Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Efterår

Måned | Oktober

Seneste emner
» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
The Beast Inside - Taumann - Page 2 EmptyFre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper

» Bog klub - idetråd til bøger
The Beast Inside - Taumann - Page 2 EmptyTors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira

» A royal search for knowledge
The Beast Inside - Taumann - Page 2 EmptyTirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata

» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
The Beast Inside - Taumann - Page 2 EmptyMan 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria

» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
The Beast Inside - Taumann - Page 2 EmptySøn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx

» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
The Beast Inside - Taumann - Page 2 EmptyLør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria

» In the Hands of a Demon - Emery
The Beast Inside - Taumann - Page 2 EmptyOns 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery

» Your new home, my little sweetheart
The Beast Inside - Taumann - Page 2 EmptyTirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata

» As if anything would change (Valentine)
The Beast Inside - Taumann - Page 2 EmptySøn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine

Mest aktive brugere denne måned
Juniper
The Beast Inside - Taumann - Page 2 Voteba13The Beast Inside - Taumann - Page 2 Voteba14The Beast Inside - Taumann - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 192 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Victoria

Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner

The Beast Inside - Taumann

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

The Beast Inside - Taumann - Page 2 Empty Sv: The Beast Inside - Taumann

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 17:42

Ideen var fremmed for ham, for at sige det mildt. At leve under et andet væsens vilje, men så igen ikke. Men han var gangske sikker på at patriarchiske forhold, ikke var som det var at leve under doktornes vilje. ”Hvordan føltes det?” det virkede bare.. så besynderligt. Hvorfor ville nogen binde sig fast til nogen på sådan en måde? Taumann nikkede ved hendes svar, tilsyneladende tilfreds med svaret, det gav vel fint mening at han ville lære at lave eget våben, der mindre bevis der kunne traces tilbage på en. Samt var det vel bare praktisk. Selvom disse våben dog så ud til at være mange års erfaring bag, han havde vel haft rigeligt i så fald.
Taumann ville havde blinket i overraskelse, vis han kunne. Denne kvinde, var bestemt ikke af svag kaliber vis han skulle dømme ud fra hans korte møde med hende, men her sad hun og kiggede ned i jorden som om hun faktisk følte sig utilpas, hvilket han havde svært ved at tro på. Han havde observeret det blandt hans ofre, at folk ofte ville undgå øjenkontakt vis de var utilpas. Men kvinden følte jo ikke, eller det sagde hun. Han havde aldrig været god til det med at kommunikere, generelt fordi at han ofte ikke havde brug for det. ”Noget siger mig at du ikke er genert over at overrække mig et tæppe, eller er det måske en intim handling i grotter.” Man kunne tydeligt høre på hans tonelege at han drillede hende. Han rækte ud efter tæppet og lagde det først i hans skød. Før han kiggede på hende, han var ikke helt klar over hvorfor det pludsligt interesseret ham, det vel sjovt blev han enig med sig selv om. Hans tone havde ændrede sig noget, til at være mere seriøs, måske endda sympatisk ”Vækkede det dårlige minder Philippine? ”det lød måske som om han var bekymret, men det kæmpe smil bag masken tyde på noget andet, han var ikke bekymret, eller det sagde han i værdfald sig selv. Men hun var jo trodsalt det første levende væsen han rigtigt havde snakket med. Han kunne godt relatere til problemerne der kom ved at se umenneskelig ud, selvom grunden til at det var et irriterede ham, var nok ganske anderledes.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 3 Dec 2014 - 19:28

Hvordan det føltes? Hun kunne ikke rigtig beskrive det, siden hun ikke havde det bedste forhold til sin far, men hun måtte indrømme, det var dejligt dengang at have et hjem, at have nogen ved sin side, indtil det blev ødelagt.
"Jeg havde ikke det bedste forhold til min far, vi omgik ikke hinanden, med mindre vi trænede, så dengang... Føltes det bare skrækkeligt" sagde hun. Hun kunne stadig huske den følelse, men hun tog sig ikke af den mere, som hun havde gjort, den var gemt væk lige som de andre følelser.
Hun kløede sig lidt i håret, og strøg en hånd igennem det. Hun havde bare rakt ham tæppet fordi han spurgte om det, der var intet andet ved det, hvad skulle hun dog kunne ligge i det. "Jeg er ikke typen der bliver genert." sagde hun og kiggede på ham. "Intim handling?" det var tydeligt for hende at han drillede hende, men som normalt, reagerede hun ikke på det.
Vækkede minder? Hendes minder kørte nogen gange inde i hendes hoved, til hun bliver sindssyg, mest om aften, rigtige dårlige minder... Men hun kunne klare det, det var det hun var skabt til. Hun havde ikke andet end dårlige minder tilbage.
Hun kiggede på ham, hun virkede så... Seriøs talende lige nu, men hun vidste ikke helt med ham, hun havde lige mødt ham, han var stadig en fremmed for hende, og hun stolede ikke på ham.
"Det er kun dårlige minder der er tilbage" sagde hun og satte sig lidt tilbage, så hun sad op af stenvæggen. Hun kiggede op på sten loftet, og så hen på ham igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Dec 2014 - 15:13

Taumann nikkede kort ved hendes svar, det var vel forståeligt nok, ifølge bøgerne var folk med dårlige relationer til deres opfostrer ofte forstyrret. Men det gav da til en vis grad mening, træn dit foster op til at kunne kæmpe på dine vegne, uden at danne emotionelle forhold til det. Det var en logik han kunne følge. Han kunne ikke lade vær med at grine ved hendes svar ”Nej det har jeg efterhånden opfanget.” Hans humor gik vist tabt her, men det stoppede ham ikke, han begyndte tværtimod at finde hendes reaktion til at være underholdning nok. Taumann rejste sig kort op og viklede tæppet om sig og følte langsomt varmen brede sig om ham, før han satte sig ned igen. Et tilfredst suk kunne høres bag fra masken, hans hunger var dulmet lidt, han var en smule varm igen ,og de var blot blevet en hvisken igen, den samme gamle forførende hvisken. Med andre ord, alle hans behov var dækket.
Et lykkeligt ’smil’ dannede sig ved hendes svar, hvorfor vidst han ikke helt, men det gjorde godt tilpas. ”Findes der andre slags” lyd han muntre svar. ”På godt eller ondt, er det dem der gør os og dig til hvad vi er” Han tog sin op foran sit ansigt, og studered kort de små klør hans knogler havde groet til, og tvang dem tilbage til deres originale stadie, og ømmede sig kort ved sensationen. Skønt, nu måtte han finde nye handsker på grund af deres udbrud. For ikke at sige de små åbne kød sår gjorde ondt.
Han kiggede lidt rundt i hulen, og opdagede først der, hvor tomt hendes ’hjem’ var ”Fortæl mig lige, hvad plejer du at fordrive tiden med din spartane lille hule.” Hvad kunne man dog fortage sig her, skulle et resident ikke være der man følte sig varm og tryg, havde mad og underholdning? Men så igen, hun var vel ikke lige frem definitionen a velfungerende. Måske en vane hendes Patriarch også havde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 4 Dec 2014 - 22:32

Hadet til hendes far, kunne hun ikke finde, men hun vidste at hvis hun nogensinde så han ansigt igen, ville hun simpelthen ikke kunne styre sig, og hun ville gå direkte til angrib på ham, for at få hævn over alle de dage han havde behandlet hende som lort.
Hun nikkede da han sagde at det havde han opfanget, generthed var ikke noget hun indholde, i hvert fald ikke noget hun ville kendes ved.
Hendes blik fulgte ham, da han stod op og tog tæppet om sig, men hendes blik flugtede så mod jorden da han satte sig ned igen.
Hun ville ikke sige dette, men på en eller anden måde, ville hun ønske at hun bare havde et godt minde, bare et, de dårlige tog hårdt på hende, hun blev så træt af at holde alle de følelser, de dårlige minder indebar, tilbage.  
De gjorde dem til dem de var idag, det var nok rigtigt sagt, hun trak dog bare på skulderne.
Hun kiggede på ham da han ømmede sig, hvad var det, hun kunne nu ikke rigtig se spørgende ud, men hvis hun kunne, havde hendes ansigt lignet et stort spørgsmåls tegn. "Hvad er det?" spurgte hun. Hvad var det han havde ømmet sig over. Hun havde haft travlt med at kigge ned i jorden.
Hun kiggede selv rundt i hulen. "Jeg meditere meget, holder styr på mit indre, mine tanker..." sagde hun og lod hendes blik lande på ham igen. Hun vidste at der ikke lige var 'pyntet op', men det var hun ligeglad med. "Jeg er ikke lige den der pynter sådan op, og der er vidst heller ikke meget at pynte op i denne hule, synes du?" sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum