Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
What am i to you -Jason- - Page 3 EmptyIdag kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
What am i to you -Jason- - Page 3 EmptyIgår kl. 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
What am i to you -Jason- - Page 3 EmptyIgår kl. 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
What am i to you -Jason- - Page 3 EmptyIgår kl. 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
What am i to you -Jason- - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
What am i to you -Jason- - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
What am i to you -Jason- - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
What am i to you -Jason- - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
What am i to you -Jason- - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba15 
Lori
What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba15 
Jake
What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba15 
Valentine
What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba15 
Celenia
What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba15 
Edgar
What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba15 
Lenore
What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba15 
Abigail
What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba13What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba14What am i to you -Jason- - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164701 indlæg i 8727 emner

What am i to you -Jason-

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 23:32

Alex satte stille sit hoved på skrå da han valgte at kysse hende ned af halsen, det rare kys fik hende til at lukke øjnene.
Hun pressede ham dog hurtigt væk, da der var gået lidt tid. satte hun sit knæ op i skridtet på ham, hun sparkede ham ikke og gjorde ingen skade. mere et udtryk for at han gerne måtte gå lidt væk.
Hendes øjne åbnede sig langsomt, hun var hverken sur eller kold. hun gad bare ikke at han hele tiden prøvede at komme i hendes trusser, han burde have en smule mere respekt.
"Hør.. Jason... du en rar fyr og alt det der... men du er ikke min type, min type er" En lille pause kom, hvorefter hun smilte forførende og en smule ondskabsfuldt og svarede derefter ”min type er omkring 1,79 cm høj han er Archangel, med mandel brune øjne. Han skal have en blid stemme, være omsorgsfuld og ikke mindst… stærk”
Hun lukkede sine øjne blidt i. "Han skal have brunt hår... lad os sige det på en anden måde... du skal være Josh" Hun åbnede sine øjne og kørte stille sine hænder ned på Jasons overkrop, hun var ikke kold. mere ondskabsfuld.
"Oh, og hvis du ikke stopper med alt det der... får du lov til at kysse din egen indvolde" Hendes øjne havde fået et rødt skær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Ons 11 Jun 2014 - 23:53

Han kiggede på hende og slappede roligt af og var langt fra bange for hende "tror bare fordi du truer mig at jeg bliver bange for dig Alex du kan godt drop det der med at true mig for det virker ikke"sagde han bare og gik væk fra hende af, mens han gik hen til sit tøj og tog det på og så på hende, og han viste ikke hvad hun tænkte eller hvad hun ikke tænkte.
Han kiggede på hende "Pas på at din måde og være på ikke skræmmer ham du forelskede i væk"sagde han bare før han rettede sig imod døren og gav sig til at gå imod den og stoppede kort for at se på hende "fyre finder sig i meget men stadig pas på vi alle forskellige og nogen har kortere lunde end jeg har"sagde han og stod bare der og så på hende og viste ikke hvad hun ville sige til det, for han havde jo ret efter hans mening for det var jo hans mening, så hun kunne jo sige hvad hun ville sige til det men det var op til hende for han havde sagt det han ville sige, så han havde ikke mere og sige til hende for hun virkede virkelig som en person der kunne skræmme en væk som hun måske holde af og det skulle hun jo passe på med, for det ønskede hun vel ikke selv når det kom til det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 0:02

Da Jason trådte væk fra hende, satte hun stille sit ben ned på jorden igen. hun sagde intet af dette for at skræmme ham, da han ikke virkede som en der blev bange for små kvinder som Alex. hun trak blidt på skulderen, da han sagde at han ikke var bange for hende.
Hun kiggede på ham med sine røde øjne, den måde han bare gik hentil sit tøj og tog det på, fik hende til at tænke lidt. *Han forventede sikkert noget, eller ville han forlængst have taget sit tøj på, i stedet for at stå og snakke med hende... kun iført underbukser* Hun trak på smile båndet og vende sit blik ned i jorden.
"Pff, han har en anden indtil videre" Hun sagde det som om, den anden person snart var ude af billede. Alex var en smule kold over for hans svar, Josh kunne umuligt bare smutte fra hende, eller kunne han? han havde mistet hukommelsen, hvilket betød at han sagtens kunne komme til at frygte hende en smule. Hun sukkede blidt, men nægtede at sige undskyld, hun følte ikke at hun havde gjort noget forkert. hun kunne jo have sparket Jason i skridtet, så han ville falde sammen, eller pisse blod i en uge.
"Fyre har ekstreme korte lunder, specielt når det kommer til sex. du skal bare prikke lidt til dem, også er de over dig" Hun smilte forførende til ham, da hun så at han kiggede på hende fra døren af. blidt sendte hun ham et kys, mest for at drille lidt.

((Alex er en bitch, jeg undskylder på forhånd, men det bliver kun værre))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 0:15

Han kiggede på hende og slappede af da hun sendte ham det kys, gjorde han ikke noget "bare prikke til dem men jeg er ikke som andre fyre jeg har i det mindste min stolthed som mand vil ikke knæle for en kvinde om hun så tilbød mig et års forbrug af sex vil jeg ikke engang tage imod det"sagde han roligt og så på hende, det var som om hun regnede med at alle mænd var sådan at når det handlede om sex, så ville mændene bare kaste sig over dem, men der havde jason da den respekt for kvinde at han vil lære og kende dem først før han gjorde noget, så han også viste hvad der var okay for dem, at han sådan set gjorde mod dem, for det var jo sådan at alle havde deres grænser, da ikke alle var ens på nogen måder, som hun nærmeste sagde at alle mænd var, men det ville han nu ikke give hende helt ret i men han valgte så og lade være mede og sige noget omkring det.

//svigt og hvorfor bliver hun det O.o//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 0:24

Alexs øjne blev langsomt normale, stille vende hun sin krop mod ham "Selvfølgelig ville du ikke tage imod det, du er en Incubus.. du tager sjælen første gang eller anden gang. det er aldrig sjovt at knalle den samme person i et helt år." Hun kørte sin ene hånd gennem sit brune lange hår, hun sukkede blidt.
Alex var en smule kold overfor folk der forsøgte at komme ned i hendes bukser eller dette tilfælde trusser, hun gad det ikke. Hun vidste godt alle mænd ikke var sådan, da Josh var en af de mænd der skubbede hende væk, da hun ville have været i seng med ham. hun rystede blidt på hovedet og gik hen mod ham "Du tror sikkert at jeg er en opblæst nar... du har sikkert også ret, jeg har nemt ved at snøre mænd om min finger og får sjældent et nej... så jeg er en opblæst nar" Hun tog fat i hans arm og gik forbi ham "Men indrøm det nu, jeg er en ret nuttet opblæst nar, med en god krop" Hun satte sit hoved på skrå og kiggede ham i øjnene med et uskyldigt skær i øjnene. hendes hår dækkede næsten hendes højre øje.

((Hun er sådan når folk prøver at komme for tæt på hende, og fordi hun synes det er sjovt at pisse mænd af))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 0:37

Han kiggede på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han skulle sige lige der men det skulle nok komme til ham, men han skulle bare lige tænke sig om før han svarede på det "det vil jeg ikke sige jeg gør for har fundet en ud af en metode som gør at jeg kan snyde denne her sult som man vil kalde den men det bare svært"sagde han roligt og så på hende da hun kom hen til ham og han havde fået sit tøj på og det hele, og han kiggede hende i øjne "nuttet den kan vist diskuteres om"sagde han roligt med en drillende tone i sin stemme og kiggede bare på hende og viste ikke om hun kunne klare og blive drillet selv. Men det måtte hun finde sig i når hun havde med ham og gøre for han kunne også godt finde på at drille, når det først bed i ham og gøre det så gjorde han det også, han så på hende med et stille smil "hvad skal du så nu her"spurgte han roligt nu hvor dagen jo nærmest var ved og været godt på vej mod den anden ende igen for han anede ikke hvor lang tid de havde sovet, og der var ikke ligefrem noget ur her eller noget man kunne se klokken på, men han viste jo ikke hvad hun skulle eller hvad hun ikke skulle, han havde ikke ligefrem sat sig noget for som han skulle nå denne her dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 0:51

Alex smilte kærligt i det han fortalte om at han kunne styre det. hvordan ville en Incubus kunne styre det, den sidste hun kendte. åd hans slavers sjæle, så han ikke ende med at æde sin elskede hustros sjæl. men hvad ragede det også lige hende, om han åd en sjæl under samleje. hun havde ingen interesse i at have sex med ham, så hun kunne jo være ligeglad.
"Det ville også være nederen, hvis du blev forelsket. også ikke kunne dyrke sex med hende eller ham hehe" Hun fniste kærligt af hendes kommentar, med at han måske kunne være lidt gay. hendes fnisen stoppede dog, da han sagde at det kunne diskuteres at hun var nuttet. stille krydsede hun sine arme og skød hoften til side.
"Hvad ville du så kalde mig? hvis jeg ikke er nuttet, hvad er jeg så?" Hendes stemme var blid, men også en smule drilsk. hun kunne nu godt lide denne lidt sære samtale med Jason, ikke fordi det var om hende, men fordi han svarede ærligt omkring alle tingene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 1:17

Han kiggede på hende "hvad jeg ville kalde dig hmmm hvad skal man kunne kalde en som dig hmm super nuttet tror jeg"sagde han roligt og kiggede på hende og overhørte det med ham og smilte bare "nej det vil da ikke gå hvis det var sådan at jeg fik en dame på også jeg bare spiser hende sjæl det vil være træls"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber, og viste jo godt at hun var nuttet og den slags der og nu viste han ikke hvad hun ville sige til det "og hvis du ikke var nuttet havde det her ikke sket"sagde han roligt og tog hendes ene hånd og lagde den på sit skridt så hun kunne mærke hvad der var sket der nede nu hvor hun havde alligevel var så tæt på ham lige nu, men hvordan hun ville reagere på det viste han ikke for det var en hård bule der var der nede på grund af hende.

//sorry virkelig meget krea svigt Sad //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 13:08

Hun ventede stille på hans svar, hvad var hun enlig i hans øjne? var hun en sur kælling, en kedelig person, nuttet, lækker. efter lidt tid svarede han, super nuttet?
Et kærligt smil kom frem og hun grinte af det han sagde "Super nuttet, virkelig?" Hun rystede blidt på hovedet, stille hørte hun ham svare på det andet spørgsmål hun havde stillet. so altid havde hun ret, det ville være nederen hvis han spiste sin egen kvindes sjæl, men i det mindste havde han en måde, så han ikke åd folks sjæle under samleje. hun satte sit hoved på skrå og nikkede kun få gange til det han sagde til hende.
Hendes smil forsvandt stille da han greb fat i hendes hånd, hvad havde han gang i? et su røg gennem hendes krop da han satte hendes hånd på hans skridt, hvad tænkte han på. hun trak hurtigt sin hånd til sig, hendes øjne så nærmest skræmt ud. hun var dog ikke bange, bare forbavset over hvad han gjorde.
"HØRTE DU IKKE HVAD JEG SAGDE! du skulle være Englenes leder for at få noget med mig!!" Hun holdte sin hånd tæt på sit hjerte, hendes blik var skarpt rettede mod ham. "Hvis du tror at det der på nogle måde, kan gøre noget mellem dig og mig! så er du en større idiot end jeg troede" hurtigt vende hun sig om og gik ud af døren, dette var den sidste dråbe. det var som om han ikke lyttede til det hun havde sagt til ham!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 14:22

Han kiggede på hende og hørte hvad hun sagde og gav sig bare til grine af hende da hun gik ud af døren "hvis jeres så dejlige racelede til ham der josh vil ha noget med dig at gøre så havde han nok gjort det tror du ikke"sagde han bare koldt efter hende, hun var for meget lige nu og det kunne han ikke tag hun troede åbenbart hun var så dejlig og det var sådan noget Jason ikke kunne klare at folk var sådan, hun opfattede ham endeligt bare som en der ikke var god nok "raceleder eller ej han er ikke bedre end os andre"sagde han bare koldt stadigvæk og han var ved og være godt og grundig ligeglad med hvad hun ville sige for sådan lå landet, ingen her i verden var bedre end en de andre men det var jo lige det hun sagde til ham at deres såkaldte leder var, den var god med hende, men han var sådan set ligeglad med at hun troede at hun var så dejlig så han ville lade hende gå i den tanke.

//krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 14:57

Alex vendte sig hurtigt om, da Jason begyndte at snakke om Josh. hendes øjne var i flammer, hun knyttede sine hænder og kiggede ham i øjnene "Josh er sjovt nok anderledes, han er alt det en lille Incubus svækling som dig, ville ønske du var." hendes stemme var hånlig og kold. hun blev mest sur over at han grinte af hende, men det gik hende også lidt på at han fortalte det der kun var sandheden.
Alex så ikke sig selv som en dejlig person, hun havde bare nok selvtillid til at sige sin mening og gøre hvad hun ville. hun havde sine egne regler i hovedet, de regler blev overholdt. hvilket fik folk til at se hende som en stor snudet person!
Hun klemte sine øjne sammen. "Han er måske ikke bedre end mange folk, men han er bedre end dig." Af en sær grund var hun begyndt at blive en heldel barnlig, dette var første gang hun havde opført sig på denne måde. det var også første gang hun havde følelser for nogle.

//Det er okaii XD Alex er ond... meget ond, ikke gør hende sur!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 17:56

Han kiggede på hende "svækling siger den som er den svage her for josh er her jo ikke"sagde han bare og var ligeglad med at hun kalde ham svag, hun skulle ikke undervurdere ham hvis hun var ude på skræmmer, så var han nok ikke den rigtige og ligge sig ud med, godt nok kunne hun virke kold og alt det, men han var sikker på at det var ingen ting i forhold til hvis han gik i gang med og være kold overfor hende, han kunne være en tand for modbydelig når det kom der til.
Han kiggede på hende "okay det der er bare for at være barnelig prøv og styr din barnelighed lige nu for tror ikke ligefrem du komme ret langt med at være barnlig hvis du vil ha sådan en som Josh kender ham godt nok ikke men jeg tror ikke han vil være sammen med et barn"sagde han bare og kiggede på hende "og jeg siger ikke tingene her for at være ond eller gør noget som det lige før men jeg er den jeg er som du er den du er"sagde han roligt og kiggede på hende, han var ikke ond med vilje lige nu, det var mere den måde hun var der tvang ham til det for hun var selv en ond person lige nu overfor ham, og det var ikke ligefrem noget han fandt sig i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Tors 12 Jun 2014 - 18:43

Alex klemte sine øjne sammen og tog en dybindånding, stille rettede hun sig elegant op, mens han hentydede til at hun var svag. hun kunne ikke rigtig sig ham imod, da hun jo var en falden engel. hun havde ingen super styrke, så hun var vel det man kunne kalde svag.
Hendes øjne åbnede sig stille. "Jeg har ikke brug for Josh til at redde mig, jeg kan klare mig selv." Hendes stemme var kold, hun krydsede sine arme og skød sin hofte til side. et hånligt smil kom frem på hendes læber, mens han stod og kaldte hende barnlig.
Ja, hun var barnlig lige det. hun ville på ingen måde sige ham imod, men da han kom med det sidste om Josh rystede hun blidt på hovedet "Josh er uden for min række vide." Sagde hun med en kold stemme, stille løftede hun på hovedet og kiggede ham koldt i øjnene. "Lidt ligesom, jeg er udenfor din række vide." Hun blinkede blidt og vende ryggen til ham.
Hun gad ikke denne samtale mere, hun havde intet at bruge Jason til. så der var ikke nogle grund til at snakke med ham mere, hun gik stille ned af trappen med små hop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Fre 13 Jun 2014 - 21:15

Han kiggede efter hende og grinte bare af hende "tror du virkelig at jeg ikke er ligeglad med at du er udenfor min såkaldte række vide der jo så mange andre kvinder her i verden end lige dig så kom ikke her og tro du noget"sagde han bare koldt til hende før han smilte for sig selv og gik ind til værelsets vinduet og kiggede ned *der ikke så langt igen*tænkte han roligt og hoppede ud af vinduet og gik gennem denne her lille gyde og stoppede udenfor kroen og ventede bare på hende, hvis hun da kom ud til der hvor han var eller mon hun blev der inde det viste han jo ikke, og roligt stilede han sig op af muren og viste ikke hvad han skulle nu andet end og stå der lige nu da han ikke havde nogen planer.

//ved ikke om det her emne snart ender men så tænkte jeg om du kunne være frisk på et nyt for har ændre lidt på jason under hans race men dog dæmon bare stærkere (://

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Fre 13 Jun 2014 - 21:24

Alex gik ned af trapperne, hvorefter hun gik forbi bartenderen som næsten lige var stået op, han stod og gjorde disken ren. Hendes blik var fast besluttet på at komme ud af baren og ud på gaden, hun ville tilbage til hendes så kaldte hjem.
Tro ikke at hun var noget?! som om hun troede det, hun var jo ikke dum. hun vidste godt at der var flere kvinder ude i verden, nogle var sikkert meget pænere end hende! Hun knyttede sine hænder, hurtigt åbnede hun døren og smækkede den efter sig.
Hun vidste godt at hun ikke var alle folks type, nogle mænd kunne godt lide tykke kvinder, og Alex var ikke engang en smule buttet.

hun sukkede vredt og fik forbi Jason som stod op af muren, hun skænkede ham ikke så meget som et lille blik. vreden fik hendes øjne til at lyse rødt. hun bed sin underlæbe hårdt, en smule blod kunne smages. hun var dog en smule ligeglad med hvor ondt det gjorder, hun havde bare ikke mødt nogle så... SÅ nærgående som Jason!

//XD ja hvis det dør.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Fre 13 Jun 2014 - 22:03

Han kiggede efter hende "tak for dem her"sagde han roligt og stod kort og viftede med hendes sorte trusser som hun havde smidt, foran ham og resten af klubben og roligt så han på hende da hun bare gik vider, og lagde så hendes trusser ned i hans lomme igen og gav sig til at gå i modsatte retning af hvad hun gik.

Han ville ikke lige snakker mere med hende nu, hvor de skiltes af på den her måde man kunne jo ikke vide om de nogen sinde ville mødes igen, men han fik da et minde med sig hjem på den måde at hun havde smidt hendes første par trusser hun havde haft på og alt det, og roligt gik han bare vider på vej hjem af selvom der var et lille stykke vej hjem nu her.

//svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Fre 13 Jun 2014 - 22:07

((Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal skrive nu o.o?? ville du starte en ny eller?))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Fre 13 Jun 2014 - 22:11

//ja skal vi ikke det altså nu går det jo være til sit så det vil være passende men hvor skal de 'møde' denne gang så?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Fre 13 Jun 2014 - 22:15

((din tur til at lave et emne XD så du vælger, vær kreativ o.o jeg kan alt))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Fre 13 Jun 2014 - 23:37

//lavet Very Happy [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Gæst Fre 13 Jun 2014 - 23:41

Awesome

EMNET ER SLUT OG BEGYNDER ET NYT STED

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

What am i to you -Jason- - Page 3 Empty Sv: What am i to you -Jason-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum