mens hun læste den. Kort klikkede hun med tungen, mens hun læste. "Lorte artikel... Hvordan kan de huske så meget ved mit tøj, det er altid mørkt når jeg begiver mig ud i det." Hun sukkede dybt, inden hun satte sig op og viklede dynen om sig. En typisk ting hun gjorde, hver eneste gang hun havde sovet eller haft sex, havde hun det med at gemme sin krop så godt væk som overhovedet muligt.
Hendes øjne landede på intet andet end den lille artikel i bunden, noget om Englelederen der skulle giftes. Han skulle HVAD! Hendes øjne spærrede en smule op, mens hun læste videre. Kun en måned til dette ville ske? Nej, ok... der var omkring 3-4 måneder til det skete, kunne det virkelig være rigtigt! Han kunne da umuligt gifte sig? Hendes hjerte slog underligt, mens hun krøllede papiret en smule. Hvorfor gjorde det hende ondt, hvorfor gjorde det så ondt at tænke over. Hun var ikke hans, ej heller omvendt. Det kunne umuligt passe, hun bed sig i underlæben, hvor hun lagde avisen ned i sit skød og lod sin hånd hvile på hendes hage.
Hvem var denne kvinde han skulle giftes med, og hvad betød hun overhovedet for ham, hvilken baggrund havde hun? Han havde jo været i seng med Alex, som var grusom i fortiden, så hvem ved, måske var dette ingen anden forskel. Måske var han vild med denne kvinde, hun ønskede ikke engang at læse videre på dette. Det virkede til at være spild af hendes tid. Hun måtte i stedet finde ud af noget, noget om kvinden. Det måtte dog vente til når natten havde lagt sig over dem.
"Hva er klokken?" Lød det lavt fra hende, mens hun gned sig i øjnene. Hun havde vel ikke sovet alt for længe?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 22:25

Han satte sig ved siden af hende og kørte derpå en finger langs hendes ryg, mest af alt bare for, at have noget at lave og forbi hendes hud var dejlig blød. Kommentaren om artiklen fik ham til, at klukke svagt for sig selv og nikke. Hun havde ret, artiklen var latterlig, hvilket var derfor han havde haft lysten til at vise hende den.
"Ja, det er tydeligt at de mangler noget vigtigt at skrive om," kommenterede han og fortsatte med, at køre fingeren op og ned af hendes ryg, lige indtil hun pludselig virkede anspændt. Nærmest... bekymret.
Han kyssede blidt hendes skulder, i troen om, at det var artiklen om hende der havde gjort hende anspændt. "Tag det roligt, de kan umuligt vide det er dig, det er de for latterlige til," Han rejste sig fra sengen og strakte sig. Med øjnene rettet imod køkkenet, kom han i tanke om, at hun nok var sulten og at han kunne lave mad til hende. Lige som han skulle til, at spørge hende, kom hun ham i forkøbet med et andet spørgsmål.
"Den er ved at nærme sig seks om aftenen vil jeg tro," svarede han og så hen på hende. "Har du da noget du skal nå?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Tors 24 Sep 2015 - 22:42

Hun kunne føle den bløde finger der kørte op og ned af hendes ryg, det virkede rart, men på samme måde som om han drillede hende og forsøgte at kilde hende. Hvis det var det, skulle han gerne snart opdage, at det ikke kildede. Hun var kilden i siderne, ikke rigtig andre steder, eller, hun var også ok kilden under fødderne. Hun bed sig i underlæben, mens hun langsomt blev en smule anspændt.
Hans bløde kys, fik hende dog ud af tankerne omkring Josh. Han havde helt ret, de ville aldrig finde ud af hvem hun var, selv hvis de gjorde, ville det kun forværre deres situation. Hun ville nok bare afskaffe dem der vidste det, og finde aviserne hurtigt. Hun sendte ham et ømt smil, hvor hun langsomt fugtede sine læber. "Latterlige, og åndsvage... Så, burde ikke frygte noget.. Tror mere jeg frygter for at mit arbejdstøj bliver kopieret." Lød det drillende fra ham, hvor han fortalte hende klokken.
Hun nikkede roligt, som tegn i at hun havde hørt hvad han sagde. "Eh... Jeg..." Hun lagde en hånd på hans brystkasse, hvor hun pressede ham ned i sengen igen. Lagde hun sig ovenpå ham, dog med dynen viklet om sin krop. "Jeg skal arbejde, men først når der er helt mørkt... Jeg arbejder bedste i mørke." Lød det lavt fra hende, mens hun lukkede øjnene i.
"Fik du noget at spise?" Lød det drillende fra hende, inden hun rettede blikket mod hans krystal blå øjne. "Håber ikke du bliver ensom om aften, mens jeg arbejder." Hendes stemme var drillende, men blid. Mens hun kørte sin pegefinger rundt i cirkler på hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Fre 25 Sep 2015 - 20:42

Chancen for, at gå ud og lave noget mad til hende, mislykkedes da hun i stedet skubbede ham ned i sengen igen og lagde sig ovenpå ham. Hendes opførsel fik ham til, at smile og køre en hånd blidt igennem hendes smukke, mørke lokker. Hun mindede lidt om en sød lille killing, der ønskede varme og opmærksomhed. Hvilket hun så glædeligt nok skulle få. Arbejdet blev nævnt, med andre ord, han skulle ikke spørger mere, eftersom han udmærket godt var klar over hvad hun arbejdede med. Trods alt var hun en del af hans klan, eller snarer hans fars klan.
En klassisk Alex var, at spørger ind til hans jagt og heldigvis for hende, havde han intet imod, at fortælle hende om disse ting. Noget af det han bedst kunne lide ved Alex var, at hun var fuldkommen ligeglad med hvad han gjorde for, at spise. Hun så blidt på det. "Jep, det gjorde jeg," Igen kørte han en finger op og ned langs hendes ryg. "En forførende lille blondine,"
Da hun hentydede til, at han nok gik hen og blev en smule ensom i løbet af natten, kyssede han hendes kind og struttede derefter med underlæben. "Mon ikke, jeg kommer sådan til at savne dig... bliv hos mig!" Han kunne dog ikke holde masken længe.. den blev hurtig brudt med en sød latter.

Star: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] (Uden masken)

Klokken var mange, nogen ville mene, at hun slet ikke burde være oppe og slet ikke gå rundt alene, men hun vidste godt, at det alt blot var sniksnak. Hun kunne klare sig selv, ingen skulle så meget som lægge en finger på hende, ikke medmindre de ønskede at få skåret dem af.
Star, det var hendes navn og selv om hun var beundret og respekteret af hver en engel, så var hun langt fra det de troede. De gik og troede at hun var uskyldig, sød og hjertevarm, præcis ligesom dem. Desværre havde denne engel, eller snarer faldne engel, andre ambitioner. Hun var vild, skødesløs og fri. Planen om at slå englelederen ihjel var begyndt, de var nu forlovet og ingen længe ville hun kunne smage sejrens sødme. Palæet skulle blive hendes, hendes og de faldnes.
Så uskyldig og ren, gik hun igennem palæets gård og åbnede let som ingenting porten ud. Når man først havde været inde, var det nemt at komme frem og tilbage. I løbet af denne tid holdt ingen øje med hende og hun kunne derfor mødes med de andre faldne... En bevægelse i mørket, fik hende til at trække sine vifteklinger frem og stirre stift derhen hvor hun havde fornemmet bevægelsen.
"Hvem der!" sagde hun højt og tydeligt, med en smuk og mørk stemme.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Fre 25 Sep 2015 - 20:59

Følelsen af hans varme hånd der blidt kørte op og ned af hendes ryg, fik hende til at ligge sin hage på hans bryst. Mens dynen ellers kærtegnede hendes hud, sammen med hans hånd. Det var en smule underligt enlig at ligge *nøgen* oven på ham, hvis det altså ikke havde været for dynen der var omkring hende. Hun kørte fingeren op til hans hals og derefter ned af hans bryst igen.
"Pff, det tit blondiner... Du virker til at ville have dem mere end de andre?" Stemmen havde en blid drillende tone i sig, mens hun ellers så kækt på ham. Hun kyssede ham i det han begyndte at bryde ud i en kærlig latter. "Du kan jo altid gå ud og købe mad, vi har ikke rigtig så meget." Hun fjernede sig roligt fra ham, hvor hænderne holde dynen omkring hendes krop, mens hun fandt sit arbejds tøj frem.
Hun skiftede som altid ude på badeværelset, hvor hun først gik i bad, inden hun skiftede.

(( [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] Arbejdes tøjet))

Alex fandt alt for hurtigt denne kvinde, navnet var Star, kvinden var højststående og ikke mindst falden. Det var enlig ret svært at få infomation omkring hende, hvis det ikke havde været fordi Alex selv var falden, ville ingen sikkert have hjulpet hende i sin søgen. Samt det at Star kunne virke bare en smule bekendt, som om hun havde hørt navnet før. Eller været i nærheden af hende før, følelsen af at være omkring hende, var i hvert fald velkendt.
Hun bevægede sig omkring, lydløst som en mus til Star udbrød sin kønne stemme. Alex drejede om på hælen og kom til syne, hætten var over hovedet og masken var oppe. Man kunne næppe se hendes hår, ej heller ansigt. Mørket skjulte hende godt, man kunne knap nok se hendes silhuet. Hendes ene hånd holde en krystal bue, hvilket nok var det der var tydeligst ved hende. Så hvis Star ville angribe noget, hvor hun var sikker på hvor det var, skulle det være hånden der holde buen.  
"Star... En falden engel, der kun ønsker skade til palæet, om ikke andet ønsker du at dræbe lederen? Hvis jeg ikke tager helt fejl" Hun trak en pil, hvor det blev rettet imod hende. "Mig som troede du var kønnere... og havde bare en smule stil." Hendes stemme var lav, en smule truende. Som om denne person virkelig ønskede at skade star, ønskede at høre hendes skrig og ikke andet, ønskede at se  blodet flyde.
Hun bed sig kort i læben, hvis hun valgte at dræbe Star her og nu, ville det skabe problemer. Josh kunne også blive mistænkt for at have dræbt sin forlovede, eller få flere problemer, måske få folk rendene i røven, da de sikkert ville tro at det var en der var efter alle de højtstående engle.
"Lad lederen værre! Hvis du smutter fra ham, aflyser forlovelsen, så lader jeg dig beholde livet." Hendes hånd rystede en smule. "Hvis du ikke gør som jeg siger, ryger denne pil igennem dit kranium. JEg vil dog gøre mit bedste for at ramme imellem dine øjenbryn, men så stå stille ik" Det sidste blev sagt med en kæk stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Fre 25 Sep 2015 - 21:19

Da hun fjernede sig fra ham, lagde han sig om på siden og betragtede hende imens hun fandt sit arbejdstøj frem. "Hvad kan jeg sige... de tiltrækker mig på en mærkelig måde," Der var ingen tvivl om, at han brugte sarkasme imod hende. For ham var det lige meget hvilken hårfarve pigerne havde, de skulle bare spises anyway, så udseendet kunne vel være fuldkommen lige meget. Han lagde sig derefter om på ryggen. "Handle? Klokken er mange Alex, der intet der har åben," Af ren hyggehumør, løftede han sit ene ben og strakte det så meget han kunne. "Vær nu bare forsigtig derude, du er ret god til at rode dig ud i ting," Han så drillende om på hende.

Star så sin fjende angående an, med ansigtet gemt væk bag vifterne, hvis klinger gav et skær i månelyset. Så den kappe klædte kvinde kendte altså til hendes lille plan og at hun var en falden? Hun lod sin fjende snakke ud, selvom hun måtte indrømme, at det var fristende bare at kaste vifterne og se klingerne skærer igennem hendes kappeklædte krop. Star kunne ikke undgå at bemærke bekymringen omkring lederen i hendes stemme. Så det var altså det, det hele handlede om? Hun frygtede for lederens liv?
Som et tegn på, at hun ikke frygtede Alex, sænkede hun sine vifter og rystede på hovedet. "Gør du det.. gør du det," Hun så nu hen på Alex, øjne stikkende og selvsikre, som en lille flamme i mørket. "Men, jeg vil minde dig om, at hvis du slår mig ihjel vil lederen, som du så tydeligvis holder af, blive mistænkt for at have slået mig ihjel og hvis de ikke kan finde ordentlige beviser for det.." Hun løftede ligeyldigt på sine skuldre. "Bliver han henrettet for mord anyway."
Knap nok havde de fået startet en samtale, før en stor klump af hvid pels og skarpe tænder, sprang frem fra mørket og stillede sig beskyttende foran Star. Præcis som alle andre i uw, kunne Ghost ikke genkende Alex bag masken. Han stod nu og så på hende, de gyldne øjne lyste af advarsel og truende trak han mundvigen tilbage, for at vise de store, barberblade skarpe tænder.
Star spillede med på den og faldt på hug ved siden af ulven. "Ghost! Godt du er her... hun, hun truer mig.." Hun kørte en hånd igennem den hvide pels. "Lad hende ikke dræbe mig Ghost."
Det var ideen om, at Alex var en stor fjende, der fik Ghost til at springe knurrende hen imod hende, nærmest advarede hende om at forsvinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Fre 25 Sep 2015 - 21:54

Han havde ret, alting havde lukket. Endnu engang glemte hun, at hun rent faktisk havde sovet dagen væk. Hun gabte kort, inden hun så drillende tilbage på ham. "Så må du ud og finde mad til mig, jeg sulter når jeg kommer hjem igen." Hun blinkede drillende til ham, inden hun forsvandt ud af værelset.

Hun bed sig i underlæben, i det Star sænkede sine vifter. Kvinden var klog, hvis hun havde angrebet hende først, var det nemmere at gøre skade på hende, måske ikke lige dræbe hende, men bare lige få en smule vrede ud. Hun kunne derimod ikke skade hende for meget, ellers ville Josh sikkert blive kærlig imod kvinden. Vent... Det var hans forlovede, han ville sikkert blive kærlig mod hende alligevel.
Hun sænkede pilen en smule, da hun begyndte at snakke om, det som Alex allerede havde gennem tænkt. "Så du har hjerne, pis.. Her troede jeg engle lederen kun ønskede idioter." Hun rødmede en smule, det var nok ikke tydeligt for Star. Men hun kunne nemt mærke sit blod koge, samt hendes hjerte banke for Josh. Hvorfor skulle hun også have følelser for en engel, hvis hun ønskede at være sammen med ham, ville hun sikkert også gøre ham til falden.
"Du... KAN BARE!!" Mere nåede hun ikke at sige før Ghost sprang frem, den hvide pels samt de tænder kunne nemt ses, og nemt kendes for Alex. Sjovt at Ghost skulle være så fjendtlig foran hende, som ønskede han virkelig at skade hende. Nu hvor hun tænkte over det, ønskede han sikkert bare at beskytte den faldne. Det fik hende til at gyse! Hvorfor kunne de ikke mærke den faldne aura, den måde der var... Vent, hun kunne heller ikke mærke den.
"Du rædselsfuld." Lød det fra hende, med en dyb stemme. Hun forsøgte at skjule sin stemme fra Ghost, så han ikke ville kunne genkende hende, via hendes stemme. Hun rettede pilen mod Joshs vindue, hvor hun affyrede den. Lyden af glasset det gik i stykket, gav en genlyd af glas der blev smadret mod jorden. Hvorfor gjorde hun dette? Tja, hvis Josh blev angrebet nu, så ville folk holde øje med Star, hvilket betød hun ikke ville kunne gå nogle steder denne nat.
Hvis Ghost angreb, sprang Alex op i et træ, hun svang buen om på ryggen og stillede sig op på en af grenene. "Jeg skal nok stoppe jeres latterlige bryllup... Så din plan kan du godt stoppe helt op i røven igen." Det var det sidste hun sagde, før hun sprang rundt i træerne for at komme væk, uden Ghost kunne få fat på hende. Hun vidste jo godt at Ghost var hurtigere end hende, dog da hun var kommet et stykke væk, knækkede en af grenene hvilket fik hende til at falde til jorden, med et næsten sødt hvin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Gæst Fre 25 Sep 2015 - 22:09

Star smilede lumsk over, at Alex kommenterede på, at hun havde en hjerne og ikke så nem at narre. Hvem denne tøs end var, så havde hun en svaghed for lederen, hendes forlovede og det kunne hun udnytte noget så grusomt, hvis det var der skulle til for, at holde hende selv i live fra denne tøs. Da hun kommenterede på, at hun syndes hun var rædselsfuld, grinte hun igen og rejste sig op. Igen lod hun sin hånd køre igennem den hvide pels.
"Rædselsfuld og fantastisk," kommenterede hun selv og skulle lige til, at beordre Ghost om, at gøre det af med hende, da den fremmede skød en pil imod Josh vindue, så det gik i flere tusind stykker.
Dette fik Star til at skærer tænder og vrisse for sig selv. Den kappeklædte var ikke dum, hun spolerede hendes planer med at se de andre faldne, ved at lade som om, at hun angreb lederen. Hun så koldt op på Alex. "Du kommer bare an," Var det sidste hun nåede, at sige til hende, før spe taklet af vagter og vågne engle, fik hende til at dreje hovedet om og se den anden vej.
Hurtigere end hun havde forventet, var Josh ved siden af hende, tjekkede hende for sår og spurgte ellers om hun var okay. Det vil altså sige, lige indtil et hvin hørtes og Ghost høje gøen, fik ham til at se den anden vej. Inden Star kunne nå, at stoppe ham var han allerede på vej derhen imod. Hun var inden for få sekunder omringet af vagter, resten af vagterne forsøgte, at følge med Josh, kun for at beskytte ham.
Imellem tiden havde Ghost fået fat i Alex, eller rettere sagt, han stod ovenpå hende og knurrerede hver gang hun rørte på sig. Først da Josh kom hen til dem, flyttede den store ulv sig fra hende og gik hen ved siden af sin ejer. Josh satte hovedet på skrå, betragtede den kappeklædte og skulle lige til, at sige noget, da vagterne havde indhentet ham og nu rettet deres spyd imod Alex, i en truende bevægelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heres a lollipop cutie (Xander) - Page 5 Empty Sv: Heres a lollipop cutie (Xander)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum