Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164958 indlæg i 8752 emner
Jamen halløjsa -Romeo-
Side 1 af 2 • 1, 2
Jamen halløjsa -Romeo-
Denne sensommer aften, hvor natten stadigvæk var ung og de fleste dansede røven ud af bukserne. Stod hun udenfor diskoteket. Lysten til at feste var der ikke lige nu. Alting synes at være så mærkelige i hendes liv lige nu. Også alligevel ikke. I sine egne tanker stod hun og tænkte da nogle ramte hende hårdt i hovedet og fik hende til at knalde røven ned i den kolde asfalt. Stella sprang dog hurtigt på benene igen og børstede kort skidtet lidt af. Så hævede hun et bryn da hun så en ung fyr stå og se vred ud. I øjnene kunne man se på ham, at han langtfra var ædru, men lige i aften skulle man ikke komme på den forkerte side af Stella. Det var nok til hun fremmanede en kniv og kastede den afsted og ramte ham lige i hjertet. Okay, måske var hun lidt ved siden af sig selv lige nu. Men hendes hævntørstige far var på frifod, han havde været efter Josh... revet hans negle af og torturet ham slemt for at få hans indre dæmon frem. Hun var bange for at lade ham spille af syne, men hun havde brug for noget frisk luft. Desuden havde han Ghost - selvom den store ulv var begyndt at komme på besøg lidt oftere nu når han havde parret sig med den kære Ember. Stella snurrede væk fra drabet på manden og stillede sig lidt væk med ryggen imod muren, hvor hun lod sit hoved dunke stille ind i væggen imens et suk flød udover hendes læber. DOG! Var der denne bekendte fært og unikke fært som fangede hendes skarpe sanser. Romeos blod. Wow enten var det fordi, at hun havde snakket med ham før ellers var hans fært bare virkelig tydelig. Stella satte af fra muren og gav sig til at søge for at finde ud af, hvor han var henne af. Med huen nedover ørene og armene overkors imens hun gik rundt - så hun egentlig ret afslappet ud - men tøjet var nu også dejligt at have på... Endelig fik hun øje på den flotte unge fyr og prikkede ham på skulderen. "Jamen halløjsa." Smilede hun og lagde hovedet let på skrå.
Gæst- Gæst
Sv: Jamen halløjsa -Romeo-
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
En lille gyde kunne de skjule sig for dem. Stella slap hans hånd og bed sig kort i læben inden hun kiggede sig over skulderen - de var langt nok væk til ikke lige at blive opdaget af mennesker i det her mørke. Stella rettede sin opmærksomhed imod Romeo igen og lod en finger køre henover hans flækkede læbe, hvor lidt blod sad - hun fjernede det næsten i trance og kiggede derefter på sine blodige fingerspidser. Så lod hun dem fører op til hendes læber, hvor hun hurtigt rengjorde sine to fingre med hendes tunge - og så slap trancen hende. Hun rystede på hovedet. "Undskyld." Mumlede hun irriteret på sig selv. Blodet var unik og havde en vidunderlig smag hun sjældent ville glemme - men selvom hun ville huske smagen ville hun aldrig angribe ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Ulven begyndte at gå ud af gyden. Han snuste til luften og genkendte en fært. Han så på Stella og logrede lidt med sin hale. Han kunne lugte en anden ulvs fært på hende, men han holdte skarpt øje med hende som om han ikke stolede på hende. Al tillid han havde haft til hende var forsvundet, da hun havde taget blodet, der havde været ved hans læbe.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hvis Stella havde fulgt efter ham, ville han bide fat i hendes hættetrøje og trække hende med ind i et forladt hus. Han gemte sig bagved et væltet bord og holdte øje med Stella. Hvis hun ikke var fulgt efter ham, ville han stoppe op og finde hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Øh, Stella?" Hans hoved stak ud af døren, men intet andet kunne hun se. Hans hår sad anderledes nu, det var mere pjusket. "Vil du.. være sød at finde noget tøj til mig?" Han så bedende på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han gik hen imod hende, men lige da han ville til at stoppe, snublede han over en af træplankerne, der var gået løst og stak lidt op. Da han havde stået tæt på hende endte det med at hans læber mødte hendes ved et uheld og samtidig faldt de muligvis begge to ned på gulvet, altså medmindre at Stella holdte dem oppe eller noget. Uanset hvad ville han straks trække sig væk fra hende. "U-undskyld! Jeg snublede.." Stammede han med det samme, og det var tydeligt at han var vildt nervøs.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"J-jo! Jeg skulle have set mig for..." En smule undrende så han på hende. "Hvorfor rødmer du?" Det var sikkert et dumt spørgsmål, men han kunne ikke lade være med at svare. Svaret var sikkert åbenlyst, at hun rødmede på grund af kysset, men han var nød til at være sikker.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg.. synes ellers der er ret koldt.." Sagde han, en smule tøvende. Han rejste sig op og rakte en hånd ned til hende for at hjælpe hende op at stå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg.. jeg tror nok jeg må gå.." Han havde svagt røde kinder, så han gemte nærmest sit ansigt med sine arme og rystede lidt på hovedet. Han følte sig pludselig helt varm på en ubehagelig måde.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Jamen dog...lille ven...(Azriel)
» Jamen hej min kære //Ventor//
» Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)
» Jamen vil ikke i fængsel // Vincent Morladin //
Idag kl. 0:09 af Valentine
» Who am I now?? //Jake//
Igår kl. 20:47 af Jake
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata