Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
What am i to you -Jason-
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: What am i to you -Jason-
Hun pressede ham dog hurtigt væk, da der var gået lidt tid. satte hun sit knæ op i skridtet på ham, hun sparkede ham ikke og gjorde ingen skade. mere et udtryk for at han gerne måtte gå lidt væk.
Hendes øjne åbnede sig langsomt, hun var hverken sur eller kold. hun gad bare ikke at han hele tiden prøvede at komme i hendes trusser, han burde have en smule mere respekt.
"Hør.. Jason... du en rar fyr og alt det der... men du er ikke min type, min type er" En lille pause kom, hvorefter hun smilte forførende og en smule ondskabsfuldt og svarede derefter ”min type er omkring 1,79 cm høj han er Archangel, med mandel brune øjne. Han skal have en blid stemme, være omsorgsfuld og ikke mindst… stærk”
Hun lukkede sine øjne blidt i. "Han skal have brunt hår... lad os sige det på en anden måde... du skal være Josh" Hun åbnede sine øjne og kørte stille sine hænder ned på Jasons overkrop, hun var ikke kold. mere ondskabsfuld.
"Oh, og hvis du ikke stopper med alt det der... får du lov til at kysse din egen indvolde" Hendes øjne havde fået et rødt skær.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende "Pas på at din måde og være på ikke skræmmer ham du forelskede i væk"sagde han bare før han rettede sig imod døren og gav sig til at gå imod den og stoppede kort for at se på hende "fyre finder sig i meget men stadig pas på vi alle forskellige og nogen har kortere lunde end jeg har"sagde han og stod bare der og så på hende og viste ikke hvad hun ville sige til det, for han havde jo ret efter hans mening for det var jo hans mening, så hun kunne jo sige hvad hun ville sige til det men det var op til hende for han havde sagt det han ville sige, så han havde ikke mere og sige til hende for hun virkede virkelig som en person der kunne skræmme en væk som hun måske holde af og det skulle hun jo passe på med, for det ønskede hun vel ikke selv når det kom til det hele.
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham med sine røde øjne, den måde han bare gik hentil sit tøj og tog det på, fik hende til at tænke lidt. *Han forventede sikkert noget, eller ville han forlængst have taget sit tøj på, i stedet for at stå og snakke med hende... kun iført underbukser* Hun trak på smile båndet og vende sit blik ned i jorden.
"Pff, han har en anden indtil videre" Hun sagde det som om, den anden person snart var ude af billede. Alex var en smule kold over for hans svar, Josh kunne umuligt bare smutte fra hende, eller kunne han? han havde mistet hukommelsen, hvilket betød at han sagtens kunne komme til at frygte hende en smule. Hun sukkede blidt, men nægtede at sige undskyld, hun følte ikke at hun havde gjort noget forkert. hun kunne jo have sparket Jason i skridtet, så han ville falde sammen, eller pisse blod i en uge.
"Fyre har ekstreme korte lunder, specielt når det kommer til sex. du skal bare prikke lidt til dem, også er de over dig" Hun smilte forførende til ham, da hun så at han kiggede på hende fra døren af. blidt sendte hun ham et kys, mest for at drille lidt.
((Alex er en bitch, jeg undskylder på forhånd, men det bliver kun værre))
Gæst- Gæst
//svigt og hvorfor bliver hun det O.o//
Gæst- Gæst
Alex var en smule kold overfor folk der forsøgte at komme ned i hendes bukser eller dette tilfælde trusser, hun gad det ikke. Hun vidste godt alle mænd ikke var sådan, da Josh var en af de mænd der skubbede hende væk, da hun ville have været i seng med ham. hun rystede blidt på hovedet og gik hen mod ham "Du tror sikkert at jeg er en opblæst nar... du har sikkert også ret, jeg har nemt ved at snøre mænd om min finger og får sjældent et nej... så jeg er en opblæst nar" Hun tog fat i hans arm og gik forbi ham "Men indrøm det nu, jeg er en ret nuttet opblæst nar, med en god krop" Hun satte sit hoved på skrå og kiggede ham i øjnene med et uskyldigt skær i øjnene. hendes hår dækkede næsten hendes højre øje.
((Hun er sådan når folk prøver at komme for tæt på hende, og fordi hun synes det er sjovt at pisse mænd af))
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det ville også være nederen, hvis du blev forelsket. også ikke kunne dyrke sex med hende eller ham hehe" Hun fniste kærligt af hendes kommentar, med at han måske kunne være lidt gay. hendes fnisen stoppede dog, da han sagde at det kunne diskuteres at hun var nuttet. stille krydsede hun sine arme og skød hoften til side.
"Hvad ville du så kalde mig? hvis jeg ikke er nuttet, hvad er jeg så?" Hendes stemme var blid, men også en smule drilsk. hun kunne nu godt lide denne lidt sære samtale med Jason, ikke fordi det var om hende, men fordi han svarede ærligt omkring alle tingene.
Gæst- Gæst
//sorry virkelig meget krea svigt //
Gæst- Gæst
Et kærligt smil kom frem og hun grinte af det han sagde "Super nuttet, virkelig?" Hun rystede blidt på hovedet, stille hørte hun ham svare på det andet spørgsmål hun havde stillet. so altid havde hun ret, det ville være nederen hvis han spiste sin egen kvindes sjæl, men i det mindste havde han en måde, så han ikke åd folks sjæle under samleje. hun satte sit hoved på skrå og nikkede kun få gange til det han sagde til hende.
Hendes smil forsvandt stille da han greb fat i hendes hånd, hvad havde han gang i? et su røg gennem hendes krop da han satte hendes hånd på hans skridt, hvad tænkte han på. hun trak hurtigt sin hånd til sig, hendes øjne så nærmest skræmt ud. hun var dog ikke bange, bare forbavset over hvad han gjorde.
"HØRTE DU IKKE HVAD JEG SAGDE! du skulle være Englenes leder for at få noget med mig!!" Hun holdte sin hånd tæt på sit hjerte, hendes blik var skarpt rettede mod ham. "Hvis du tror at det der på nogle måde, kan gøre noget mellem dig og mig! så er du en større idiot end jeg troede" hurtigt vende hun sig om og gik ud af døren, dette var den sidste dråbe. det var som om han ikke lyttede til det hun havde sagt til ham!
Gæst- Gæst
//krea svigt//
Gæst- Gæst
Alex så ikke sig selv som en dejlig person, hun havde bare nok selvtillid til at sige sin mening og gøre hvad hun ville. hun havde sine egne regler i hovedet, de regler blev overholdt. hvilket fik folk til at se hende som en stor snudet person!
Hun klemte sine øjne sammen. "Han er måske ikke bedre end mange folk, men han er bedre end dig." Af en sær grund var hun begyndt at blive en heldel barnlig, dette var første gang hun havde opført sig på denne måde. det var også første gang hun havde følelser for nogle.
//Det er okaii XD Alex er ond... meget ond, ikke gør hende sur!//
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende "okay det der er bare for at være barnelig prøv og styr din barnelighed lige nu for tror ikke ligefrem du komme ret langt med at være barnlig hvis du vil ha sådan en som Josh kender ham godt nok ikke men jeg tror ikke han vil være sammen med et barn"sagde han bare og kiggede på hende "og jeg siger ikke tingene her for at være ond eller gør noget som det lige før men jeg er den jeg er som du er den du er"sagde han roligt og kiggede på hende, han var ikke ond med vilje lige nu, det var mere den måde hun var der tvang ham til det for hun var selv en ond person lige nu overfor ham, og det var ikke ligefrem noget han fandt sig i.
Gæst- Gæst
Hendes øjne åbnede sig stille. "Jeg har ikke brug for Josh til at redde mig, jeg kan klare mig selv." Hendes stemme var kold, hun krydsede sine arme og skød sin hofte til side. et hånligt smil kom frem på hendes læber, mens han stod og kaldte hende barnlig.
Ja, hun var barnlig lige det. hun ville på ingen måde sige ham imod, men da han kom med det sidste om Josh rystede hun blidt på hovedet "Josh er uden for min række vide." Sagde hun med en kold stemme, stille løftede hun på hovedet og kiggede ham koldt i øjnene. "Lidt ligesom, jeg er udenfor din række vide." Hun blinkede blidt og vende ryggen til ham.
Hun gad ikke denne samtale mere, hun havde intet at bruge Jason til. så der var ikke nogle grund til at snakke med ham mere, hun gik stille ned af trappen med små hop.
Gæst- Gæst
//ved ikke om det her emne snart ender men så tænkte jeg om du kunne være frisk på et nyt for har ændre lidt på jason under hans race men dog dæmon bare stærkere (://
Gæst- Gæst
Tro ikke at hun var noget?! som om hun troede det, hun var jo ikke dum. hun vidste godt at der var flere kvinder ude i verden, nogle var sikkert meget pænere end hende! Hun knyttede sine hænder, hurtigt åbnede hun døren og smækkede den efter sig.
Hun vidste godt at hun ikke var alle folks type, nogle mænd kunne godt lide tykke kvinder, og Alex var ikke engang en smule buttet.
hun sukkede vredt og fik forbi Jason som stod op af muren, hun skænkede ham ikke så meget som et lille blik. vreden fik hendes øjne til at lyse rødt. hun bed sin underlæbe hårdt, en smule blod kunne smages. hun var dog en smule ligeglad med hvor ondt det gjorder, hun havde bare ikke mødt nogle så... SÅ nærgående som Jason!
//XD ja hvis det dør.//
Gæst- Gæst
Han ville ikke lige snakker mere med hende nu, hvor de skiltes af på den her måde man kunne jo ikke vide om de nogen sinde ville mødes igen, men han fik da et minde med sig hjem på den måde at hun havde smidt hendes første par trusser hun havde haft på og alt det, og roligt gik han bare vider på vej hjem af selvom der var et lille stykke vej hjem nu her.
//svigt//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» What do you what? -Jason-
» What am I even doing here? - Jason
» Im so drunk that you actually look like me! //Jason
» I don't belong here. - Jason.
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine