Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Lena beware of the city - (Sean)
What am i to you -Jason- - Page 2 EmptyIdag kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
What am i to you -Jason- - Page 2 EmptyIdag kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
What am i to you -Jason- - Page 2 EmptyIdag kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
What am i to you -Jason- - Page 2 EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
What am i to you -Jason- - Page 2 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
What am i to you -Jason- - Page 2 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What am i to you -Jason- - Page 2 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
What am i to you -Jason- - Page 2 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
What am i to you -Jason- - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba15 
Lori
What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba15 
Valentine
What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba15 
Lenore
What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba15 
Jake
What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba15 
Sean
What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba15 
Abigail
What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba15 
Celenia
What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba15 
Edgar
What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164704 indlæg i 8728 emner

What am i to you -Jason-

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 0:50

Han kiggede på hende og slappede roligt af "jeg drikker det nemt nok da jeg har drukket det for det meste og ikke alt andet end det da jeg syns at jeg kunne holde til mere om aften når jeg sammen med nogen jo"sagde han roligt og kiggede på hende.
Han kiggede på hende "Bære dig hjem hvor bor du da henne af siden jeg skal bære dig hele vejen hjem tror du ikke det vil være lettere at få et værelse og sove rusen ud"sagde han roligt og kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige lige nu, og nu ville han da vide hvor hun boede henne og anede jo ikke hvor hun boede hende og nu måtte hun jo fortælle ham det, ellers viste han jo ikke, men dog ville han mene at det han sagde til hende om værelse ville være den bedste idé for, han var jo ikke ligefrem ædru nu, men mere ædru end hun var lige nu og her, så han havde stadig tænkt sig og leje et værelse på kroen også tage hjem derefter.
Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige mere nu og tog rolig en øl selv og drak den stille og roligt mens han kiggede på hende, og havde det godt sammen med hende selvom det var underligt og sidde her med en der var mere fuld end ham selv, men sådan kunne det jo gå når det var sådan at han var bedre drikker end hun var selvom det ramte ham ligeså hårdt som det gjorde ved hende og alt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 1:04

Alex åbnede stille sine øjne, mens Jason fortalte at han engang selv havde drukket så meget rom. hun kunne dog ikke andet end at give ham ret, hvis man drak rom når man ville hygge med andre folk. endte det tit med at man blev fuld før alle de andre, eller så gik man under og faldt i søvn midt i alt det sjove.
"Jeg bor i en skov... har intet hus, bor well... der hvor jeg nu vælger at sove i den skov..." Hun smilte forførende, hun havde penge til et værelse, men hadede at bruge penge på noget. normalt ville hun sige at hun ikke havde penge til et værelse, men endte med at sige. "Jeg gider ikke bruge mine penge på et værelse, det regner ikke så meget udenfor alligevel" Hun mumlede lidt.
Hendes hår faldt stille over hendes øjne og dækkede halvdelen af hendes ansigt. hun var udmattet og alt for fuld til at give en fuck for noget som helst.
Stille rejste hun sig op og gik forbi ham "Jeg skal på toilettet, hvis du smutter... drikker jeg nok resten alligevel" Hun blinkede blidt til ham og gik ned hvor toiletterne var, der gik omkring en time, måske mere, hvor hun ikke var kommet tilbage. ikke fordi hun var stukket af, hun havde bare valgt at tage et par nye trusser på + så faldt hun i søvn op af gulvet, hun tænkte ikke rigtig over at Jason nok ville vente på hende, når klokken var så mange som den var.

Udenfor begyndte det at regne mere og mere, strømmen gik og kvælte hele festen, alle folk begyndte at brokke sig over at musikken stoppede. rummet blev dog engang i mellem lyst op af nogle lyn som slog ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 1:27

Jason så på hende og nikkede "okay du skal jo det du skal så venter jeg bare her på dig"sagde han roligt og kiggede efter hende og slappede bare af, mens han roligt drak vider for sig selv, men efter noget tid gik han ned med fadet og fik sig et værelset med plads til to og havde fadet med ind *hun kom aldrig ud fra toilettet tror jeg*tænkte han for sig selv og satte fadet på bordet på værelse og gik roligt ud og gik op til bare og spurgte om de havde set hende men det havde de ikke og han blev lidt bekymret i det hele blev mørkt og alt det, roligt så han sig omkring og gav sig til at føle hele vejen ud til toilettet hvor hun var og fik roligt fat om hende og fik hende op i sine arme og bar hende roligt ind til sengen "godt nok vil du ikke betale for et værelse men det gjorde jeg og fik et godt et til os begge"sagde han og fik hende puttet sådan da, og roligt som hun var lagt der gjorde han selv klar til at gå i seng så han lagde sig i den anden side.
Dog roligt efter han havde lagt der kunne han ikke holde sin trang til hende, hun havde pirret ham det meste af aften og nu ville han prøve lykken, og roligt kørte han en hånd ind under hendes dyne og havde jo ikke taget kjolen af hende så han var nød til at trække lidt op i den så hendes nye trusser frem og roligt fik han sin hånd ned mellem hendes ben og nussede hende roligt og på en meget forførende måde som han altid havde haft kunne gøre som gjorde kvinder hurtigere våde der nede, og lidt nemmere tændt på den måde, og håbede på at det ville virke på hende lige nu og her, da han virkelig lyst til hende lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 13:32

Alex rystede på hovedet i det han kom med en lidt sær kommentar, men i det mindste ville han vente. Da han bad om et værelse til to, kiggede bartenderen mistroisk på ham, Alex manglede og en fyr der var sammen med hende vælger sjovt nok at komme tilbage med næsten 80 tomme glas.
Han sagde dog intet og lod bare Jason betale, dog havde han en anelse om at Jason havde drukket Alex under bordet.

Alex lagde sit hoved mod hans skulder i det han løftede hende stille op. hun hørte hans stemme, men da hun næsten var gået helt kold. mumlede hun bare lavt. hun følte en blød madres under sig, da Jason lagde hende i sengen. hun lagde sig stille om på siden, mens hun krammede en af puderne.
i det hun følte Jasons hånd, der langsomt trak hendes kjole en smule op. rullede hun ud af sengen, mest for at undgå det. hun havde stadigvæk dynen over sig, dog lo hun på gulvet i stedet for i sengen. Hvad havde han lige gang i? hun var fuld, men selv når hun næsten var for fuld til at stå op. kunne man ikke rigtig komme tæt nok på hende til at have sex med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 13:52

Han kiggede på hende da hun rullede ud af sengen og roligt kom han over på hendes side og så ned på hende *hun er da en mærkelig en*tænkte han og roligt tog han fat i hendes dyne og hev den op til sig så den lå oppe i sengen og roligt så han på hende, og undrede sig over hun sådan bare rullede ned og roligt lod han sin hånd igen køre rundt på hendes krop bare for se hvad hun ville gøre han rørte hende ikke som sådan på hendes underliv eller noget mere over alt på hendes krop, for at se om der var noget som hun bedre kunne lide man gjorde end andet, fordi han kærtegnede hele hendes krop på den måde her jo, han så på hende med et smil og ventede bare på at se hvad hun hun ville gøre for hun var fuld og det kunne man godt se på hende og alt det halløj der, og roligt slappede han af og viste ikke hvad han skulle sige eller gøre andet end at kærtegne hendes kønne krop og alt det halløj der, og viste ikke hvad hun var til jo hvis hun var til noget, man kunne jo ikke vide hvad hun kunne lide en mand gjorde ved hende og alt det halløj der, men nu måtte han jo se hvad hun ville gøre ved det hele.

//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 14:08

Da han hev dynen op, vendte hun sig om. hendes øjne var lukket, men hendes mund var en lille smule åben, da hun trak vejret stille gennem munden. hendes hår dækkede det meste af hendes ansigt, hendes hænder var oppe omkring hendes skuldre.
Da hun følte hans hånd der kørte rundt på hendes, satte hun sig op med et sæt! Hun greb fat i hans hånd og kyssede ham dybt. Hun rejste sig derefter op og gik mod døren "Du piller for meget..." Hendes stemme var kold, men på samme tid en smule underlig. hun var fuld, hvilket gjorde hende kold. hvis hun ikke havde været fuld, kunne hun nok have vredet hans hånd afled også sparke ham. men i stedet fik han et kys, hun kørte sin hånd gennem sit hår og gik langsomt mod døren. hun gik en smule skævt, da alkoholen virkelig havde slået til. på den time hun havde sovet ude på toilettet.

//Du skriver og alt det halløj der... alt for tit XD det forvirre mig, og gør mig ond i et emne, just pointing it out o.o//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 14:23

Han kiggede på hende og fik sig lidt af et chok da hun satte sig op og mærkedeligt nok fik han et kys på hånden, da han havde forventet noget der var meget værre, men det var jo sikkert fordi hun var fuld, der var viste ikke nogen anden sag omkring det.
Roligt fulde hans øjne hende, da hun rejste sig for at gå ud af døren "Alex rolig nu ikke"sagde han roligt og rejste sig op og kiggede på hende og gik hen foran hende "du må da undskylde at jeg rørte så meget ved dig altså se på dig du ser dejlig ud og det gør dig meget svær og holde fingerne fra for en mand som mig det håber jeg da du kan se fra min vinkel af at det er"sagde han roligt og kiggede på hende, det var som om hun bare var kold af en eller anden grund, men det ville han ikke ligefrem grave dybere frem i hende, da hun jo ikke skulle blive mere sur eller kold overfor ham, og det han stod og sagde var jo lige den sandhed som han kom med for det var jo sandt hun var smuk også virkede hun sød, og det gjorde jo at hun var en meget tiltrækkende person i sig selv, men om hun forstod ham på den måde viste han ikke men han håbede på det, for det ville gøre det hele lettere for ham at hun måske ikke var så kold overfor ham som hun var lige nu.
Han stod bare der og kiggede på hende for hun skulle helst ikke gå da der jo var helt mørkt der ude så hun ville ikke kunne se ret meget, og plus hun skulle ha sovet den rus ud, men nu kunne han vente og se hvordan hun ville reagere på at han stod foran hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 14:54

Alex gnubbede sine øjne, i det Jason valgte at stille sig foran hende, så hun ikke kunne komme ud af døren. hun forstod ikke hvorfor han valgte at beholde hende, nu hvor hun virkede så kold.
Alex satte sit hoved på skrå, da han fortalte grunden til at han ikke kunne holde nallerne fra hende. langsomt kiggede hun ned af sig selv, var hun virkelig så pæn i denne kjole? eller var den bare meget forførende. Et suk slap hendes røde læber, stille trådte hun sig tilbage "Jeg bliver og sover... men hvis du bliver ved med at røre ved mig, så får du serøst røven på komide."
Hun vendte sig hurtigt om og gik hen mod sengen igen, stille lagde hun sig endnu engang på den bløde madres. hun trak den varme dyne over sig og lukkede hendes øjne stille i.
Hvis han nu valgte at gøre noget ved hende, kunne hun nok godt finde på at brække en af hans fingre, eller to måske. Tænkte hun for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 15:10

Han så på hende og smilte bare roligt "okay rolig"sagde han bare og så på hende *gud bevare hun er led bare fordi man syns hun er pæn og ikke kan holde hænderne fra hende så bliver hun bare sådan en sur en og hun sikkert også jomfru sådan som hun opføre sig*tænkte han bare for sig selv og gik så hen og lagde sig i den anden side, med ryggen til hende og lagde sig til at sove.
Han viste godt at han kunne være noget fremad gående når det var sådan at han godt ville noget med en person, som fx hende, han havde lyst til hende men hun blev bare sur af det mindste han gjorde lige meget hvad han gjorde, og det gad han da ikke og blive ved med at prøve på noget som helst, når det var sådan at hun var sådan overfor ham, men roligt lå han bare der og sov til han engang ville vågne, og det anede han jo ikke hvornår han ville for klokken var jo mange og de var først lige gået i seng, så de kom nok til at sove et godt stykke ind af dagen, som de var godt på vej imod en ny dag nu, men dog havde natten nu også været sjov sammen med hende og det var jo en god ting at den havde været det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 15:24

Selvfølgelig var hun led, man havde ingen grund til at røre ved en person, bare fordi de er pæne eller hvis de måske ser en smule forførende ud engang i mellem.
Da de begge endelig var faldet til ro, gik tiden meget hurtigere. solens stråler, skar gennem de tynde gardiner. Alex vågnede stille, da rummet hurtigt blev varmt af solen. hun rejste sig stille op i sengen og hoppede ned, hun var jo mest vantil at sove i et træ om natten. så det var helt normalt for hende at rejse sig op på stedet, hvor hun nu havde sovet.
Stiller kørte hun en hånd gennem sit ulet hår, hendes øjne kørte gennem rummet. hvor var hun? hun kunne ikke rigtig huske så meget, inden hendes blik blev placerede på Jason. Hun satte sine hænder uskyldigt op foran hendes mund, det stod klart at hun var overrasket. hvad havde de lavet i løbet af natten? hvorfor sov hun her? hendes blik kørte rundt. til hun fandt et tegn på at det var et lejet værelse, på det Vilde Svin. hun tog en dybindånding, i håb om at der måske ikke var sket noget. de havde fået lidt og drikke, intet andet.
Han havde sikkert bare været rar at lade hende sove ved ham, intet kunne tyde på at de havde "Lavet" noget sammen. hun rystede blidt på sit hoved, af en sær grund gjorde det hende mere og mere bekymret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 15:38

Han lå der stille og roligt og sov, mens hun var ved siden af ham og der var jo ikke sådan sket noget mellem dem i det de begge to sov og roligt vågnede han op og kiggede roligt op på hende "godmorgen Alex har du sovet godt"sagde han roligt og så godt at hun havde haft hånden oppe ved munden, som om hun var bange for at de havde lavet noget "er du virkelig bange for at vi har gjort noget sammen siden du liner en som har set et spøgelse"spurgte han roligt og rejste sig op og satte sig op af sengens ryg og så bare på hende "men må jeg spørge om du er jomfru siden men du kan bare sige ja eller nej dømmer dig jo ikke på nogen måder"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og viste da ikke hvad hun var jo, men det kunne jo bare tyde på at hun var det, men han ville da ikke dømme hende for at være det hvis det var sådan, at hun var jomfru, for det var jo op til hendes selv og være det eller få den væk, men roligt kløede han sig i håret "gud det var en lang nat du gik da helt kold ude på toilettet i nat"sagde han roligt og det var jo der han havde fundet hende på det tidspunkt, før han havde taget hende med ind på værelset her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 15:50

Da Jason vågnede, satte hun sine hænder om bag sin ryg, hvad ville han munstro sige til hende? hvis de havde havde sex, var hun så god i sengen. af en sær grund begyndte hun at tænke over en masse perverse ting, lige indtil Jason sagde godmorgen til hende.
"G-Godmorgen" Hun smilte kærligt til ham, han virkede ikke som den slag person som ville udnytte en fuld person, for lystens skyld. Hun kiggede på ham med blide øjne. hendes blik blev dog placerede på gulvet, da han spurgte om hun var bange for at de havde lavet noget i løbet af aften. "Er det så underligt? jeg fik meget og drikke, jeg kan ikke rigtig huske så meget.." Hendes stemme var lav og en smule blid.
Hun rettede sig op, med et kærligt smil på læben svarede hun på hans spørgsmål om hun var jomfru. det ville betyde at de ikke havde gjort noget, siden han blev nødtil at spørger om sådan noget.
"Ja, jeg er jomfru, og du har jo heller ingen grund til at dømme en person, bare fordi de ikke går i seng med folk" Hun fniste kærligt, hendes kinder blev dog en smule røde. det var lidt akavet at skulle svare på sådan noget, når hun knap nok kunne huske hans navn.
Hun kiggede forbavset på ham, da han fortalte at hun gik kold på toilettet. Stille begyndte hun at grine, hendes latter var fantastisk. utrolig blød og kærlig "Gik jeg kold på toilettet!? det aldrig sket før hehe" Hun satte sine hænder på hendes mave, hun havde ikke smagen af bræk i munden, så hun kunne umuligt have kastet op der ude, men man laver jo også andet end at brække sig på en bars toilet.
"Hvorfor spørger du lige om jeg er Jomfru? nu hvor jeg tænker over det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 16:00

Han kiggede på hende og slappede af "nej det ikke underligt at du ikke kan huske noget når du var fuld men vi lavede ikke noget sådan seksuelt for du blev sur på mig bare fordi jeg ikke kunne holde fingerne fra din skønne krop og skønhed i det hele taget"sagde han roligt og kiggede på hende "men at du jomfru kan det skyldes at du er kold overfor folk når de prøver og forføre dig eller noget for det virkede sådan i nat da jeg bare kærtegnede din krop roligt så blev du sur og kold overfor mig"sagde han roligt og så på hende, men ellers var der jo ikke så meget andet og svare på af det hun sagde eller var der "men hvis du ikke husker hvem jeg er så er mit navn Jason"sagde han og håbede på at det ville ringe en klokke ved hende eller noget, for han kunne jo ikke bare sådan lige glemme hendes navn eller noget, og det kunne hun jo også godt høre på ham fordi han havde jo sagt hendes navn, så der var jo ingen tvivl om at de havde brugt hele aften sammen og det var jo også godt nok.

//svigt i krea igen -_-//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 19:17

Alex ansigt ændrede sig da han svarede på hendes spørgsmål. i det mindste forstod han hvad hun havde sagt det meste af tiden, og at man godt kunne blive så fuld at man glemte hvad der nu var forgået. hun smilte forførende til ham, hendes øjne begyndte at stråle elegant.
"Hvem ville ikke blive sur over det, jeg er taknemlig over at du synes min krop er skøn" Hun snurrede rundt, så hendes kjole løftede sig lidt, men ikke nok til at hun ville flashe noget.
"Men af alt respekt, rør man ikke bare ved en person, fordi man synes de er pæne" Hendes stemme var bedårende. hun stoppede med at snurre rundt og bøjede sig lidt ned, så hun var på hoved højde med ham, når han sad på senge kanten.
"Jeg er jomfru, fordi jeg finder svedige kroppe klamme, du ved... når du har sex, gnider du enlig bare din krop af op af din uhmm" Hun tænkte lidt over hvad hun skulle kalde det "Partner? Ja, din Partner... så derfor er jeg jomfru, fordi jeg ingen grund ser i sex. måske er det godt, måske er det dårligt... jeg har bare ikke lysten "
Forførende prikkede hun ham på næsen og rettede sig endnu engang op.
Hans navn var Jason, når han sagde det kunne hun nu godt huske det. hun huske det meste af aften, nu hvor han sagde hans navn. det var først da hun valgte at gå op på anden sal at alt var tåget. Hun strakte sine arme op i luften og gabte.
"Men jeg takker, fordi du valgte at leje et værelse, så jeg havde et sted at sove... i stedet for at sove på det klamme toilet" Hun grinte kærligt. hun mente det skam, toiletterne i baren, var sygt beskidte og ret klamme, så det ville være værre for hende, hvis hun vågnede på toilettet end hos en fremmed mand. dog var Jason ikke fremmede for hende, som sådan. hun kunne godt huske det meste af aften jo.

//Jeg får også Krea Svigt engang i mellem//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 19:43

Han kiggede roligt på hende og lyttede til det hun sådan sagde til ham "det var vel så lidt"sagde han bare roligt og kiggede på hende før han roligt rejste sig op, da hun var færdig med at snakke angående sex og hvorfor hun var jomfru og alt det, kom han op og stå i sengen og roligt tog han fat om hendes håndled og holde hende op af muren "så lad mig sige dig en ting kære Alex lad vær med at smil så forbandet forførende til en når du ikke vil ha noget med personen og gøre det lige så meget din skyld hvis folk vil røre ved dig som det personens selv for du ligger selv op uden du nok selv ved det"sagde han og slap hende så igen og havde haft sin krop tæt på hendes og alt det, men roligt gik han hen og satte sig på kanten af senge og slappede af "det ikke fordi jeg ikke sur eller noget men det svært og se forskel på om du vil eller ikke vil når du nærmest altid smiler forførende til en"sagde han roligt og kiggede på hende og det var jo ikke fordi han ville skræmme hende, men han havde jo ret i det han sagde til hende, da det jo ville kunne gå helt galt for hende en dag, hvis hun mødte en der ikke bare stoppede som han havde gjort, for han kunne jo sagtens ha gjort noget som han dog ikke gjorde ved hende.
Han kiggede på hende "det var så lidt kunne jo ikke bare lade dig ligge på et toilet og sove"sagde han roligt og sad bare der på kanten af sengen og slappede af i kroppen, men han var ikke sur og det var ikke for at skræmme hende han sagde som han gjorde, men sandheden måtte jo komme ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 19:58

Hun bed sig selv blidt i læben, da han holdte hende op af muren. Hun var overrasket, da hun ikke havde set det komme. var han munstro sur på hende? kunne han ikke lide når hun smilte, eller var det kun fordi hendes smil var så forførende. hun pressede sit hoved mod muren, da han forklarede hende hvordan det hele hang sammen.
Et kækt smil kom frem, da han sagde at hun burde stoppe med at smile så forbandet forførende. hun gjorde det mest, for at se folks reaktioner. nogle rødmede andre blev irreterede, Jason var nok den første der havde reageret på denne måde.
"Siger du at du vil have noget med mig? når jeg smiler forførende?" Hun smilte drilsk til ham, han sagde godt nok at det var hendes egen skyld hvis folk ville røre ved hende. det var nok sandt, men det var ingen grund, de burde kunne styre sig selv. et forførende smil kom atter frem på hendes læber, selv hendes øjne blev forførende.
Hun åbnede sin mund stille, inden hun sagde med en blid stemme "Du er måske ikke vantil at folk er forførende mod dig? også ikke gider at have sex med dig" Hun lukkede sine øjne og satte sit hoved blidt på skrå. et fnis slap hendes læber, han var nu lidt kær når han blev irreterede.

Hun var taknemlig over de ting han havde gjort for hende, men det betød ikke at hun, ikke ville drille ham lidt. Hun var kendt for at være drilsk og yderst forførende mod andre folk, hun var også kendt for at være en bitch overfor det samme køn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 20:14

Han kiggede på hende "jeg kunne finde på det men gør det ikke når jeg ikke vil ha det skal virke som om det voldtægt af dig for det du for sød til at blive gjort imod"sagde han roligt og kiggede på hende og lyttede roligt til hende og hvad hun havde ellers og sige til ham og lyttede roligt og rejste sig roligt op til hende igen og gik helt tæt på hende, og ind mod muren kom hun igen "det har været sket før men persone viste godt at det var hende selv der lagde op og nu er der dig"sagde han roligt og stod tæt ind til hende så hendes bryst blev trykket ind mod hans bryst eller under kom jo an på hvor høj hun var jo, han kiggede hende ind i øjne og så på hende "men jeg kan både være forførende og dominerende på samme tid hvis jeg skal være det"sagde han roligt for den sidste han havde med og gøre på denne her måde var han nød til at dominere for at der skete noget mon også det var sådan her med hende, det var jo noget han måtte finde ud af "hvad med at du smider dine trusser og lader mig se hvad du har der nede"sagde han på en meget forførende og dominerende måde overfor hende bare for at se om det virkede på hende eller hvad det gjorde, han var ikke bange for at udforske hende som kvinde, da alle kvinder havde være deres ting og tænde på jo.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 20:36

Hun satte sine hænder på hans bryst kasse, da han valgte at træde så tæt på hende, at hun blev presset blidt mod væggen. hendes øjne blev hurtigt uskyldige og på samme måde blide, hendes mund åbnede sig en lille smule, da han fortalte at han kunne være forførende og dominerende på samme tid. hun kiggede ham i øjnene, stille pressede hun sine hænder mod hans bryst, for at skubbe ham lidt væk
"Du maser mig sådan lidt... meget" Sagde hun med en lav stemme, hun vendte sit blik væk. han var en af dem der reagerede meget anderledes end de andre folk. hun lukkede sine øjne blidt i.

HVAD!? hvad sagde han lige til hende. hvad var det for noget man sagde til en person, bare fordi de havde hygget sig sammen over nogle drinks, skulle han ikke tro at hun ville være så billig som at smide trusserne og løfte op i kjolen. måske var hans stemme forførende, men det var der squ mange folks stemmer der var.
Hun rettede sit hoved mod ham, deres øjne mødtes. "Som om jeg ville gøre det, jeg er ikke billig som de andre tøser nede i baren..." Hendes øjne var kolde og hendes stemme var en smule fornærmet. hvordan kunne han få sig selv til at sige sådan noget, var han vantil at alle kvinder faldt for ham.

Alex tændte godt nok på dominerende personer, men de skulle være dominerende på den rare måde. at sige det på den måde, fik minderne tilbage fra da hun var slave. fornærmet skubbede Alex lidt til ham, for at få ham væk fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 20:50

Han kiggede på hende da hun begyndte og være sådan lidt kold overfor ham "roligt for den da det var jo ikke sådan ment jeg kender ikke andre måder og være dominerende på da jeg er den race jeg er hvordan kan man være dominerende på andre måde"sagde han roligt og slappede af mens han godt kunne mærke hun ville ha ham væk, men han var ikke den der var nem og rykke på så det var en god ting "jeg kan se på dig at du har været udsat for noget før hen som du mindes om nu efter jeg sagde det jeg sagde på den måde jeg gjorde og jeg kan ikke lide at du har det sådan omkring det så vil du være sød og fortælle mig hvad det er der går dig på"spurgte han roligt og kiggede på hende, med et stille smil og håbede på at hun ville lade ham hjælpe hende eller noget for hun virkede bange eller noget i den måde hun opførte sig på "du også lang fra billig det ved jeg allerede fra da jeg så dig første gang du sad jo alene i baren"sagde han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber og viste jo godt hun ikke var en af de der billige tøser som var nede i baren hele tiden næsten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 21:01

Hendes øjne lukkede, da han sagde hun skulle være rolig, hun tog en dybindånding, så hun ikke ville flippe ud. man skulle aldrig sig til en kvinde at hun skulle være rolig, stille åbnede hun sine øjne "Det er svært at være dominerende, uden at virke som en slave handler... men man kan være dominerende, på den rare måde. du ved, når du måske går ud med en pige og det måske er dig der styre daten eller noget i den stil." Hun sukkede blidt, da hun ikke kunne skubbe ham væk, hun opgav ret hurtigt på at skubbe ham væk, da hun godt vidste at hun var svag om morgen. "Du kan også være dominerende, ved at presse en person op af muren, lidt som du gjorde før, hvor man er den der starter med at kysse den anden person eller noget i den stil..." Hvorfor fortalte hun lige ham det? hun rystede blidt på hoved, da det kunne være ligemeget.
Selvfølge var der noget galt i den måde han bad hende om at smide sine trusser på. "Jeg har været slave, så dit ordvalg var måske ikke det klogeste, mod mig." Hun kiggede op på ham, hun var omkring et hoved mindre end ham.
Det varmede dog lidt at han sagde at hun på ingen måde var billig som de tøser nede i baren hverdag. dog var Alex tit nede i baren, ikke for at flirte. mest for at fejre når hun havde stjålet nogle ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 21:19

Han kiggede på hende og smilte stille og roligt "vil så sige jeg ikke er slave handler på nogen måder"sagde han roligt og kiggede hende ind i øjne "men du må undskylde at jeg virkede sådan siden jeg kan høre på dig at du har været slave og det jo ikke ligefrem så fedt og været ikke altid kommer jo an på hvem herren er"sagde han roligt og så på hende, og roligt kørte han en hånd gennem hendes hår bare på toppen og roligt lyttede han til det hun sagde omkring og være dominerende "Når på den måde så du mener noget som det her"sagde han roligt og tog roligt om hendes håndled og trak hendes arme over hendes hoved og fik hende ind til muren hvor de stod tæt, og roligt så han på hende og lod sine læber røre hendes kort men så fjernede han dem også igen, fordi han ville ikke gøre hende sur eller noget, og det var jo sådan set det han var meste bange for og gøre hende, men nu kunne han jo kun vente og se hvad hun ville gøre eller sige til ham, for han havde jo lige kysset hende kort på munden og om det var et klogt træk det viste han ikke for han var nød til og passe på at han ikke gjorde hende sur. Han ville nemlig ikke ha hun var sur på ham når de gik være sin vej man kunne jo ikke vide om deres veje ville krydse hinanden igen en dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 21:30

Hun blev en smule forbavset over at han kørte sin hånd gennem hendes hår, på den blide måde. hun lyttede til hans stemme, mens han undskyldte. "Du behøver ikke undskylde, du kender mig jo ikke ligefrem 100%" Hendes stemme var blid.
"Jeg burde heller ikke være så led, undskyld..." Hun lukkede sine øjne, mest fordi hun hadede at se folk i øjnene når hun undskylde. Jason var nok den første person hun sagde undskyld til, de andre var døde da hun undskylde.
Hendes øjne åbnede sig først, da Jason tog fat i hendes håndled, hendes øjne blev placerede på hans hænder, til de stille kørte hendes hænder op af væggen, lidt over hendes hoved. hun vendte stille blikket mod ham. inden hun kunne nå at vende hovedet væk, mødtes deres læber kort. hun løftede lidt sit ene øjenbryn, var hun virkelig så pæn at han var villig til at forsøge igen? efter hun havde været lidt afe n sur so overfor ham.
Da han trak sine læber fra hende, sukkede hun endnu engang. "Ked af at sige det, men jeg har kysset mange folk. så et enkelt kys gør mig ikke sur, det er normalt for mig at kysse en person" Et forførende smil kom frem på hendes bløde læber "Jeg har sågar kysset bartenderen. jeg er måske billig med Kys, dog ikke i sengen hehe. så bare rolig... jeg er ikke sur" Hun havde godt bemærket hans urolige følelse, om hun nu blev sur over at han kyssede hende.
Det gjorde hende ikke så meget, at han nu bare kyssede hende en enkelt gang. dog havde han fat i noget, den dominerende måde som han prøvede af. var det hun kunne lide, dog kun hvis personen var lidt tættere på hende. en fremmede ville aldrig rigtig kunne gøre det samme, som en person hun havde kendt i et år.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 21:49

Han kiggede på hende og smilte roligt "du er jo den du er jo"sagde han roligt og slappede bare af mens han lyttede til det hun sagde til ham og holde jo stadig hendes hænder over hendes hoved og roligt efter hun havde snakket om at kysse, tog han roligt mod til sig og lod deres læber mødes i et lidt længere men dog prøvede han på at gøre det mere sådan lidenskabelig i det, men om det var godt det håbede han da at det var, og om hun så blev sur måtte han jo bare se om han kunne få hende ned på jorden igen, for hun lod ikke til at undskylde overfor folk bare sådan som hun havde gjort der, men efter lidt tid slap han hendes bløde læber og kiggede på hende og så hende i øjne for at se hvordan de blev, han var jo ikke klar over hvordan hun kyssede de forskellige men han ville bare prøve sig frem lige nu, og se hvordan hun reagere på det hele, for han havde sin forførende charme over sig når han var tæt på folk, da han jo var en dæmon som havde et godt udseende og det var jo godt på nogen områder.
Men nu måtte han jo vente og se hvad hun ville sige til ham eller gøre for han havde lige kysset hende i et godt stykke tid, og hvis hun kunne blive sur over det så var det jo det hun blev, men stadig så håbede han ikke på at hun blev sur eller kold for den sags skyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 22:56

Hun nikkede blidt, da han sagde at hun var den hun var. det var jo sandt nok, men han behøvede da ikke at nævne det for hende. hun vidste jo godt hvem hun var, dette var bare ikke hendes rigtige jeg. hun havde låst sine følelser og sit gamle jeg, indeni.
Hun kiggede ham i øjnene, mens han holdte hendes arme op af muren. Mens hun snakkede om kyssede, lænede Jason sig stille frem. hendes øjne lukkede halvt da han endnu engang kyssede hende, hun kyssede ham kort igen. ikke fordi hun følte at hun var nødtil det, hun følte bare for at gøre det.
Jason var nok den tredje Incubus dæmon hun mødte, som endnu ikke havde forsøgt at stjæle hendes sjæl. Dog havde Xander forsøgt at bruge sine evner på hende, så han blev det mist tiltrækkende i hendes øjne. dog gik det ikke som forventede, da Xander ikke var ældre end hende. han var høj, men hun så ham mere som en lille dreng. da han brugte sine evner gav hun ham en slikke pind.

Det mest tiltrækkende i Alex's øjne var nok den ene person, som fik hendes hjerte til at stoppe kort. men når hun så ham, blev hun meget fjollet og slog de personer der efterlignede ham. desværre...

//Krea svigt XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 23:13

Han kiggede på hende og smilte roligt og kørte sine hænder ned af hendes arme om ned på hendes hofte og roligt trykkede han sig ind til hendes og lod sine læber kysse hende ned af halsen så roligt og forførende kys som blev plantet på hendes hals, og han håbede på at hun ville kunne lide det, for han gjorde det jo stille og roligt.
Han kiggede på hende og nussede hendes hofte mens han roligt så på hende før han forsatte med at kysse hende på halsen og ned på den ene skulder og over hendes bryst uden og være for tæt på hendes bryster, da han jo ikke ville gøre noget hun måske ikke vil tillade for så var jo vist først hun blev sur, han håbede bare hun ville kunne lide at han kyssede hende på den måde, og var jo ved og dominere hende på den rare og blide måde, men virkede det, det var der jo kun en person som ville kunne svare ham på og det var hende, men hun havde jo ikke rigtig givet udtryk for det endnu, han kiggede på hende med et smil på sine læber og var ved den anden skulder som fik den sammen tur af kys og op af hendes hals på den side, så begge sider havde fået sig en tur på den måde.
Han så på hende og nussede hendes stadig på hoften med sine hænder og havde det bare godt i hendes selskab, men nu kunne han kun vente på hendes reaktion på det alt sammen.

//samme her //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 2 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum