Periode | Renæssancen
Årstal | 1168
Årstid | Efterår
Måned | Oktober
Den sidst registrerede bruger er Victoria
Vores brugere har i alt skrevet 164955 indlæg i 8752 emner
. Life is a game, and its time you say game over - Andrea & Nicolas
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: . Life is a game, and its time you say game over - Andrea & Nicolas
Angela var i samme sekund med al skete løbet hen til Nicolas og sad på knæ foran ham, imens hun klappede ham let på kinden for, at få ham til at komme til bevistheden. Imens opfattede hun dog selvfølgelig påstyret bagved da Noah angreb Andrea. "Noah!" Råbte hun i et chok da hans hånd klemte til Andrea. Dog kom Lockheart dragen til og fik afstand på dem. Så blev Noah taget væk. Hun sukkede kort. "Nok kender jeg ikke Noah, men jeg tror som resten af os, har han bare brug for at køle ned. Ligesom jeg. Bare rolig søde, jeg går ned og snakker med ham senere. Så han kan få hele historien om, hvorfor jeg var dernede." Smilede Angela skævt til Andrea og kiggede så på Nicolas, som Andrea også satte sig på hug ved, endda Lockheart smuttede hen og omfavnede Nicolas imens han så bekymret på ham.
Gæst- Gæst
//Undskyld den korte længde.
Gæst- Gæst
Noah satte sig ned i enden, af sit ''kammer''. Han begyndte at suremule en anelse. Egentlig gad han ikke se på nogle af dem mere, han ville bare have Elena ved ham. Hun gjorde ham glad ud anset hvad.
Hun var hans lille engle basse. Han elskede hende over alt på jorden, og hvis nogle rørte hende, ville hun med glæde slå hovedet af dem.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
- Antal indlæg : 1549
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing
Andrea kiggede af Angela gik nedenunder og så hen på Nicolas. Hun havde et lettere rødt mærke omkring hendes hals, men det ville forsvinde - på et tidspunkt. Andrea nikkede til Nicolas. "Jeg klare mig. Nogle dage er Noahs vrede bare større end andre, han mærker trods alt hver eneste smerte der blev påsat hende, jeg tror det gjorde hamsindssyg i længden." Hunvalgte ikke at bruge Carolines navn medvilje. Hun smilede til Lockheart som vendte sig om mod Andrea og overfaldte hende i en blød og kærlig omfavnelse. Hun grinede. "Yep. Et af hans mange talenter." smilede hun og fik sat sig op. Andrea kørte en hånd igennem sit hår. "Angående din søster.. så har hun været her i lidt tid, men der var sket noget med hende. Nogle har smidt hende over i en dæmons krop, heldigvis har hun kunne få sit ansigt igen, men da hun kom her. Så hun helt anderledes ud. Angela taler med Noah nu, så må jeg håbe det får ham til at køle lidt ned. Ellers ved jeg ikke hva jeg skal gøre." Sukkede hun kort og kiggede så på Nicolas igen og lagde hovedet på skrå. "Calla." Sagde Andrea med hævet stemme og en stuepige kom ud. "Ja, min dronning." Svarede hun uden at tøve. "Et glas blod til rådgiveren." MEd de for forsandt Calla ind og hældte noget blod op til Nicolas og kom ind med det igen på et fad og stllede det på bordet. Hun nejede og gik så igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Selvom de to brødre kun havde mødt hinanden, følte Noah stadig den størreset skyldfølelse overfor ham. Hvis han havde vidst det ville ende sådan, ville han aldrig have lagt en hånd på Nicolas.
Han vidste udmærket godt, at Andrea aldrig ville tilgive ham for det.
Han så direkte ned i jorden.
'' Jeg vidste det ikke.. '' Han rettede blikket op på Angela.
'' Jeg er klar nu. '' Han rejste sig op, uden nogle form for hjælp. Åbnede døren og gik direkte ud. Selvom vagterne måske ville have meget imod det, var han lidt ligeglad.
På vejen hen til de andre, bevægede han sig forbi Elenas værelse.
Langsomt løftede han sin kære lille datter op, og bevægede sig ud til de andre.
'' Hør, Nicolas. Jeg er ked af min over regering. Men hvad der sker hende, sker også mig. ''
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Andrea rejste sig op og var opmærksom da Noah kom gående med Elena. Sammen med Angela. Andrea lagde armene overkors imens hun så mod Noah - lige nu vidste hun ikke, hvad hun skulle sige, men nikkede til Angela.
Angela fulgte med Noah op og hente Andrea. Hun vidste - at hvis hun gik fra Noah ville Andrea ikke være tryg før hun havde øjnene på ham. Specielt med Elena, faren eller ej. Andrea virkede ikke til at stole hundrede procent på Noahs adfærd lige nu, og derfor hjalp hun Noah med at genvinde Andreas tillid.
Så snart de var tilbage i den store stue og Andrea nikkede til hende, løb Angela over til Nicolas - og svang armene om ham. Hun havde trods alt savnet Nicolas utrolig meget - selvom følelsen af, at han havde været ligeglad med hende havde gjort ufattelig ondt - så var hun glad for hendes brødre var okay.
Lidt af Angelas personlighed måtte have ændret sig - hvordan det var sket var et godt sprøgsmål - på en måde troede hun at den gamle sjæl af personens krop var i live et sted indeni hende. Som havde den anden sjæl haft problemer med personlighedsspaltninger af nogen form. Angela havde i hvert fald aldrig givet direkte udtryg for at have savnet Nicolas ved at omfavne ham direkte. Hun trak sig ud af krammet og åndede så lettet ud. "Jeg troede aldrig jeg skulle se os allesammen på samme sted. I live allesammen." Smilede hun skævt - og der kendte hun sig selv. Både måden at snakke på, den lettere sarkasme, dog stadigvæk med venligheden over sig. De ville vide hvad hun mente trods alt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han så ned i jorden, og satte sig selv ned i sofaen.
'' Jeg.. Jeg ved ikke om jeg kan mere. '' Han så Elena ind i øjne. Han var ved at være træt af, at lide konstant.
At være i nød. Folk undrede sig ofte, når han faldt om med smerter. Skulle han fortælle han var skytsengel for denne vampyr kaldet Caroline? Folk ville sikkert bare grine af ham, for hans dumme valg. Problemet var, det aldrig havde været hans valg. Han havde været tvunget til det.
En skytsengel vælger ikke selv hvem de skal beskytte, når de møder personen, ved de at de skal beskytte personen. Sådan havde det været med Caroline.
Han trykkede Elena helt ind til sig.
- Elizabeth Leidolf
Elizabeth- Evolved
Side 2 af 2 • 1, 2
» Time to do or die(Andrea)
» It's time [Andrea]
» Long time no see-Andrea
» A Dangerous Game -Nicolas-
Fre 1 Nov 2024 - 12:48 af Juniper
» Bog klub - idetråd til bøger
Tors 31 Okt 2024 - 15:29 af Genevira
» A royal search for knowledge
Tirs 29 Okt 2024 - 19:47 af Renata
» What do you get, when you mix a broken heart with bad company?... A sinful cocktail.
Man 28 Okt 2024 - 23:38 af Victoria
» Wait a meow-ment... this can't be good! - Dr. Trott
Søn 27 Okt 2024 - 2:02 af Vinyx
» Ny hersker af Aquener (admin nyhed)
Lør 26 Okt 2024 - 17:53 af Victoria
» In the Hands of a Demon - Emery
Ons 23 Okt 2024 - 23:18 af Emery
» Your new home, my little sweetheart
Tirs 22 Okt 2024 - 20:12 af Renata
» As if anything would change (Valentine)
Søn 20 Okt 2024 - 23:20 af Valentine