Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Running huh? //Selene// EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Running huh? //Selene// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Running huh? //Selene// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Running huh? //Selene// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Running huh? //Selene// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Running huh? //Selene// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Running huh? //Selene// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Running huh? //Selene// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Running huh? //Selene// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Running huh? //Selene// Voteba13Running huh? //Selene// Voteba14Running huh? //Selene// Voteba15 
Jake
Running huh? //Selene// Voteba13Running huh? //Selene// Voteba14Running huh? //Selene// Voteba15 
Sasha
Running huh? //Selene// Voteba13Running huh? //Selene// Voteba14Running huh? //Selene// Voteba15 
Renata
Running huh? //Selene// Voteba13Running huh? //Selene// Voteba14Running huh? //Selene// Voteba15 
Lenore
Running huh? //Selene// Voteba13Running huh? //Selene// Voteba14Running huh? //Selene// Voteba15 
Genevira
Running huh? //Selene// Voteba13Running huh? //Selene// Voteba14Running huh? //Selene// Voteba15 
Celenia
Running huh? //Selene// Voteba13Running huh? //Selene// Voteba14Running huh? //Selene// Voteba15 
Taliia
Running huh? //Selene// Voteba13Running huh? //Selene// Voteba14Running huh? //Selene// Voteba15 
Madelena Gray
Running huh? //Selene// Voteba13Running huh? //Selene// Voteba14Running huh? //Selene// Voteba15 
Katrina
Running huh? //Selene// Voteba13Running huh? //Selene// Voteba14Running huh? //Selene// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Running huh? //Selene//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Running huh? //Selene// Empty Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 20:27

Tid: 19:00
Sted: Parken
Omgivelser: Parkens bukse og træer.
Påklædning: SImpel skjorte, bukser, og et slips. En jakke yderst der står åben.

Matic var ude i parken at gå denne aften, egentligt var han på vej for at finde et sted hvor han kunne få noget at drikke, da han egentligt havde et behov for at få noget alkohol i blodet, han havde nu længe været sammen med nogle vampyre, og det havde efterladt nogle effekter på ham, og dette var egentligt første uge han havde hvor han ikke var påvirket og følte sig fanget i deres væsen.

Han gik bare roligt gennem parken hvor han kiggede sig omkring. Han kunne høre at der langt væk kom en eller anden løbende i hans retning, han undrede sig meget over det da det ikke ligefrem var det mest normale for folk at løbe på denne tid af dagen, og slet ikke i denne del af byen medmindre folk flygtede fra noget, eller havde et sted de skulle være meget hurtigt. Han så bare i den retning roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 21:58

Tænk hun virkelig lige havde gjort dette! Hendes tanker gjorde hende nærmest panisk. Langt bag hendes kunne man høre råb. det var ikke højt, men på grund af hvor lavt det var, var det tydeligt at det var et godt stykke derfra. Hun var blevet let forpustet da hendes tøj ikke var lavet til at løbe i. Dog løb hun hurtigt trods tøjet. Hun var klædt i en stram rosa farvet kjole der var corsage i overkroppen og selve skørtet var let og gik hende til midt på skindebenet. Kjolens stof var af satin. Corsagen strammede om hendes overkrop når hun trak vejret dybt, det var heldigvis ikke lige så slemt som hvis det var et korset, men det var stadig hårdt. Hendes hår var sat op i en lav puf knold med små nåle hvor på diamanter sad for enden og stak op af håret. om hendes hals hang en kort perlekæde som kun lige strøg ned over hendes kraveben.
Hun kiggede sig bagud og da hun kiggede frem for sig igen, løb hun lige ind i en ung mand."Hov det må du undskyld"Sagde hun hurtigt og gispede en smule efter vejret. De mørke brune øjne landede på hans ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:40

Han blev overrasket over synet af hende der kom løbende, det der var da godt nok den mest underlige antræk til en løbetur, så han nåede på ingen måde at flytte sig fordi han var undrende, så han blev også en smule overrasket da hun løb ind i ham. Han var dog hurtig, og sørgede for at holde balancen, og hans ene arm lukkede sig om hende, så han sørgede for at hun heller ikke væltede.

''Det er helt i orden, men sig mig hvad laver du ude og løbe på den her tid, og så i det her påklædning?''

Han tænkte ikke rigtigt over at han stod med armen om hende, fordi han blev overrasket over hvordan hun kom løbende ind i ham, men han smilede trods alt til hende. Han slap hende dog og børstede tøjet en smule han var en smule overrasket over det hele. Han trådte også et halvt skridt tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:51

Dybt forlegen over at hun lige havde løbet ind i denne mand, kort rødmende trådte hun ud af hans arme som lå om hende og smilede venligt men lettere forfjamsket til ham. Han spørgsmål tænkte hun kort over, uden at virkelig vide hvad han snakkede om før hun kiggede ned af sig selv og kom i tanke om middagen hun lige var løbet fra."Nej, det var heller ikke helt en planlagt løbetur.. Jeg tror bare ikke jeg er lavet til den slags verden! Jeg vil ikke være en hustru en eller anden nar bare kan koste rundt med" hendes ord fløj ud af hende, det var bare tanker, tanker der var blevet for høje og nu kom ud i det offentlige rum uden hun ville det, men hendes vrede over denne urimelighed havde snart nået sin grænse, hvis ikke den havde nået det nu.
" undskyld jeg ville ikke belemre dig med mine åndssvage kvaler"sagde hun med et let smil og rettede sin kjole, inden hun for første gang tog ham i nøje notits, og lod blikket glide over ham, og vedhæftede sig hans udseende uden at vide noget om det.
Hun kiggede sig kort tilbage, frygten for at de kom efter hende tog nærmest livet af hende lige nu, hun havde ikke modet til at håndtere balladen lige nu. hun elskede sine forældre, men hun ville slet ikke som de ville, i hvert fald ikke de mænd de fandt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Fre 11 Jul 2014 - 22:58

''Ahhh jeg tror måske jeg har en forståelse for hvad det er du mener.''

Han smilede roligt til hende, han var en smule usikker omkring hende fordi hun var en type personlighed som han ikke havde nogen ide om hvordan var. Han kiggede på hende da hun undskyldte for at hun fortalte omkring hendes problemer.

''Det er okay, det kan være du vel med væk herfra? Have en drink og glemme hvad der skete før?''

Han smilede roligt til hende, selvom han ikke kunne lade være med at tænke over at det uden tvivl ville virke underligt hvis hun tog ud i det normale offentlige rum klædt som hun gjorde.

''Eller du vil måske gerne klæde om?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 18:48

Hun kiggede på ham"virkelig?"hun betragtede ham roligt.
Hun hev stadig en gang i mellem vejret hårdt ned i sine lunger, og hendes blik flakkede fra tid til anden.
Hendes blik landede på ham da han spurgte om hun ville med væk derfra og nikkede"Men hvad mener du med en drink?"det eneste hun kendte til var et glas vin, og der fik hun vitterligt kun et glas vin, for hun tog sin ballet optræden seriøst, og det samme gjorde hendes forældre. Men hun nikkede da, hun var ung, hendes venner drak sig fulde og gjorde alle mulige dumme ungdommelige ting, men ikke hende. hun havde aldrig gjort noget som hun vidste ville skuffe hendes forældre. Men hun ville ikke som dem, og grundet hele dagens begivenheder valgte hun at nikke som ja til hans invitation. Hvor end han mente, ville hun følge med og se hvordan den virkelige verden var.

Hun kiggede forvirret ned af sig selv."Hvad mener du?"hun måtte ikke gå i andet tøj end den slags der ikke provokerede på nogen måde. Hun havde aldrig haft en udfordrende, nedringet, eller kort stram kjole på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 18:52

Matic nikkede roligt da hun spurgte om han virkeligt troede han havde en forståelse for det, og det troede han jo på. Han troede han havde en forståelse for at hun havde behov for at være ung og vild, og gøre noget som hun havde lyst til og være ligeglad med alle andre.

''Ja du vil ikke bindes før du føler du rigtigt har været ung?''

Han nikkede i retning af en af parkens udgange hvor de skulle gå hende. Han smilede til hende da hun undrede sig over det han kommenterede med ehndes tøj.

''Nååå det er bare der er ret mange mennesker så tøjet kunne godt gå i stykker eller blive beskidt, så hvis du ikke ville have det skulle ske skulle vi måske finde dig noget andet tøj?''

Han smilede roligt og førte hende ud af parken og i retning af byen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 19:31

Hun betragtede ham med et venligt smil og rystede på hovedet" Jeg vil slet ikke giftes. Jeg vil ud og elske, blive elsket, af flere. Jeg vil ud og rejse, ikke leve i fangeskab mere. opføre mig uanstændigt og være mærkelig!" Selene talte altid meget. Hendes tanker var, flyvske, i følge hendes forældre, og i følge hendes venner lød det som eventyr og ikke virkelighed, men hun var ligeglad. Dog mest af alt. Hun ville ikke giftes, ikke lige nu og ikke med en hun ikke elskede, og syntes var en idiot af rang.
Hun kiggede ned af sig selv igen"Jeg ligner ikke noget fra den normale verden vel? hvis der er en butik på vejen derhen hvor vi skal hen køber jeg en kjole på vejen."sagde hun med et smil. Penge var ikke en af hendes kvaler. Hun fulgte efter ham og kom pludselig i tanke om at hun ikke havde præsenteret sig selv endnu.
"Jeg hedder Selene Partheon."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 19:36

''Det er også forståeligt ingen gider bindes, for hvis man skal være kun til for en er det af eget valg, og når det er af eget valg er man jo ikke bundet.''

Han smilede og han rystede på hovedet som svar til det med at hun ikke lignede en der hørte til i denne verden. Det gjorde hun virkeligt ikke. Han førte hende hen i retning af det sted han kendte hvor de kunne drikke, og så lige ind forbi en tøjbutik på vejen. Han smilede og gik ind i butikken med hende.

''Jamen hyggeligt at møde dig Selene, Jeg hedder Matic, efternavn kan jeg ikke give.''

han grinede og begyndte at gå rund og kigge lidt i butikken på kjoler og lignende vidste ikke hvad hun mon ville have på, men han gik hurtigt hen til hende igen, for at se om hun havde fundet noget.

''Finder du noget af interesse?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 20:05

kjolen: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Hun kiggede på ham med et smil"Netop. Det forstår mine forældre bare ikke" sagde hun med et venligt og smilede venligt. hendes øjne kneb sig sammen da han rystede på hovedet men et lille smil om hendes læber viste at hun ikke var fornærmet over hans enighed med hende.
Hun betragtede nøje deres omgivelser, og var ikke sikker på at hun rigtig kendte denne del af byen.
Lige så snart de var gået ind i butikken fandt hun en rød kjole. En kjole hun ville falde pladask for men normalt aldrig ville turde at købe, men i dag var det anderledes, imens Matic gik rundt snuppede hun kjole i sin større og gik ind for at prøve den sammen med et par sorte, høje, stiletter. Lidt efter kom hun ud, ikke helt sikker på om hun kunne lide den. Aldrig havde hun båret en så udfordrende kjole før, og hun følte sig som en billig pige, selvom hun elskede kjolen. hun havde taget perlekæden af og fjernet alle hår ting så hendes hår nu hang langt og løst med enkelte bølgede buer hist og her.
En sidste gang kiggede hun sig i spejlet inden hun smilede kort men svagt for sig selv og gik op for at købe kjolen. Hun ville ikke tage den af igen, det ville jo være lidt dumt. Hun afleverede de penge kjolen og skoene kostede til ekspedienten og fik en pose til de andre ting.
Hun vendte sig om mod Matic. Hun var ikke højere end ham, men hun var blevet betydeligt højere i stiletterne.
"Hvorfor Kan du ikke give mig dit efternavn?" Nysgerrigheden løb af hende, hun sendte ham et smil som hun gik mod døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 21:06

Han kiggede på hende da hun kom ud til ham, og han kunne se den kjole hun havde fundet, og de sorte stiletter var også ret gode til kjolen, og for at være ærlig så var det løse hår meget pænere til hende.

''Du burde lege rebel overfor din familie noget oftere det klæder dig rigtigt godt for at være ærlig.''

Han smilede og kiggede på hende da hun spurgte til hans efternavn, men han kunne jo ikke svare på det da han ikke engang kendte sit efternavn, så han trak bare på skuldrende.

''Fordi jeg egentligt ikke har et efternavn, men skal vi ikke komme ud i byen?''

Han smilede roligt, og halvt hev han hende med sig ud af butikken og ind i en anden bygning. Det var ret mørkt derinde, og der sad folk ved borde rundt omkring og sad og drak, mens der var noget musik i baggrunden ikke voldsomt højt, men det var der.

''hvad kunne du tænke dig at drikke, eller skal jeg bare finde noget til dig?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 21:59

Hun smilede skævt og charmerende uden at vide det"Tak"svarede hun og lod en finger glide igennem sit hår hurtigt. Hun lod hurtigt blikket glide ned over sig selv igen, inden hun, for ikke at falde, fulgte med ham ud af butikken og videre ind i en bygning hvor der var usædvaneligt mørkt."Er der altid så mørkt sådan nogle steder?"hun lød undrende som hun kiggede sig omkring, og langsomt gik hen til et ledigt bord og satte sig der, facineret betragtede hun menneskerne omkring sig. Hun kiggede på ham"Jeg aner ikke noget om drinks, bare find på noget for mig, tak"svarede hun venligt og med et lidt genert og alligevel lidt drillende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 22:06

''Så lidt da.''

Han smilede roligt, og da hun spurgte om det altid var så mørkt disse steder lænede han sig hen mod hende og hviskede et stille og roligt ja i hendes øre. Han førte hende over til et bord han satte sig ikke, og gik istedet op og købte noget til dem. HAn fik en tilfældig drink til hende, og en til ham. Han fik dem også noget stærkere som shots.

''Her, han rakte hende drinken og stillede så de 6 små glas på bordet mellem dem.''

Han skubbede et af de små glas over imod hende, og tog selv et af dem i hånden og holdte det frem mod hende. Han smilede roligt til hende.

''De her skal bare ned hurtigt, så skål for frihed.''

Han tømte glasset hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 22:25

Som hun altid havde lært det, skulle der være et lille mellemrum mellem manden og kvinden, hvis de da ikke var gifte. Så da han lænede sig ind mod hende, rykkede hun sig næsten, men kæmpede så i mod de nærmest opbyggede instinkter, hun havde fået slået ind i hovedet siden hun var barn. Og for at være ærlig var det mærkeligt at have en så tæt på, fysisk, hun vidste slet ikke hvordan hun skulle forholde sig til det. Hun var kun i nærkontakt med de mandlige balletdansere, og der var aldrig noget der, det var dans. de steder de holdte om hende, kunne man ikke kalde intimt, det føltes nærmere robot agtigt.

hun kiggede sig stadig omkring imens hun ventede på at han kom tilbage, og da han endelig kom, kiggede hun undrende på de små shotsglas. De mindste glas hun havde set var til Cherry, cognac og den slags.
Hun kiggede kort tøvende på ham, men kom så i tanke om at det bare bare alkohol, hun ville jo ikke dø af det! hun greb et af de små glas og mumlede"skål" hurtigt og halv forvirret, slet ikke vant til drukkens kultur, inden hun lod den flydende væske glide ned gennem hendes svælg.
hun knaldede glasset i bordet og skar en lille grimasse.
"Puha!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 22:34

Han kunne ikke lade være med at grine af hende fordi det var sjovt hvordan hun virkede voldsomt forvirret over den situation hun var i, men det var måske heller ikke underligt når man tænkte på hun kom fra et helt andet miljø.

''Den bedste måde at komme sig over smagen er bare at drikke mere af det.''

Der stod jo nu fire shots tilbage han skubbede to af dem over til hende, og tog selv to af dem han holdte dem frem, som en hentydning til at de skulle tage de to shots hurtigt, han smilede roligt til hende. Han bundede så selv de to shots hurtigt sammen med hende.

''Så er det egentligt aller første gang du sådan drikker alkohol? Og burde nok skylle det ned med drinken.''

han smilede roligt, og tog selv en smule af den øl han havde købt til sig selv, fordi han ikke var til det søde stads drinksene ofte var, og han vidste han hurtigt blev slået af alkohol og at der var højere procenter i drinken end i øllen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 22:46

Hun kiggede på shotsene, de smagte mærkeligt og kvalmende, tænk folk drak dette frivilligt! Tænk hun gjorde det.. Hun tog begge shots i streg efter hinanden og lignede kort efter en der skulle kaste op inden hun fik skyllet den grimme smag ned måde noget af den drink han var kommet med. Hun kiggede på ham med hovedet let på skrå" hvorfor drikker man noget der smager så dårligt, frivilligt?" Man kumne høre hun undrede sig meget over dette i tonelejet.
Og der gik ikke lang tid før alkoholen allerede langsomt begyndte at ramme hende. Hvis hun havde stået op vil hun nok have trippet rundt omkring ude af stand til st stå, men heldigvis sad hun da ned. Hendes øjne begyndte at få det lette svømmende blik og et svagt lille fnisende smil gled over hendes læber." Hvad er det sjove ved at drikke? Og hvad sker der på en almindelig standard druk tur?" Man kunne høre hvordan nysgerrigheden drev af hende og hendes øjne glimtede i det svage skær fra noget lys et stykke derfra, imens hun kiggede uafbrudt på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 22:55

Han smilede da han kunne se at hun allerede var begyndt at være en smule tipsy, og han kunne også tydeligt mærke at han selv var beruset nok til at have fået en del af hans egne hæmninger væk.

''Hvorfor fordi man bliver påvirket det er en god måde at få en selv til at smide nogle af de hæmninger man har.''

Han smilede da han kunne se hun var ved at blive en smule fuld, og han vidste ikke hvorfor han rejste sig dog op, og hev hende med op at stå, og hev hende med ud på den del af gulvet der var dedikeret til at man kunne danse hvis man ville.

''Det her er en del af en god druktur, at man danser, og så smider man hæmninger som sagt.''

Han smilede drilsk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 23:09

Hun granskede lidt hans ord" og alligevel er der så meget man gør som man fortryder dagen efter og er ved sin fulde fem igen?" Det var ikke helt et spørgsmål men alligevel. Hun havde hørt veninderne sige det mange gange.
Hun smilede, og hvorfor vidste hun ikke, drillende til ham" hvilke hæmninger?" Spurgte hun. Grundet alkoholen var hun blevet en del mere kælen og legesyg, hun var dog ikke selv klar over det.
Hun blev overrasket over det han gjorde, og da han sagde danse blev hun for første gang i sit miv nervøs omkring dans. Hun kiggede på de andre, og ville ikke lige frem kalde det de lavede for dans, og dog, stripper dans med tøj på ville hun nok gerne kalde det" hvis du kalder det der dans vil jeg gerne tillade mig at blive fornærmet!" Hun havde helt glemt at han ikke vidste hun dansede ballet på professionelt plan.
Endnu engang kom det skæve drillende smil tilsyne.
"hvilke hæmninger?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Lør 12 Jul 2014 - 23:14

Han smilede roligt til hende, som de bevægede sig ud på dansegulvet. Han grinede af hende sspørgsmål omkring det med hæmninger og det med at fortryde noget.

''Så har man drukket for meget, hvis man fortryder, men mange hæmninger, såsom ikke at snakke med fremmede, ikke flirte.''

han smilede roligt, og greb hendes hånd hvorefter han hurtigt rullede hende ind mod hans krop og holdt om hende, og begyndte langsomt at danse i takt med musikken. han kunne ikke lade være med at grine af det hun sagde med at blive fornærmet.

''Hvad skal vi så kalde det? Forspil?''

Ordene var helt uden tanke, han tænkte virkeligt ikke over det hans sagde fordi han var blevet påvirket nok af alkohollen til at han glemte ting som det, at han glemte at han nok ikke burde sige den slags til en så 'pæn' pige, men hey han havde jo altid været sådanher.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 12:59

Hun kiggede på ham og nikkede til hans ord. Det lød vel fornuftigt nok. Hun grinede kort, men let da han tog hendes hånd og rullede hende ind til sig. Uden at tænke videre over det lagde hun den frie hånd på hans skulder og lod ham føre hende. Hun vidste intet om forførelse, hun vidste end ikke hvad det var. hun var blevet opvokset i et meget naivt miljø, mest fordi hendes forældre ikke ville have hun skulle vide noget om den slags før hun var blevet forlovet.
Lettere forvirret kiggede hun på ham over hans ord."Forspil?" Det eneste form for forspil hun kendte til var når man startede en seng og der var intro stykket, som også kunne kaldes for forspil. Hun betragtede ham roligt. Hun kunne mærke alkoholen i sit blod, det gav hende en lyst til at være mere...Ja hun kendte ikke ordet, men være mere som sine veninder kunne man vel kalde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 13:57

Han smilede roligt til hende, og han var da glad for at hun alligevel deltog i festlighederne, han grinede en smule over hendes naivitet, da hun spurgte til hvad forspil var. Han lænede sig derfor ned mod hendes øre, så hans ånde blidt kærtegnede hendes øre og hendes hals.

''Forspil, du ved som inden sex.''

Han var fuld nok til at sige som han gjorde, han smilede roligt, og hans hænder placerede sig også med blide berøringer på hendes hofte og på hendes lænd. den hånd der lagde på hendes hofte gled også blidt ned over hendes lår. Hun var jo utroligt smuk. Manden hun skulle have været gift til var tæt på at være en meget heldig mand.

''Nyder du aftenen?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 15:08

hun gispede over hans handling, og hans ord fik hende til at rødme"Sex er noget man kun har med sin ægtefælle, ikke en tilfældig"svarede hun genert men bestemt, det var det hun havde lært fra lille og var opdraget til at mene og synes var rigtigt.
Kort og lydløs hev hun overrasket vejret ind over hans berøringer. aldrig var hun blevet rørt ved på den måde, og det prikkede let og mærkeligt i hendes krop. Hun bed sig let i læben og kiggede på ham og smilede så drillende"Du prøver at forføre mig?"spurgte hun så og lagde hovedet på skrå inden hun viklede sig ud af hans greb, nervøs for at den kildende fornemmelse han skabte i hendes krop ville tage over og få hende til at gøre noget dumt.
"Ja, men jeg tror jeg vil have noget mere at drikke"Svarede hun og gik over mod det bord de havde siddet ved før. Hun følte en smule besvær ved at gå og fnes let over sig selv inden hun satte sig ved det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 15:12

''Og hvad hvis du har ret i at jeg forsøger at forføre dig?''

Han smilede bare drillende til hende, og han formåede faktisk at rødme en smule da hun kommenterede på det med sex, men hans hænder kærtegnede hende ganske blidt stadig, som han ikke kunne lade være fordi hendes krop havde så flotte former.

''Nåååå jeg troede ellers du var ved at blive en rebel?''

Han smilede bare drillende, og da hun gik ned til bordet, gik han hen og købte dem noget at drikke. Han købte dem bare et par shots mere hver, så han kom gående ned med dem, og en ny drink til hende, og hvis hun var ved at drikke den hun havde stående stoppede han hende i det.

''Her er der nyt, drik ikke noget du har haft stående, du ved aldrig om nogen har gjort noget ved det.''

Han smilede roligt til hende, og rakte hende to af de fire shots, og skålede så med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 15:32

"Så bliver du nok skuffet" Hendes svar var drillende, men hun mente det, regnede hun da med. Alkoholen fik hende til at tvivle. Hun smilede over hans rødmen, men sukkede så over hans kærtegn. Forvirret over den følelse det satte i gang inde i hende. og selvom hun vidste det var rigtigt at gå væk fra ham, savnede hendes hud allerede hans kærtegn.
Et skævt smil bredte sig over hendes læber"Åh tro mig, dette er meget rebelisk i min verden. Bare det at være...i dette miljø, sted og drikke denne slags alkohol er meget rebelisk af mig! at have sex ville nok være prikken over i'et"svarede hun drillende.

Hendes blik landede på den gamle drink som hun havde overvejet at drikke noget af men ikke havde nået det før han sagde at man ikke skulle drikke det man havde efterladt. Hun nikkede lidt, der var god mening i det han sagde. Hun kiggede på shotsene og tog det ene med et lille smil og skålede så med ham inden hun hældte det første og andet shot ned. Nr 2 fordi hun ikke brød sig om det og bare ville have det overstået.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Gæst Søn 13 Jul 2014 - 15:46

''Pas nu på du ikke ender med at være alt for rebelsk, nogle af os kunne finde på at gøre noget ved det jo.''

Han smilede drillende, og han kiggede på hende roligt, da hun drak de shots han havde haft med og han drak dem med hende. Han kunne lide at hun var ret hurtig til at lære at drikke ordentligt. Han smilede roligt til hende og grinede lidt med hende, og kommenterede så på det med at han ville blive skuffet.

''tro mig Selene, der er ingen af os to der ender med at blive skuffet.''

Han smilede drillende, og han kunne ikke lade være med at Smile roligt til hende, og han grinede bare af hende, også fordi han var blevet en smule fuld selvom de ikke havde fået så meget at drikke. Han kiggede på hende, og han talte så roligt til hende.

''Nååå hvad så tør du så tage med hjem? og være rebel nok til ikke at sove hjemme?''

Han smilede drilsk og flabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Running huh? //Selene// Empty Sv: Running huh? //Selene//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum