Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
They are looking -PHOENIX- - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
They are looking -PHOENIX- - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
They are looking -PHOENIX- - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
They are looking -PHOENIX- - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
They are looking -PHOENIX- - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
They are looking -PHOENIX- - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
They are looking -PHOENIX- - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
They are looking -PHOENIX- - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
They are looking -PHOENIX- - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
They are looking -PHOENIX- - Page 2 Voteba13They are looking -PHOENIX- - Page 2 Voteba14They are looking -PHOENIX- - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

They are looking -PHOENIX-

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

They are looking -PHOENIX- - Page 2 Empty Sv: They are looking -PHOENIX-

Indlæg af Gæst Ons 25 Jun 2014 - 0:09

Phoenix så over mod Alex som sad foran brandeovnen. Han lod hende blive siddende hvor hun sad, og havde selv smidt sig i sofaen da han var kommet tilbage. Kaiser vendte stille hovedet mod Alex, og så på hende med sine katteagtige øjne. Hun blev liggende hvor hun lå foran ovnen. Phoenix ville gerne lære Alex en smule mere at kende, en var ikke helt sikker på hvad han skulle sige til hende. "Øm" han bed sig i læben og sukkede svagt af sig selv. "Når Alex. Fortæl noget om dig selv, så jeg ved lidt om den person jeg har med hjemme?" sagde han let tøvende, men det lød alligevel dumt. Han bed sig tungen. Hvorfor sagde han det på den måde, og ikk en anden? *Hvilken anden måde vil du ha sagt de på?* spurgte han sig selv i tankerne, og han var ærlig talt blank på det punkt. han håbede ikk hun ville blive sur eller noget.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

They are looking -PHOENIX- - Page 2 Empty Sv: They are looking -PHOENIX-

Indlæg af Gæst Ons 25 Jun 2014 - 13:06

Alex vende sig stille om, da hun hørte Phoenixs lidt sjove måde at stille et spørgsmål på. var det noget galt eller? Hun valgte dog ikke at kommentere på det, i stedet for sendte hun ham bare et kærligt smil "Mig, uhmm jeg er en pige. Eftersøgt og kendte for mord på børn" Hun rakte tunge af ham, det lød mere som sjov da hun sagde det. Den lille langhåret pige som lå på hans gulv, kunne umuligt dræbe nogle. selv hendes øjne var ikke kolde som en morders, de var mere varme og kærlige. Alex strakte sine arme op mod loftet. "Jeg hedder som sagt Alex, jeg er 18 år..." Sagde hun med en lille tøven, hun var kun 18 år i følge sin udstårling, eller var hun mere end 1000 år gammel.
Hun sukkede blidt og rejste sig op "Hvad vil du da vide? Spørger og jeg svare" Hun gik hen mod ham og satte en Finger under hans hage. "Spørg om hvad du vil, jeg er ikke genert." Sagde hun med en forførende stemme. Hendes øjne var blide og en smule drilsk, hun rykkede sit hoved langsomt ind mod ham. så de endnu engang var tæt på at føle deres læber pressede mod hinanden, hun valgte dog at holde sig få centimerer fra hans læber. mens hun kiggede ham en smule i øjnene, ville han kysse hende eller skubbe hende væk? Eller måske ville han blive genert og rødme.
Alex gjorde kun dette for at drille, ikke fordi hun fandt ham så utrolig tiltrækkende at hun ikke kunne lade vær med at røre ham.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum