Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
All the monsters -Lilianna-
Side 1 af 2 • 1, 2
All the monsters -Lilianna-
Musikken dunkede afsted med en heftig rytme, der fik de fleste til at danse. Stemningen virkede positiv, men i denne verden var der langtfra en hel dag der var god. Dagen havde Stella fundet fin, og selvom hun ikke levede i frygt kunne hun ikke undgå at være opmærksom på hvad natten ville bringe hende. Hver eneste væsen der par frygt kunne hun mærke samt dem der havde håb. Hun kunne styrer deres håb, og hvis hun ønskede dem ingen lykke fjerne den og efterlade dem i frygt. Stella havde ændret sig lidt på det seneste, hun var blevet noget mere åben end hun plagede at lade sig være. Stadigvæk kunne hun være kold og selvisk som hun plagede - men at finde ud at man havde en lillebror der var engel - tjo det havde fået hende til at åbne øjnene lidt.
Der blev drukket ret meget whisky og vodka, hvis hun ikke havde været van til at drikke - ville hun højest sandsynligt allerede være væltet omkuld et par gange. Stella dansede rundt med de unge væsner der formåede at fyrer den af. Der gik ikke lang tid før man kunne se hende oppe på barbordet sammen med to andre kvinder. DE dansede vildt, svang med både hår og hofterne i takt til musikkens klingene rytme.
Endelig efter en god tid med dans, satte Stella sig ned for at få en drink med mere næring i. Hun havde taget bartenderens håndled og skåret i hans håndled med en kniv, så blodet dyppede ned i det krystalklare glas. Manden var menneske og tydeligvis ret bange for det der endelig lignede en uskyldig pige med et engle hvidt ansigt. Hendes øjne borede sig ind i hans, hun havde lovet ham at give ham håb om livet - i bytte for lidt blod. Så snart glasset var lidt over halvt fyldt tog hun glasset. Stella gav ham lidt håb som lovet og vendte sig om på barstolen - hun lod blikket glide ud i varme lokale. Alle de væsner og alt den dansen - det var en god måde at opvarme rummet op på. Stella tog en slurk af blodet - det var dejligt med lidt natmad jo. Hendes blik fangede en engel, og Stella smilede svagt - inden hun besluttede sig for at tilslutte sig englens selskab - normalt gjorde hun det ikke, men hvem skulle stoppe hende? Hun bestemte jo selv hvad hun ville gøre med hendes liv. Stella snuppede sit glas med sig, og med den anden hånd et glas whisky. Hun satte sig en ved siden af englen, og kørte glasset med whisky hen af bordfladen. Så måtte englen tage imod det eller ej. "Hejsa." Smilede hun venligt.
Gæst- Gæst
Sv: All the monsters -Lilianna-
Hendes tanker havde været alle andre steder en her, og da pigen satte sig over for hende blev hun lettere forskrækket *whisky?* tænkte hun og så på glasset der blev skubbet hen imod hende, hun havde aldrig drukket, men ville ikke virke uhøflig, så hun fik elegant viklet hendes hænder ud af de lange ærmer, og tog omkring glasset med begge hænder. Hendes hus lignede mat hvid porcelæn, og ærlig talt så lignede hun mest af alt en skrøbelig køn porcelænsdukke der ville gå i stykker hvis man rørte hende."hej" kom det lavt fra hende, hun lukkede øjende og smilede venligt mod pigen "ehm.." mumlede hun lavt og så ned i bordet "J ...ehmm jeg hedder Lilianna Grace" kom det lavt fra hende, hun rakte hendes ene hånd frem, mens den anden holdt stramt om glasset mens hun roterede det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun rynkede brynende da vanpyrene kom hen imod dem, de havde afsløret dem selv ved at vise deres hjørnetænder, og da Lili endnu ikke var så god til at kende racers lugte fra hinanden hjalp dette da en del. Hun slap glasset og kløede sig med begge hænder i nakken da de kom hen til dem. "uhm" mumlede hun utilfreds, hun så på Stella da hun snakkede til dem, og lænede hovedet på skrå, hendes øjne så en smugle triste ud, den ene vampyr strøg hende over kinden lige da de havde sagt at engleblod var det bedste. Hun kiggede op på ham der netop havde talt, og hendes øjne som mest af alt lignede skindende diamanter, fæstnede hans blik, han så ikke væk fra hende og rørte sig ikke ud af stedet. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, for hun havde jo egentlig hverken lyst til at skabe tumult eller gøre nogen af dem fortræd. " Så Stella, tror du bare vi skal finde et andet bord?" kom det lavt fra hende, hun vidste ikke hvordan vampyrende ville reagere på dette, men hun prøvede bare at skabe en fredelig løsning.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Undskyld det super korte svar //
Gæst- Gæst
//Du skal ikke undskylde, mine er ikke de bedste i dag så ^^
Gæst- Gæst
De høje lyde fra diskoteket forsvandt og farverne blev lysere, indtil de for en kort stund blændede Stella. Lyset forsvandt stille og roligt, og det stella nu så og følte var en stor eng fyldt med blomster, vejret var lunt, eller det ville Stella føle.
Udenfor i den "rigtige' verden var Lilis øjne blevet helt hvide, hun koncentrerede sig og slap ikke Stellas hænder, men klemte dem heller ikke. Stella ville kunne se Lili foran sig, men hun ville ikke rigtigt ligge mærke til hende "her er dejligt ikke?" Lilis stemme var beroligende og meget overtalende, så man fik lyst til at sige ja, uanset om man faktisk syntes det var dejligt eller ej.
Alt dette tog kun omkring et minut, så fadede det hele og Stella så atter hvor hun rigtigt var "det er det jeg gjorde... eller kan... jeg viste ham så bare ikke lige det du så" hun følte sig enormt dårlig til at forklare, og hun slog blikket ned i bordet med det samme at Stella så den rigtige verden igen.
"hvad kan du? ... eller... ja hvad gjorde du?" kom det lidt tid efter. hun slap Stellas hænder og foldede dem sammen i sit skød.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvor længe har du så været her? Altså i byen, og sådan... ai det jeg mener er om du bor tæt herpå og om du har en job" hun skyndte sig at sige det sidste fordi det første havde været alt for rodet og hun forsøgte at få det til at lyde som hun egentlig havde tænkt det. Hun kløede sig akavet i nakken, så det pjuskede op i det hvide hår. Hun kunne godt mærke at Stella forsøgte at få øjenkontakt, men hun følte ikke rigtig at det var en god ide at holde øjenkontakt med hende, hvis hun nu kom til at hypnotisere hende eller andet, hun var bange for at hun ikke kunne styre sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det gav et sæt i Lili da hun kunne mærke et eller andet løfte sig fra hendes bryst "frygt er til for at holde os på vagt" mumlede hun, eller det havde hendes tideligere herre i al fald sagt *de der er kloge frygter* tænkte hun, men det var egentlig ikke rigtig hendes tanke.
Hun så kort op på Stella og smilede et lille skævt smil "uhum, jeg kan godt mærke det" det gjorde hende egentlig ikke noget, for hun vidste at det ville komme tilbage, det gjorde den altid, det måtte den jo. "har du altid haft den gave?" Lili blev en smugle nysgerrig, det var jo en speciel gave at have, og måske det var noget der var fremprovokeret. "Og har din bror ikke noget imod at skulle slæbe pengene hjem?" han lød umådelig flink, hendes bror altså, sådan at sørge for dem begge to.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lili trak sig forskrækket en smugle tilbage, af ren refleks da stella lænede sig ind imod hende "huh?" kom det undrende fra hende, da Stella havde sagt at hun ikke skulle drikke det, ikke at hun rigtig havde tænkt sig at gøre dette, hun drak slet ikke alcohol. "hvorfor ville nogen forgifte det?" hun så undrende på Stella. Så hvidt Lili kunne huske, så havde hun ikke gjort nogen fortræd i lang tid nu, i al fald ingen som kunne huske det.
Gæst- Gæst
Stella trak på skulderen til det næste spørgsmål om drinksne kunne vær forgiftet. "Jeg er bloddæmon og jeg fik noget blod af bartenderen i bytte for noget håb. Men det ser ud til at han ikke længere frygter at få en dæmon i hælene." Hviskede hun stadigvæk, men sådan at Lilianna stadigvæk kunne hører hende. Nogle lærte bare aldrig at man ikke skulle lave numre med bloddæmoner. De var set som de mest brutale og voldsomme. Stella kunne kun sige, at hun var helt enig med de rygter. Man skulle passe på med, hvem man satte sig op imod. "Nå, men Lilianna. Fortæl mig noget om dig selv, hvor bor du henne?" Smilede Stella skævt. Hun var opmærksom på to ting af gangen, både på hvad Lillianna sagde, men også på hvis nogle skulle angribe dem bagfra eller noget.
Gæst- Gæst
"nå, så måske du gav ham lidt for meget håb... eller... ja det ved jeg jo egentlig ikke om man kan" igen kløede hun sig akavet i nakken *hvorfor kan du ikke snakke ordentlig* tænkte hun, hun skælde sig selv lidt ud over det. Lili havde det lidt bedre med at Stella befandt sig så tæt på hende nu, men det var stadig mærkeligt for hende. Hun så alle andre steder hen end på Stella da hun stillede sit spørgsmål. "ehm... øhhm" mumlede hun, da hun på sin vis synes det var lidt pinligt "øøh, jeg... ehm... jeg bor i en ... et" hun blev lidt stresset, og kløede sig i nakken med begge hænder mens hun nu kiggede ned i bordet "jeg bor i et lille skur i gyderne" spyttede hun nærmest ud, hun sagde det umådeligt hurtigt, og klemte øjende sammen da hun sagde det. *puuuh* tænkte hun og foldede hænderne i skødet, hendes blik kom op fra border, og landede på en mand bag ved Stella. Lili havde godt bemærket ham før, men havde ikke tænkt over det før nu, han sad oppe ved baren og blev ved med at vende sig om og kigge på dem. Gad vide hvad han ville?
Hun kiggede tilbage mod Stella, og lod manden være for nu, hendes øjne fikserede sig på Stellas hænder, mens hun ventede på et svar.
Gæst- Gæst
Hun boede i et skur. Det lød ikke ligefrem, som det mest behagelige sted at bo. Stella lagde hovedet lidt på skrå og nikkede en enkelt gang, hun bemærkede kort at Liliannas blik var på en bagved hende - men da det ikke så ud til at være en Stella ikke vidste allerede var der, så lod hun det ligge. Endelig hvilede deres øjne kort på hinanden, inden Lilianna slog blikket ned igen - og landede på Stellas hænder.
"Altså hvis du vil, så må du gerne bo ved min bror og jeg - altså så har du da en bedre seng." Forslog hun og første gang bemærkede man lidt nervøsitet i hendes stemme, idet hun så kløede sig i nakke med den ene hånd. Gyderne gik der ofte voldtægsmænd og tyve. Det ville være bedre i palæet i Terroville - men nu var det jo ikke sikkert at det lige var det Lilianna havde tænkt sig. Og Stella respekterede det skam. Hvis Lilianna ikke ønskede det, så var det i orden med Stella jo. "Altså kun hvis du vil." Tilføjede hun med et lille genert smil, inden hun lod hendes fingre lege lidt med hinanden - ved at vikle dem ind i hinanden.
Gæst- Gæst
Hun havde selv bygget skuret, og det var faktisk -hvis hun selv skulle sige det- ret godt lavet i forhold til de remedier hun havde. Men det var koldt, og vandet kunne sive ind til hende, det eneste kun kunne formå at holde tør, var den seng hun ligeledes selv havde bygget. Så nej, det var ikke ligefrem et fantastisk sted at bo, eller for den sags skyld kalde for hjem.
Lili måbede og fik stor øjne da Stella tilbød hende at bo hos hende. Som hun havde beskrevet det, lød det stort. "er du sikker på at det ikke bliver til besvær?" hun følte sig som en byrde, uden at hun endnu havde sagt ja til noget, og hun forsøgte at ryste følelsen af sig. "hvis jeg nu betaler dig for at bo der!" kom det bagefter *du skal så først lige finde et job, smarte* tænkte hun, og gemte hendes ansigt i hænderne. "jeg finder et job, og så betaler jeg dig tilbage! og så skaffer jeg penge til at finde mig mit eget sted! Jeg skal nok lade vær med at rode, eller larme! Og jeg kan godt lave mad og gøre rent for dig!" hun ville være sikker på at hun ikke var nogen byrde for Stella, og det skulle jo selvfølgelig kun være midlertidig, indtil hun fandt sig et ordentlig arbejde, og kunne tjene penge, så hun kunne have råd til en lejlighed.
Lili faldt lidt ned igen, efter sin lange talestrøm, og hendes blik faldt atter på manden bag Stella, han blev ved med at kigge efter dem, og nu snakkede han med manden der stod i baren, alt imens de begge af og til kiggede mod dem, og nikkede hen mod hvor de sad. Lili lænede hovedet lidt på skrå og så undrende på dem, hvad ville de?
Gæst- Gæst
Stella opfangede at Lilianna virkede lidt mistroisk omkring mændene i baren, de var heller ikke til at stole på.
Stella prøvede at virke afslappet omkring det, men det var hun langtfra. Hendes muskler var spændte, og hun havde lyst til at dræbe de to mænd - bare for at være sikre på at de ikke skulle finde på at tænke med den forkert hjerte - det havde hun oplevet nok af. Når det så var sagt, var det bare sådan de fleste mænds hoveder fungerede - hvilket jo faktisk var en skam. "Hvad tror du de vil." Spurgte Stella hvorefter hun diskret kiggede sig lidt tilbage. Stella var ikke bange, mere nervøs. Hvem vidst hvad de var ude på? En lille tikkende lyd under deres bord, gjorde at Stella blev opmærksom. Hun rejste sig op, og overfaldt næsten Lilianna - de de rullede rundt på gulvet og længere væk fra deres bord. Der lød et ordenligt bang, og en røgsky udenlige fik de fleste til at løbe skrigene ud. Stella åbnede øjnene, og fandt sig overraskende med en eller to centimeter fra Liliannas ansigt. Stella havde haft en reaktion med at redde englens liv, en tanker der så sjældent blev overvejet af en dæmon. Stella blinkede kort inden hun så stille trak sig tilbage, efter at have tøvet i få sekunder. Hun rejste sig op, og rakte en hånd ned til Lilianna for at hjælpe hende på benene. Dog så det ud til at det havde været et led i mændenes plan, og de svang begge en hver over skuldren og smed dem ud i en vogn - snart kunne man hører hvordan hestene foran begyndte at galopere afsted. Vognen rungede på grund af det grus hjulene mødte. "Shit." Mumlede Stella for sig selv, inden hun slog ned i jorden - sidst hun havde været afsted på noget lignende en tur, havde det også været med en engel - de var blot endt i en måned med voldtægt og tortur - Stella håbede på det ikke var samme tilfælde.
//Du spiller bare på hvad du synes det skal være, jeg er frisk på det hele
Gæst- Gæst
Hun hørte også tikken fra under bordet, men vidste ikke hvad det var. Da handlingen skete og Stella kastede sig over hende blev hun målløs, hun landede hårdt på jorden og slog hovedet på vejen, da hun åbnede øjende var alt luft slået ud af hende og Stella lå ovenpå hende. "j" mumlede hun og havde en ringen for ørene og det hele sejlede for hende "for tæt" fik hun mumlet frem. Lilli havde aldrig rigtig haft fysisk kontakt med nogen, og bare det at skulle give hånd til nogen var grænseoverskridende, men nødvendigt for brug af hendes evne.
Da de to mænd løftede dem ud, slog det klik for hende, hun bed, råbte, sparkede, slog og skreg af hendes lungers fulde kraft for at komme fri. hun var rædselsslagen og lamslået, ikke fordi de forsøgte at bortføre dem, men fordi de rørte ved hende. Hele hendes hud kildede som kravlede der myre rundt på hende. Hun kunne ikke længere se noget som var rigtigt, men kradsede sig voldsomt på armene for at få noget der ikke var der af. Hun blev smidt ind i vognen sammen med Stella, men opfangede hende slet ikke. Hun fortsatte hendes kradsen og skrigen, og det tog ikke lang tid før der var gået hul på hendes arme og hun blødte voldsomt fra dem.
"så stop dog hystaden"Knurrede den ene af mændene. Lili var imidlertid blevet så desperart at hendes skrigen blev højere og mere skinger, og det tog kun få sekunder før det ikke længere kun var hende der skreg, men også skingre stemmer i ders hoveder. En frygtelig skinger stemme, der i løbet af få minutter ville kunne gøre en vanvittig, og det var ikke kun de to mænd der forsøgte at bortføre dem, som hun under sit hysteri havde fået rørt, det gik også ud over Stella, fordi hun var inden for rækkeviden. "STOP HENDE!" skreg en af mændende og holdt sig for ørene mens han kom hovedet ned imellem benende. Den anden kravlede om bag ved til dem, og slog Lili så hårdt at hun faldt om, og larmen stoppede. Han bandt hende hurtigt "hvis du prøver noget ligende så skære vi begge jeres tunger ud!" Kom det hidsigt fra en af mændene til Stella, som højest sanssynligt lå og ømmede sig fordi hun havde været den der var tættest på Lili, og derfor fået den største effekt. Han bandt hende også, selvom hun nok gav lidt modstand. Manden satte sig om foran igen og lukkede den dør som han var kommet ind af.
Der gik et par minuttet før Lili kom til sig selv. Hun satte sig udmattet op, og det svimlede for hendes øjne "hvor er vi... og hvor er vi på vej hen?" mumlede hun svagt, og havde endnu ikke opfanget at det også var gået ud over Stella.
Gæst- Gæst
Endelig opfangede hun at Lilianna havde sat sig op. "DEt ved jeg ikke." Mumlde Stella lidt og hostede halvt af vievandets effekt på hende.
Endelig så det ud til at vognen stoppede, og mændene kom ind til dem igen. De trak en sæk overhovedet på dem, og svang dem derefter over deres skuldre. De steg ud af vognen og tog dem med ind på en form for dyster mørk gård. Det lignede dødens eget lille værk. Der hang spindelvæv i hver eneste krog af rommene, og det havde helt klart ikke været gjort rent i over hundrede år. De to mænd slæbte englen og dæmonen ind i stuen - og satte dem på en stol. Mændene bandt deres ben fast til stolbenene og armene om bagved ryglænet. Så trak de sækkene af deres hoveder.
Det lod Stellas lokker slange sig ned af hendes ansigt igen, imens hun stadigvæk prøvede at holde sig vågen, men så snart hun opdagede at hun var bundet - var hun lys vågen.
"I er hermed vores slaver, i gør hvad vi siger - ellers skære vi jeres lemmer af en for en. Og tro ikke at jeres små tricks virker på os. Min ven Thomas her har evnen til at blokere evner der vil lege med hans hoved. Og min fine evne er mareridt, så pas på. Hvis i ikke gør hvad vi siger, bliver det værst for jer selv." Sagde han alvorligt. "I kan starte med at gøre rent herinde, og jeg vil ikke prøve at komme væk. Der er vagter ved alle udgange, i kan ikke undgå at blive set." Advarede han og bandt dem så fri, og forsvandt sammen med Thomas. Der lagde kun rengørings midler tilbage til dem. Stella rejste sig op og kastede et blik rundt, alle væggene, gulvene var mørke. Der var ingen glæde her, ingen håb - andet end i hende. Det var en frygtelig følelse at have tilbage - der var ingenting.
Gæst- Gæst
Hun rystede på hovedet, og hendes øjne blev klare igen, hun så mod Stella, igen uden at se hende i øjende "Er du okay?" hun skammede sig over det hun havde udsat Stella for, det havde ikke været hendes mening "undskyld" kom det lidt efter.
"hvad gør vi?" hun så rundt, det var ikke fordi der var mange muligheder, hun havde dog en ide, men det var langt fra sikkert at det virkede "Tror du at ham... Thomas? Kan reflektere sin evne til flere, eller tror du kun det er ham der kan undgå psykiske evner? For hvis det kun er ham, så har jeg måske en ide?" hun forsøgte at virke opmundrende, hun ville ikke være en byrden for Stella, nu hvor hun havde været så god ved hende, det var på sin plads at gøre noget for hende.
"Min ide var, at vi kunne vente lidt, og så kalde på en der skulle tjekke stedet, hvis det ikke er ham Thomas, og at han ikke kan projektere sin evne videre, så kunne jeg få ham der kommer og tjekker, til at tro at her er rent, vi bliver nok flyttet til et andet sted" hun sukkede, det var langt fra en vandtæt plan, men hun fortsatte "når vi bliver flyttet, holder vi begge udkik efter mulige måder at flugte på, eller steder at gemme os under et eventuelt flugtforsøg, og så gør vi samme nummer næste sted vi er, bortset fra at vi flygter næste gang, for der har vi jo fundet ud af noget" hun vidste godt at chancerne for denne plan var små, men det var det bedste hun kunne komme op med. "Men som sagt, så ved jeg jo ikke om ham Thomas kan projektere sin evne videre"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Who're the monsters now? - Rose
» Why not... let's do this again! -Lilianna-
» Monsters live in the dark - Viola
» please help me ~ Lilianna Grace
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine