Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Still alive - Luke EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Still alive - Luke EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Still alive - Luke EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Still alive - Luke EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Still alive - Luke EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Still alive - Luke EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Still alive - Luke EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Still alive - Luke EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Still alive - Luke EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Still alive - Luke Voteba13Still alive - Luke Voteba14Still alive - Luke Voteba15 
Jake
Still alive - Luke Voteba13Still alive - Luke Voteba14Still alive - Luke Voteba15 
Sasha
Still alive - Luke Voteba13Still alive - Luke Voteba14Still alive - Luke Voteba15 
Renata
Still alive - Luke Voteba13Still alive - Luke Voteba14Still alive - Luke Voteba15 
Lenore
Still alive - Luke Voteba13Still alive - Luke Voteba14Still alive - Luke Voteba15 
Genevira
Still alive - Luke Voteba13Still alive - Luke Voteba14Still alive - Luke Voteba15 
Celenia
Still alive - Luke Voteba13Still alive - Luke Voteba14Still alive - Luke Voteba15 
Marcus
Still alive - Luke Voteba13Still alive - Luke Voteba14Still alive - Luke Voteba15 
Elizabeth
Still alive - Luke Voteba13Still alive - Luke Voteba14Still alive - Luke Voteba15 
Emery
Still alive - Luke Voteba13Still alive - Luke Voteba14Still alive - Luke Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

Still alive - Luke

Go down

Still alive - Luke Empty Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Tors 25 Dec 2014 - 16:19

Det var en evighed siden. Eller det virkede sådan. Dengang Stella og Luke var reddet videre uden hende for at redde hendes liv... der var det ikke ligefrem det som var sket. Hun havde stået ansigt til ansigt med hendes morale og derpå også krydset den godt og grundigt. Hvor mange af de walkere her hun havde dræbt det seneste halve år var nok omkring 42, hvis ikke mere - men man talte jo heller ikke - hvor mange andre - ja hun havde dræbt en mand som ville hjælpe hende da hun kom til byen - hun havde fået et panik anfald og derved svunget sin daggert lige igennem kraniet på ham, derpå blev hun falden. Det var en større frihed uden hendes egne gamle moraler til at side i vejen for hende. Siden hun var kommet tilbage havde hun ikke kun ledt efter Luke, men også en mulighed for overlevelse på. Hun havde faktisk kommet så vidt, at hun havde stjålet hjertet på en klam gammel mand, og fået ham til at skrive alle sine værdigenstande til hende hvis de blev gift, så hun giftede sig med ham, fik hans død til at se ud som en ulykke og boede nu i resterne af hans palæ i Firewoodvillage. Alt så hurtigt og simpelt. Men hun havde brug for et sted hvor hun kunne slappe af under det hele.
Lige nu gled det hele fint nok ud - hun gik med pænt tøj - bestemte over sig selv. Det var ikke som før i tiden hvor hun var bange og holdt sig tilbage.
Hun havde skrevet et brev og sendt det med en brevdue til Luke, om at når han fik brevet skulle han møde op i Firewood Village - underskrevet EM, han måtte så selv regne den ud eller bare møde op. Hun havde klædt sig lidt mere afslappet dog stadigvæk sad hendes korte hår let og pænt - samt havde hun en sort trøje på og en nederdel i samme farve samt nogle enkle smykker.
"Det banker på døren frøken." Sagde en af tjenerne.
"Bare luk vedkommende indenfor." Svarede hun bestemt og satte sig med ryggen til i døren. Eira sank en klump inden hun så hørte nogen træde indenfor.
"Frøkenen venter dem i dagligstuen, bare træd indenfor." Sagde tjeneren til Luke da han var kommet indenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Tors 25 Dec 2014 - 16:58


P [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
bare i sort hvor den er åbent , og så er det vildt slidt.

Luke havde ændret sig mere ende man ville tro, han var falden men han havde kæmpet for sit liv dræbt folk som havde prøvet og komme for tæt på ham. Han havde mødt sin rigtig far, som havde forklaret at da han var mindre havde nogen engle bortført ham, da hans forældre havde hoppet ind havde de dræbt hans mor. Hvorfor fordi de mente Luke ville blive en trussel for deres magt, men nu når han kende sandheden var han død inden i. Intet ville ændre det men livet går videre, han havde modtaget et brev 3 dage før, hans far var død nu var han alene. Men han hadet sig selv, alt hvad han havde gjorde var hans skyld, han var hans egen fjende. Luke kigget på brevet, da han sad i stuen efter og ha begravet hans rigtig far. Det var længe siden han havde talt, med nogen af de andre som var det sidste sted. Han var med vilje sunket i jorden, Luke kigge på brevet og satte sig til og læse det, med omhu, da han nået til hvem det var underskrevet, kigge han over på sin flaske vodka som han tømte i en slurke. Luke kigget på brevet en sidste gang, mens tænker gik gennem hans hoved, skulle han tag der hen hvad hvis det var en fælde. Luke sukket og smed flasken ind i væggen på kro værelset hvor efter, han begynde og lade sine våben han smed et sværd ned i skeden på hans side hvor han svang de to pistoler i, Luke kigge sig omkring for at se om han manglet noget, han så hans Riffel over i siden af værelset, han gik hen til den og svang den om på hans ryg. Han kigge ned af sig, hans tøj var ikke lige frem det mest smukkest længere men sådan var det nu. Han ville aldrig bruge de penge igen, han havde brændt huset han eget ned, fra dem som havde dræbt hans rigtig mor. Luke så sig lidt omkring hvor efter han gik ned og gennem kroen ud til hans hest, han kunne lige så godt finde ud af hvad dette var omkring han havde med vilje fået fjernet sine vinger, han havde bedt en engel om at fjerne dem helt det havde været smertefuld, men det værd. Luke kaste sig op på hans sorte hest, hvor efter, han fik den sat op i galop nu ville han ride der hen.


Efter hvad der føltes som 2 dage nået han til byen, han kigget sig omkring og gik gennem byen lige så stille for at finde villaen hvor han skulle mødes med personen. Luke bidt sig selv i læben mens han gik gennem byen. Luke havde nu ikke forudset at folk ville frygte ham så meget, men på en måde gav det mening han var hans egen værste fjende. Han havde selv gjorde disse ting, hvor på han ikke havde noget imod det da han nået døren og banket på fjernet han, bandane for ansigtet. Han nikke til manden som åbent døren for ham, hvor efter han sagde at han godt måtte træde ind da frøken vendet. Luke kigge sig omkring og tog hatten af hvor efter han kigget på tjeneren, "pas godt på den og min hest kan de se til den den stå udenfor." Lød det kort fra Luke før tjeneren nået og svare ham gik han ind, i dagligestuen. "Frøken Sansa, skal jeg nu kalde dig det." Lød det flabet fra Luke, man kunne høre han drillet hende, og ellers viste Sansa det godt. Luke gik lige så stille frem mod hende, hun var den eneste som han ikke havde noget imod pt, ellers var de andre døde lige som hans rigtigt far.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Tors 25 Dec 2014 - 20:57

Med det samme hun hørte Lukes stemme smilede hun og da hun fik øje på ham rejste hun sig op. Man kunne se på hende at der var noget anderledes. Hun virkede lidt mere..barsk - mindre bange for skyggerne omkring sig. "Det bestemmer du, men du kan nu bare kalde mig uden frøken." Blinkede hun med det ene øje. Hun så langt sundere ud i hendes bevægelser - man kunne vel sige, at komme i kontakt med hendes mørke side havde været en positivting for hende. "Hvad synes du om stedet. Lidt for rigt til mig ikke sandt? Det også kun til når jeg er i Firewood Village. Efter walkerne, havde jeg brug for et sted at sunde mig, og syghuset gav mig en genial ide, og det her er resultatet." Hun gik forbi ham og kiggede ud af et af vinduerne. "Jeg burde ikke have frygtet mørket, det er så dejligt at være omringet af." Tilføjede hun og lagde så en hånd på hans skulder. "Det godt at se, at du klarede det helskindet igennem krigen med walkerne." Sagde hun så og kyssede hans kind. "Kan jeg byde på noget at drikke. Vodka, whisky.. noget stærkere eller mildere?" Spurgte hun så og lagde hovedet let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Tors 25 Dec 2014 - 22:30

Luke smilet da hun gik hen til ham, og sagde han ikke behøvet at kalde hende frøken. "Så det gør jeg ikke, vil du helst blive til talt, med frøken eller vil du bare kaldes Sansa stadig." Lød det fra Luke hvor efter han hævet på det ene øjne bryn drillende. Man kunne ikke se på ham hvad han havde været gennem, hvilket nok os var det bedste da han jo havde fundet ud af sandheden om hans forældre. Luke kigge på hende, hvor efter han smile lidt charmerne til hende "mørket ja hvis man ser det på den rigtige måde lad mig gætte du er blive falden siden du tale sådan om det." Lød det drillende fra Luke, Luke var mere brutal efter han havde fundet ud af sandheden, men på den anden side var han heller ikke en koldblodig dræber. Luke så hen på hende da hun kysset ham, bare noget meget stærkt frøken Sansa." Lød det drillende fra Luke hvor efter han kigget på hende, hun var anderledes det kunne han mærke på hendes Aura, at hun ikke var den samme 100 procent længere. Men hvem var det, Luke kigge på hende og kysse hende kort på munden. Hvor efter han smile flabet til hende, "jeg har haft lyst til det længe." lød det flabet, fra Luke, hvor efter han prøvet og slappe af, i hans krop da der kom smerter fra der hvor vingerne havde været. Men han havde selv valgt det, og det var alt der betød noget. Luke ville ikke sige noget om hans vinger eller hvad der var sket efter det, nu skulle han bare vide om hun var en falden og hvordan det skete.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Tors 25 Dec 2014 - 22:42

Hun kyssede ham tilbage da han kyssede hendes læber. "I lige måde." Svarede hun drillende og gik derpå hen og åbnede et par skabslåger og tog et par flasker ud. Hun kastede den ene hen til ham. "Det her skulle være som at have djævlen selv mod sin tunge." Drillede hun og satte sig så ned i sofaen igen. "Ja. Jeg blev falden for godt et halv år siden. Da jeg kom tilbage fra byen efter det med walkerne." Sagde hun så og åbnede for hendes flaske whisky. Hun førte den til sine læber og kiggede stadigvæk meget dybt på ham. "Jeg dræbte en mand her i byen som det første da jeg kom tilbage. Efter Stella og dig var smuttet videre søgte jeg mod byen. Men der var langt flere walkere end vi havde forventet, og jeg brugte flere måneder på at komme tilbage til byen, jeg slog en masse af dem ihjel, og sørgede for min egen overlevelse. Så da jeg kom til byen, så slog det klik for mig, og jeg dræbte en mand som forsøgte at hjælpe mig." Fortalte hun så og snak en klump. Så tog hun endnu en tår af whiskyen. "Jeg giftede mig med manden der plagede at bo her for hans penge og et godt sted at sove. Så slog jeg ham ihjel med det samme pengene stod til mig. Hvad der er sket med mig, jeg er måske blevet en smule ustabil, men det skal nok gå... tror du ikke?" Spurgte hun. Han var trods alt den eneste person hun stolede helt på lige nu. Specielt lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Tors 25 Dec 2014 - 23:09

Luke smile charmerne til hende, hvor efter han greb flasken, han sætte sig ved siden af hende og lytte til historien. Mange folk ville kalde hende en hjerteløs, kælling eller bare være meget imod det hun havde gjorde. Men ikke Luke, han forstod hvad hun havde gjorde hvorfor hun havde gjorde det og han var lige glad med det. Folk døde jo hver dag, så hvad var forskelen ud over hun havde dræbet dem, Luke smile charmerne til Sansa igen, "Vi burde enlig og ha forudset det, det var for let ellers." Lød det fra Luke hvor efter han tog en stor slurk af flasken, og satte den på bordet. Luke var ikke lige frem, en man ville kunne kende længere, men sandheden gør ondt og da han var sunket i jorden havde han gjorde alt for at folk ikke skulle finde ham hvilket var mere mærkeligt, at Sansa vidste hvor hun skulle skrive til. Luke kigge på hende og smilet, da hun talte om hun måske var lidt ustabilt og at det nok skulle gå. Luke smilede til hende, "jo det går sikkert, har det ikke gjorde det ende til videre." Lød det kækt fra Luke, hvor efter han kigge på hende med et lille glimt i øjne. "Men frøken Sansa, ville du bare ha mig på besøg for at diskutere gammel nyheder, eller er der noget andet du vil fortælle mig."Lød det drillende fra Luke af, gud hvor elsket han at drille hende, det fik hans tænker et andet sted hen, men han var nu glad for at se hende igen. Luke tog en til tår, men var ved og få den galt i halsen, så han hostet lidt. Luke vende dog sit blik til Sansa igen, hold da kæft hvor var han glad for at se hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Tors 25 Dec 2014 - 23:51

Hun lod ham tale og rystede så fortvivlelsen af huden. Hun lagde hovedet lidt på skrå af det sidste han sagde inden hun så rejste sig op. Eira gik helt op til ham og lagde en hånd på hans kind, hvorefter hun pressede sine læber ind imod hans. Eira havde savnet ham rigtig meget. Hun var så ufattelig glad for at se ham igen - at det nærmest var helt uvirkeligt for hende. Da døren åbnede trak hun sig dog væk og drejede elegant om med font mod døren da tjeneren kom ind. "Hvornår ønsker frøkenen at få middagen serveret?" Spurgte han. "Om to timer." Svarede hun så og sendte ham væk med en hurtig håndbevægelse. Han gik derpå igen. "Jeg skal se og komme væk fra det her galehus, inden jeg ender med at dræbe dem også." DEt var en joke - men hun kunne finde på det - vidste hun med sig selv for tiden. "Men der er nogen her i byen som har et eller andet på mig, eller en menneske pige siger hun ved noget omkring min familie - og jeg vil vide hvad det er. DEt kan være du vil med når det er, for en sikkerheds skyld. Hvis det skulle være en fælde eller ngoet andet?" En undskyldning for at han skulle blive? Helt sikkert også det, men hun ønskede ikke at rende ind i familie som måske ville hende ondt. ikke at hun var bange mere spændt. Hendes familie havde trods efterladt hende i verden med sin tvillingesøster som nu var væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Fre 26 Dec 2014 - 0:12

Luke ventet på hendes svar, hvor efter han kløet sig lidt i håret da hun rejste sig op og gik hen til ham, hvor hun lagde sin hånd på hans kind. Skulle han lige til og fortælle hende, hvad der var sket hvor efter han mærket hendes læber blive presset mod hans da hun træk sig væk. Smilede han flabet igen, han havde ikke forudset dette men han kunne lige så godt skjule det. Luke kigge hende i øjne igen, hvor efter han lyttet til hende, om at det måske var en fælde. "Så du er helt sikker på det ikke bare, er fordi du vil ha mig her."Lød det flabet, og drillende, fra Luke af. Man kunne godt høre at han nød at drille hende, men måske havde hun ret hvis hun var så ustabil var det nok ikke en ide. "Jeg kan da nok godt ha tid, til og hjælpe dig lidt." Lød det kækt fra Luke af, hvor efter han smile charmerne til hende igen han kigget på hende, hvor efter han rejste sig op og smile til hende igen hvor efter han greb hende og kysse hende igen. Han vidste godt hun joket omkring, det med galehuset, men det var nu sødt på en mærkelig måde. "Så hvad for jeg, for at være der." Lød det flabet, fra Luke af han var nu lidt ligeglad men det var sjovt og se hvordan hun ville reagere på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Fre 26 Dec 2014 - 20:27

"Hvad så hvis jeg gerne vil have dig her? Sammen med mig. Indenfor disse mure - jeg kunne sagtens fyre tjeneste folkene - så er vi alene og vi kan sagtens klare os selv." Smilede hun og lagde hovedet på skrå. Der gik lidt før han greb omkring hendes liv og kyssede hende igen. Eira gengalte hans kys lidenskabeligt og smilede drillende til hans spørgsmål. "If you are lucky, you could get a girlfriend." Hun hævede kort drillende på sine bryn og trådte så væk fra ham og hen til sin flaske. "Men jeg ved ikke om det er et tilbud du vil overveje." Det var måske den mest mærkværdige måde at komme sammen på - i nogens livshistorie. Men det var Eiras egen kære måde at spørge ham på - eller for at få en ting på plads i deres forhold. Det havde hun brug for - at være sikker på en ting i heneds liv. Desuden vidste hun hvad hendes følelser for Luke betød for hende, og ville være sikker på hvor de stod hende når det kom til ham også.
/Lorte svar sorry :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Fre 26 Dec 2014 - 21:22


//det er helt ok, bare det at du svaret.Wink//
Luke lytte lige så stille til hende, da hu anerkende at hun godt ville være tæt på ham bliv hans smil kæmpe stort. "Så du vil godt ha jeg bliver, ved du hvad jeg kan da godt blive tror jeg og uden tjener, sikker på du kan klare det." Lød det drillende, fra Luke af, han prøvet  og drille hende og  der ved få hende til at indrømme nogen ting.  Men ind til videre følte han da at det gik  meget let. Han følte dog at det var sjovt stadig at drille hende. Så hvorfor skulle han stoppe med det nu, ikke for at være helt igennem sød. Luke tog omkring livet på hende der efter, hvor han så kysset hende. Efter det, kysset hun ham tilbage. "Ja det lyder nu ikke så dårligt hvad, jeg  får ud af det, men jeg skal nok lige tale med min advokat." Lød det drillende fra Luke af, hvor efter han kigge hende i øjne. Luke smile flabet til hende, hvor efter han kysse hende lidenskabeligt igen, "ved du hvad det kan vi nu godt sige du kan købe mig for det." Grinte Luke hvor efter, han kigge ind i hendes øjne, "jeg skal bare være sikker på du ikke myrder mig os, lige som du gjorde med du ved hvem." Lød det drillende fra Luke af, hvor efter han smile til hende igen. Det var nok en mærkelig måde fra ham af, at tag imod et forholds tilbud for at ende med at være sammen med hende. Det var nok den mest latterlig måde, at sige ja til et spørgsmål om at blive kærester men der var nu noget særligt over det. "Men det er som sagt, et tilbud jeg kan gå med til selv om jeg ville ha spurgte selv uden betaling." Lød det drillende fra Luke af, han smile lidt til hende hvor efter han kysse hende lidenskabeligt igen. "Så skal vi finde din familie, Frøken Sansa, eller skal vi vente til imorgen." Lød det drillende fra Luke af, han ville nu godt komme sammen med hende men han kunne ikke komme sig over sådan det var blive brugt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Søn 28 Dec 2014 - 13:08

Hun smilede til ham, og tog det som et ja. Eira elskede det her - deres egen måde at være overfor hinanden på. Der var noget helt særligt over deres forhold. Hun smilede ind i kysset og gengalt det uden at tøve overhovedet. "Jeg synes vi skal vente til imorgen." Svarede hun i en blid hvisken. "Lige nu. Synes jeg bare vi skal nyde hinandens selskab." Tilføjede hun og lagde en hånd imod hans kind.Hendes smaragdgrønne øjne kiggede direkte ind i hans, med en dyb forståelse - og en helt ubeskrivelig varme. Hun kyssede ham igen lidenskabeligt inden hun så trådte et skridt tilbage og greb om en flaske whisky, og førte den lokkende imod hendes læber.
Eira satte en plade med noget musik på, som de kunne danse lidt til - eller hun kunne danse lidt til. Hun grinede lidt for sig selv af dem begge to.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Gæst Søn 28 Dec 2014 - 14:17

Luke kigge på hende med et lille smil, da hun sagde at de bare, skulle nyde hinandens selskab. Luke kysset hende lidenskabeligt tilbage, hvor efter han så hende, finde en Whisky frem. Han sende hende et lille smil, hvor efter han tog den drillende fra hende og selv tog en stor slurk.  Da hun begynde og Danse, grinte han lidt det var nu vildt sødt, når man tænke lidt mere over det. Luke kigget på hende, mens hans øjne faktisk viste en varme, det var længe siden han havde haft det sådan her. Luke kigge sig omkring i huset, hvor efter han, vende sine øjne mod hende igen. Han Danset lidt med hende, da hun jo havde sat musik på, han tog der efter hendes hoved og løfte det, hvor efter han kysset hende lidenskabeligt igen. Hun betød alt for ham, men han havde nogen ting han skulle klare, men lige nu ville han bare være sammen med hende. Luke vendte sit blik og kigget så hende dybt i øjne, "så hvad betyder det her." Lød det svagt, men dog  drillende fra Luke af hvor efter han træk på smile båndet. Luke havde jo taget den fra hende, hvor efter han tog en ny slurk af den. Han  smilte lidt til hende igen, hvor efter han danset videre med Eira. Lukes blod var ikke længere noget der provokeret ham, han var hvem han var men stadig holde hun af ham. Luke bidt sig selv i læben, skulle han fortælle hende om, hvad der var sket med ham eller lade vær. Luke tog et dyb indånding, hvor efter han kigget på hende, "Jeg må fortælle dig noget." Lød det kort fra Luke af, hvor efter han kigget hende dybt i øjne.
/not that long but hey, its still a answer :9.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Still alive - Luke Empty Sv: Still alive - Luke

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum