Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» A sneaky human, and a metal vampire
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 EmptyLør 23 Mar 2024 - 20:07 af Renata

» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 EmptyOns 20 Mar 2024 - 5:15 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 EmptyMan 18 Mar 2024 - 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba13Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba14Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba15 
Lori
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba13Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba14Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba15 
Lenore
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba13Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba14Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba15 
Genevira
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba13Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba14Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba15 
Celenia
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba13Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba14Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba15 
Renata
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba13Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba14Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba15 
Jake
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba13Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba14Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba15 
Katrina
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba13Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba14Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba15 
Sasha
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba13Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba14Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba15 
Abigail
Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba13Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba14Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164639 indlæg i 8719 emner

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 19:46

Luke smil for sig selv da hun valgte og vende, et spørgsmål mod ham så hun krøb uden om det. "Jeg er en Engel," sagde Luke mens han smile kækt til hende. Hun så ikke grim ud det var hel sikkert, hun så faktisk vildt godt ud. Luke begynde og studere hende, han var dog sikker på at hun var en jæger og et menneske. Men lige meget hvad, var han nu sikker på hun så godt ud. Luke tog en ny tår af sin øl, mens han gav et gab fra sig. Han havde ikke sove i lang tid, og han havde et værelse idag. Så det skulle bruges nå, han kom jo aldrig hjem. Han havde nemlig ikke et hjem længere, så det var nu lidt lige meget. "En falden engel, er hvad jeg er Jo så vil du svare mig nu." Sagde Luke mens han kigge på hende hun så vildt godt ud, han følte hun var tiltrækkene. Selv om hun var et menneske, hans forældre ville sikke hade ham for det. Hvis de stadig levet, de mente jo at de var bedre end som så så de måtte kun ha engler. Luke hade og tænke, på det lige meget hvad. Luke sende dog et til kækt smil til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 19:54

Jo havde mødt dæmoner, vampyrer og en enkelt varulv, men ikke engle. Faktisk vidste hun slet ikke de fandtes, det virkede bare som noget taget ud fra biblen. Michael, Lucifer og hvem der ellers var. Og så var en han oven i købet falden engel. Hvad ville det over hovedet sige? At han var en blanding mellem en engel og en dæmon? "Hvad vil det sige? At være en falden engel?" Hun var ret nysgerrig omkring det, men hun kunne også godt se hun hellere måtte svare ham. "Joanne Porter." Hun behøvede vel ikke at sige hendes mellemnavn, hun brugte det sjældent og han skal hellere ikke have for mange oplysninger om hende. Hun tog en tår af øllen og tog sig selv i at studere hans ansigt. Hans knoglebygning, hans øjne og læber især. Hun tog en dyb indånding og tvang sig selv til at se væk. Det skal heller ikke blive for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 20:04

Luke sukke nu skulle han fortælle det, ikke fordi han ville men han var nok nød til det. Ellers ville hun ikke lukke munden, "falden jeg valgte at følge min egene vej og så fordi jeg havde et forhold engang med en dæmon." Sagde Luke han forvente ikke, hun ville forstå det men måske gjorde hun måske ikke. Luke smile, til hende hvor efter han kigge lidt væk da der faldt en tåre da han ikke havde dræbt hende i nu og efter alt der var sket. Det var jo os hende, der gjorde ham til jæger. Hvilket kun bragte dårlige minder frem, Luke tørre sine øjne, hvor efter han tog en ny tår af sin øl og undgik hendes blik. Luke så sig en enkel gang, rundt det var ved og være ok sent. Luke talte til hende mens han kigge på øl,"så har du et sted og sove eller hvordan gør du det." Sagde Luke bare for at ændre emne, han viste at de fleste menneske forbandt engle med kristendom. Men det var lidt lige meget, at være falden var bare en krænket ære sag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 20:34

Jo så på ham mens hans forklarede hvad en falden engel var. Hun forstod ikke helt hvorfor han havde været sammen med en dæmon og så nu jagtede dem. Men måske var det hende han jagtede. "Og det er hende du jagter nu." Hun opdagede hurtigt han undgik hendes blik, det var ret svært ikke at opdage. Men hun tog det ikke så tungt. Det virkede til at være et hårdt emne for ham, så hun ville ikke tvinge ham til at tale om det. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle tolke hans næste ord. Var det fordi han gerne ville slippe af med hende, eller bare for at skifte emne? Hun så sig omkring, hun vidste ikke hvilken by de var i, men hun vidste godt det var langt hjemmefra. "Jeg har et sted." Hun tog en tår mere af øllen og den var snart tom, men det gjorde heller ikke noget, hvis hun var på vej ud af døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 20:44

Luke nikke lidt til hende, "ja det er derfor og jeg jager bare alle væsener der er ondsindet og dræbe uskyldig folk for sjovt." Svaret Luke hvor efter han kigge op på hende, "har du et sted" han lød faktisk overasket over hun havde et sted. Luke tog en til tår da han kigge på hende, "men hvad med dig hvorfor bliv du du ved hvad og måske skal vi finde et bedre sted og snakke om det." Sagde Luke da han så, at mange havde vent blikket mod dem. Luke tømte sin øl og stille den igen, mens han smile til hende. Han anet ikke om hun ville ha en til, men det måtte hun bare sige så. Luke selv overveje nemlig, og gå op efter en til men han viste ikke helt om hun ville ha en til øl. "Skal du ha en øl til, inden vi går et sted hen hvor der ikke er så mange der lytter med." Sagde Luke mens han smile kækt til hende, hvor efter han gjorde sig klar til og hente dem hvis hun skulle ha en til øl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 20:52

Jo ville helst ikke fortælle om hendes baggrund, men hun respekterede at han gjorde. Og det betød vel også at han stolede på hende, hvilket på ingen måde var en dårlig ting. Hun tog den sidste tår og stillede flasken midt på bordet. Hun forstod ikke hvorfor han lød så overrasket over hun havde et sted at bo. Så hun virkelig så fattig ud? Eller måske var det bare ikke normalt at jægere havde et fast sted, hvilket faktisk var ret trist. Men hun var nu glad for at hun havde et sted at vende tilbage til, og hun vil for alt i verden undgå at skulle flytte. Det er huset hun er vokset op i, og det skal helst også blive huset hun dør i. Hun så på ham da han vil gå et privat sted hen. Hun blev et øjeblik i tvivl om hvad han mente med det. Hun syntes han sendte hende blandede signaler og det forvirrede hende fuldstændig. Jo vidste ikke om det var en god idé at gå et privat sted hen, men han stolede på hende, så hvorfor skulle hun ikke også stole på ham. "Okay." Hun rejste sig og så sig omkring. "Nej tak." Hun drak egentlig ikke så meget, og prøvede tit at undgå det. Især fordi hun blev så irriterende kærlig når hun var fuld. Så kærlig at det var kvalmende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 21:04

Luke nikke til hende, han følte os selv at han ikke skulle ha mere men smerten omkring hans tatovering. Brænde så han var nød til og glemme det, han gik med hende op og ind på det værelse. Han selv havde bestilt hvor efter, han holde døren open "ladys first." Sagde Luke hvor efter han selv gik ind da hun var komme ind, Luke kigge sig omkring det så jo sindssyg rodet ud siden sidste. Han havde ikke fået rode op, hvor var det pinligt. Luke kigge sig omkring, i det mindste så sengen og bordet ordenligt ud. Luke gik rundt og begynde og rydde det af vejen mens han kigge over på hende. "Men hvad lave du der ude, Jo de dæmoner havde noget vidne jeg skulle bruge nemlig det var derfor jeg var der ude." Sagde Luke han kigge ned på sin jakke og trøje, han svedt som 10 heste da han bar tøjet. Fordi tatovering, gjorde et eller andet ved hans krop Luke sank en klump hvor efter han gik rundt med den op til flere gange. Han ville helst undgå og smide den, da hans tatovering kunne ses så. Luke så over på Jo," er det mig eller er det forbandet varmt herinde." Luke kigge over på Jo, "hvad syndes du ikke det er varmt." Sagde Luke mens han sætte sig, ned på en stol vinduet var åben men han brænde stadig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 21:17

Jo gik med op til værelset og himlede med øjnene da hun fik den klassiske 'ladys first' det var da meget sødt, men bare også lidt gammeldags. Hun gik ind på værelset og så sig omkring, værelset i sig selv var meget fint, men det rodede lidt. Ikke at det gjorde den store forskel. Hun så på ham tog en dyb indånding. Hun kunne ende med at afsløre hele hendes familiehistorie om lidt, men hun kunne også bare fortælle en løgn. Selvom hun ikke var så god til at lyve. "Det ligger i mit blod at jage. Mine forældre gjorde det, deres forældre gjorde det." Det var ikke helt løgn, men det var ikke grunden til hun selv var startet. Den grund ville hun helst ikke ind på. Desuden kunne han sikkert godt regne ud hun løj, hvis hun havde været jæger hele sit liv ville hun være meget bedre til det, hvilket hun på ingen måde var. Hans spørgsmål fik hende til at vende opmærksomhed imod ham. Hun gik hen til ham og lagde blidt en hånd på hans pande. "Du brænder." Hun gik ud på badeværelset og tog et håndklæde som hun gjorde fugtigt, hun gik ind på værelset igen. "Sæt dig." Det lød som en kommando, hvilket det også var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 21:30

Luke sætte sig ned, efter han havde gået rundt der gik lidt tid før han satte sig da hun sagde det. Luke kigge på hende hvor efter han først fjernet sin jakke, "det hjælper ikke jeg brænde det hjælpe ikke og smide jakken." Sagde Luke hvor efter han kigge op på hende, "jeg forstår det ikke min krop brænde som aldrig før." Luke kigge på hende mens han prøve og skjule, at han havde et problem med hans tatovering. Da det var der for han ikke smidt trøjen, men han var nød til det kunne han mærke men hvad ville hun spørge mere ind til det. Han valget bare og fjerne trøjen os så han stod, i bar overkrop selv om han prøve og skjule tatovering eller det gjorde han jo ikke. Han håbet bare ikke hun så den, den glødte vildt meget. Men han havde kun følte det for 5 år siden, det var så længe siden den virkelig gik amok. Luke så på hende, hun ville sikkert hade ham nu. Fordi hans hænder ryste, han tog en ny tår af ølen som gjorde det lidt bedre. Så han sad hele tiden, når det bliv for vildt og tog en tår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 21:36

Jo anede ikke hvad han snakkede om. Det var sjældent nogen som helst brændte så meget op. Hun satte sig foran ham og lagde det fugtige håndklæde på hans pande. Hun var ret god til at pleje folk på den måde, og hendes hænder var altid rolige og blide, og mange fandt det beroligende. Det var også derfor hun altid havde været den der hjalp de syge, frem for at jagte dæmoner og hvad hendes familie ellers jagtede. Hun så på ham da han smed trøjen, og selvom hun så vidt muligt prøvede at undgå at se for meget på hans krop kunne hun ikke lade vær. Hendes blik faldt ned på tatoveringen og hun så kort på den før hun vendte blikket tilbage til hans øjne. "Hvad er der sket?" Hun håbede han vidste hvad han hentydede til, hvis ikke måtte hun uddybe sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 21:49

Luke sank en klump, mens han følte hende pleje ham hendes hænder det var vildt beroligende og sammen med hans øl. Gjorde det det alt sammen bedre, men tatovering brænde stadig Luke kigge hende i øjne. Da hun spurgte ind til det, "det er en afskeds gave jeg blive vel nærmest, forhekset da jeg fik den tatovering det er som om den brænde mig op inden fra." sagde Luke mens han kigge hende i øjne, han tror da det var det hun spurgte om han tømte næsten hele øl og så begynde den og lade vær med og brænde lige så kraftig. Luke kunne mærke at det ikke var alkohol, der havde stoppe det og gjorde det langsomt bedre det var Jo. Nu når Luke, tænke sig lidt om kom han til og huske at den kun havde formindsket smerten ikke ændre den. For smerten ville stadig være der, da hans krop ikke kunne ændre det. Men hun stoppe det, lige så snart det kom frem hvilket var meget sjovt. Luke sende hende, et kækt smil for at prøve og skjule det. Han kunne mærke hans krop, ikke kunne holde ham oppe så længe da smerten var forsvundet så hurtiget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 21:57

Jo kendte ikke nok til den overnaturlige verden til at vide hvad det betød, så hun sad bare et øjeblik og prøvede at forstå. "Så det var derfor du troede jeg var en dæmon tidligere?" Hun kunne ikke se hvad der ellers skulle være sket. Hun duppede blidt det fugtige håndklæde på hans kinder og hans pande. Hun måtte virkelig stå imod for ikke at se på hans overkrop. Det irriterede hende voldsomt at hun følte sig så draget af ham, at hun ikke engang kunne kontrollere sig selv. Hun førte hurtigt blikket ned på hans brystkasse før de mødte hans øjne igen. "Er der ikke noget du kan gøre?" Hun vidste ingenting om den slags mærker, det må være noget med noget magi, ellers kan man vel ikke få det til at påvirke ham sådan. Hun ville sådan ønske hun kunne hjælpe, men lige nu kan hun ikke gøre andet end at få ham til at få det bedre. Hvordan er så det store spørgsmål, selvom han ikke virker helt så varm længere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 22:06

Luke nikke til hende, mens han prøve og få noget sagt ud af hans mund. "Jeg, jeg ved kun at det var hende der gjorde det mod mig og jeg aner ikke hvad der sker når den der smert dukke frem." siger Luke mens han prøve og komme sig lidt. Luke kigge på hende, det var der for han jagte hende og hans adopteret hans søn. "Det er som om det er blive være, efter hånden som jeg jagte hende aner ikke hvorfor." Sagde Luke mens han kigge på hende han havde en sådan stor, lyst til og kysse hende fordi ingen nogen sinde havde passe sådan på ham. Luke kigge på hende, og sende hende så et smil hvor efter han kysse hende. Uden og tænke sig om, det var nok fordi han mente det var en lidt lille flirt lige ind til videre. Luke træk dog sit hoved tilbage igen, "undskyld jo jeg anet ikke om du havde en kæreste eller en anden." Siger Luke mens han kigge på hende hun så vildt, godt ud han havde sådan lyst til hende men hvis hun ikke havde lyst til ham var det fint nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 22:43

Jo havde ondt af ham, det var måske ikke alle der ville have den slags medlidenhed, så derfor sagde hun det ikke højt. Men den var der, og hun ville gerne hjælpe ham. "Jeg vil gerne hjælpe dig. Måske kan vi få hjælp af nogen. Der må da være nogen der kan hjælpe. Ikke?" Hun nåede lige at opfange den intime stemning der pludselig opstod imellem dem før han kyssede hende. Hun sad først bare og prøvede at finde ud af hvad hun skulle gøre. Lige da hun besluttede sig for at gengælde kysset stoppede han det. Hun lagde hendes hånd på hans og lænede sig ind imod ham for at genoptage kysset. Hun vidste ikke om han stadig havde lyst til det, men så måtte han bare stoppe det igen. Hun håbede dog stadig gerne han ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 23:01

Luke mærke hendes læbe mod hans, da hun forsætte men han lagde ikke mærke til det før nu. Hun havde jo lukke munden på ham, inden han nået og svare igen. Luke kysse igen og gengælde det, mens han nusse hende på kinden. Luke lænte sig tilbage, mens han kysse videre med hende. Han havde faktisk glemt en masede personer nu han begynde og trække hendes trøje af eller prøven da hun selv skulle  bestemme om hun ville eller ej. Luke kysse videre med hende, han ville så gerne prøve ikke og vise følsere. Luke kysse videre med hende, mens han tænke på hvordan han havde, det lige nu han ville helst ikke føle noget men det var lige meget. Luke lænte sig tilbage så han lå ned i sengen, med hende oven over sig hvor han så kysse med hende. Luke havde nikke til hvad hunsagde, med hjælp men det var bare utroligt svært og finde folk der kende til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 23:05

Jo mærke en varme sprede sig i hende da han gengældte kysset. Hun lod ham trække trøjen af hende og hun fulgte ham ned at ligge. Hun forstod stadig ikke helt hvorfor hun stolede så meget på ham, hun kendte ham knap nok og alligevel følte hun at hun kunne fortælle ham mere end hun kunne fortælle de fleste. Hun ville ikke bare åbne op og fortælle ham alting, men hun følte at hun kunne fortælle ham meget alligevel. Om det var en engel ting vidste hun ikke. Men det var næsten den eneste forklaring hun kunne komme på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 23:18

Luke lå og kæle lidt med hende, hvor efter han kysse videre. Luke ville gerne ha hende, men de var jæger begge to men hvad skulle der ellers ske. Luke fald i søvn med hende liggende ved ham, efter hvad der var 5 eller 6 timere vågnet han. Med Jo liggende ved siden af ham og hendes hænder, omkring hans overkrop det var vel meget normalt. Luke smile og kysse hende på panden, for at se om hun sov nu eller stadig var vågen. " Hey Jo, hvordan har du det idag." Sagde Luke mens han smile kækt til hende, Luke rejste sig ikke op han lå bare og slappe af i sengen med hende han elsket hende. På en eller anden måde, følte han noget for hende. Luke smil og talte så til hende,"hey Jo sove godt eller hvad hvis du har sovet." Luke smile da han sagde det, hvor efter kysse han hende på kinden og panden. Luke kigge hende i øjne, mens han nusse hende en enkel gang på kinden hvor efter han rejste sig og begynde at træne. Han holde dog stadig øje med hende, mens han kigge over mod hende. Luke fokuseret dog hele tiden, med og træne ellers, første armbøjninger så mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 23:32

Jo var faldet i søvn op af ham, hun var normalt ikke så meget til så intime situationer og hun forsøgte så vidt muligt at undgå dem, men lige nu kunne hun ikke forstille sig et bedre sted at være. Hun mærkede hans læber på hendes pande og det fik hende til at vågne lige så langsomt. Hun blinkede flere gange før hun kunne se normalt. Hun ser på ham da han begynder at træne og det er svært for hende at fjerne opmærksomheden fra ham, først efter lidt tid går det op for hende hvad han spurgte hende om. "Ja, ja jeg har sovet fint." Hun ligger sig ned og ser op i loftet. Hun smiler let, så er spørgsmålet bare om det bare var en engangsting eller noget bliver til noget mere seriøst. Hun burde nok lade vær med at tænke så meget over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 23:44

Luke rejste sig op da han var blive færdig med og træne, han kigge over på Jo da han sende hende et kækt smil." Så hvad så skal du hjem, af idag eller hvad regner du med." Siger Luke mens han smile kækt til hende, han havde aldrig haft det så godt som denne nat. Luke smile lidt inden han gik hen til hende, hvor han så sætte sig på knæ "skal du ha noget mad eller er du ikke sulten." Siger Luke mens han smile charmerne til hende. Luke selv følte heller intet, for det de andre falden engel havde gjorde at nævne en leder af deres egene. Luke smile til hende hvor efter han gik mod døren, "så hva skal du ha noget mad så henter jeg det nu." Sagde Luke mens han gik hen til hende, "med mindre du vil nedunder og spise" sagde han drillende. Hvorefter han gav hende et kys på munden, bare for at fordrive vente tiden på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Søn 25 Maj 2014 - 23:51

Jo havde slet ikke tænkt på om hun skulle hjem eller ej. Selvfølgelig skulle hun hjem på et tidspunkt, men hun vidste bare ikke om det skulle være nu eller ej. "Det ved jeg ikke. Jeg må nok hellere tage af sted snart, så jeg kan nå hjem inden det er for mørkt." Jo rejser sig op og får klædt sig på. Hun var stadig i tvivl om hvordan hun skulle være omkring ham. Hun var ikke sikker på hvad de var. Tankerne var måske ikke de bedste at have, men hun kan ikke gøre for det. Hun var bare typen der tænkte alt for meget over tingene. "Vi kan godt få noget mad." Hun så sig omkring og så tilbage på ham hvor han kyssede hende, hun gengældte det kort. "Skal vi ikke spise her?" Hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Man 26 Maj 2014 - 14:03

Luke grinte lidt for sig selv, hvor efter han gik hen til hende. Han nikke et øjeblik til hende, for at svare hende på om de ikke bare kunne spise der, "det lyder som en fantastisk ide. Sagde Luke hvor efter, han forsætte med et andet svar. "Hvad vil du så ha at spise," Sagde Luke mens han smile flirte til hende hvor efter han gik i gang med og tag det meste tøj på. Ikke fordi han havde noget, imod og gå i bar overkrop. Men lige idag,  havde han det vildt koldt. Luke tænke lidt for sig selv, om hvad det var han gjorde eller det han havde gjorde med hende. De havde kysse, og forsæt med og hygge sig lidt. Luke sank en klump mens han tænke på det, de ville ikke kunne få et forholde ville de. Luke viste det ikke, men han ville dog ikke lade hende kæmpe alene. Luke tørre sin egne, hurtig af hvor efter han kom til og tænke på den dreng som han havde opdraget som hans egene. Luke rejste sig op da han var sikker på hun ikke kunne, se at der var noget galt hans smile kækt til hende. Han stod bare, smile til hende mens der var en pinelig tavshed. Endelig brød han den, hvor han så kigge på hende igen med et charmerne smil. "Så fundet ud af hvad, du vil ha så jeg kan hente maden." Sagde Luke, man kunne godt høre at han bare havde vente på hendes svar. Luke bed hende, lidt drillende i øret mens han vente på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Man 26 Maj 2014 - 15:52

Jo trak let på skulderne da han spurgte hvad hun ville have. Hun vidste ikke engang hvad de havde der. Måske burde hun bare tage hjem. Hun vidste ikke om det var godt for hende at være i hans selskab, det var jo ikke fordi hun ikke brød sig om ham, det var mere fordi hun ikke var sikker på om det var en god idé at hun knyttede sig til ham. Det plejede ikke at ende godt. Hun opfangede ikke at der var en pinlig tavshed, fordi hun var så fordybet i sine egne tanker. Jo forstod ikke hvad det var han gjorde ved hende. Han havde bare et greb om hende, og hun brød sig ikke om det. Hun vil være selvstændig, og det forhindrede han hende i. Hendes blik blev opmærksomt på ham igen, i stedet for intetheden. "Nej.. Kan du ikke bare finde noget lækkert?" Hun smiler til ham og lader blidt hendes fingre glide hen over hans håndflade og fingrespidser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Man 26 Maj 2014 - 16:14

Luke smile til hende og nikke så, "men lad os træne efter maden hvis vi skal forsætte med og være jæger." Sagde Luke man kunne høre han drille med det og være jæger, men det var vigtig at træne og det kunne hun os høre på hans stemme. Luke gik ned efter noget mad, mens han lytte lidt til rygter. Luke fik dog en stor smerte i hans brystekasse, mens han så sig omkring hun var her ikke men hvorfor var den så smertefuld. Luke gik op og fik lidt a hvert til dem, mens han selv bedte om en burger da de spurgte om hvad han mente fik han sagt det. De smidt noget kød sammen med, hans brød så det var en sandwitch. Luke gik op mod hende bagefter hvor efter han havde købt to øl, og et glas vand hvis hun heller ville ha det i stedet for. Luke havde dog brug for noget alkohol til hans krop, lige meget hvad man ellers kunne sige. Luke kigge sig omkring, og lytte lidt nye rygter om dæmoner der samle sig i grotte. Luke gik op igen, med lidt forskeligt mad lige fra bøf og spejl æg og så videre. Luke kom op efter lidt tid hvor han så stille maden, ved siden af hende hvilket var i sengen. "Så skal vi træne inden, eller efter maden." Sagde Luke mens han gav hende et kys på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Man 26 Maj 2014 - 21:03

Jo blev bare liggende, men da hun hørte en lyd ude fra døren rejste hun sig op. Hun tager en pistol og går hen til døren. Hun retter pistlen imod døren og gør klar til at skyde hvis nødvendigt, men i dét hun åbner døren bliver den smækket op og hun bliver væltet ned på gulvet. En enkelt kvinde, yngre og mindre end hende selv holdte hende fast imod gulvet. Et par spidse tænder voksede frem fra hendes tandkød og nærmede sig langsomt hendes hals. Jo prøvede at komme fri, men det var umuligt og kort efter var blodslugeren suget fast til hendes hud hvor hun langsomt drak hendes blod. Men efter lidt tid stoppede hun og så Jo dybt i øjnene. [color=white]"Når Luke kommer tilbage skal du dræbe ham. Når det er gjort, skal du dræbe dig selv."[/b] Jo nikkede og vampyren forsvandt så hurtigt som ingenting. Jo blev liggende på gulvet, mens hun blødte fra de to små huller fra hendes hals og langsomt farvede gulvtæppet rødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Gæst Man 26 Maj 2014 - 21:25

Luke gik op af med maden, men lige da han dukke der ind så han et stort syn som han aldrig havde set før. Luke satte det for sig vildt hurtigt, da han så hende ligge i blodpølene. Luke træk sin pistol og gik så langsomt ind, han tjekke hver en krog mens han forsigtigt gik ind. Han tjekke dog Jos puls inden hvor efter han lede efter spor. Lugten var ikke dæmoner, men den var heller ikke menneske eller engle. Luke kunne nemlig lugte at det stank, lidt af død *det er enten en vampyr eller en udød.* Luke gik lige så stille videre, mens han undersøgte efter flere spor. Men der var ingen Luke gik ned, til Jo igen og så hendes bid. Luke træk en kniv op hvis hun nu var blive forvandlet hvor efter han sætte sig på sengen afvente på hvad hun ellers ville gøre. Når hun kom sig, hans aura var utrolig rolige eller det prøve han og få den til og blive. Selv om han følte noget, for hende Luke holde hele tiden øje med hende. Mens han holde sin pistol og kniv, klar til hvis der skulle ske noget. Luke gik hen til hende og prøve og få hende til, og vågne "hey jo " sagde Luke mens han rusket lidt i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke - Page 2 Empty Sv: Sorry to say it, but I'm gonna kill this one - Luke

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum