Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164973 indlæg i 8752 emner
Jamen halløjsa -Romeo-
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Jamen halløjsa -Romeo-
Lidt tøvende gik han hen til hende og krammede hende forsigtigt, som om han var bange for at hun ville skubbe ham væk. "Vi ses imorgen." Han trådte væk fra hende og gik.
- Næste dag -
Det var eftermiddag og Romeo løb så hurtigt han kunne hen til det gamle hus. Han var forsinket på grund af at drengene havde insisteret på at han skulle med dem hen til en stinkende gyde, men han havde nægtet, desværre havde det fået konsekvenser. Han havde en brun hættetrøje, sorte bukser og sorte sko på. Omkring hans ene øje var det blåt og lidt rødt, og det var helt sikkert meget ømt. Hans mave gjorde ondt, og det hans arm var forstuvet. Han stoppede op foran huset og hev efter vejret, da han var meget forpustet. Han gik indenfor og så rundt efter Stella.
Gæst- Gæst
Siden hun intet havde og skulle hjem til blev hun i det gamle hus og sov på sofaen. Hun lagde lagt og trillet tommelfingre hele den ganske dag. Hun havde fundet sig en lille bold at kaste med, det stadie var hun nået til i kedsomhedensverden. Så snart han trådte indenfor rejste hun sig op og så imod ham. Dog bemærkede hun straks at der var nået galt. "Romeo, hvad er der sket?" Spurgte hun alvorligt og hendes blik var mindst ligeså alvorligt. "Er det de idioter eller?" Spurgte hun kort efter. Ikke tale om, at alt Stella havde lyst til lige nu var at gå tilbage, finde dem og give dem en lærestreg de sent ville glemme hende for. "Jeg skal gi dem noget at huske på..." Kom det fra Stella i en vrissende tone.
Gæst- Gæst
"Nej. Jeg har styr på det." Han rørte lidt på sig for at finde en behagelig stilling, men det var svært. Det var som om at hele hans krop gjorde ondt. "Undskyld fordi jeg kommer lidt sent." Selvom det ikke var hans skyld at han kom forsent ville han alligevel gerne undskylde for det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvorfor fortalte du mig ikke det?" Hans ansigsudtryk var blevet mere mildt og hans øjne havde fået en venlig glød over sig. "Har du lyst til at snakke om det?" Han havde vendt sig om imod hende og lagt sin hånd over hendes, der havde holdt fast i hans håndled.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne høre at han var heldig med sin familie. Hans forælde elskede ham og hans søskende. "Hvordan har Jost det så nu?" Spurgte han og så spørgende på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er du helt sikker? Jeg kunne måske være til hjælp?" Han så spørgende på hende med et svagt smil om læberne. Han håbede lidt at hun ville lade ham hjælpe hende. Han tog hendes hånd og trak hende med ud af det forfaldne hus. Han gik hen imod en række boliger, der tydeligvis var lejligheder, og stoppede op foran en kvinde, der tydeligvis var mennesker. "Romeo gætter jeg?" Kvinden så halv gnavent på Romeo. "Jep, det er mig." Romeo havde et høfligt smil om læberne. Kvinden rakte ham en masse nøgler som han straks tog imod. Romeo nikkede kort som tak og gik ind i den første bygning.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Jamen dog...lille ven...(Azriel)
» Jamen hej min kære //Ventor//
» Jamen selv børn har vel lov? (Rosey)
» Jamen vil ikke i fængsel // Vincent Morladin //
Igår kl. 16:54 af Katrina
» Your new home, my little sweetheart
Igår kl. 14:38 af Celenia
» please safe me - Savas
Tors 21 Nov 2024 - 13:42 af Savas
» The Fever Called Living ~ Dr. Trott
Tors 21 Nov 2024 - 13:17 af Dr. Trott
» As if anything would change (Valentine)
Tors 21 Nov 2024 - 13:00 af Sean
» Aften a long time - Sean
Søn 17 Nov 2024 - 21:04 af Lori
» Oh what a circus -Natalie
Søn 17 Nov 2024 - 15:56 af Madelena Gray
» Who am I now?? //Jake//
Søn 17 Nov 2024 - 7:40 af Jake
» A royal search for knowledge
Lør 9 Nov 2024 - 17:39 af Elizabeth